abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45970640
Alex en Gomez kunnen niet blijven plakken en dichten.. houdt een keer op.
pi_45970948
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:21 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Klopt, probeer me alleen maar moed in te praten...

Tegen Sparta en Heracles hebben we nu iig de mogelijkheid om in vorm te komen. Normaal gesproken moet een PSV uit vorm hier ook nog van kunnen winnen.
ja, hopelijk kunnen ze daar weer een beetje vertrouwen op doen.

een gevleugelde uitspraak van de commentator van ajax-feyenoord (naam ff kwijt) wil ik jullie trouwens niet onthouden:
quote:
"Van Egmond heeft gelukkig de sisser meegenomen.... want daar loopt 't mee af"
  zondag 4 februari 2007 @ 14:32:02 #103
164283 Luco
Buongiorno!
pi_45971002
En het is weer spannend!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_45971091
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:21 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Klopt, probeer me alleen maar moed in te praten...

Tegen Sparta en Heracles hebben we nu iig de mogelijkheid om in vorm te komen. Normaal gesproken moet een PSV uit vorm hier ook nog van kunnen winnen.
Klopt, maar ik reken me niet meer op voorhand rijk. Tuurlijk houd je rekening met puntverlies tegen Roda en AZ maar dat we ze allebei zouden verliezen kon ik me eigenlijk niet voorstellen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45971642
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45972140
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Klopt, maar ik reken me niet meer op voorhand rijk. Tuurlijk houd je rekening met puntverlies tegen Roda en AZ maar dat we ze allebei zouden verliezen kon ik me eigenlijk niet voorstellen.
tegenstander weten nu ook dat er wat te halen valt bij PSV.. die mentale opsteker moet je ook niet vergeten.
  Redactie Frontpage zondag 4 februari 2007 @ 15:39:33 #107
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_45973294
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 23:45 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat we dat worden, maar de hoop komt toch een beetje terug

En ik geloof dat Ajax een paar jaar geleden ook flink voorliep, maar dat PSV nog ernstig dicht in de buurt kwam

Hoop doet leven
Klopt, toen werd Ajax kampioen bij NEC. Maar andersom was er ook nog seizoen 2002/2003 toen we ook een dikke voorsprong hadden na de winterstop en uiteindelijk door de salonremise in Grunn met 1 punt voorsprong kampioen werden

Heb de wedstrijd zelf niet kunnen zien helaas, maar gezien wat wedstrijdverslagen die ik gelezen heb speelde PSV niet eens zo beroerd? Als ze nog zo speelden als vorige week tegen Roda dan had ik me zorgen gemaakt...
pi_45974573
Ze speelden niet slecht nee, maar laten we alsjeblieft niet in de hosannastemming raken omdat PSV gedwongen door de stand eens vol op de aanval ging spelen....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45976171
Ronald was wel erg gedecideerd in zijn uitspraken gisteren. Dat kan ook duiden op een lichte angst, al vond ik PSV op basis van de samenvatting gisteren eigenlijk de betere ploeg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45976221
Waar is PyTH nu met z'n arrogante bek dan? .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45978531
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:03 schreef Panick het volgende:
Waar is PyTH nu met z'n arrogante bek dan? .
Ja dat vraag ik me ook af.
Houd van een lijntje.
  zondag 4 februari 2007 @ 18:09:25 #112
11102 knep
Mountainfreak
pi_45978669
pi_45979329
Ook weer typisch, als AZ en Ajax punten verspelen, weet PSV.nl niet hoe snel ze moeten berichten dat PSV is uitgelopen. Maar als het andersom is zie je er niets over
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45979389
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:02 schreef methodmich het volgende:
Ronald was wel erg gedecideerd in zijn uitspraken gisteren. Dat kan ook duiden op een lichte angst, al vond ik PSV op basis van de samenvatting gisteren eigenlijk de betere ploeg.
PSV was ook iets beter dan AZ een 2-2 was meer terecht geweest. AZ was vooral de eerste helft niet bij machte... de tweede helft heeft het de zwakheid in de defensie en middenveld blootgelegd bij PSV .

Bij PSV zat er ook niet iets in van en nu komt die ene steekpass of zo.. want de 2-2 was wederom een fout van AZ . AZ maakte het zichzelf constant lastig door voetballend uit te willen verdedigen en de zwakke Sinou telkens te vragen voor een peer naar voren terwijl sommige verdedigers zelf beter die pee rkonden geven.. verder zwak handelen van AZ kant af.. balsnelheid veel te laag door dat spelers met de bal gingen lopen of niet wisten wie ze aan moesten spelen.
pi_45979497
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Chadi het volgende:

[..]

PSV was ook iets beter dan AZ een 2-2 was meer terecht geweest.
Ach, AZ scoort gewoon 3 eerlijke doelpunten, dan moet je niet miepen over "terecht" imo.
pi_45979583
You win some, you lose some. Tegen Ajax kregen jullie iets meer dan er verdiend was, nu iets minder.
Maar ik geloof niet dat dit nog weggegeven wordt. Het is niet dat Ajax nu opeens alles zal winnen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_45979622
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, AZ scoort gewoon 3 eerlijke doelpunten, dan moet je niet miepen over "terecht" imo.
Ja uiteindelijk scoort AZ er 1 meer maar ik heb het over het wedstrijdbeeld. Na de 1-0 kreeg PSV een opgelgde kans voor 2-0 niet te missen die kopbal.. als die gewoon ingekopt wordt is het over en uit met AZ en de pret hoor. Bij AZ zat er geen voetbal in..p as in de tweede helft met die 2 wissels kwam er weer leven in. Je zat eigenlijk op de 3-2 van PSV te wachten en toen viel de 2-3 gelukking aan de andere kant.
  zondag 4 februari 2007 @ 19:06:33 #118
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_45980898
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef Suijk het volgende:
You win some, you lose some. Tegen Ajax kregen jullie iets meer dan er verdiend was, nu iets minder.
Maar ik geloof niet dat dit nog weggegeven wordt. Het is niet dat Ajax nu opeens alles zal winnen.
Ach idd PSV heeft gewoon pech gehad.. nou ja vooruit dat kan gebeuren.. het blijft tenslotte voetbal
Beetje jammer dat het 2x achter elkaar gebeurd.. misschien dat ze nu goed wakker zijn geschud als we tegen Arsenaal moeten spelen.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_45980949
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:06 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ach idd PSV heeft gewoon pech gehad.. nou ja vooruit dat kan gebeuren.. het blijft tenslotte voetbal
Beetje jammer dat het 2x achter elkaar gebeurd.. misschien dat ze nu goed wakker zijn geschud als we tegen Arsenaal moeten spelen.
eerst maar eens van Sparta winnen
  zondag 4 februari 2007 @ 19:08:27 #120
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_45980966
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:07 schreef pascalheister het volgende:

[..]

eerst maar eens van Sparta winnen
Sparta, altijd lastig
pi_45981108
Zelfs na 2 nederlagen op rij en een wanprestatie tegen Go Ahead is de arrogantie nog steeds zo groot dat Sparta al bij voorbaat verslagen wordt geacht?

Kom op jongens, juist de laatse wedstrijden laten zien dat er van alles kan gebeuren en er geen zekerheidjes zijn in het voetbal.
pi_45981177
Grrrrrrrr heeft een punt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 februari 2007 @ 19:13:40 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45981190
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 4 februari 2007 @ 19:14:05 #124
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_45981208
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs na 2 nederlagen op rij en een wanprestatie tegen Go Ahead is de arrogantie nog steeds zo groot dat Sparta al bij voorbaat verslagen wordt geacht?

Kom op jongens, juist de laatse wedstrijden laten zien dat er van alles kan gebeuren en er geen zekerheidjes zijn in het voetbal.

Normaal ben ik wel terug houdend..
En natuurlijk moet je er iedere wedstrijd voor gaan.. maar ik vind dat PSV zo'n wedstrijd gewoon moet winnen! En dat heeft niks met arrogant te maken, ze moeten het gewoon, anders wordt je geen kampioen, ik zeg nergens dat we ff gaan winnen.... ze moeten er wel voor gaan..
En tja Go ahead was gewoon dikke onderschatting...
  zondag 4 februari 2007 @ 19:14:52 #125
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_45981244
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef rubbereend het volgende:
ik dacht eerst dat jij en PH een geintje aan het maken waren...
maar helaas..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 februari 2007 @ 19:31:16 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45981887
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef appelsientje het volgende:

[..]

ik dacht eerst dat jij en PH een geintje aan het maken waren...
maar helaas..
wat een vertrouwen weer
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 4 februari 2007 @ 19:37:33 #127
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_45982135
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wat een vertrouwen weer

niet beschaamd
pi_45982292
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:22 schreef Chadi het volgende:
Alex en Gomez kunnen niet blijven plakken en dichten.. houdt een keer op.
Tuurlijk, maar dat zal niet het hele seizoen zo zijn want daarvoor zijn ze te goed
pi_45982522
Koeman is veel te veel extern bezig met randzaken en de pers. Hij moet niet de Ajacied uithangen en steeds herhalen dat zij nog steeds kampioen worden. Hij snapt echt niks van het hele mediaspel die de druk bij PSV zo probeert te verhogen, en die ezel werkt er ook nog aan mee. Hij moet het gewoon per wedstrijd bekijken, en die discussie helemaal niet aan gaan. Komt veel te streberig en obsessief over zo, en dan lukt het juist niet.
pi_45982780
Guus die hield niet zo van de media.

Ronald geilt er volgens mij op.
pi_45982851
Guus is dan ook veel intelligenter dan het debiele broertje van Erwin. Wat mij betreft gaat de Koe na dit seizoen moven .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45982918
Reken er maar niet op hoor, als PSV kampioen wordt.
pi_45982974
Maar wie moet je op zijn plek hebben ?
pi_45983037
jezus, we hebben effe een dipje.
laten we de discussie over het functioneren van Koeman nog ff vooruitschuiven tot na dit seizoen
pi_45983039
Ze zijn allebei debiel hoor. Erwin is ook geen knip waard als trainer. Vraag maar in Rotterdam.

Maar Guus speelde dit spel idd veel slimmer, hij had precies door wat de pers en de andere trainers met hun commentaren wilden aanstichten. En ontweek alles slim wat niet van toepassing was voor PSV. Hij gebruikte de pers veel meer, Koeman laat zich gebruiken.
pi_45983260
Vergeet niet dat PSV in het begin van de competitie ook gene goede start had !
Daarna ging de moter draaien.

Misschien is de start na de winterstop ook weer even stroef
pi_45983664
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wie moet je op zijn plek hebben ?
Gewoon een capabele trainer nemen die sympathieker en logischerwijs minder (misplaatst) arrogant is. Ron Jans, Fred Rutten of Sef Vergoossen .
pi_45983725
Ja Sef
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 februari 2007 @ 20:27:17 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45984285
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gewoon een capabele trainer nemen die sympathieker en logischerwijs minder (misplaatst) arrogant is. Ron Jans, Fred Rutten of Sef Vergoossen .
Ron Jans
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45984326
Wat praat Roy Beerens als Maikuuul
pi_45984674
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ze zijn allebei debiel hoor. Erwin is ook geen knip waard als trainer. Vraag maar in Rotterdam.
Ik denk niet dat hij het slechter zou doen.
Houd van een lijntje.
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 20:40:34 #142
138438 crew  Pizzakoppo
pi_45985060
Ik vond PSV best goed spelen, en ik denk dat ze het verdiende om te winnen, maar Farfan hé... waarom valt die jongen toch steeds zo...
pi_45986468
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Vergeet niet dat PSV in het begin van de competitie ook gene goede start had !
Daarna ging de moter draaien.

Misschien is de start na de winterstop ook weer even stroef
Ik had het idee dat dat aan het begin van de competie vooral kwam door de relatief veel nieuwe spelers, dat heb je nu een stuk minder.
Klik dan als je durft
pi_45986605
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:05 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik me ook af.
Ik zou mij ook verstoppen ja.. Maar ondertussen wel blijven zeggen hoe arrogant Ajacieden wel niet zijn. .
Maar zelfs al laat psv nog punten liggen. En al verliezen ze van Ajax.
Het is niet zo dat Ajax alles wint.. Ik ga er nog steeds van uit dat psv fluitend kampioen wordt.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45986620
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ron Jans
Ok hij hangt graag de clown uit, maar ik weet zeker dat hij beter zou presteren dan Koeman met TBS aan zijn zijde . De andere 2 genoemde opties zijn m.i. nog geschikter voor PSV.
pi_45986709
Ze hadden gewoon naar Hiddink moeten luisteren en Rutte coach laten worden.
En waarom is Aissati verhuurd. In HEMELSNAAM, .
pi_45986843
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik had het idee dat dat aan het begin van de competie vooral kwam door de relatief veel nieuwe spelers, dat heb je nu een stuk minder.
Ik denk dat ze op een gegeven moment gewoon allemaal een wedstrijdritme hadden en op de automatische piloot gingen.

daar moeten ze nu denk ik gewoon weer effe in komen.
pi_45989885
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat praat Roy Beerens als Maikuuul
fuk fuk fuk! Maikuuul bestaat echt,, ff uber offtopic.. maar kben em vandaag tegen gekomen in Roermond wat ist toch een held!
  zondag 4 februari 2007 @ 23:06:30 #149
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45992882
Die vlaggentjes en Banderie bij jullie Toch wel lachwekkend tijdens PSV-AZ.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 4 februari 2007 @ 23:14:01 #150
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_45993191
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:06 schreef stefmans het volgende:
Die vlaggentjes en Banderie bij jullie Toch wel lachwekkend tijdens PSV-AZ.
Want?

En het ajax-publiek is toch nog altijd het vlaggetjeszwaaikampioenspubliek imho
  zondag 4 februari 2007 @ 23:22:43 #151
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_45993515
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
jezus, we hebben effe een dipje.
laten we de discussie over het functioneren van Koeman nog ff vooruitschuiven tot na dit seizoen
Ik vind nog steeds dat hij het goed doet.
En Erwin Koeman doet het ook goed. Tig trainers die onder de omstandigheden bij Feyenoord kapot waren gegaan.

Het is natuurlijk jammer dat de voorsprong gehalveerd is, maar het spel is goed en de voorsprong nog altijd 5 punten. Dat is helemaal niet verkeerd.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 4 februari 2007 @ 23:26:05 #152
125053 stefmans
pi_45993652
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:14 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Want?

En het ajax-publiek is toch nog altijd het vlaggetjeszwaaikampioenspubliek imho
Je zou toch wat meer sfeer verwachten tijdens zo'n wedstrijd, maar wat zie je 3 banderie en 2 vlaggen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 4 februari 2007 @ 23:31:48 #153
79837 Lemming22
pi_45993858
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:26 schreef stefmans het volgende:

[..]

Je zou toch wat meer sfeer verwachten tijdens zo'n wedstrijd, maar wat zie je 3 banderie en 2 vlaggen
Ik heb de samenvatting maar half gezien omdat ik ook druk was met andere zaken, dus ik kan er verder weinig over zeggen. Maar een wedstrijd tegen AZ is toch altijd anders dan een wedstrijd tegen Ajax of Feyenoord..
  zondag 4 februari 2007 @ 23:33:47 #154
125053 stefmans
pi_45993932
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:31 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik heb de samenvatting maar half gezien omdat ik ook druk was met andere zaken, dus ik kan er verder weinig over zeggen. Maar een wedstrijd tegen AZ is toch altijd anders dan een wedstrijd tegen Ajax of Feyenoord..
Ander voorbeeld, vorig jaar tijdens PSV-Ajax die choreo die maar half gelukt was dat is toch gewoon beschamend doe dan helemaal niets.
  zondag 4 februari 2007 @ 23:35:37 #155
79837 Lemming22
pi_45994002
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:33 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ander voorbeeld, vorig jaar tijdens PSV-Ajax die choreo die maar half gelukt was dat is toch gewoon beschamend doe dan helemaal niets.
Vooruit, iets recenter dan, de sfeeractie voor Gomes gezien?
  zondag 4 februari 2007 @ 23:36:43 #156
125053 stefmans
pi_45994038
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:35 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Die was redelijk goed gelukt ja, maar waarom kan dat niet vaker?
pi_45994052
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:35 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Jup, was erg leuk.
Klik dan als je durft
  zondag 4 februari 2007 @ 23:39:54 #158
79837 Lemming22
pi_45994144
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:36 schreef stefmans het volgende:

[..]

Die was redelijk goed gelukt ja, maar waarom kan dat niet vaker?
Redelijk goed... Die was fantastisch goed gelukt. Een HELE tribune heeft goed mee gedaan en zelfs de details uit de vlag van Brazilië waren te zien...

Maar waarom het niet vaker kan? Geen idee, vraag dat maar aan de sfeermakers uit het stadion, ik ben maar een teletekstsupporter

Maar aan de andere kant: je kan niet elke wedstrijd een grootse actie opzetten, dat kost enorm veel voorbereidingstijd. Ik kan me ook niet voorstellen dat er bij Ajax elke week zo'n actie is..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 februari 2007 @ 23:44:17 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45994272
omg nu zie ik het pas.................. het topic is geopend door een ajacied
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45994381

De titel verraadde het al enigszins.
Houd van een lijntje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 februari 2007 @ 23:51:59 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45994514
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef Erwtensoep het volgende:

ja maar ik wacht rustig mn kans af voor een mooi tt voor een ajax topic
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 5 februari 2007 @ 11:03:50 #162
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46001234
Hier ben ik Snert en Paniek
Ik heb op Zondag andere dingen te doen dan achter mijn PC te zitten, sorry

Wat een kutweekend zeg sjezus.
Het gat is nog (maar) 5 punten maar het zal nog lastig genoeg worden.

Al lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ajax geen punten meer laat liggen uit bij AZ, Twente of PSV.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_46001927
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:03 schreef PyTh het volgende:
Hier ben ik Snert en Paniek
Ik heb op Zondag andere dingen te doen dan achter mijn PC te zitten, sorry

Wat een kutweekend zeg sjezus.
Het gat is nog (maar) 5 punten maar het zal nog lastig genoeg worden.

Al lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ajax geen punten meer laat liggen uit bij AZ, Twente of PSV.
Dit weekend heeft in ieder geval geleerd dat Sneijder de te stoppen man is. Haal hem uit de wedstrijd en veroorzaak geen vrije trappen vlakbij doel ( ). Dan zal Ajax het een stuk moeilijker hebben
We sure are cute for two ugly people.
pi_46002190
Balen dat de laatste twee wedstrijden verloren zijn, maar het zijn op papier ook wel wedstrijden die je kunt verliezen. Nu de komende wedstrijden het zelfvertrouwen maar weer op zien te krikken.

De concurrentie moet binnenkort toch ook weer tegen elkaar?
  maandag 5 februari 2007 @ 11:51:34 #165
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46002463
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef Erwtensoep het volgende:

ach het had ook Cultheld of Grrrr kunnen wezen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 februari 2007 @ 13:34:15 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46005149
quote:
Medisch onderzoek toont geen problemen voor Alex
PSV meldt dat de Braziliaan Alex zich zondag in het ziekenhuis heeft laten onderzoeken. Hij kampt al enige tijd met hamstringklachten en moest zich afmelden voor het nationale elftal van Brazilie. In het ziekenhuis werden geen ernstige problemen geconstateerd. De interland van Brazilie komt alleen te vroeg.
gelukkig
DeLuna vindt me dik ;(
pi_46005705
Koeman vanavond bij Voetbal Insite
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46007396
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

gelukkig
Misschien is het wel verstandig hem tegen Sparta te sparen. Strak forceert hij iets en ben je hem een maand kwijt...
pi_46007725
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

fuk fuk fuk! Maikuuul bestaat echt,, ff uber offtopic.. maar kben em vandaag tegen gekomen in Roermond wat ist toch een held!
Feli
pi_46007932
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:46 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Misschien is het wel verstandig hem tegen Sparta te sparen. Strak forceert hij iets en ben je hem een maand kwijt...
En dan laat je punten liggen tegen Sparta, dat is ook niet wat je wilt.
Klik dan als je durft
  maandag 5 februari 2007 @ 15:18:54 #171
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46008399
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:26 schreef mcyodogg het volgende:
Ook weer typisch, als AZ en Ajax punten verspelen, weet PSV.nl niet hoe snel ze moeten berichten dat PSV is uitgelopen. Maar als het andersom is zie je er niets over
Er stond volgens mij "de kloof wordt kleiner"
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_46010478
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef appelsientje het volgende:

En tja Go ahead was gewoon dikke onderschatting...
En door zo luchtig te doen over Sparta voed je alleen maar eventuele onderschatting. Koeman helpt ook niet echt mee door de spelers steeds de hand boven het hoofd te houden imo. Het hele sfeertje van "er is niks aan de hand" zint me voor geen meter. We hebben godverdomme 6 punten laten liggen in 1 week tijd. Wanneer is er dan in hemelsnaam wél iets aan de hand?!?! Als we ook van Sparta verliezen en bij Heracles gelijk spelen?

Ik acht de kans groot dat PSV het op het kasteel nog verdomd lastig gaat krijgen.
pi_46010532
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:51 schreef appelsientje het volgende:

[..]

ach het had ook Cultheld of Grrrr kunnen wezen
Ik open geen topics, daar ben ik te lam voor.
pi_46010584
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:51 schreef dndiek het volgende:
Koeman vanavond bij Voetbal Insite
Babs: "Johan, is Ronald nu een toptrainer of nog niet?"

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 februari 2007 @ 16:58:52 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46011813
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En door zo luchtig te doen over Sparta voed je alleen maar eventuele onderschatting. Koeman helpt ook niet echt mee door de spelers steeds de hand boven het hoofd te houden imo. Het hele sfeertje van "er is niks aan de hand" zint me voor geen meter. We hebben godverdomme 6 punten laten liggen in 1 week tijd. Wanneer is er dan in hemelsnaam wél iets aan de hand?!?! Als we ook van Sparta verliezen en bij Heracles gelijk spelen?

Ik acht de kans groot dat PSV het op het kasteel nog verdomd lastig gaat krijgen.
Er is geen grootse vorm daar kunnen we duidelijk over zijn maar er toch geen reden tot paniek. Je verliest 2 keer ongelukkig, dat is ook nog eens van clubs waar dat PSV kan gebeuren. Dat we een keer een paar wedstrijden niet het geluk hadden wat we eerder dit seizoen wel hadden doet mij niet panikeren!

We staan nog steeds voor! We hebben nog steeds de beste selectie! Dus ik heb nog vertrouwen in de titel, al is me dit eigenlijk al te spannend
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 5 februari 2007 @ 17:16:15 #176
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46012458
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik open geen topics, daar ben ik te lam voor.

pi_46012847
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:18 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Er stond volgens mij "de kloof wordt kleiner"
Ja, omdat AZ dat deed in een direct gevecht met PSV. Als je zo stoer bent om de resultaten van de concurrenten te plaatsen als je uitloopt, plaats het dan ook als ze inlopen.
pi_46013416
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:24 schreef Urquhart het volgende:

Babs: "Johan, is Ronald nu een toptrainer of nog niet?"

Johan: "Natuurlijk elke trainer van PSV is een toptrainer."

pi_46013519
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze Ajax ook met 3-0 hebben kunnen verslaan daar.
Dus toch wel oppassen
pi_46013789
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Er is geen grootse vorm daar kunnen we duidelijk over zijn maar er toch geen reden tot paniek. Je verliest 2 keer ongelukkig, dat is ook nog eens van clubs waar dat PSV kan gebeuren. Dat we een keer een paar wedstrijden niet het geluk hadden wat we eerder dit seizoen wel hadden doet mij niet panikeren!

We staan nog steeds voor! We hebben nog steeds de beste selectie! Dus ik heb nog vertrouwen in de titel, al is me dit eigenlijk al te spannend
Ik panikeer niet . Maar ik ga zeker niet luchtig lopen doen over tegenstanders die op papier makkelijk zijn. We voetballen namelijk nog steeds op gras, niet op papier.
pi_46013835
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze Ajax ook met 3-0 hebben kunnen verslaan daar.
Dus toch wel oppassen
Volgens mij had PSV het er vorig jaar ook verdomd lastig en wonnen we daar alleen door een half eigen doelpunt oid...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 februari 2007 @ 18:13:20 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46014190
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik panikeer niet . Maar ik ga zeker niet luchtig lopen doen over tegenstanders die op papier makkelijk zijn. We voetballen namelijk nog steeds op gras, niet op papier.
dat ben ik met je eens
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 5 februari 2007 @ 19:04:09 #183
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46015869
Ik moet toch toegeven dat de naam van het topic wel briljant is Ben benieuwd wat koeman zelf over dat effect te zeggen heeft vanavond
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_46020221
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vond PSV best goed spelen, en ik denk dat ze het verdiende om te winnen, maar Farfan hé... waarom valt die jongen toch steeds zo...
De ziekte van Robben of krijgt ie hetzelfde voorgeschoteld als Robben bij PSV ??
pi_46026566
quote:
808 Teletekst ma 05 feb
***OETBAL******************************
**** PSV haalt Braziliaanse rechtsback

**PSV heeft de Braziliaanse rechtsback
Fagner Coserva Lemos gecontracteerd.De
17-jarige Fagner,die in juli naar PSV
komt,komt over van Corinthians en heeft
voor vijf seizoenen getekend.

Wat Derksen ook al zei.
pi_46027118
Fagner.

Beetje zwak om zo in paniek te raken en meteen Ajax te kopieren. Alleen omdat in Amsterdam veel fags spelen, wil nog niet zeggen dat een fag in Eindhoven succesvol is.
pi_46027219
Ben benieuwd of dit een speler die is gehaald in samenwerking met Chelsea....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 5 februari 2007 @ 23:50:10 #188
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_46027289
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij had PSV het er vorig jaar ook verdomd lastig en wonnen we daar alleen door een half eigen doelpunt oid...
Daar was ik bij ja. Dat was echt een verschrikkelijk slechte wedstrijd.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 februari 2007 @ 23:54:58 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46027438
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:29 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Wat Derksen ook al zei.
Brazilianen die hadden we nog niet
DeLuna vindt me dik ;(
pi_46027647
Koeman was wel schappelijk en sympathiek bij Voetbal Insite. Alleen jammer dat ie zo geirriteerd reageert op z'n relatie met van Gaal. Had ook iets diplomatieker gekund
pi_46027731
Ik vond het genant. Vooral die opmerking dat Van Gaal geen humor heeft. Wat schiet je er nou mee op om dat te zeggen? Bovendien ken ik geen grotere zoutzak dan Ronald Koeman op het gebied van humor.
Houd van een lijntje.
pi_46029820
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik moet toch toegeven dat de naam van het topic wel briljant is Ben benieuwd wat koeman zelf over dat effect te zeggen heeft vanavond
het kan aan mij liggen maar volgens mij was die val in de 16 van Farfan absoluut GeeN Schwalbe, maar een loepzuivere overtreding waar een penaly voor gegeven moest worden.

hij gaat niet zomaar vallen alstie al zo dichtbij het doel is, waarna hij de bal alleen maar hoeft in te poepen.

En die handsbal was ook een 100% penalty !
Nothing to see here, carry on
pi_46029826
oeps verkeerde persoon gequote
Nothing to see here, carry on
  dinsdag 6 februari 2007 @ 08:09:27 #194
79837 Lemming22
pi_46031141
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 02:03 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

het kan aan mij liggen maar volgens mij was die val in de 16 van Farfan absoluut GeeN Schwalbe, maar een loepzuivere overtreding waar een penaly voor gegeven moest worden.

hij gaat niet zomaar vallen alstie al zo dichtbij het doel is, waarna hij de bal alleen maar hoeft in te poepen.

En die handsbal was ook een 100% penalty !
Het probleem van Farfan is dat ie dat juist wel doet, helaas. Dat was m.i. duidelijk geen penalty maar een slecht uitgevoerde struikelpartij. Die handsbal was inderdaad een 100% penalty en daar zijn de 3 punten onze neus door geboord.
pi_46031161
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:09 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Het probleem van Farfan is dat ie dat juist wel doet, helaas. Dat was m.i. duidelijk geen penalty maar een slecht uitgevoerde struikelpartij. Die handsbal was inderdaad een 100% penalty en daar zijn de 3 punten onze neus door geboord.
Farfan laat zich iets te vaak makkelijk vallen, waardoor al zijn valpartijen, waaronder ook echte overtredingen, genegeerd worden. Robben heeft datzelfde probleem. Scheidsrechters hebben een schijthekel aan dit soort voetballers en fluiten nooit meer in hun voordeel. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
pi_46031242
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:09 schreef Lemming22 het volgende:
en daar zijn de 3 punten onze neus door geboord.
1 punt.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 08:25:50 #197
79837 Lemming22
pi_46031286
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:21 schreef Panick het volgende:

[..]

1 punt.
Dat denk ik niet. PSV was dan in de slotfase op een 3-2 voorsprong gekomen. Aangezien PSV op dat moment eigenlijk de betere ploeg was hadden ze dat nooit meer weggegeven en dan waren de 3 punten dus in de achterzak geweest.
pi_46031363
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:25 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. PSV was dan in de slotfase op een 3-2 voorsprong gekomen. Aangezien PSV op dat moment eigenlijk de betere ploeg was hadden ze dat nooit meer weggegeven en dan waren de 3 punten dus in de achterzak geweest.
Wat een onzin zeg. . Ze geven bij 2-2 immers ook de 2-3 weg in de slotfase, niet?
Dus had het net zo makkelijk 3-3 kunnen worden.
pi_46031422
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:34 schreef Panick het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. . Ze geven bij 2-2 immers ook de 2-3 weg in de slotfase, niet?
Dit zijn zinlose discussies. Als PSV had gescoord, was de rest van de wedstrijd heel anders gelopen. Het had zelfs nog 3-4 kunnen worden. Who knows, who cares...
  dinsdag 6 februari 2007 @ 08:43:23 #200
79837 Lemming22
pi_46031430
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:34 schreef Panick het volgende:

[..]

Laat ik het dan anders zeggen: gezien de resultaten die PSV normaal gesproken haalt en het spel van PSV was het niet erg waarschijnlijk geweest dat AZ nog op 3-3 was gekomen. Natuurlijk weet je het nooit, dat geef ik toe, maar de kans op 3-3 was wel een heel groot stuk kleiner geweest dan dat het 3-2 zou zijn gebleven. Op resultaten van de afgelopen jaren kan je zoiets natuurlijk wel baseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')