Das nou het liefste en aardigste dat je óóit tegen me gezegd hebt. Weliswaar indirect, maar toch! Je vindt me leuk! En dáárom durf je niet te koken voor me!?! Ik sta perplex!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan niet koken dus dat wil ik ze niet aandoen
En ik durf jongens dat niet te vragen. Tenminstem niet jongens die ik leuk vind.
Iets te verlegen voor
Nee bij jou vrees ik gewoon je vernietigende kritiekenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:03 schreef Parleur het volgende:
[..]
Das nou het liefste en aardigste dat je óóit tegen me gezegd hebt. Weliswaar indirect, maar toch! Je vindt me leuk! En dáárom durf je niet te koken voor me!?! Ik sta perplex!
Ik ga even van dit moment genieten.
I learned from the best, I learned from youquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook niet met al die D's gezoend! Slechts.... ff tellen .... 2!
En ook niet mee naar bed geweest! Slechts 1!
Hier, we staan zelfs quitte!
oooooo heb je dat liedje voor mij geschreven?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I learned from the best, I learned from you
Duh.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oooooo heb je dat liedje voor mij geschreven?
Romeo o romeoquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Duh.
Ik sta binnenkort onder je balkonneke
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee bij jou vrees ik gewoon je vernietigende kritieken
Ja, dus ik ben blij dat de kabouter weg isquote:
Die kaboutre kwam nog niet eens tot mijn knietjes, dus alles was nog vol in beeld hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, dus ik ben blij dat de kabouter weg isobstructing my view.
Schuine blikken omhoog enzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kaboutre kwam nog niet eens tot mijn knietjes, dus alles was nog vol in beeld hoor
preciesquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Donald? Donald? Wie is... o wacht, creme de cassis Donald?
En maar kwekken en maar doen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Donald? Donald? Wie is... o wacht, creme de cassis Donald?
laats was op het nieuws dat ze tegenwoordig een ander ezelsbruggetje hebben, weet alleen niet meer wat het wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:15 schreef wizarddragon het volgende:
'T K,O,F,S,C,H,I en P.
Schiftkop.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
laats was op het nieuws dat ze tegenwoordig een ander ezelsbruggetje hebben, weet alleen niet meer wat het was
iets meer wat in de taal van de jeugd past
mag ik een klinker kopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En wat is het onderwerp van vanavond?
En de verkrachting daarvan...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah de Nederlandsche taal
Hubbet?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef Waxxer het volgende:
Ja je weet tog.....
Nu al truch Hebbet?![]()
![]()
O god, er werkte gisteren zo'n leuk ventje op de Klantenservice van de Ikea in Delftquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kerel, een tip.
Ga NOOIT op zaterdagmiddag naar de Ikea als je er niet moet werken.
Hubbet!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hubbet?
[..]
O god, er werkte gisteren zo'n leuk ventje op de Klantenservice van de Ikea in Delft
.....en ouders die niet weten wat ze met hun kinderen moeten doen op een vrije dag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ikea is voor mietjes.
ik kom nooit in de winkel...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kerel, een tip.
Ga NOOIT op zaterdagmiddag naar de Ikea als je er niet moet werken.
en homo's en zweedse lekkere wijven...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ikea is voor mietjes.
We waren nog geen 10 seconde binnen en het eerste nichtenstelletje flaneerde al tussen de prulariaquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ikea is voor mietjes.
Ik haat Hubbet ..quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hubbet!!![]()
![]()
Dat is de duim-in-de-mond-versie??
<knip>....Pure angst.
Maar vertel.
Leuk ventje?Welke vragen stelde jij??
Oke naja ik noem je hiero gewoon kortweg Vlarp.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik haat Hubbet ..
Ikea zuigt, maar ja, als je goedkoop meubels wilt dan moet je haast wel.
Uhm, ik heb 'm niet gesproken, ik signaleerde alleen dat hij er stond
Hoi Wax!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:53 schreef Waxxer het volgende:
Oke naja ik noem je hiero gewoon kortweg Vlarp.
Hey Vlarp,
O zeker, maar inderdaad, veel van hetzelfdequote:Zojuist las ik je reactie en daar zou ik graag met een vraag en een tegenargument op willen reageren. Voor de duidelijkheid begin ik met het laatste.
Ikea heeft anders heel veel leuke meubels hoor!Het is de laatste jaren allemaal wel erg dezelfde stijl idd, als ik er een nieuwe bureaustoel wil kopen, kan ik ook dezelfde doen, maar dan met andere leuningen...
Maar praktisch mijn hele inrichting komt er ondertussen vandaan...
Ik sprak 'm niet. We moesten ook niet bij de Klantenservice zijn. Alleen Yost later wel, en die heeft wel met 'm gesproken, Kevin heet iequote:Nou ja en de vraag was of je dan dichtklapte oid bij de servicebaliemedewerker of dat er misschien iets merkwaardigs gebeurde?En dan bedoel ik het niet in hormonale zin.
![]()
heb jij soms iets tegen nichten dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We waren nog geen 10 seconde binnen en het eerste nichtenstelletje flaneerde al tussen de prularia
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi Wax!
[..]
O zeker, maar inderdaad, veel van hetzelfde. Tommy 1,2,3,4,5,6 enz enz
[..]
Ik sprak 'm niet. We moesten ook niet bij de Klantenservice zijn. Alleen Yost later wel, en die heeft wel met 'm gesproken, Kevin heet ie
Moet ik hier nou serieus op ingaan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij soms iets tegen nichten dan?
Ik heb daar zo'n hekel aan he stelletje homofobe... ow nee..
Ja. Hoi.quote:
De keuken wordt bezorgdquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]Kevin
Als je Kevin heet, dan weet je al meteen dat je van de club bent...Vind Kevin zooo'n homo-naam...
En Yost kreeg z'n keukenblad toch niet in de Corsa??
gaan we daar weer over zeurenquote:
nog bedankt voor het compliment trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |