Dacht al, vond het niet echt een relevant antwoordquote:
vi.nlquote:'PSV'er Fagner was te duur voor Corinthians'
6/2/2007 11:03
PSV heeft Fagner transfervrij kunnen vastleggen omdat de zeventienjarige rechtsback niet tot een akkoord wist te komen met Corinthians over een nieuw contract. De Braziliaan stelde volgens coach Emerson Leão te hoge eisen.
'Hij is een jongen uit de eigen opleiding', legde Leão uit. 'Het is absurd om zulke hoge bedragen te moeten betalen voor een zelf opgeleide speler.'
Fagner brak in november 2006 door bij Corinthians. Hij debuteerde in het eerste elftal, was zeven duels op rij van de partij en verloor geen wedstrijd.
In januari maakte Fagner deel uit van de Braziliaanse nationale ploeg die het Zuid-Amerikaans kampioenschap voor speler onder twintig jaar pakte. De 1,68 meter grote rechtsback speelde zich in de laatste drie duels in het elftal.
Robben heb ik het al een tijd niet meer zien doen, en bijvoorbeeld Christiano Ronaldo doet het continu en die heeft afgelopen weekend er nog een strafschop uit gekregen. Dus zo zwart-wit is het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Farfan laat zich iets te vaak makkelijk vallen, waardoor al zijn valpartijen, waaronder ook echte overtredingen, genegeerd worden. Robben heeft datzelfde probleem. Scheidsrechters hebben een schijthekel aan dit soort voetballers en fluiten nooit meer in hun voordeel. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
wel lekker, al de 2e die we in korte tijd zonder transfersom oppikken uit die jong Brazlilië ploegquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
Lees trouwens net op Omroep Brabant text dat alle Arsenal supporters van de gemeente Eindhoven boerenkielen krijgen met een wedstrijdtintje (Arsenal logo en Philips Stadion erop)![]()
![]()
Prachtigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
Lees trouwens net op Omroep Brabant text dat alle Arsenal supporters van de gemeente Eindhoven boerenkielen krijgen met een wedstrijdtintje (Arsenal logo en Philips Stadion erop)![]()
![]()
zelfde hier! En na de wedstrijd het carnaval weer in de stad afsluitenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij ons zijn er plannen om overdag carnaval te gaan vieren in Eindhoven en dan 's avonds ladderzat naar het stadion te gaan.
Dat Nederlands elftal houdt zo geen verdediger meer overquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:08 schreef WooZ het volgende:
Farfán niet geschorst
En Kromkamp heeft om onduidelijke privé-redenen het trainingskamp van Oranje verlaten
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan Marco De Jong weer eens oproepen
Ik dacht even dat het over oud-PSV-er Marco de Jong gingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben 2 nieuwe verdedigers gehaald dus zouden we het verlies van Kromkamp in principe op moeten kunnen vangen. Al moet nog blijken wat de aanwinsten werkelijk waard zijn. Alcides liet iig een goede indruk achter tegen AZ.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef WooZ het volgende:
Ik hoop niet dat ze ernstig ziek is, want dat zal die jongen de rest van het seizoen ook wel beïnvloeden
daar kan ik me eigenlijk niet zo druk over maken. Ik vind het belangrijker dat het bij Kromkamp thuis goed gaat!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben 2 nieuwe verdedigers gehaald dus zouden we het verlies van Kromkamp in principe op moeten kunnen vangen. Al moet nog blijken wat de aanwinsten werkelijk waard zijn. Alcides liet iig een goede indruk achter tegen AZ.
Hoop dat ze zo slim zijn om beide huurlingen deze zomer terug te halen en een kans te geven. Ze hebben bij Twente en Jong Oranje al bewezen een goed niveau te hebben. We moeten onze talenten koesteren. Nu nog de technische staf overtuigen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef PyTh het volgende:
Bakal en Aissati beste spelers bij Jong Oranje vanavond.
Die eerst genoemde zie ik volgend jaar eigenlijk liever in de selectie dan bijvoorbeeld Tardelli.
Eigen jeugd en ook nog eens een Eindhovenaar.
Maar hij zal wel weer verkocht worden aan Twente......
Klopt... maar ik hoop dat ze ook terug komen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Dat lijkt me wel goed te komen. Als ze geen plannen meer hadden met die twee, waren ze al wel verkocht. Ze worden uitgeleend om een goede ontwikkeling door te maken, nou hoeveel voorbeelden van een goede ontwikkeling moeten ze nog geven?
Dat is inderdaad een erg mooi vooruitzicht.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt... maar ik hoop dat ze ook terug komen...
het is wel goed voor de jonge jongens om veel te spelen
PSV en Nederlands talent.... wat mooi
Laten we hopen dat dit inderdaad waar isquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Dat lijkt me wel goed te komen. Als ze geen plannen meer hadden met die twee, waren ze al wel verkocht. Ze worden uitgeleend om een goede ontwikkeling door te maken, nou hoeveel voorbeelden van een goede ontwikkeling moeten ze nog geven?
Grote kans dat je ladderzat het stadion niet in komt..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij ons zijn er plannen om overdag carnaval te gaan vieren in Eindhoven en dan 's avonds ladderzat naar het stadion te gaan.
dat zeggen ze altijd maar ik heb er nog nooit wat van gemerktquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef Daemician het volgende:
[..]
Grote kans dat je ladderzat het stadion niet in komt..![]()
Aisatti is bewust voor een half jaar verhuurd want Twente wilde hem graag 1,5 jaar huren! Dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Zolang je nog fatsoenlijk kan lopen zal het wel lukken denk ik. Of ze moeten mensen in carnavalsoutfit weigeren...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef Daemician het volgende:
[..]
Grote kans dat je ladderzat het stadion niet in komt..![]()
Lijkt me niet als ze zelfs de Britten boerenkielen gevenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang je nog fatsoenlijk kan lopen zal het wel lukken denk ik. Of ze moeten mensen in carnavalsoutfit weigeren...
UTRECHTER!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef PyTh het volgende:
Bakal en Aissati beste spelers bij Jong Oranje vanavond.
Die eerst genoemde zie ik volgend jaar eigenlijk liever in de selectie dan bijvoorbeeld Tardelli.
Eigen jeugd en ook nog eens een Eindhovenaar.
Maar hij zal wel weer verkocht worden aan Twente......
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Er staat eerstgenoemde Chadi: Eindhovenaar
appelkruimeltaartquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:58 schreef SuperUli het volgende:
[afbeelding]
Eh, wat is dat op het veld?
Sneeuw!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:58 schreef SuperUli het volgende:
[afbeelding]
Eh, wat is dat op het veld?
quote:
Groeilampen, dus, interessant.quote:Of bedoel je die groeilampen (ook gebruikt door wietkwekers) waardoor de grasmat vele malen beter bespeelbaar is dan een paar jaar geleden?
quote:7/2/2007 - Piet de Visser maakt zich zorgen over opmars AZ
(Gepost door RvN)
In Voetbal International laat Piet de Visser weten zich zorgen te maken over de opmars van AZ. De club troefde PSV gemakkelijk af bij de transfers van Dembele en Donk, die PSV ook had willen hebben. AZ bood echter veel meer. Inmiddels scout AZ echter ook nadrukkelijk in Zuid-Amerika. Piet de Visser in VI: 'Ze hebben nu nog een achterstand in Zuid-Amerika en halen vooral Nederlandse spelers. Maar als zij ook goed gaan scouten in het buitenland, krijgen wij de komende jaren nog een heel zware kluif in AZ. Ze hebben ons immers al in twee gevallen afgetroefd.'
Hier kun je er meer over vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:02 schreef SuperUli het volgende:
[..]
.
[..]
Groeilampen, dus, interessant.
Misschien volgend seizoen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Volgend seizoen zijn ze kansloos inderdaad. En dit seizoen moet ik het ook nog maar zien.quote:
maar dan is er niemand meer om kampioen te wordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn ze kansloos inderdaad. En dit seizoen moet ik het ook nog maar zien.
knap dat je zo'n voorspellende gave hebtquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn ze kansloos inderdaad. En dit seizoen moet ik het ook nog maar zien.
Ik zie dit nu voor het eerst.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hier kun je er meer over vinden.
Zal best wel wat kosten ja, maar als je om de zoveel tijd je grasmat moet vervangen, ben je ook veul geld kwijt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor het eerst.
Zal flink veel geld kosten, neem ik aan?
ik denk dat ze de lampen wel voor een spotprijsje hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor het eerst.
Zal flink veel geld kosten, neem ik aan?
Zeggen we al jarenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:45 schreef Urquhart het volgende:
Volgend seizoen wordt het wel moeilijk, tenzij ze Koeman buiten het aankoopbeleid houden
Tuurlijk, dat werd vorig seizoen ook gezegd door jullie soort ! En waar staan we nu ? Wat spelen we Europees ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
sterker nog, we zijn kampioenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Nu het nog blijven, daar zit hem de spanning.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog, we zijn kampioen
Kijkend naar alleen deze eeuw is PSV de beste club in Nederland natuurlijk en ach ja ieder jaar kampioen worden is ook niet leuk en ook onrealistisch. Dit jaar vind ik wel dat PSV kampioen moet worden gezien de voorsprong op 1 januari 2007. Maar volgend jaar, dat zien we dan wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef mcyodogg het volgende:
Ach ja, d'r gaat uiteraard een jaar komen dat we niet kampioen worden. Maar als het dit jaar weer lukt, heeft PSV 6 titels in 8 jaar. Zegt wel wat, lijkt me
ik vind het nu al veel te spannend, had van mij niet gehoevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu het nog blijven, daar zit hem de spanning.
Moeten ze het wel worden, 5 uit 8 staat al een heel stuk minder superieur...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef mcyodogg het volgende:
Ach ja, d'r gaat uiteraard een jaar komen dat we niet kampioen worden. Maar als het dit jaar weer lukt, heeft PSV 6 titels in 8 jaar. Zegt wel wat, lijkt me
Persoonlijk verwacht ik dat het pas op de laatste speeldag beslist wordtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het nu al veel te spannend, had van mij niet gehoeven
Klote voor zequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu komt SBS 6 Shownieuws met het nieuws dat de vriendin van Jan Kromkamp een miskraam heeft gehad en daarom heeft hij het trainingskamp van Oranje verlaten.
Klinkt misschien lullig maar daar ben ik dus niet zo'n voorstander van. Dan heb je veel meer kans dat je erin gaat lopen zwelgen. Als het even kan dit weekend gewoon weer de groene weide in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Misschien verstandig om Jan even wat rust te geven en deze tegenslag te laten verwerken.
Voor hemzelf wel, maar ik kan me voorstellen dat hij liever zijn vriendin wil steunen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
Juist dan moet je voetballen, even de gedachten van je af zetten.
Die kan toch godverdomme ook wel even zonder hem? Zoals ik al zeg, je moet in dat soort dingen niet gaan zitten zwelgen. Gewoon zo normaal mogelijk doorgaan met je leven. Er mag/moet best even een hele hoop gejankt worden maar je moet weer verder. Tijd en je leven weer oppakken zijn de enige zaken die de wonden weer kunnen helen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Voor hemzelf wel, maar ik kan me voorstellen dat hij liever zijn vriendin wil steunen.
verschrikkelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu komt SBS 6 Shownieuws met het nieuws dat de vriendin van Jan Kromkamp een miskraam heeft gehad en daarom heeft hij het trainingskamp van Oranje verlaten.
Sluit ik me bij aan, hij hoeft er toch geen 24/7 bij te zijn. Het leven gaat door en dan kun je maar beter snel genoeg weer in het dagelijkse ritme komen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kan toch godverdomme ook wel even zonder hem? Zoals ik al zeg, je moet in dat soort dingen niet gaan zitten zwelgen. Gewoon zo normaal mogelijk doorgaan met je leven. Er mag/moet best even een hele hoop gejankt worden maar je moet weer verder. Tijd en je leven weer oppakken zijn de enige zaken die de wonden weer kunnen helen.
Wat moeten ze anders doen? Van dinsdag tot en met zondag met z'n tweeën thuis zielig gaan zitten wezen? Daar moet je toch niet aan denken? Ik niet iig.
Het komt heel bot over als ik het hier zo neer zet maar het zijn wel de feiten. Het is verschrikkelijk maar je doet er he-le-maal niks aan.
je hebt net samen een kind verloren, dan ga je toch niet fijn naar de ArenA om daar met Jan Smit op de achtergrond fijn een oefen interland te gaan spelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kan toch godverdomme ook wel even zonder hem? Zoals ik al zeg, je moet in dat soort dingen niet gaan zitten zwelgen. Gewoon zo normaal mogelijk doorgaan met je leven. Er mag/moet best even een hele hoop gejankt worden maar je moet weer verder. Tijd en je leven weer oppakken zijn de enige zaken die de wonden weer kunnen helen.
Wat moeten ze anders doen? Van dinsdag tot en met zondag met z'n tweeën thuis zielig gaan zitten wezen? Daar moet je toch niet aan denken? Ik niet iig.
Het komt heel bot over als ik het hier zo neer zet maar het zijn wel de feiten. Het is verschrikkelijk maar je doet er he-le-maal niks aan.
Je had de feiten ook wel even anders kunnen verwoorden. "Godverdomme" bijvoorbeeld, dat lijkt me in dit geval dus echt niet nodig. "Zielig doen", "janken", ik weet niet wat Kromkamp jou persoonlijk aan heeft gedaan, maar deze post slaat op deze manier dus werkelijk nergens op. Beetje sociaal gestoord ofzo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde Grrrr meer op de reactie dat Kromkamp dit weekend misschien niet zal spelen. Ik kan me voorstellen dat je die interland laat schieten, maar ik verwacht hem dit weekend wel weer op het veld.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt net samen een kind verloren, dan ga je toch niet fijn naar de ArenA om daar met Jan Smit op de achtergrond fijn een oefen interland te gaan spelenDan ga je toch samen met je vriendin door het verdriet heen komen. Je moet dat samen doen........
Idd ben het met je eens... ff je gedachte ergens anders opzetten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt misschien lullig maar daar ben ik dus niet zo'n voorstander van. Dan heb je veel meer kans dat je erin gaat lopen zwelgen. Als het even kan dit weekend gewoon weer de groene weide in.
Je weet niet waar je over praat man.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:16 schreef ruud.nl het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je die interland laat schieten, maar ik verwacht hem dit weekend wel weer op het veld.
Daar heb je gelijk in, je verliest toch je kindje, hoeveel maanden was ze al?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat man.
Een miskraam is niet niks, maar dat kun je je waarschijnlijk niet voorstellen als het je zelf nog nooit is overkomen.
Daar heb je gelijk in, maar ik kan me wel voorstellen dat je dan juist wel zou willen voetballen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat man.
Een miskraam is niet niks, maar dat kun je je waarschijnlijk niet voorstellen als het je zelf nog nooit is overkomen.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind Kromkamp een prima gast en gun het stel het beste van de wereld. Die "godverdomme" slaat op het feit dat sommige mensen blijkbaar denken dat hij nu maar een paar weken (of langer?) bij zijn vriendin moet gaan zitten. Verder beweer ik niet dat ze "zielig doen", ik zeg alleen maar dat ze dat dan ook niet moeten gaan doen, niet erin zwelgen maar doorgaan met je leven. Dat is de beste manier van verwerken. "Janken" is wat ik zou doen als mij zoiets zou overkomen, heel hard en lang waarschijnlijk, is ook goed voor het verwerkingsproces.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:30 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Je had de feiten ook wel even anders kunnen verwoorden. "Godverdomme" bijvoorbeeld, dat lijkt me in dit geval dus echt niet nodig. "Zielig doen", "janken", ik weet niet wat Kromkamp jou persoonlijk aan heeft gedaan, maar deze post slaat op deze manier dus werkelijk nergens op. Beetje sociaal gestoord ofzo?
Die oefeninterland had ik ook laten schieten maar ik verwacht dat Kromkamp er zondag gewoon weer staat. Miskramen zijn overigens idd een vrij veel voorkomend iets. Het is altijd een klein drama maar je krijgt een miskraam niet voor niets, dat is een teken dat er dus ook werkelijk iets "mis" is. Het is gewoon je eigen lichaam dat ingrijpt.quote:Overigens lees ik net dat 25% van de vrouwen een miskraam hebben. Dus wat dat betreft is het niet erg ongewoon, en zou je er dus misschien inderdaad niet te lang bij stil moeten staan. Maar goed, iedereen reageert daar anders op. Dat Kromkamp afgelopen woensdag heeft laten schieten lijkt me in ieder geval vanzelfsprekend.
Dat je daar nog op gaat reageren zeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jezus wat is dit nou voor een reactie
Je verliest je ongeboren kindje, lijkt me toch nog net ff iets minder erg dan een kind verliezen dat al op de wereld is gezet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, je verliest toch je kindje, hoeveel maanden was ze al?
Je weet dus echt niet waar je over praat Knaap.......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je verliest je ongeboren kindje, lijkt me toch nog net ff iets minder erg dan een kind verliezen dat al op de wereld is gezet.
Lees mijn posts nou eens goed, ik geloof dat ik heel goed besef wat zoiets met je kan doen en dat dat ook uit mijn posts blijkt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Onze azijnpisser pur sang heeft er gewoon geen besef van wat zoiets met je zou kunnen doen.
Dat is volkomen wederzijds PyTh, je kijkt zoals gebruikelijk niet verder dan je neus lang is.quote:Ik had al geen hoge pet van je op Grrrrrrr en met dit soort posts bewijs je dat weer eens te meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |