quote:Op zondag 4 februari 2007 23:55 schreef samjustme het volgende:
Sorry, ik had je niet een slet mogen noemen. Ach je probeert iedereen uit totdat je de ware tegenkomt![]()
Om zulke misverstanden uit de weg te ruimen moest er eigenlijk binnenkort maar weer eens een MEET komenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ook dat is niet waar. Zelfs niet van al die D's. Pretendeer niet dat je me kent alsjeblieft. Ik ben los op stap, ik flirt graag, zeer zeker en qua zoenen misschien ook wel los als ik wat gedronken heb. Maar in bed te krijgen ben ik toch echt wel wat lastiger hoor.
Eerlijk gezegd boeit het me niet echt of je nou wel of niet makkelijk het bed in te krijgen bentquote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ook dat is niet waar. Zelfs niet van al die D's. Pretendeer niet dat je me kent alsjeblieft. Ik ben los op stap, ik flirt graag, zeer zeker en qua zoenen misschien ook wel los als ik wat gedronken heb. Maar in bed te krijgen ben ik toch echt wel wat lastiger hoor.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Zeg er dan ook niks over.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd boeit het me niet echt of je nou wel of niet makkelijk het bed in te krijgen bent![]()
Ok. En zodra ik bij de S ben zal ik je niet bellen, goed?quote:En veel succes met al je D's en hopelijk kom je binnenkort aan E![]()
Nou ik geef eerlijk toe als ik goed uitzag dan zou ik met alle JT's look-a-likes willen sexen hahaquote:
Oh Angel ik wil je zo graagquote:Op maandag 5 februari 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg er dan ook niks over.
[..]
Ok. En zodra ik bij de S ben zal ik je niet bellen, goed?
Welterustenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:10 schreef samjustme het volgende:
Nou ik geef eerlijk toe als ik goed uitzag dan zou ik met alle JT's look-a-likes willen sexen haha
maar helaas is werkelijkheid anders en val ik elke keer op de verkeerde type ach
Wellicht kan SamJustMe bij jou in de leer ?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Je beschikt over het vermogen mensen op de kast te jagen.
Dus beschik je ook over het vermogen mensen te charmeren.
Als je daar nou eens gebruik van leert maken.
Als Nuno over zijn vriendjes heeft wordt ie meteen voor een slet aangezienquote:Op maandag 5 februari 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg er dan ook niks over.
[..]
Ok. En zodra ik bij de S ben zal ik je niet bellen, goed?
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef samjustme het volgende:
Als Nuno over zijn vriendjes heeft wordt ie meteen voor een slet aangezien
maar jij daarentegen niet. Met andere woorden de incrowd is heilig![]()
ow nee hoor, integendeel.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niets wat het vermelden waard zou kunnen zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef Jerruh het volgende:
Maar goed, ik heb wat gemist?
vriendjeSquote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
die is er maanden geledne gelukkig uitgezet! en nu woon ik al maanden samen met een soms wat dommige, maar hele aardige en leuke gozerquote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Niets wat het vermelden waard zou kunnen zijn.Hoe ist met je huisgenoot?
Ha slet!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vriendjeSach en je mag me alles noemen, het deert me niet zoveel
Dank jequote:
ow grappig dat je uit het verhaal op hebt kunnen maken dat ik het was die de groeten deedquote:Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow nee hoor, integendeel.
Nuno wordt vast ook voor andere persoonlijkheden aangezien. Ik vind jou alleen altijd heel overhaast, beetje simpel over iemand oordelen en dat is ook al vaak tegen je gezegd. Daarbij ontgaat context je nog wel eens regelmatig.
Maar goed, ik heb wat gemist?
owja, theaterMaMa: groetjes terug.
dick - sauna - in de 30 - homo - theaterliefhebber = theatermama!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow grappig dat je uit het verhaal op hebt kunnen maken dat ik het was die de groeten deed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |