zoveel tijd neemt dat openen toch niet in beslagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:47 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik wist niet dat ik de laatste was...
En dat terwijl ik zo weg moet
Oh jij hebt je inschijving voor het oude mannenhuis ook al verstuurdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Op mijn leeftijd hou je geen rekening meer met dat soort dingen.
dus hebt er voor straks al een kamer gereserveerd en weet straks dus het nodige als weerwoord tegen het personeelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:53 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik heb er al 8 jaar zelfs doorgebracht.
![]()
Dat ziet er dan hoopvol uit voor jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef samjustme het volgende:
Als alles goed gaat heb ik in maart eindelijk een eigen plek.
Oh, gaaf, waar?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef samjustme het volgende:
Die worden dan vast zo populair als F1 nuquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
Inderdaad...Ik red mijzelf wel, ik regel wat rollaters en dan ga ik races organiseren over de gang.
Via kamernet, ik heb op meerdere studentenhuizen in het centrum van de stad gereageerd. Het liefst zou ik samen met een meid willen wonen. Het is een tijdelijk oplossing waar ik 1 a 2 jaar kan wonen voordat ik zoiets toegewezen krijg. Ik ben het zat om thuis te wonen, binnenkort eindelijk vrijheidquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, gaaf, waar?
Niet via woonnet neem ik aan?
Waar schrijf ik me in?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Via kamernet, ik heb op meerdere studentenhuizen in het centrum van de stad gereageerd. Het liefst zou ik samen met een meid willen wonen. Het is een tijdelijk oplossing waar ik 1 a 2 jaar kan wonen voordat ik zoiets toegewezen krijg. Ik ben het zat om thuis te wonen, binnenkort eindelijk vrijheid![]()
[afbeelding]
De eerste paal voor bouwproject Cité is geslagen. Cité wordt gebouwd op de Kop van Zuid en is bedoeld voor de (bijna) afgestudeerden en startende ondernemers.
Verwacht wordt dat Cité opgeleverd wordt in 2008.
* 494 huurwoningen
* 2000 m2 commerciële functies zoals fitnessruimte, squashzaal, horeca en vergaderzalen
* 135 parkeerplaatsen in ondergrondse parkeergarage
Lelijk gebouwquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef samjustme het volgende:
De eerste paal voor bouwproject Cité is geslagen.
quote:
Haten is een groot woord maar een echt mooie en gezellige stad vind ik 't niet nee. Maar dat gebouw is gewoon lomp en lelijk, echt een bouwblok.quote:
En dus zo geschikt voor Rotterdamquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haten is een groot woord maar een echt mooie en gezellige stad vind ik 't niet nee. Maar dat gebouw is gewoon lomp en lelijk, echt een bouwblok.
3-2? Leg eens uit!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:25 schreef Ang3l het volgende:ante's Cove kijk*
Het perfecte voer voordat je op stap gaat
O, N komt vanaaf ook ff wat drinken in de Pallaz. Hij vroeg hoe laat ik ging vandaag.
En gister....... eh CDP? Het is niet meer 2-1 van de 6, nu is het 3-2 van de 6
Ik had tot gisteren maar met 2 van de 6 D's gezoend en met 1 sex gehad. Nu is dat 3-2 van 6 .quote:
Ohquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had tot gisteren maar met 2 van de 6 D's gezoend en met 1 sex gehad. Nu is dat 3-2 van 6 .
Je vroeg er om.quote:
zo dus jij hebt nu ook de opgepimpte tune gehoordquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vroeg er om.
Zo, Dante's Cove seizoen 2 afl 1 afgelopen.
Let the hunt begin
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vroeg er om.
Zo, Dante's Cove seizoen 2 afl 1 afgelopen.
Let the hunt begin
Ja heb ze beide op MP3quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo dus jij hebt nu ook de opgepimpte tune gehoord
Wie?quote:en Lindsay uit Queer As Folk USA voorbij zien komen
quote:pas maar op met dat boekanders loopt het nog slecht met je af en lig jij er net zo bij als dat knechtje van Ambrosius uit seizoen 1 aflevering 1 scene 1
geweldig gefeliciteerd !!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef samjustme het volgende:
Minstens!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die worden dan vast zo populair als F1 nu![]()
Origineel dat is al enkel de moeite de waard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:41 schreef Ang3l het volgende:
O ik ben thuis trouwens
Na Annie The Musical, uit eten in het Boekencafé (alle gerechten hebben boektitels) en drinken in de Begijn.
Nu ff relaxen en dan straks op stap.
Vraag me af of ze een "Silence of the Lambs" hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:41 schreef Ang3l het volgende:
O ik ben thuis trouwens
Na Annie The Musical, uit eten in het Boekencafé (alle gerechten hebben boektitels) en drinken in de Begijn.
Nu ff relaxen en dan straks op stap.
*LOL* nee, die niet. Wel een Engelenmaker, een Helaasheid der dingen en een Neverending story. Ooit hadden ze chocomousse genaamd "De ontdekking van de hemel"quote:Op zondag 4 februari 2007 04:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vraag me af of ze een "Silence of the Lambs" hebben
Hiquote:
ontplof?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
plof..
terwijl ik vandaag juist, voor het eerst sinds maanden, mijn ramen van de huiskamer open hebquote:Op zondag 4 februari 2007 15:06 schreef Waxxer het volgende:
Zooo ik kom thuis van m'n werk, vinketeringkoud hier!!Is het maar 16 graden binnen...
Mja zo was dat hier ook gisteren, bijna - of eigenlijk gewoon lenteweer!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
terwijl ik vandaag juist, voor het eerst sinds maanden, mijn ramen van de huiskamer open heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |