Dacht al, vond het niet echt een relevant antwoordquote:
vi.nlquote:'PSV'er Fagner was te duur voor Corinthians'
6/2/2007 11:03
PSV heeft Fagner transfervrij kunnen vastleggen omdat de zeventienjarige rechtsback niet tot een akkoord wist te komen met Corinthians over een nieuw contract. De Braziliaan stelde volgens coach Emerson Leão te hoge eisen.
'Hij is een jongen uit de eigen opleiding', legde Leão uit. 'Het is absurd om zulke hoge bedragen te moeten betalen voor een zelf opgeleide speler.'
Fagner brak in november 2006 door bij Corinthians. Hij debuteerde in het eerste elftal, was zeven duels op rij van de partij en verloor geen wedstrijd.
In januari maakte Fagner deel uit van de Braziliaanse nationale ploeg die het Zuid-Amerikaans kampioenschap voor speler onder twintig jaar pakte. De 1,68 meter grote rechtsback speelde zich in de laatste drie duels in het elftal.
Robben heb ik het al een tijd niet meer zien doen, en bijvoorbeeld Christiano Ronaldo doet het continu en die heeft afgelopen weekend er nog een strafschop uit gekregen. Dus zo zwart-wit is het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Farfan laat zich iets te vaak makkelijk vallen, waardoor al zijn valpartijen, waaronder ook echte overtredingen, genegeerd worden. Robben heeft datzelfde probleem. Scheidsrechters hebben een schijthekel aan dit soort voetballers en fluiten nooit meer in hun voordeel. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
wel lekker, al de 2e die we in korte tijd zonder transfersom oppikken uit die jong Brazlilië ploegquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
Lees trouwens net op Omroep Brabant text dat alle Arsenal supporters van de gemeente Eindhoven boerenkielen krijgen met een wedstrijdtintje (Arsenal logo en Philips Stadion erop)![]()
![]()
Prachtigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
Lees trouwens net op Omroep Brabant text dat alle Arsenal supporters van de gemeente Eindhoven boerenkielen krijgen met een wedstrijdtintje (Arsenal logo en Philips Stadion erop)![]()
![]()
zelfde hier! En na de wedstrijd het carnaval weer in de stad afsluitenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij ons zijn er plannen om overdag carnaval te gaan vieren in Eindhoven en dan 's avonds ladderzat naar het stadion te gaan.
Dat Nederlands elftal houdt zo geen verdediger meer overquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:08 schreef WooZ het volgende:
Farfán niet geschorst
En Kromkamp heeft om onduidelijke privé-redenen het trainingskamp van Oranje verlaten
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan Marco De Jong weer eens oproepen
Ik dacht even dat het over oud-PSV-er Marco de Jong gingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |