Wantrouwen is op zijn tijd best gezond.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef Cairon het volgende:
Ik ben een E-bay koper!
...en ik vertrouw het voor geen meter.
Dat gaan we vieeeeeeeren,quote:
Mmmmmokka!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat je maar wilt.
Hey kutkind!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee, er kan nog wel gereld worden zonder mijn hulp.
Stelletje sletten.
I put an oak tree in the vagina of your mother and fuck you in it's shadow!quote:
In dat geval kun je mij en Ang3l over één kam scheren en me gewoon slet noemen.quote:
Het zou een tekst van Leonard Cohen kunnen zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
I put an oak tree in the vagina of your mother and fuck you in it's shadow!
Owh...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval kun je mij en Ang3l over één kam scheren en me gewoon slet noemen.
Ze heeft koekjes op de balie gezet?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:36 schreef DennisMoore het volgende:
We hebben zo'n goeie nieuwe telefoniste, een verademing!.
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, straks krijg ik nog een naam![]()
Nee, er staat nu een grote eik op de receptie met een copulerend stelletje nichten erachter.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze heeft koekjes op de balie gezet?
turks spreekwoordquote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het zou een tekst van Leonard Cohen kunnen zijn.
De liefde van deze man gaat niet door de maag.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze heeft koekjes op de balie gezet?
Die moeten ze meteen salarisverhoging geven.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De liefde van deze man gaat niet door de maag..
Vorige telefoniste:
- Ja, hoi met ehm... de receptie. Ik heb iemand, een meneer Fransen ofzo van ehm... nouja, die naar jou vraagt geloof ik.
- *zucht* Doe maar door.
- Met Jansen.
Deze nieuwe telefoniste:
- Met de receptie, ik heb een meneer Jansen van Bedrijf BV aan de lijn. Hij heeft een vraag over dit-en-dit, dat moet naar jou he?
- Ja! Goed!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |