zoveel tijd neemt dat openen toch niet in beslagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:47 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik wist niet dat ik de laatste was...
En dat terwijl ik zo weg moet
Oh jij hebt je inschijving voor het oude mannenhuis ook al verstuurdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Op mijn leeftijd hou je geen rekening meer met dat soort dingen.
dus hebt er voor straks al een kamer gereserveerd en weet straks dus het nodige als weerwoord tegen het personeelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:53 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik heb er al 8 jaar zelfs doorgebracht.
![]()
Dat ziet er dan hoopvol uit voor jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef samjustme het volgende:
Als alles goed gaat heb ik in maart eindelijk een eigen plek.
Oh, gaaf, waar?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef samjustme het volgende:
Die worden dan vast zo populair als F1 nuquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
Inderdaad...Ik red mijzelf wel, ik regel wat rollaters en dan ga ik races organiseren over de gang.
Via kamernet, ik heb op meerdere studentenhuizen in het centrum van de stad gereageerd. Het liefst zou ik samen met een meid willen wonen. Het is een tijdelijk oplossing waar ik 1 a 2 jaar kan wonen voordat ik zoiets toegewezen krijg. Ik ben het zat om thuis te wonen, binnenkort eindelijk vrijheidquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, gaaf, waar?
Niet via woonnet neem ik aan?
Waar schrijf ik me in?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Via kamernet, ik heb op meerdere studentenhuizen in het centrum van de stad gereageerd. Het liefst zou ik samen met een meid willen wonen. Het is een tijdelijk oplossing waar ik 1 a 2 jaar kan wonen voordat ik zoiets toegewezen krijg. Ik ben het zat om thuis te wonen, binnenkort eindelijk vrijheid![]()
[afbeelding]
De eerste paal voor bouwproject Cité is geslagen. Cité wordt gebouwd op de Kop van Zuid en is bedoeld voor de (bijna) afgestudeerden en startende ondernemers.
Verwacht wordt dat Cité opgeleverd wordt in 2008.
* 494 huurwoningen
* 2000 m2 commerciėle functies zoals fitnessruimte, squashzaal, horeca en vergaderzalen
* 135 parkeerplaatsen in ondergrondse parkeergarage
Lelijk gebouwquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef samjustme het volgende:
De eerste paal voor bouwproject Cité is geslagen.
quote:
Haten is een groot woord maar een echt mooie en gezellige stad vind ik 't niet nee. Maar dat gebouw is gewoon lomp en lelijk, echt een bouwblok.quote:
En dus zo geschikt voor Rotterdamquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haten is een groot woord maar een echt mooie en gezellige stad vind ik 't niet nee. Maar dat gebouw is gewoon lomp en lelijk, echt een bouwblok.
3-2? Leg eens uit!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:25 schreef Ang3l het volgende:ante's Cove kijk*
Het perfecte voer voordat je op stap gaat
O, N komt vanaaf ook ff wat drinken in de Pallaz. Hij vroeg hoe laat ik ging vandaag.
En gister....... eh CDP? Het is niet meer 2-1 van de 6, nu is het 3-2 van de 6
Ik had tot gisteren maar met 2 van de 6 D's gezoend en met 1 sex gehad. Nu is dat 3-2 van 6 .quote:
Ohquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had tot gisteren maar met 2 van de 6 D's gezoend en met 1 sex gehad. Nu is dat 3-2 van 6 .
Je vroeg er om.quote:
zo dus jij hebt nu ook de opgepimpte tune gehoordquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vroeg er om.
Zo, Dante's Cove seizoen 2 afl 1 afgelopen.
Let the hunt begin
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vroeg er om.
Zo, Dante's Cove seizoen 2 afl 1 afgelopen.
Let the hunt begin
Ja heb ze beide op MP3quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo dus jij hebt nu ook de opgepimpte tune gehoord
Wie?quote:en Lindsay uit Queer As Folk USA voorbij zien komen
quote:pas maar op met dat boekanders loopt het nog slecht met je af en lig jij er net zo bij als dat knechtje van Ambrosius uit seizoen 1 aflevering 1 scene 1
geweldig gefeliciteerd !!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef samjustme het volgende:
Minstens!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die worden dan vast zo populair als F1 nu![]()
Origineel dat is al enkel de moeite de waard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:41 schreef Ang3l het volgende:
O ik ben thuis trouwens
Na Annie The Musical, uit eten in het Boekencafé (alle gerechten hebben boektitels) en drinken in de Begijn.
Nu ff relaxen en dan straks op stap.
Vraag me af of ze een "Silence of the Lambs" hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:41 schreef Ang3l het volgende:
O ik ben thuis trouwens
Na Annie The Musical, uit eten in het Boekencafé (alle gerechten hebben boektitels) en drinken in de Begijn.
Nu ff relaxen en dan straks op stap.
*LOL* nee, die niet. Wel een Engelenmaker, een Helaasheid der dingen en een Neverending story. Ooit hadden ze chocomousse genaamd "De ontdekking van de hemel"quote:Op zondag 4 februari 2007 04:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vraag me af of ze een "Silence of the Lambs" hebben
Hiquote:
ontplof?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
plof..
terwijl ik vandaag juist, voor het eerst sinds maanden, mijn ramen van de huiskamer open hebquote:Op zondag 4 februari 2007 15:06 schreef Waxxer het volgende:
Zooo ik kom thuis van m'n werk, vinketeringkoud hier!!Is het maar 16 graden binnen...
Mja zo was dat hier ook gisteren, bijna - of eigenlijk gewoon lenteweer!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
terwijl ik vandaag juist, voor het eerst sinds maanden, mijn ramen van de huiskamer open heb
Goed zoquote:Op zondag 4 februari 2007 15:34 schreef Waxxer het volgende:
Ow, gisteren wedstrijd gehad met theatersport: gewonnen.
Ik dacht ik doe weer eens wat nieuwsquote:
Dankje, dankje...quote:
Dat doe je stoer man!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:39 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe weer eens wat nieuws
Ik wilde net zeggen, ik zit hier nog steeds met ultra-kippenvel...quote:Op zondag 4 februari 2007 15:42 schreef Cybart het volgende:
Het is zondag
en het wordt lente*![]()
wat een moment om lekker eurodance zomerdeuntjes op te zetten...
en ik heb ontzettend veel zin in terrassen
* dat kan nog even duren maar toch
hoe krijg je dat voor elkaar....quote:Op zondag 4 februari 2007 15:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik zit hier nog steeds met ultra-kippenvel...![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:34 schreef Waxxer het volgende:
Ow, gisteren wedstrijd gehad met theatersport: gewonnen.
Dat had ik dus vroegāh ook. Nu loop ik al te kleumen als m'n winterjas niet tot boven dicht zitquote:Op zondag 4 februari 2007 15:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar....
ik ga nog steeds in shirtjes en polo's en mn jas open overal naar toe....
mjah, zo veel kom ik ook niet buiten...quote:Op zondag 4 februari 2007 16:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat had ik dus vroegāh ook. Nu loop ik al te kleumen als m'n winterjas niet tot boven dicht zit
Zal vast ook wel komen omdat ik verder weinig buiten ben en niet heel actief bezig ben.
Ik was net nog buiten en ik vond het niet dat je zegt van "goh, lekker"quote:Op zondag 4 februari 2007 16:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, zo veel kom ik ook niet buiten...
maar ik vind het gewoon voor geen meter koud
Mij gaat wel ok, same as always eigenlijk.... gisteren was er een toffe verjaardag, vandaar dat ik vandaag een beetje suf benquote:Op zondag 4 februari 2007 15:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat doe je stoer man!
Hoe gaat het dan eigenlijk toch met jou??Heb je nog wat leuks gedaan dit weekend enzo??
kou kleumquote:Op zondag 4 februari 2007 16:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was net nog buiten en ik vond het niet dat je zegt van "goh, lekker"
Mwoah, we waren allemaal heel tammetjes van de spanning, heel frustrerendquote:
Nou jaaaaaaaaa....quote:Op zondag 4 februari 2007 16:27 schreef davidov het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=1&productID=130970
Past ook wel bij je
Still alive, maar ben dan ook weinig opgeschotenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:39 schreef davidov het volgende:
Omdat je soms een druiloor bent?
*gaat kamer opruimen*
Als ik niet binnen 15 minuten post ben ik waarschijnlijk dood...
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:39 schreef davidov het volgende:
Omdat je soms een druiloor bent?
*gaat kamer opruimen*
Als ik niet binnen 15 minuten post ben ik waarschijnlijk dood...
Oke, mocht het moment daar zijn, of dreigt het moment daar te zijn, sein dat even door want ik heb de auto en dan haal ik je op ja want je mag niet dood!!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:02 schreef davidov het volgende:
[..]
Still alive, maar ben dan ook weinig opgeschoten
quote:Achterhoek klaagt over huis AC/DC-gitarist
De gitarist van de bekende rockband AC/DC, Angus Young, bezorgt de inwoners van het dorpje Aalten onvrede vanwege de bouw van zijn nieuwe huis aldaar. Omwonenden klagen over de omvang van deze woning. Deze zou zo groot zijn, dat de overige huizen in zijn straat in het niet zouden vallen.
Na aandringen van Young en zijn Achterhoekse vrouw Ellen zwijgen de boze buurtbewoners inmiddels over deze kwestie. Ellen wil niet verder op de kwestie in gaan:"Dit heeft niets met jullie te maken. We willen geen aandacht." Dit nieuwe huis zal miljoenen euro's moeten kosten. Het huis zal van alle gemakken worden voorzien, zelfs aan een complete opnamestudio is gedacht.
De in Schotland geboren gitarist verscheen het afgelopen jaar voor het eerst in de Quote 500, de lijst met rijkste inwoners van Nederland.
Typisch Nederlanders, altijd wat te zeiken.quote:
een weekend zoals alle anderequote:Op zondag 4 februari 2007 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een verwarrend weekend vol oude bekenden, nieuwe bekenden, herinigingen, wilde sex, emotionele liefdesbekentenissen, jaloezie, wedstrijden, vreemde voorstellen, spontane leuke dingen, tranen, kreunen, lachen, dansen, drank en een verjaardag.
Weird.
Nou nee, deze was toch eigenlijk wel een tikje extremer dan andere.quote:
hier ziet ie er uit als de eerste de beste junk op het centraal, maar ik weet dat ik hem een erg mooie man vondquote:
Je hebt je een longontsteking gelachen?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:15 schreef NathaN het volgende:
*nog steeds bijkom van uitgaan vannacht*
Maar volgens mij ben ik ook weer ernstig verkouden aan het worden...
zou niets voor mij zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Knuffeljunks zijn helemaal in dit jaar.
Dat is het probleem met junks. Ze hebben geen geweten.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zou niets voor mij zijn
ik denk dat als ik in Amsterdam gewoond had, ik al lang een junk mee naar huis genomen had, ik ben een erg zorgzaam type
En als dank, wordt je dan sóchtends wakker in een huis waar al je kostbaarheden gejat zijn, als je überhaubt wakker wordt
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je hebt je een longontsteking gelachen?
Maar met die vriendin heb je er direct natuurlijk wel een vakantiebestemming erbij gekregen ?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:20 schreef FamFarmerFan het volgende:Nou ik heb een bizar weekend gehad.
Het begon dus vrijdag met de afscheidstour van BZN. Zaterdag het afscheidsfeestje van een vriendin die naar de andere kant van de aarde verhuist. En vanmiddag/vanavond (op mijn manier) geholpen bij een vriend die vandaag verhuist is.
Het weekend gaat de boeken in als het weekend van het afscheid.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:23 schreef Stroekie het volgende:
Maar met die vriendin heb je er direct natuurlijk wel een vakantiebestemming erbij gekregen ?
deze juffrouwquote:Op zondag 4 februari 2007 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb ze beide op MP3
[..]
Wie?
[..]yum
dus meer logeeradressen dan tijd en budge om het te kunnen inpassen ?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Inderdaad, alhoewel ik een dusdanige vriendenkring heb dat ik zowieso wel op wereldreis kan.
Was het een passende afsluiting van het weekend?quote:
O die is nog maar heeeel ff in beeld geweestquote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze juffrouw
http://www.imdb.com/name/nm0318744/
Zag elke junkie maar zo uitquote:Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hier ziet ie er uit als de eerste de beste junk op het centraal, maar ik weet dat ik hem een erg mooie man vond
Waarom wilde hij knuffelen met jou dan?
Ja nou mwa, voel me een beetje kut omdat er tussen neus en lippen info verteld werd over de leukste D en daar zat ik NIET op te wachten. maa goed, heb mijn toneellach volgehouden tot aan de voordeur hier net.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Was het een passende afsluiting van het weekend?
volgens mij moet ze nog in haar rol groeienquote:Op zondag 4 februari 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die is nog maar heeeel ff in beeld geweest
"Ang3l een knuffel geeft"quote:Op zondag 4 februari 2007 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou mwa, voel me een beetje kut omdat er tussen neus en lippen info verteld werd over de leukste D en daar zat ik NIET op te wachten. maa goed, heb mijn toneellach volgehouden tot aan de voordeur hier net.
Thanks.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Ang3l een knuffel geeft"
Och črm menneke toch
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks.
Heaven dont want me
Heaven dont fool me
Noone will understand
and its alright
Feelin these changes
Everybody is strangers
Noone will lend a hand
And i guess thats life
Inderdaad, alhoewel ik echt van plan ben om daar dit jaar eens verandering in te brengen.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:30 schreef Stroekie het volgende:
dus meer logeeradressen dan tijd en budge om het te kunnen inpassen ?
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou mwa, voel me een beetje kut omdat er tussen neus en lippen info verteld werd over de leukste D en daar zat ik NIET op te wachten. maa goed, heb mijn toneellach volgehouden tot aan de voordeur hier net.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt toch genoeg mannen, ik zie het probleem niet? Hoeveel wil je neuken totdat je blij bent
Flikker op.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt toch genoeg mannen, ik zie het probleem niet? Hoeveel wil je neuken totdat je blij bent
Je ziet hier wel heel graag op te scheppen met wie je gezoend of geneukt hebt. Wees een trotse slet, niks mis mee.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flikker op.
Mag ik ff zeggen dat dat nergens op slaat?
Je kent het halve verhaal maar van al die D's en met wie ik daarvan wel of niet gezoend hebt en naar bed ben geweest dus trek daar maar niet al te snelle conclusies it. Een flirt kun je me noemen, wil je me slet noemen dan moet je me toch eerst beter kennen en het hele verhaal aanhoren. Dat wilde ik alleen maar even zeggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je ziet hier wel heel graag op te scheppen met wie je gezoend of geneukt hebt. Wees een trotse slet, niks mis mee.![]()
"Groot glas Merlot aanreik"quote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Sorry maar dat schiet best in het verkeerde keelsgat (ach, schiet er tenminste nog IETS in)
Sterkte met de afsluitingquote:Op zondag 4 februari 2007 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Dank je *ad fundum*
Ik ga slapen, morgen om 6:00 op en tot een uur of 20:00 werken
Sorry, ik had je niet een slet mogen noemen. Ach je probeert iedereen uit totdat je de ware tegenkomtquote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kent het halve verhaal maar van al die D's en met wie ik daarvan wel of niet gezoend hebt en naar bed ben geweest dus trek daar maar niet al te snelle conclusies it. Een flirt kun je me noemen, wil je me slet noemen dan moet je me toch eerst beter kennen en het hele verhaal aanhoren. Dat wilde ik alleen maar even zeggen.
En ik vodn het een enorme kutopmerking, zeker als ik net zeg dat het kutinfo is over de leukste van de D's. "Hoeveel wil je nog neuken om blij te zijn". Sorry maar dat schiet best in het verkeerde keelsgat (ach, schiet er tenminste nog IETS in)
En ook dat is niet waar. Zelfs niet van al die D's. Pretendeer niet dat je me kent alsjeblieft. Ik ben los op stap, ik flirt graag, zeer zeker en qua zoenen misschien ook wel los als ik wat gedronken heb. Maar in bed te krijgen ben ik toch echt wel wat lastiger hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sorry, ik had je niet een slet mogen noemen. Ach je probeert iedereen uit totdat je de ware tegenkomt![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:55 schreef samjustme het volgende:
Sorry, ik had je niet een slet mogen noemen. Ach je probeert iedereen uit totdat je de ware tegenkomt![]()
Om zulke misverstanden uit de weg te ruimen moest er eigenlijk binnenkort maar weer eens een MEET komenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ook dat is niet waar. Zelfs niet van al die D's. Pretendeer niet dat je me kent alsjeblieft. Ik ben los op stap, ik flirt graag, zeer zeker en qua zoenen misschien ook wel los als ik wat gedronken heb. Maar in bed te krijgen ben ik toch echt wel wat lastiger hoor.
Eerlijk gezegd boeit het me niet echt of je nou wel of niet makkelijk het bed in te krijgen bentquote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ook dat is niet waar. Zelfs niet van al die D's. Pretendeer niet dat je me kent alsjeblieft. Ik ben los op stap, ik flirt graag, zeer zeker en qua zoenen misschien ook wel los als ik wat gedronken heb. Maar in bed te krijgen ben ik toch echt wel wat lastiger hoor.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Zeg er dan ook niks over.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd boeit het me niet echt of je nou wel of niet makkelijk het bed in te krijgen bent![]()
Ok. En zodra ik bij de S ben zal ik je niet bellen, goed?quote:En veel succes met al je D's en hopelijk kom je binnenkort aan E![]()
Nou ik geef eerlijk toe als ik goed uitzag dan zou ik met alle JT's look-a-likes willen sexen hahaquote:
Oh Angel ik wil je zo graagquote:Op maandag 5 februari 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg er dan ook niks over.
[..]
Ok. En zodra ik bij de S ben zal ik je niet bellen, goed?
Welterustenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:10 schreef samjustme het volgende:
Nou ik geef eerlijk toe als ik goed uitzag dan zou ik met alle JT's look-a-likes willen sexen haha
maar helaas is werkelijkheid anders en val ik elke keer op de verkeerde type ach
Wellicht kan SamJustMe bij jou in de leer ?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Je beschikt over het vermogen mensen op de kast te jagen.
Dus beschik je ook over het vermogen mensen te charmeren.
Als je daar nou eens gebruik van leert maken.
Als Nuno over zijn vriendjes heeft wordt ie meteen voor een slet aangezienquote:Op maandag 5 februari 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg er dan ook niks over.
[..]
Ok. En zodra ik bij de S ben zal ik je niet bellen, goed?
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef samjustme het volgende:
Als Nuno over zijn vriendjes heeft wordt ie meteen voor een slet aangezien
maar jij daarentegen niet. Met andere woorden de incrowd is heilig![]()
ow nee hoor, integendeel.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niets wat het vermelden waard zou kunnen zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef Jerruh het volgende:
Maar goed, ik heb wat gemist?
vriendjeSquote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
die is er maanden geledne gelukkig uitgezet! en nu woon ik al maanden samen met een soms wat dommige, maar hele aardige en leuke gozerquote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Niets wat het vermelden waard zou kunnen zijn.Hoe ist met je huisgenoot?
Ha slet!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vriendjeSach en je mag me alles noemen, het deert me niet zoveel
Dank jequote:
ow grappig dat je uit het verhaal op hebt kunnen maken dat ik het was die de groeten deedquote:Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow nee hoor, integendeel.
Nuno wordt vast ook voor andere persoonlijkheden aangezien. Ik vind jou alleen altijd heel overhaast, beetje simpel over iemand oordelen en dat is ook al vaak tegen je gezegd. Daarbij ontgaat context je nog wel eens regelmatig.
owja, theaterMaMa: groetjes terug.
dick - sauna - in de 30 - homo - theaterliefhebber = theatermama!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow grappig dat je uit het verhaal op hebt kunnen maken dat ik het was die de groeten deed![]()
doe je goed, en dat van die theaterliefhebber, vraag ik me af hoe die dat weet, maar soit, het was in ieder geval een erg aangename jongen om in adam's kostuum te zienquote:Op maandag 5 februari 2007 00:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dick - sauna - in de 30 - homo - theaterliefhebber = theatermama!
Denk je dat het me boeit wat jullie over me denken?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow nee hoor, integendeel.
Nuno wordt vast ook voor andere persoonlijkheden aangezien. Ik vind jou alleen altijd heel overhaast, beetje simpel over iemand oordelen en dat is ook al vaak tegen je gezegd. Daarbij ontgaat context je nog wel eens regelmatig.
owja, theaterMaMa: groetjes terug.
wat een ophef weer over niets...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Denk je dat het me boeit wat jullie over me denken?
Ik hoef jullie niet te kennen en ik wil jullie niet eens kennen.
en toch raad ik je aan om de volgende MEET wel te bezoekenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach honey ik ben het gewoon eff zat en eerlijk gezegd het zal me een zorg wie nou wel of niet een slet is.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een ophef weer over niets...
maak je nou niet zo druk.
Daarbij komt dat Ang3l echt geen slet is, al lijkt dat wel door al die D's, Ang3l houdt nou eenmaal van flirten, maar hij is erg kuis
wat is er allemaal ? geen goed weekend gehad ?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach honey ik ben het gewoon eff zat en eerlijk gezegd het zal me een zorg wie nou wel of niet een slet is.
Heb genoeg aan mijn eigen problemen.
Blijkbaar boeit het je wel, anders zou je niet steeds zo de verdediging inschieten.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er zitten een aantal tussen waarvan ik denk dat ze prima te pruimen zijn en niet in seksuele zin. Het is en blijft internet, mensen zijn in het echt toch vaak andersquote:Op maandag 5 februari 2007 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch raad ik je aan om de volgende MEET wel te bezoeken
het kan je beeld over een aantal mensen hier best beinvloeden door deze mensen eens in het echt de hand te schudden.![]()
Sinds wanneer is fok van jou?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Blijkbaar boeit het je wel, anders zou je niet steeds zo de verdediging inschieten.
En niemand verplicht je verder hier te blijven hoor, als het je niet aanstaat, mag je best wegblijven.
Oei, dat klinkt alsof er iemand op je tenen is gaan staan, en wel net die ene waaraan je een eksteroog aan hebtquote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach honey ik ben het gewoon eff zat en eerlijk gezegd het zal me een zorg wie nou wel of niet een slet is.
Heb genoeg aan mijn eigen problemen.
niet de moed opgeven hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 01:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er zitten een aantal tussen waarvan ik denk dat ze prima te pruimen zijn en niet in seksuele zin. Het is en blijft internet, mensen zijn in het echt toch vaak anders![]()
Pm me maar als een meeting komt, misschien kom ik dan wel. Zal de komende tijd niet vaak online zijn wegens verhuizing en intensief fitness
Op zich een heel leuk weekend gehad maar het zit me nog steeds dwars dat D niks in me ziet.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is er allemaal ? geen goed weekend gehad ?
hetzal je vast niet boeien nee, net zoals het mij niet boeit.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hetzal je vast niet boeien nee, net zoals het mij niet boeit.
maar des te gemakkelijker jij over anderen oordelen, des te heftiger reageer jij als mensen het over jou doen.
Wie is M en wie is O ? allebei nieuw ? je gaat te snel nu hoor zelfs voor mij en wanneer ga je verhuizen ?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op zich een heel leuk weekend gehad maar het zit me nog steeds dwars dat D niks in me ziet.
En ja dacht een nieuwe aan de hak geslagen te hebben M, maar hij is verliefd op O en O wou met me afspreken en O past niet echt bij me
galmt mijn uiteenzetting in je hersenpan?quote:
quote:
JA DAAAG! Ik ga niet mijn excuses aanbieden en vooral niet aan Angel en sind wanneer ben je de heilige Maria. Ik zou ook eens naar jezelf kijken lieverdquote:Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]Je bent zo af en toe nog wel uit te staan, maar meestal oordeel je ondoordacht over mensen, vind je het gek dat je ze tegen je in het harnas jaagt? In plaats van maar door te gaan tegen Ang3l, had je ook gewoon je excuses aan kunnen bieden over je kutopmerking. Denk daar maar eens over na.
Yep allebei nieuw. M is Nederlands en O Marokkaans.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wie is M en wie is O ? allebei nieuw ? je gaat te snel nu hoor zelfs voor mij en wanneer ga je verhuizen ?
ik hoor nog steedsquote:Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
galmt mijn uiteenzetting in je hersenpan?
en ik ben blij, M's reisorganisatie is in bedrijf!!! dus wie reizen wil naar bestemmingen in Rusland en Oekraine, check www.sovjetreizen.nl!!!!
ben je ongesteld ofzo?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik hoor nog steeds![]()
Sovjetreizenheeft ie vast wel lang over zitten brainstormen
![]()
Leuk en wie gaat het worden of hou je ze allebei aan het lijntjequote:Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yep allebei nieuw. M is Nederlands en O Marokkaans.
He he ik ben er ook hoor hou je even inquote:
jij zoet ik zout he?quote:Op maandag 5 februari 2007 02:25 schreef wizarddragon het volgende:
Ik haat het als het poffen van popcorn zo lang duurt![]()
Het is dat ik geen popcorn LUST anders had ik ook wat gepakt. Bij een comedy hoort popcornquote:Op maandag 5 februari 2007 02:25 schreef wizarddragon het volgende:
Ik haat het als het poffen van popcorn zo lang duurt![]()
Heb jij nog een mobiele airco voor mij over??quote:
dat hebben ze zelf afgelopen zaterdag al gedaanquote:
zeg maar niksquote:Op maandag 5 februari 2007 11:16 schreef Sunjammer het volgende:
Tja, wat zal ik er van zeggen he.
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:02 schreef Stroekie het volgende:
Heb jij nog een mobiele airco voor mij over??
onze serverzaal is een beetje over verhit geraakt
Tja ach, ik moet nog een paar letters hoor!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij vuile slet! Da's bijna het hele alfabet!.
Jij wilt me echt een zwaaihandje bezorgen hé,quote:Op maandag 5 februari 2007 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Sitethief
speciaal voor jou nog even in de herkansing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom ik daar aan met die ene letter uit het alfabet, de letter M. maarrrrr.... M is wel open met zijn bedrijf!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:34 schreef Sunjammer het volgende:
Maar om even in stijl te blijven:
Vrijdagavond met S. wezen sporten. Zaterdagavond met J. naar een cabaretvoorstelling geweest, waarna ik samen met J., M., F., en J. nog lekker wat gedronken heb en zondagavond naar L. en R. geweest.
Met niemand wat gebeurt hoor. Al is F. wel aantrekkelijk.
Nou DAT gaat vandaag niet meer lukkenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.boels.nl/index.aspx?Contentid=547&Chapterid=1776&Filterid=977
bartus!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef Cybart het volgende:
Jer !Rage Against The Machine vs Shaggy
als ik wat mensen kan charteren kom ik!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bartus!
kom je donderdag feesten!?.
doen! ff wat mensen lokkenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
als ik wat mensen kan charteren kom ik!
heb toch vrijdag's vrij...
ja, of een andere titel met je naam er in hequote:Op maandag 5 februari 2007 11:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ja, nu kijken of ik die naam kan geven.
volgens mij heb jij die afgelopen weekend al gehadquote:Op maandag 5 februari 2007 11:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij wilt me echt een zwaaihandje bezorgen hé,.
Niet erg, die hand kan wel wat extra training gebruiken.
vorige maand heette het Frisky Thursdayquote:Op maandag 5 februari 2007 11:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, of een andere titel met je naam er in he
Wie? Ik?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb jij die afgelopen weekend al gehad![]()
![]()
Neuken?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
Oh my fucking stars and garters!
Ik heb een rel gemist, en mijn god wat een sexy rel is het gebleken! Zit ik dus gisteren op msn met Ang3l maak ik eigenlijk gewoon een soortgelijke opmerking als Samjustme. Heel simpel, gebaseerd op wat ik op het forum allemaal heb kunnen lezen over weekendjes uit en wilde verhalen over mannen die in de rij staan voor ons Ang3ltje.
Het grappige is dat mensen meteen in de bres springen voor Ang3l, terwijl ik weet dat heel wat mensen precies zo denken als SamJustMe. Hoe ik dat weet? Omdat ik een tijdje terug Ang3l in gesprekken op msn verdedigde tegen uitspraken van anderen die in de trant lagen van: "Die Ang3l is best wel een slet nietwaar?"
Mijn antwoord was altijd ontwijkend en afkeurend, ze wisten niet hoe de zaak in elkaar stak, en dat het allemaal reuze mee viel.
Maar de laatste tijd moet ik bekennen, dat het een stuk moeilijker is om dat te doen. Het klinkt gemeen, grof zelfs, maar als ik puur en alleen af moest gaan op wat ik hier op het forum te lezen krijg, dan is de indruk echt niet zo ver gezocht die anderen krijgen.
Hetzelfde geld overigens voor Nuno.
Ik vind het alleen erg schijnheilig dat SamJustMe nu onder vuur ligt, terwijl ik weet dat er nog wel een aantal anderen zijn die net zo denken als hij over bepaalde zaken.
En wat wil je? Het is allemaal een groot feest in Eindhoven lijkt het wel. De ene D volgt de andere op, en terwijl er nog iets met D1 loopt begint er alweer iets met D2, waarop we mogen horen dat D3 ook weer langs komt gehobbeld en blijkbaar ook meer is dan gewoon een vage kennis tegen wie er alleen "hoi "wordt gezegd, terwijl er tussen de bedrijven ook verhalen komen over heftige avondjes vol tong-actie.
Hebben ze geen back-up airco?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat hebben ze zelf afgelopen zaterdag al gedaan
ik denk dat ik zo maar even naar beneden loop en met een waaier ga helpen om die dingen koel te houden![]()
de halve parkeerplaats staat hier al vol met busjes van de airco boerquote:Op maandag 5 februari 2007 12:12 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Hebben ze geen back-up airco?
Tip:
Deur open zetten en een ventilator neerzetten.
Koele lucht onder inblazen, boven warme lucht afvoeren en Airco boer bellen en meteen back-up systeem laten aanleggen.
1 monteur en de rest allemaal negers met palmbladeren?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de halve parkeerplaats staat hier al vol met busjes van de airco boer![]()
Ik zal zometeen eens een kijkje gaan nemen of het inderdaad een appeteitelijk plaatje isquote:Op maandag 5 februari 2007 12:26 schreef Lightyear het volgende:
[..]
1 monteur en de rest allemaal negers met palmbladeren?![]()
Helaas geen zwetende mannenlijven om op de kiek te zettenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:26 schreef Lightyear het volgende:
[..]
1 monteur en de rest allemaal negers met palmbladeren?![]()
Wantrouwen is op zijn tijd best gezond.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef Cairon het volgende:
Ik ben een E-bay koper!
...en ik vertrouw het voor geen meter.
Dat gaan we vieeeeeeeren,quote:
Mmmmmokka!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat je maar wilt.
Hey kutkind!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee, er kan nog wel gereld worden zonder mijn hulp.
Stelletje sletten.
I put an oak tree in the vagina of your mother and fuck you in it's shadow!quote:
In dat geval kun je mij en Ang3l over één kam scheren en me gewoon slet noemen.quote:
Het zou een tekst van Leonard Cohen kunnen zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
I put an oak tree in the vagina of your mother and fuck you in it's shadow!
Owh...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval kun je mij en Ang3l over één kam scheren en me gewoon slet noemen.
Ze heeft koekjes op de balie gezet?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:36 schreef DennisMoore het volgende:
We hebben zo'n goeie nieuwe telefoniste, een verademing!.
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, straks krijg ik nog een naam![]()
Nee, er staat nu een grote eik op de receptie met een copulerend stelletje nichten erachter.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze heeft koekjes op de balie gezet?
turks spreekwoordquote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het zou een tekst van Leonard Cohen kunnen zijn.
De liefde van deze man gaat niet door de maag.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze heeft koekjes op de balie gezet?
Die moeten ze meteen salarisverhoging geven.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De liefde van deze man gaat niet door de maag..
Vorige telefoniste:
- Ja, hoi met ehm... de receptie. Ik heb iemand, een meneer Fransen ofzo van ehm... nouja, die naar jou vraagt geloof ik.
- *zucht* Doe maar door.
- Met Jansen.
Deze nieuwe telefoniste:
- Met de receptie, ik heb een meneer Jansen van Bedrijf BV aan de lijn. Hij heeft een vraag over dit-en-dit, dat moet naar jou he?
- Ja! Goed!.
ik wist het!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En opeens weet ik weer waarom ik hier nooit meer postte.
Uitzendkracht...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die moeten ze meteen salarisverhoging geven.
Ik vertel het je zodra jerruh het weet.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:45 schreef Sunjammer het volgende:
Vertel eens SAJ?
Nou alles is hier weer in de lucht en loopt nu zonder foutmeldingenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:06 schreef FamFarmerFan het volgende:Zoooo Stroekie heeft een verhitte maandag, Jerre heeft feest donderdag en Sam loopt te miepen waar anderen dan weer heerlijk op in gaan..
Jongens een hele goede middag op deze maandag
De week is weer begonnen!
Klokthermostaat?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:53 schreef Stroekie het volgende:
vraag is natuurlijk alleen tot welk tijdstip![]()
dat dusquote:Op maandag 5 februari 2007 14:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vertel het je zodra jerruh het weet.
wat gaaf voor jequote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef NathaN het volgende:
Whoeiiiii! Workshop gaat lukken. Dat wordt dus een leuk zakenreisje naar Londen!!
Nee ik gok eerder totdat de business unit manager van die afdeling z'n hoofd weer oververhit raaktquote:
ja maar Samjustme is er nu nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Laten we het begrip sexdate eens naar voren brengen.
Moet dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Laten we het begrip sexdate eens naar voren brengen.
Ik noem het meer janken.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pffff, dan blijft bijten en blaffen wel achterwegen :'9.
gewoon teruglezen en dan zijn de laatste 24 uur voldoendequote:Op maandag 5 februari 2007 15:06 schreef Cairon het volgende:
oooooh ik ben iets aan het missen, vertel wie, wat, waar, en waarom?
ja ok, daar heb je thans wel gelijk inquote:Op maandag 5 februari 2007 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik noem het meer janken.
Wie is JT?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ok, daar heb je thans wel gelijk in.
ik zou ook gefrustreerd worden als ik zo weinig JT-lookalikes zag lopen.
och ik hoop dat ie die non-FOK! tijd eens gaat gebruiken om zichzelf te rebuilden, want dat jankgedrag van vanacht was werkelijk te stomzinnig voor woorden. Iemand die met kritiek op een dermate defensieve houding terugbokt, waarbij opeens alles slecht is en alles een mauwreactie verwacht, moet maar op zijn kamertje gaan huilen dat de grote boze wereld hem heeft gebeten en niet hierquote:Op maandag 5 februari 2007 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Denk ook niet dat die vandaag nog terugkomt na dat gedoe van afgelopen nacht
YUp. En 't is nog in de week van m'n verjaardag ook.quote:
Uw zoekbewerking - Javid Tomoa - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op maandag 5 februari 2007 15:12 schreef Cairon het volgende:
Javid Tomoa
Volgens mij moet jij dat eens aan Kugari Ken vragenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:06 schreef Cairon het volgende:
oooooh ik ben iets aan het missen, vertel wie, wat, waar, en waarom?
Die was misschien redelijk in zijn NS tijd, maar meer ook niet.quote:
zonder de hipheid die de muziekwereld aan m geeft is het net zo'n manchester united hooligan.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die was misschien redelijk in zijn NS tijd, maar meer ook niet.
En dan nog wil ik hem niet neuken. Je weet net zo goed als ik dat het hebben van extreme eisen op het gebied van uiterlijk zielig zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zonder de hipheid die de muziekwereld aan m geeft is het net zo'n manchester united hooligan.
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef Cairon het volgende:
ik ben Kugari-Ken
Kortom het beste cadeau heb je nu al binnen ?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
YUp. En 't is nog in de week van m'n verjaardag ook.
ja, wij beiden zijn daar na harde tijden en genante vertoningen (ja ik dan..) achtergekomenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan nog wil ik hem niet neuken. Je weet net zo goed als ik dat het hebben van extreme eisen op het gebied van uiterlijk zielig zijn.
Aldus de heer "ik werk in De Rechter als DJ"quote:Op maandag 5 februari 2007 15:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zonder de hipheid die de muziekwereld aan m geeft is het net zo'n manchester united hooligan.
ehm, ik laat me niet uit over de commerciele aspecten van de muziekindustrie, of waar lees je dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef Cairon het volgende:
[..]
Aldus de heer "ik werk in De Rechter als DJ"
Op de een of andere manier komt het niet langer geloofwaardig over als jij je negatief uitlaat over de commerciele aspectecten van de muziekindustrie.
Hoe duur is het ook al weer om bij De Rechter naar binnen te mogen?
En of het voor bepaalde lichaamsdelen harde tijden waren.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, wij beiden zijn daar na harde tijden en genante vertoningen (ja ik dan..) achtergekomen.
owquote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En of het voor bepaalde lichaamsdelen harde tijden waren.
dat wist ik daarom juist mijn antwoord van ga eens bij jezelf te radenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef Cairon het volgende:
ik ben Kugari-Ken
Iemand die nu niet aanwezig isquote:Op maandag 5 februari 2007 15:16 schreef Cairon het volgende:
wie is Dr34m3r ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |