Zolang je nog fatsoenlijk kan lopen zal het wel lukken denk ik. Of ze moeten mensen in carnavalsoutfit weigeren...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef Daemician het volgende:
[..]
Grote kans dat je ladderzat het stadion niet in komt..![]()
Lijkt me niet als ze zelfs de Britten boerenkielen gevenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang je nog fatsoenlijk kan lopen zal het wel lukken denk ik. Of ze moeten mensen in carnavalsoutfit weigeren...
UTRECHTER!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef PyTh het volgende:
Bakal en Aissati beste spelers bij Jong Oranje vanavond.
Die eerst genoemde zie ik volgend jaar eigenlijk liever in de selectie dan bijvoorbeeld Tardelli.
Eigen jeugd en ook nog eens een Eindhovenaar.
Maar hij zal wel weer verkocht worden aan Twente......
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Er staat eerstgenoemde Chadi: Eindhovenaar
appelkruimeltaartquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:58 schreef SuperUli het volgende:
[afbeelding]
Eh, wat is dat op het veld?
Sneeuw!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:58 schreef SuperUli het volgende:
[afbeelding]
Eh, wat is dat op het veld?
quote:
Groeilampen, dus, interessant.quote:Of bedoel je die groeilampen (ook gebruikt door wietkwekers) waardoor de grasmat vele malen beter bespeelbaar is dan een paar jaar geleden?
quote:7/2/2007 - Piet de Visser maakt zich zorgen over opmars AZ
(Gepost door RvN)
In Voetbal International laat Piet de Visser weten zich zorgen te maken over de opmars van AZ. De club troefde PSV gemakkelijk af bij de transfers van Dembele en Donk, die PSV ook had willen hebben. AZ bood echter veel meer. Inmiddels scout AZ echter ook nadrukkelijk in Zuid-Amerika. Piet de Visser in VI: 'Ze hebben nu nog een achterstand in Zuid-Amerika en halen vooral Nederlandse spelers. Maar als zij ook goed gaan scouten in het buitenland, krijgen wij de komende jaren nog een heel zware kluif in AZ. Ze hebben ons immers al in twee gevallen afgetroefd.'
Hier kun je er meer over vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:02 schreef SuperUli het volgende:
[..]
.
[..]
Groeilampen, dus, interessant.
Misschien volgend seizoen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Volgend seizoen zijn ze kansloos inderdaad. En dit seizoen moet ik het ook nog maar zien.quote:
maar dan is er niemand meer om kampioen te wordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn ze kansloos inderdaad. En dit seizoen moet ik het ook nog maar zien.
knap dat je zo'n voorspellende gave hebtquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn ze kansloos inderdaad. En dit seizoen moet ik het ook nog maar zien.
Ik zie dit nu voor het eerst.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hier kun je er meer over vinden.
Zal best wel wat kosten ja, maar als je om de zoveel tijd je grasmat moet vervangen, ben je ook veul geld kwijt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor het eerst.
Zal flink veel geld kosten, neem ik aan?
ik denk dat ze de lampen wel voor een spotprijsje hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor het eerst.
Zal flink veel geld kosten, neem ik aan?
Zeggen we al jarenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:45 schreef Urquhart het volgende:
Volgend seizoen wordt het wel moeilijk, tenzij ze Koeman buiten het aankoopbeleid houden
Tuurlijk, dat werd vorig seizoen ook gezegd door jullie soort ! En waar staan we nu ? Wat spelen we Europees ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
sterker nog, we zijn kampioenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Nu het nog blijven, daar zit hem de spanning.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog, we zijn kampioen
Kijkend naar alleen deze eeuw is PSV de beste club in Nederland natuurlijk en ach ja ieder jaar kampioen worden is ook niet leuk en ook onrealistisch. Dit jaar vind ik wel dat PSV kampioen moet worden gezien de voorsprong op 1 januari 2007. Maar volgend jaar, dat zien we dan wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef mcyodogg het volgende:
Ach ja, d'r gaat uiteraard een jaar komen dat we niet kampioen worden. Maar als het dit jaar weer lukt, heeft PSV 6 titels in 8 jaar. Zegt wel wat, lijkt me
ik vind het nu al veel te spannend, had van mij niet gehoevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu het nog blijven, daar zit hem de spanning.
Moeten ze het wel worden, 5 uit 8 staat al een heel stuk minder superieur...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef mcyodogg het volgende:
Ach ja, d'r gaat uiteraard een jaar komen dat we niet kampioen worden. Maar als het dit jaar weer lukt, heeft PSV 6 titels in 8 jaar. Zegt wel wat, lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |