doe je goed, en dat van die theaterliefhebber, vraag ik me af hoe die dat weet, maar soit, het was in ieder geval een erg aangename jongen om in adam's kostuum te zienquote:Op maandag 5 februari 2007 00:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dick - sauna - in de 30 - homo - theaterliefhebber = theatermama!
Denk je dat het me boeit wat jullie over me denken?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow nee hoor, integendeel.
Nuno wordt vast ook voor andere persoonlijkheden aangezien. Ik vind jou alleen altijd heel overhaast, beetje simpel over iemand oordelen en dat is ook al vaak tegen je gezegd. Daarbij ontgaat context je nog wel eens regelmatig.
Maar goed, ik heb wat gemist?
owja, theaterMaMa: groetjes terug.
wat een ophef weer over niets...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Denk je dat het me boeit wat jullie over me denken?
Ik hoef jullie niet te kennen en ik wil jullie niet eens kennen.
en toch raad ik je aan om de volgende MEET wel te bezoekenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach honey ik ben het gewoon eff zat en eerlijk gezegd het zal me een zorg wie nou wel of niet een slet is.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een ophef weer over niets...
maak je nou niet zo druk.
Daarbij komt dat Ang3l echt geen slet is, al lijkt dat wel door al die D's, Ang3l houdt nou eenmaal van flirten, maar hij is erg kuis
wat is er allemaal ? geen goed weekend gehad ?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach honey ik ben het gewoon eff zat en eerlijk gezegd het zal me een zorg wie nou wel of niet een slet is.
Heb genoeg aan mijn eigen problemen.
Blijkbaar boeit het je wel, anders zou je niet steeds zo de verdediging inschieten.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er zitten een aantal tussen waarvan ik denk dat ze prima te pruimen zijn en niet in seksuele zin. Het is en blijft internet, mensen zijn in het echt toch vaak andersquote:Op maandag 5 februari 2007 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch raad ik je aan om de volgende MEET wel te bezoeken
het kan je beeld over een aantal mensen hier best beinvloeden door deze mensen eens in het echt de hand te schudden.![]()
Sinds wanneer is fok van jou?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Blijkbaar boeit het je wel, anders zou je niet steeds zo de verdediging inschieten.
En niemand verplicht je verder hier te blijven hoor, als het je niet aanstaat, mag je best wegblijven.
Oei, dat klinkt alsof er iemand op je tenen is gaan staan, en wel net die ene waaraan je een eksteroog aan hebtquote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach honey ik ben het gewoon eff zat en eerlijk gezegd het zal me een zorg wie nou wel of niet een slet is.
Heb genoeg aan mijn eigen problemen.
niet de moed opgeven hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 01:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er zitten een aantal tussen waarvan ik denk dat ze prima te pruimen zijn en niet in seksuele zin. Het is en blijft internet, mensen zijn in het echt toch vaak anders![]()
Pm me maar als een meeting komt, misschien kom ik dan wel. Zal de komende tijd niet vaak online zijn wegens verhuizing en intensief fitness
Op zich een heel leuk weekend gehad maar het zit me nog steeds dwars dat D niks in me ziet.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is er allemaal ? geen goed weekend gehad ?
hetzal je vast niet boeien nee, net zoals het mij niet boeit.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hetzal je vast niet boeien nee, net zoals het mij niet boeit.
maar des te gemakkelijker jij over anderen oordelen, des te heftiger reageer jij als mensen het over jou doen.
Wie is M en wie is O ? allebei nieuw ? je gaat te snel nu hoor zelfs voor mij en wanneer ga je verhuizen ?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op zich een heel leuk weekend gehad maar het zit me nog steeds dwars dat D niks in me ziet.
En ja dacht een nieuwe aan de hak geslagen te hebben M, maar hij is verliefd op O en O wou met me afspreken en O past niet echt bij me
galmt mijn uiteenzetting in je hersenpan?quote:
quote:
JA DAAAG! Ik ga niet mijn excuses aanbieden en vooral niet aan Angel en sind wanneer ben je de heilige Maria. Ik zou ook eens naar jezelf kijken lieverdquote:Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]Je bent zo af en toe nog wel uit te staan, maar meestal oordeel je ondoordacht over mensen, vind je het gek dat je ze tegen je in het harnas jaagt? In plaats van maar door te gaan tegen Ang3l, had je ook gewoon je excuses aan kunnen bieden over je kutopmerking. Denk daar maar eens over na.
Yep allebei nieuw. M is Nederlands en O Marokkaans.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wie is M en wie is O ? allebei nieuw ? je gaat te snel nu hoor zelfs voor mij en wanneer ga je verhuizen ?
ik hoor nog steedsquote:Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
galmt mijn uiteenzetting in je hersenpan?
en ik ben blij, M's reisorganisatie is in bedrijf!!! dus wie reizen wil naar bestemmingen in Rusland en Oekraine, check www.sovjetreizen.nl!!!!
ben je ongesteld ofzo?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik hoor nog steeds![]()
Sovjetreizenheeft ie vast wel lang over zitten brainstormen
![]()
Leuk en wie gaat het worden of hou je ze allebei aan het lijntjequote:Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yep allebei nieuw. M is Nederlands en O Marokkaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |