Panisch zijn alibi te regelen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:40 schreef Waxxer het volgende:
OMG er gebeurt wat er gebeurt wat!!!!
Grote brand in fabriek Aalten
En waaaaaaaarrrr zit Wax??
Dat hoop ik ook voor jequote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik hoop wel gewoon dat er wat te regelen valt.
Goedzo. Blijf dat volhouden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:46 schreef Waxxer het volgende:
Die heb ik skattieee.... hep tog gewerkt man!!![]()
Ik stink naar werk... zal ik nu dan toch maar niet onder de douche springen?quote:
Eeehm ja...alleen dat DE is een beetje overdreven aangezien ik hier nooit meer postquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hee.... Hoi!
Ben jij DE Markie-Mark??
Hey, je mag van mij douchen zoals je zelf lekker vindt, hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:53 schreef Waxxer het volgende:
Ik stink naar werk... zal ik nu dan toch maar niet onder de douche springen?Ja gaan staan dan, om je bijdehandte inkoppertjes voor te zijn...
Ja en dat is heel erg jammer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Eeehm ja...alleen dat DE is een beetje overdreven aangezien ik hier nooit meer post![]()
Goed! Nu "druk" bezig met mijn afstudeerscriptie, dus het einde is in zicht. En met jou Waxx???quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en dat is heel erg jammer.
Maar dan ben en blijf je wel DE Markie-Mark hoor.
Maar hoe gaat het met jou dan?!
marqui!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goed! Nu "druk" bezig met mijn afstudeerscriptie, dus het einde is in zicht. En met jou Waxx???
Goed zo!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goed! Nu "druk" bezig met mijn afstudeerscriptie, dus het einde is in zicht. En met jou Waxx???
Samenwonenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En verder?? Want er is meer Mark dan studie!Woon je al samen?
Verhuisd ondertussen?
Werk erbij gevonden enz?
In Maart is de planning, maar dat word wel echt eind maart danquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
marqui!
wanneer ga je echt afstuderen?
kom je begin maart dan in de Monza kijken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
In Maart is de planning, maar dat word wel echt eind maart dan
Hij staat al in m'n agenda!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kom je begin maart dan in de Monza kijken?
Joh ik denk die hokt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
SamenwonenNee joh
En ik woon nog steeds in t zelfde huis in Utrecht!!
En verders werk ik als bijbaantje in de bios in Utecht
Ach, je wint toch wel. Statistisch gezien zit daar een hoop bagger tussen, tenslottequote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Damn, ik heb pittige concurrentie...
Jawel, maar met slechts 2 inzendingen was die statistiek een stuk meer in mijn voordeel geweest.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:13 schreef wonderer het volgende:
Ach, je wint toch wel. Statistisch gezien zit daar een hoop bagger tussen, tenslotte
Ja hoi, staat het al ergens online?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:24 schreef Jerruh het volgende:
kom je begin maart dan in de Monza kijken?
En toch heb ik de dvd binnenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is sowieso niet van gay.nl zelf.. waarom zouden ze je anders naar planet laten mailen?
ik hoor het je nog zeggen: "Jaaaaah ma..."quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:54 schreef Ang3l het volgende:
Hongeeeeeer. dansen met een lege maag is niks
maar ja, dansen met een volle maag omdat je pas net thuis bent is OOK niks.
Nee. Want als ik WEL had gegeten dan had ik staan kotsenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik hoor het je nog zeggen: "Jaaaaah ma..."
Misschien leer je nu naar me luisteren?
Er is een stemmetje in mij dat roept dat jij Ang3l kent. Goed kent! En dat je een bron van informatie bent over Ang3l. Klopt dat? Want dan ga ik met je aanpappen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik hoor het je nog zeggen: "Jaaaaah ma..."
Misschien leer je nu naar me luisteren?
.............. beste MIke, als je niet oppast dna kook ik die prachtige bruine spaghetti voor je en voer ik 'm je via een trechter!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
Er is een stemmetje in mij dat roept dat jij Ang3l kent. Goed kent! En dat je een bron van informatie bent over Ang3l. Klopt dat? Want dan ga ik met je aanpappen.
Is het trouwens waar... is er écht een hondsdolheidvariant naar Ang3l vernoemd?
..... beste Ang3l, als je DAT doet, dan bel ik Amnesty en dan wordt gewoon al jouw kookgedoe in beslag genomen (plus alle trechters... (waar heb je die in godsnaam voor nodig??)) en dan moet je mij als genoegdoening één keer per week trakteren op een etentje in een restaurant van MIJN keuze!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.............. beste MIke, als je niet oppast dna kook ik die prachtige bruine spaghetti voor je en voer ik 'm je via een trechter!
Je gaat er wel optimistisch vanuit dat je het overleeft...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:40 schreef Parleur het volgende:
..... beste Ang3l, als je DAT doet, dan bel ik Amnesty en dan wordt gewoon al jouw kookgedoe in beslag genomen (plus alle trechters... (waar heb je die in godsnaam voor nodig??)) en dan moet je mij als genoegdoening één keer per week trakteren op een etentje in een restaurant van MIJN keuze!
Ik ben van nature een erg optimistisch en vrolijk mens... anders red je het ook niet om met Ang3l om te gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je gaat er wel optimistisch vanuit dat je het overleeft...
Ja Mike is denk ik wel een febo-typje jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De Febo gaat een goed jaar tegemoet als dat doorgaat
Iemand die van pleisters in zijn kroketten houdt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:47 schreef Ang3l het volgende:
Ja Mike is denk ik wel een febo-typje ja
Als ik hier jouw Pasta & Sugo fotootje laat zien dan zou iedereen liever naar de Febo gaan liefurt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Mike is denk ik wel een febo-typje ja
Wat is je natuur dan veranderd de laatste jaren...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:
Ik ben van nature een erg optimistisch en vrolijk mens... anders red je het ook niet om met Ang3l om te gaan natuurlijk.
Hij is dan al het eten van Ang3l gewend, dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Iemand die van pleisters in zijn kroketten houdt?
Je lult! Dat kan helemaal niet! Eten van Ang3l went nooit!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij is dan al het eten van Ang3l gewend, dus dat moet geen probleem zijn.
Ik heb hem zelfs zien dansen met eten, dus ik ben al beschadigd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:53 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je lult! Dat kan helemaal niet! Eten van Ang3l went nooit!
En je moet Ang3l niet zo plagen want het is een lieve, leuke, aandoenlijke, soms wel een ietwat onhandige, bijzondere jongen.
Dansen én eten? Tegelijkertijd? Zou DAT de oplossing dan zijn Ang3l? Gewoon niet vóór en ook niet ná het huppelen maar gewoon lekker TIJDENS?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs zien dansen met eten, dus ik ben al beschadigd.
Je eet babi pangang morgen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
* De hond dood schiet *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |