quote:Op zondag 4 februari 2007 23:23 schreef Stroekie het volgende:
Maar met die vriendin heb je er direct natuurlijk wel een vakantiebestemming erbij gekregen ?
deze juffrouwquote:Op zondag 4 februari 2007 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb ze beide op MP3
[..]
Wie?
[..]yum
dus meer logeeradressen dan tijd en budge om het te kunnen inpassen ?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Inderdaad, alhoewel ik een dusdanige vriendenkring heb dat ik zowieso wel op wereldreis kan.
Was het een passende afsluiting van het weekend?quote:
O die is nog maar heeeel ff in beeld geweestquote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze juffrouw
http://www.imdb.com/name/nm0318744/
Zag elke junkie maar zo uitquote:Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hier ziet ie er uit als de eerste de beste junk op het centraal, maar ik weet dat ik hem een erg mooie man vond
Waarom wilde hij knuffelen met jou dan?
Ja nou mwa, voel me een beetje kut omdat er tussen neus en lippen info verteld werd over de leukste D en daar zat ik NIET op te wachten. maa goed, heb mijn toneellach volgehouden tot aan de voordeur hier net.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Was het een passende afsluiting van het weekend?
volgens mij moet ze nog in haar rol groeienquote:Op zondag 4 februari 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die is nog maar heeeel ff in beeld geweest
"Ang3l een knuffel geeft"quote:Op zondag 4 februari 2007 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou mwa, voel me een beetje kut omdat er tussen neus en lippen info verteld werd over de leukste D en daar zat ik NIET op te wachten. maa goed, heb mijn toneellach volgehouden tot aan de voordeur hier net.
Thanks.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Ang3l een knuffel geeft"
Och èrm menneke toch
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks.
Heaven dont want me
Heaven dont fool me
Noone will understand
and its alright
Feelin these changes
Everybody is strangers
Noone will lend a hand
And i guess thats life
Inderdaad, alhoewel ik echt van plan ben om daar dit jaar eens verandering in te brengen.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:30 schreef Stroekie het volgende:
dus meer logeeradressen dan tijd en budge om het te kunnen inpassen ?
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou mwa, voel me een beetje kut omdat er tussen neus en lippen info verteld werd over de leukste D en daar zat ik NIET op te wachten. maa goed, heb mijn toneellach volgehouden tot aan de voordeur hier net.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt toch genoeg mannen, ik zie het probleem niet? Hoeveel wil je neuken totdat je blij bent
Flikker op.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt toch genoeg mannen, ik zie het probleem niet? Hoeveel wil je neuken totdat je blij bent
Je ziet hier wel heel graag op te scheppen met wie je gezoend of geneukt hebt. Wees een trotse slet, niks mis mee.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flikker op.
Mag ik ff zeggen dat dat nergens op slaat?
Je kent het halve verhaal maar van al die D's en met wie ik daarvan wel of niet gezoend hebt en naar bed ben geweest dus trek daar maar niet al te snelle conclusies it. Een flirt kun je me noemen, wil je me slet noemen dan moet je me toch eerst beter kennen en het hele verhaal aanhoren. Dat wilde ik alleen maar even zeggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je ziet hier wel heel graag op te scheppen met wie je gezoend of geneukt hebt. Wees een trotse slet, niks mis mee.![]()
"Groot glas Merlot aanreik"quote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Sorry maar dat schiet best in het verkeerde keelsgat (ach, schiet er tenminste nog IETS in)
Sterkte met de afsluitingquote:Op zondag 4 februari 2007 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Dank je *ad fundum*
Ik ga slapen, morgen om 6:00 op en tot een uur of 20:00 werken
Sorry, ik had je niet een slet mogen noemen. Ach je probeert iedereen uit totdat je de ware tegenkomtquote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kent het halve verhaal maar van al die D's en met wie ik daarvan wel of niet gezoend hebt en naar bed ben geweest dus trek daar maar niet al te snelle conclusies it. Een flirt kun je me noemen, wil je me slet noemen dan moet je me toch eerst beter kennen en het hele verhaal aanhoren. Dat wilde ik alleen maar even zeggen.
En ik vodn het een enorme kutopmerking, zeker als ik net zeg dat het kutinfo is over de leukste van de D's. "Hoeveel wil je nog neuken om blij te zijn". Sorry maar dat schiet best in het verkeerde keelsgat (ach, schiet er tenminste nog IETS in)
En ook dat is niet waar. Zelfs niet van al die D's. Pretendeer niet dat je me kent alsjeblieft. Ik ben los op stap, ik flirt graag, zeer zeker en qua zoenen misschien ook wel los als ik wat gedronken heb. Maar in bed te krijgen ben ik toch echt wel wat lastiger hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sorry, ik had je niet een slet mogen noemen. Ach je probeert iedereen uit totdat je de ware tegenkomt![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:55 schreef samjustme het volgende:
Sorry, ik had je niet een slet mogen noemen. Ach je probeert iedereen uit totdat je de ware tegenkomt![]()
Om zulke misverstanden uit de weg te ruimen moest er eigenlijk binnenkort maar weer eens een MEET komenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ook dat is niet waar. Zelfs niet van al die D's. Pretendeer niet dat je me kent alsjeblieft. Ik ben los op stap, ik flirt graag, zeer zeker en qua zoenen misschien ook wel los als ik wat gedronken heb. Maar in bed te krijgen ben ik toch echt wel wat lastiger hoor.
Eerlijk gezegd boeit het me niet echt of je nou wel of niet makkelijk het bed in te krijgen bentquote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ook dat is niet waar. Zelfs niet van al die D's. Pretendeer niet dat je me kent alsjeblieft. Ik ben los op stap, ik flirt graag, zeer zeker en qua zoenen misschien ook wel los als ik wat gedronken heb. Maar in bed te krijgen ben ik toch echt wel wat lastiger hoor.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Zeg er dan ook niks over.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd boeit het me niet echt of je nou wel of niet makkelijk het bed in te krijgen bent![]()
Ok. En zodra ik bij de S ben zal ik je niet bellen, goed?quote:En veel succes met al je D's en hopelijk kom je binnenkort aan E![]()
Nou ik geef eerlijk toe als ik goed uitzag dan zou ik met alle JT's look-a-likes willen sexen hahaquote:
Oh Angel ik wil je zo graagquote:Op maandag 5 februari 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg er dan ook niks over.
[..]
Ok. En zodra ik bij de S ben zal ik je niet bellen, goed?
Welterustenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:10 schreef samjustme het volgende:
Nou ik geef eerlijk toe als ik goed uitzag dan zou ik met alle JT's look-a-likes willen sexen haha
maar helaas is werkelijkheid anders en val ik elke keer op de verkeerde type ach
Wellicht kan SamJustMe bij jou in de leer ?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Je beschikt over het vermogen mensen op de kast te jagen.
Dus beschik je ook over het vermogen mensen te charmeren.
Als je daar nou eens gebruik van leert maken.
Als Nuno over zijn vriendjes heeft wordt ie meteen voor een slet aangezienquote:Op maandag 5 februari 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg er dan ook niks over.
[..]
Ok. En zodra ik bij de S ben zal ik je niet bellen, goed?
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef samjustme het volgende:
Als Nuno over zijn vriendjes heeft wordt ie meteen voor een slet aangezien
maar jij daarentegen niet. Met andere woorden de incrowd is heilig![]()
ow nee hoor, integendeel.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niets wat het vermelden waard zou kunnen zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef Jerruh het volgende:
Maar goed, ik heb wat gemist?
vriendjeSquote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
die is er maanden geledne gelukkig uitgezet! en nu woon ik al maanden samen met een soms wat dommige, maar hele aardige en leuke gozerquote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Niets wat het vermelden waard zou kunnen zijn.Hoe ist met je huisgenoot?
Ha slet!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vriendjeSach en je mag me alles noemen, het deert me niet zoveel
Dank jequote:
ow grappig dat je uit het verhaal op hebt kunnen maken dat ik het was die de groeten deedquote:Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow nee hoor, integendeel.
Nuno wordt vast ook voor andere persoonlijkheden aangezien. Ik vind jou alleen altijd heel overhaast, beetje simpel over iemand oordelen en dat is ook al vaak tegen je gezegd. Daarbij ontgaat context je nog wel eens regelmatig.
Maar goed, ik heb wat gemist?
owja, theaterMaMa: groetjes terug.
dick - sauna - in de 30 - homo - theaterliefhebber = theatermama!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow grappig dat je uit het verhaal op hebt kunnen maken dat ik het was die de groeten deed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |