Nou DAT gaat vandaag niet meer lukkenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.boels.nl/index.aspx?Contentid=547&Chapterid=1776&Filterid=977
bartus!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef Cybart het volgende:
Jer !Rage Against The Machine vs Shaggy
als ik wat mensen kan charteren kom ik!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bartus!
kom je donderdag feesten!?.
doen! ff wat mensen lokkenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
als ik wat mensen kan charteren kom ik!
heb toch vrijdag's vrij...
ja, of een andere titel met je naam er in hequote:Op maandag 5 februari 2007 11:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ja, nu kijken of ik die naam kan geven.
volgens mij heb jij die afgelopen weekend al gehadquote:Op maandag 5 februari 2007 11:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij wilt me echt een zwaaihandje bezorgen hé,.
Niet erg, die hand kan wel wat extra training gebruiken.
vorige maand heette het Frisky Thursdayquote:Op maandag 5 februari 2007 11:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, of een andere titel met je naam er in he
Wie? Ik?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb jij die afgelopen weekend al gehad![]()
![]()
Neuken?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
Oh my fucking stars and garters!
Ik heb een rel gemist, en mijn god wat een sexy rel is het gebleken! Zit ik dus gisteren op msn met Ang3l maak ik eigenlijk gewoon een soortgelijke opmerking als Samjustme. Heel simpel, gebaseerd op wat ik op het forum allemaal heb kunnen lezen over weekendjes uit en wilde verhalen over mannen die in de rij staan voor ons Ang3ltje.
Het grappige is dat mensen meteen in de bres springen voor Ang3l, terwijl ik weet dat heel wat mensen precies zo denken als SamJustMe. Hoe ik dat weet? Omdat ik een tijdje terug Ang3l in gesprekken op msn verdedigde tegen uitspraken van anderen die in de trant lagen van: "Die Ang3l is best wel een slet nietwaar?"
Mijn antwoord was altijd ontwijkend en afkeurend, ze wisten niet hoe de zaak in elkaar stak, en dat het allemaal reuze mee viel.
Maar de laatste tijd moet ik bekennen, dat het een stuk moeilijker is om dat te doen. Het klinkt gemeen, grof zelfs, maar als ik puur en alleen af moest gaan op wat ik hier op het forum te lezen krijg, dan is de indruk echt niet zo ver gezocht die anderen krijgen.
Hetzelfde geld overigens voor Nuno.
Ik vind het alleen erg schijnheilig dat SamJustMe nu onder vuur ligt, terwijl ik weet dat er nog wel een aantal anderen zijn die net zo denken als hij over bepaalde zaken.
En wat wil je? Het is allemaal een groot feest in Eindhoven lijkt het wel. De ene D volgt de andere op, en terwijl er nog iets met D1 loopt begint er alweer iets met D2, waarop we mogen horen dat D3 ook weer langs komt gehobbeld en blijkbaar ook meer is dan gewoon een vage kennis tegen wie er alleen "hoi "wordt gezegd, terwijl er tussen de bedrijven ook verhalen komen over heftige avondjes vol tong-actie.
Hebben ze geen back-up airco?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat hebben ze zelf afgelopen zaterdag al gedaan
ik denk dat ik zo maar even naar beneden loop en met een waaier ga helpen om die dingen koel te houden![]()
de halve parkeerplaats staat hier al vol met busjes van de airco boerquote:Op maandag 5 februari 2007 12:12 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Hebben ze geen back-up airco?
Tip:
Deur open zetten en een ventilator neerzetten.
Koele lucht onder inblazen, boven warme lucht afvoeren en Airco boer bellen en meteen back-up systeem laten aanleggen.
1 monteur en de rest allemaal negers met palmbladeren?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de halve parkeerplaats staat hier al vol met busjes van de airco boer![]()
Ik zal zometeen eens een kijkje gaan nemen of het inderdaad een appeteitelijk plaatje isquote:Op maandag 5 februari 2007 12:26 schreef Lightyear het volgende:
[..]
1 monteur en de rest allemaal negers met palmbladeren?![]()
Helaas geen zwetende mannenlijven om op de kiek te zettenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:26 schreef Lightyear het volgende:
[..]
1 monteur en de rest allemaal negers met palmbladeren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |