ik wist het!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En opeens weet ik weer waarom ik hier nooit meer postte.
Uitzendkracht...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die moeten ze meteen salarisverhoging geven.
Ik vertel het je zodra jerruh het weet.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:45 schreef Sunjammer het volgende:
Vertel eens SAJ?
Nou alles is hier weer in de lucht en loopt nu zonder foutmeldingenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:06 schreef FamFarmerFan het volgende:Zoooo Stroekie heeft een verhitte maandag, Jerre heeft feest donderdag en Sam loopt te miepen waar anderen dan weer heerlijk op in gaan..
Jongens een hele goede middag op deze maandag
De week is weer begonnen!
Klokthermostaat?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:53 schreef Stroekie het volgende:
vraag is natuurlijk alleen tot welk tijdstip![]()
dat dusquote:Op maandag 5 februari 2007 14:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vertel het je zodra jerruh het weet.
wat gaaf voor jequote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef NathaN het volgende:
Whoeiiiii! Workshop gaat lukken. Dat wordt dus een leuk zakenreisje naar Londen!!
Nee ik gok eerder totdat de business unit manager van die afdeling z'n hoofd weer oververhit raaktquote:
ja maar Samjustme is er nu nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Laten we het begrip sexdate eens naar voren brengen.
Moet dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Laten we het begrip sexdate eens naar voren brengen.
Ik noem het meer janken.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pffff, dan blijft bijten en blaffen wel achterwegen :'9.
gewoon teruglezen en dan zijn de laatste 24 uur voldoendequote:Op maandag 5 februari 2007 15:06 schreef Cairon het volgende:
oooooh ik ben iets aan het missen, vertel wie, wat, waar, en waarom?
ja ok, daar heb je thans wel gelijk inquote:Op maandag 5 februari 2007 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik noem het meer janken.
Wie is JT?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ok, daar heb je thans wel gelijk in.
ik zou ook gefrustreerd worden als ik zo weinig JT-lookalikes zag lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |