Dacht al, vond het niet echt een relevant antwoordquote:
vi.nlquote:'PSV'er Fagner was te duur voor Corinthians'
6/2/2007 11:03
PSV heeft Fagner transfervrij kunnen vastleggen omdat de zeventienjarige rechtsback niet tot een akkoord wist te komen met Corinthians over een nieuw contract. De Braziliaan stelde volgens coach Emerson Leão te hoge eisen.
'Hij is een jongen uit de eigen opleiding', legde Leão uit. 'Het is absurd om zulke hoge bedragen te moeten betalen voor een zelf opgeleide speler.'
Fagner brak in november 2006 door bij Corinthians. Hij debuteerde in het eerste elftal, was zeven duels op rij van de partij en verloor geen wedstrijd.
In januari maakte Fagner deel uit van de Braziliaanse nationale ploeg die het Zuid-Amerikaans kampioenschap voor speler onder twintig jaar pakte. De 1,68 meter grote rechtsback speelde zich in de laatste drie duels in het elftal.
Robben heb ik het al een tijd niet meer zien doen, en bijvoorbeeld Christiano Ronaldo doet het continu en die heeft afgelopen weekend er nog een strafschop uit gekregen. Dus zo zwart-wit is het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Farfan laat zich iets te vaak makkelijk vallen, waardoor al zijn valpartijen, waaronder ook echte overtredingen, genegeerd worden. Robben heeft datzelfde probleem. Scheidsrechters hebben een schijthekel aan dit soort voetballers en fluiten nooit meer in hun voordeel. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
wel lekker, al de 2e die we in korte tijd zonder transfersom oppikken uit die jong Brazlilië ploegquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
Lees trouwens net op Omroep Brabant text dat alle Arsenal supporters van de gemeente Eindhoven boerenkielen krijgen met een wedstrijdtintje (Arsenal logo en Philips Stadion erop)![]()
![]()
Prachtigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
Lees trouwens net op Omroep Brabant text dat alle Arsenal supporters van de gemeente Eindhoven boerenkielen krijgen met een wedstrijdtintje (Arsenal logo en Philips Stadion erop)![]()
![]()
zelfde hier! En na de wedstrijd het carnaval weer in de stad afsluitenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij ons zijn er plannen om overdag carnaval te gaan vieren in Eindhoven en dan 's avonds ladderzat naar het stadion te gaan.
Dat Nederlands elftal houdt zo geen verdediger meer overquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:08 schreef WooZ het volgende:
Farfán niet geschorst
En Kromkamp heeft om onduidelijke privé-redenen het trainingskamp van Oranje verlaten
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan Marco De Jong weer eens oproepen
Ik dacht even dat het over oud-PSV-er Marco de Jong gingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben 2 nieuwe verdedigers gehaald dus zouden we het verlies van Kromkamp in principe op moeten kunnen vangen. Al moet nog blijken wat de aanwinsten werkelijk waard zijn. Alcides liet iig een goede indruk achter tegen AZ.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef WooZ het volgende:
Ik hoop niet dat ze ernstig ziek is, want dat zal die jongen de rest van het seizoen ook wel beïnvloeden
daar kan ik me eigenlijk niet zo druk over maken. Ik vind het belangrijker dat het bij Kromkamp thuis goed gaat!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben 2 nieuwe verdedigers gehaald dus zouden we het verlies van Kromkamp in principe op moeten kunnen vangen. Al moet nog blijken wat de aanwinsten werkelijk waard zijn. Alcides liet iig een goede indruk achter tegen AZ.
Hoop dat ze zo slim zijn om beide huurlingen deze zomer terug te halen en een kans te geven. Ze hebben bij Twente en Jong Oranje al bewezen een goed niveau te hebben. We moeten onze talenten koesteren. Nu nog de technische staf overtuigen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef PyTh het volgende:
Bakal en Aissati beste spelers bij Jong Oranje vanavond.
Die eerst genoemde zie ik volgend jaar eigenlijk liever in de selectie dan bijvoorbeeld Tardelli.
Eigen jeugd en ook nog eens een Eindhovenaar.
Maar hij zal wel weer verkocht worden aan Twente......
Klopt... maar ik hoop dat ze ook terug komen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Dat lijkt me wel goed te komen. Als ze geen plannen meer hadden met die twee, waren ze al wel verkocht. Ze worden uitgeleend om een goede ontwikkeling door te maken, nou hoeveel voorbeelden van een goede ontwikkeling moeten ze nog geven?
Dat is inderdaad een erg mooi vooruitzicht.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt... maar ik hoop dat ze ook terug komen...
het is wel goed voor de jonge jongens om veel te spelen
PSV en Nederlands talent.... wat mooi
Laten we hopen dat dit inderdaad waar isquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Dat lijkt me wel goed te komen. Als ze geen plannen meer hadden met die twee, waren ze al wel verkocht. Ze worden uitgeleend om een goede ontwikkeling door te maken, nou hoeveel voorbeelden van een goede ontwikkeling moeten ze nog geven?
Grote kans dat je ladderzat het stadion niet in komt..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij ons zijn er plannen om overdag carnaval te gaan vieren in Eindhoven en dan 's avonds ladderzat naar het stadion te gaan.
dat zeggen ze altijd maar ik heb er nog nooit wat van gemerktquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef Daemician het volgende:
[..]
Grote kans dat je ladderzat het stadion niet in komt..![]()
Aisatti is bewust voor een half jaar verhuurd want Twente wilde hem graag 1,5 jaar huren! Dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Zolang je nog fatsoenlijk kan lopen zal het wel lukken denk ik. Of ze moeten mensen in carnavalsoutfit weigeren...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef Daemician het volgende:
[..]
Grote kans dat je ladderzat het stadion niet in komt..![]()
Lijkt me niet als ze zelfs de Britten boerenkielen gevenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang je nog fatsoenlijk kan lopen zal het wel lukken denk ik. Of ze moeten mensen in carnavalsoutfit weigeren...
UTRECHTER!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef PyTh het volgende:
Bakal en Aissati beste spelers bij Jong Oranje vanavond.
Die eerst genoemde zie ik volgend jaar eigenlijk liever in de selectie dan bijvoorbeeld Tardelli.
Eigen jeugd en ook nog eens een Eindhovenaar.
Maar hij zal wel weer verkocht worden aan Twente......
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Er staat eerstgenoemde Chadi: Eindhovenaar
appelkruimeltaartquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:58 schreef SuperUli het volgende:
[afbeelding]
Eh, wat is dat op het veld?
Sneeuw!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:58 schreef SuperUli het volgende:
[afbeelding]
Eh, wat is dat op het veld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |