och ik hoop dat ie die non-FOK! tijd eens gaat gebruiken om zichzelf te rebuilden, want dat jankgedrag van vanacht was werkelijk te stomzinnig voor woorden. Iemand die met kritiek op een dermate defensieve houding terugbokt, waarbij opeens alles slecht is en alles een mauwreactie verwacht, moet maar op zijn kamertje gaan huilen dat de grote boze wereld hem heeft gebeten en niet hierquote:Op maandag 5 februari 2007 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Denk ook niet dat die vandaag nog terugkomt na dat gedoe van afgelopen nacht
YUp. En 't is nog in de week van m'n verjaardag ook.quote:
Uw zoekbewerking - Javid Tomoa - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op maandag 5 februari 2007 15:12 schreef Cairon het volgende:
Javid Tomoa
Volgens mij moet jij dat eens aan Kugari Ken vragenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:06 schreef Cairon het volgende:
oooooh ik ben iets aan het missen, vertel wie, wat, waar, en waarom?
Die was misschien redelijk in zijn NS tijd, maar meer ook niet.quote:
zonder de hipheid die de muziekwereld aan m geeft is het net zo'n manchester united hooligan.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die was misschien redelijk in zijn NS tijd, maar meer ook niet.
En dan nog wil ik hem niet neuken. Je weet net zo goed als ik dat het hebben van extreme eisen op het gebied van uiterlijk zielig zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zonder de hipheid die de muziekwereld aan m geeft is het net zo'n manchester united hooligan.
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef Cairon het volgende:
ik ben Kugari-Ken
Kortom het beste cadeau heb je nu al binnen ?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
YUp. En 't is nog in de week van m'n verjaardag ook.
ja, wij beiden zijn daar na harde tijden en genante vertoningen (ja ik dan..) achtergekomenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan nog wil ik hem niet neuken. Je weet net zo goed als ik dat het hebben van extreme eisen op het gebied van uiterlijk zielig zijn.
Aldus de heer "ik werk in De Rechter als DJ"quote:Op maandag 5 februari 2007 15:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zonder de hipheid die de muziekwereld aan m geeft is het net zo'n manchester united hooligan.
ehm, ik laat me niet uit over de commerciele aspecten van de muziekindustrie, of waar lees je dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef Cairon het volgende:
[..]
Aldus de heer "ik werk in De Rechter als DJ"
Op de een of andere manier komt het niet langer geloofwaardig over als jij je negatief uitlaat over de commerciele aspectecten van de muziekindustrie.
Hoe duur is het ook al weer om bij De Rechter naar binnen te mogen?
En of het voor bepaalde lichaamsdelen harde tijden waren.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, wij beiden zijn daar na harde tijden en genante vertoningen (ja ik dan..) achtergekomen.
owquote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En of het voor bepaalde lichaamsdelen harde tijden waren.
dat wist ik daarom juist mijn antwoord van ga eens bij jezelf te radenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef Cairon het volgende:
ik ben Kugari-Ken
Iemand die nu niet aanwezig isquote:Op maandag 5 februari 2007 15:16 schreef Cairon het volgende:
wie is Dr34m3r ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |