Heb je daar ook bewijs van?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
* De hond dood schiet *
Was het lekker gezellig?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goedenacht.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
Er is een stemmetje in mij dat roept dat jij Ang3l kent. Goed kent! En dat je een bron van informatie bent over Ang3l. Klopt dat? Want dan ga ik met je aanpappen.
Is het trouwens waar... is er écht een hondsdolheidvariant naar Ang3l vernoemd?
Nu niet meer.....quote:
oooow okquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:22 schreef DennisMoore het volgende:
Een 23-jarige Fransman uit Eindhoven lijkt zichzelf in Utrecht te willen uitnodigen op 't moment...
Maar z'n naam begint niet met een D geloof ik.
Het is al wegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee we laten dat de hele dag liggen
Dat geldt ook voor mij. Tijd om mijn goddelijke lijf weer eens bij te werken op het trainingsveld.quote:
O, je kan ook hier in de binnentuin gaan staan hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij. Tijd om mijn goddelijke lijf weer eens bij te werken op het trainingsveld.
Willy's & Marjettenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=diteq36Z5A4
![]()
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=diteq36Z5A4
![]()
Het taaltje is zo fucking sexyquote:
O ja, die doet tegenwoordig naakt on stage sexen met een paard of zoiets (Equus)quote:
Nee dus, dat gaat niet als je nude bent. Dan heb je geen broek AANquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik hoop wel dat ie zijn toverstaf in zijn broek houdt
En hij heeft Haar tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die doet tegenwoordig naakt on stage sexen met een paard of zoiets (Equus)
Mja, beetje zonde..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En hij heeft Haar tegenwoordig..
Hmmmmz... En ik lees dat hij geen vriendin heeft, maar om je dan maar aan paarden te vergrijpen..
Oke, ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:40 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/fox/epicmovie/large.html
Hier moest ik dan weer wel bij lachen
En dat terwijl ik absoluut geen fan ben van dat soort films.
Jeeeezus moet dat nouquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:20 schreef Cybart het volgende:
Nutteloze kick
want dat is nu eenmaal de bedoeling
Jai, ebt met em gedeet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:19 schreef DennisMoore het volgende:
Ja..
Hij was wel aardig hoor, en ook wel okay te verstaan gelukkig.
Nouja, Eindhoven kan best romantisch zijn.... ahum, ahum....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb met 'm langs de Oudegracht geslenterd enzo, koffie gedronken op een terrasje, en hij moest nog naar de Mediamarkt...
Als je dat een date noemt, dan ja..
mischien is dat wel helemaal je van het daar in Frankrijk.... net zoiets als croissants en knoflook?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
Eindhoven romantisch? Geen idee, dit was Utrecht..
Het was wel okay, hoewel gezellig een te groot woord is. 'k Moet 'm eigenlijk nog even tippen dat ie de volgende keer dat ie met iemand afspreekt, zorgt dat z'n neushaar niet tot buiten z'n neusgaten groeit..
Daar weet G_E dan weer vast een antwoord op of dit momenteel in Parijs bon ton is of nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
mischien is dat wel helemaal je van het daar in Frankrijk.... net zoiets als croissants en knoflook?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben gaar.. straks misschien maar gewoon een leuke film in de DVD speler en dan lekker lui doen
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef Nuno_G het volgende:
Parijs is uit Rome is in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |