zoveel tijd neemt dat openen toch niet in beslagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:47 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik wist niet dat ik de laatste was...
En dat terwijl ik zo weg moet
Oh jij hebt je inschijving voor het oude mannenhuis ook al verstuurdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Op mijn leeftijd hou je geen rekening meer met dat soort dingen.
dus hebt er voor straks al een kamer gereserveerd en weet straks dus het nodige als weerwoord tegen het personeelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:53 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik heb er al 8 jaar zelfs doorgebracht.
![]()
Dat ziet er dan hoopvol uit voor jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef samjustme het volgende:
Als alles goed gaat heb ik in maart eindelijk een eigen plek.
Oh, gaaf, waar?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef samjustme het volgende:
Die worden dan vast zo populair als F1 nuquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
Inderdaad...Ik red mijzelf wel, ik regel wat rollaters en dan ga ik races organiseren over de gang.
Via kamernet, ik heb op meerdere studentenhuizen in het centrum van de stad gereageerd. Het liefst zou ik samen met een meid willen wonen. Het is een tijdelijk oplossing waar ik 1 a 2 jaar kan wonen voordat ik zoiets toegewezen krijg. Ik ben het zat om thuis te wonen, binnenkort eindelijk vrijheidquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, gaaf, waar?
Niet via woonnet neem ik aan?
Waar schrijf ik me in?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Via kamernet, ik heb op meerdere studentenhuizen in het centrum van de stad gereageerd. Het liefst zou ik samen met een meid willen wonen. Het is een tijdelijk oplossing waar ik 1 a 2 jaar kan wonen voordat ik zoiets toegewezen krijg. Ik ben het zat om thuis te wonen, binnenkort eindelijk vrijheid![]()
[afbeelding]
De eerste paal voor bouwproject Cité is geslagen. Cité wordt gebouwd op de Kop van Zuid en is bedoeld voor de (bijna) afgestudeerden en startende ondernemers.
Verwacht wordt dat Cité opgeleverd wordt in 2008.
* 494 huurwoningen
* 2000 m2 commerciële functies zoals fitnessruimte, squashzaal, horeca en vergaderzalen
* 135 parkeerplaatsen in ondergrondse parkeergarage
Lelijk gebouwquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef samjustme het volgende:
De eerste paal voor bouwproject Cité is geslagen.
quote:
Haten is een groot woord maar een echt mooie en gezellige stad vind ik 't niet nee. Maar dat gebouw is gewoon lomp en lelijk, echt een bouwblok.quote:
En dus zo geschikt voor Rotterdamquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haten is een groot woord maar een echt mooie en gezellige stad vind ik 't niet nee. Maar dat gebouw is gewoon lomp en lelijk, echt een bouwblok.
3-2? Leg eens uit!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:25 schreef Ang3l het volgende:ante's Cove kijk*
Het perfecte voer voordat je op stap gaat
O, N komt vanaaf ook ff wat drinken in de Pallaz. Hij vroeg hoe laat ik ging vandaag.
En gister....... eh CDP? Het is niet meer 2-1 van de 6, nu is het 3-2 van de 6
Ik had tot gisteren maar met 2 van de 6 D's gezoend en met 1 sex gehad. Nu is dat 3-2 van 6 .quote:
Ohquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had tot gisteren maar met 2 van de 6 D's gezoend en met 1 sex gehad. Nu is dat 3-2 van 6 .
Je vroeg er om.quote:
zo dus jij hebt nu ook de opgepimpte tune gehoordquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vroeg er om.
Zo, Dante's Cove seizoen 2 afl 1 afgelopen.
Let the hunt begin
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vroeg er om.
Zo, Dante's Cove seizoen 2 afl 1 afgelopen.
Let the hunt begin
Ja heb ze beide op MP3quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo dus jij hebt nu ook de opgepimpte tune gehoord
Wie?quote:en Lindsay uit Queer As Folk USA voorbij zien komen
quote:pas maar op met dat boekanders loopt het nog slecht met je af en lig jij er net zo bij als dat knechtje van Ambrosius uit seizoen 1 aflevering 1 scene 1
geweldig gefeliciteerd !!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef samjustme het volgende:
Minstens!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die worden dan vast zo populair als F1 nu![]()
Origineel dat is al enkel de moeite de waard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:41 schreef Ang3l het volgende:
O ik ben thuis trouwens
Na Annie The Musical, uit eten in het Boekencafé (alle gerechten hebben boektitels) en drinken in de Begijn.
Nu ff relaxen en dan straks op stap.
Vraag me af of ze een "Silence of the Lambs" hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:41 schreef Ang3l het volgende:
O ik ben thuis trouwens
Na Annie The Musical, uit eten in het Boekencafé (alle gerechten hebben boektitels) en drinken in de Begijn.
Nu ff relaxen en dan straks op stap.
*LOL* nee, die niet. Wel een Engelenmaker, een Helaasheid der dingen en een Neverending story. Ooit hadden ze chocomousse genaamd "De ontdekking van de hemel"quote:Op zondag 4 februari 2007 04:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vraag me af of ze een "Silence of the Lambs" hebben
Hiquote:
ontplof?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
plof..
terwijl ik vandaag juist, voor het eerst sinds maanden, mijn ramen van de huiskamer open hebquote:Op zondag 4 februari 2007 15:06 schreef Waxxer het volgende:
Zooo ik kom thuis van m'n werk, vinketeringkoud hier!!Is het maar 16 graden binnen...
Mja zo was dat hier ook gisteren, bijna - of eigenlijk gewoon lenteweer!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
terwijl ik vandaag juist, voor het eerst sinds maanden, mijn ramen van de huiskamer open heb
Goed zoquote:Op zondag 4 februari 2007 15:34 schreef Waxxer het volgende:
Ow, gisteren wedstrijd gehad met theatersport: gewonnen.
Ik dacht ik doe weer eens wat nieuwsquote:
Dankje, dankje...quote:
Dat doe je stoer man!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:39 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe weer eens wat nieuws
Ik wilde net zeggen, ik zit hier nog steeds met ultra-kippenvel...quote:Op zondag 4 februari 2007 15:42 schreef Cybart het volgende:
Het is zondag
en het wordt lente*![]()
wat een moment om lekker eurodance zomerdeuntjes op te zetten...
en ik heb ontzettend veel zin in terrassen
* dat kan nog even duren maar toch
hoe krijg je dat voor elkaar....quote:Op zondag 4 februari 2007 15:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik zit hier nog steeds met ultra-kippenvel...![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:34 schreef Waxxer het volgende:
Ow, gisteren wedstrijd gehad met theatersport: gewonnen.
Dat had ik dus vroegâh ook. Nu loop ik al te kleumen als m'n winterjas niet tot boven dicht zitquote:Op zondag 4 februari 2007 15:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar....
ik ga nog steeds in shirtjes en polo's en mn jas open overal naar toe....
mjah, zo veel kom ik ook niet buiten...quote:Op zondag 4 februari 2007 16:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat had ik dus vroegâh ook. Nu loop ik al te kleumen als m'n winterjas niet tot boven dicht zit
Zal vast ook wel komen omdat ik verder weinig buiten ben en niet heel actief bezig ben.
Ik was net nog buiten en ik vond het niet dat je zegt van "goh, lekker"quote:Op zondag 4 februari 2007 16:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, zo veel kom ik ook niet buiten...
maar ik vind het gewoon voor geen meter koud
Mij gaat wel ok, same as always eigenlijk.... gisteren was er een toffe verjaardag, vandaar dat ik vandaag een beetje suf benquote:Op zondag 4 februari 2007 15:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat doe je stoer man!
Hoe gaat het dan eigenlijk toch met jou??Heb je nog wat leuks gedaan dit weekend enzo??
kou kleumquote:Op zondag 4 februari 2007 16:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was net nog buiten en ik vond het niet dat je zegt van "goh, lekker"
Mwoah, we waren allemaal heel tammetjes van de spanning, heel frustrerendquote:
Nou jaaaaaaaaa....quote:Op zondag 4 februari 2007 16:27 schreef davidov het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=1&productID=130970
Past ook wel bij je
Still alive, maar ben dan ook weinig opgeschotenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:39 schreef davidov het volgende:
Omdat je soms een druiloor bent?
*gaat kamer opruimen*
Als ik niet binnen 15 minuten post ben ik waarschijnlijk dood...
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:39 schreef davidov het volgende:
Omdat je soms een druiloor bent?
*gaat kamer opruimen*
Als ik niet binnen 15 minuten post ben ik waarschijnlijk dood...
Oke, mocht het moment daar zijn, of dreigt het moment daar te zijn, sein dat even door want ik heb de auto en dan haal ik je op ja want je mag niet dood!!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:02 schreef davidov het volgende:
[..]
Still alive, maar ben dan ook weinig opgeschoten
quote:Achterhoek klaagt over huis AC/DC-gitarist
De gitarist van de bekende rockband AC/DC, Angus Young, bezorgt de inwoners van het dorpje Aalten onvrede vanwege de bouw van zijn nieuwe huis aldaar. Omwonenden klagen over de omvang van deze woning. Deze zou zo groot zijn, dat de overige huizen in zijn straat in het niet zouden vallen.
Na aandringen van Young en zijn Achterhoekse vrouw Ellen zwijgen de boze buurtbewoners inmiddels over deze kwestie. Ellen wil niet verder op de kwestie in gaan:"Dit heeft niets met jullie te maken. We willen geen aandacht." Dit nieuwe huis zal miljoenen euro's moeten kosten. Het huis zal van alle gemakken worden voorzien, zelfs aan een complete opnamestudio is gedacht.
De in Schotland geboren gitarist verscheen het afgelopen jaar voor het eerst in de Quote 500, de lijst met rijkste inwoners van Nederland.
Typisch Nederlanders, altijd wat te zeiken.quote:
een weekend zoals alle anderequote:Op zondag 4 februari 2007 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een verwarrend weekend vol oude bekenden, nieuwe bekenden, herinigingen, wilde sex, emotionele liefdesbekentenissen, jaloezie, wedstrijden, vreemde voorstellen, spontane leuke dingen, tranen, kreunen, lachen, dansen, drank en een verjaardag.
Weird.
Nou nee, deze was toch eigenlijk wel een tikje extremer dan andere.quote:
hier ziet ie er uit als de eerste de beste junk op het centraal, maar ik weet dat ik hem een erg mooie man vondquote:
Je hebt je een longontsteking gelachen?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:15 schreef NathaN het volgende:
*nog steeds bijkom van uitgaan vannacht*
Maar volgens mij ben ik ook weer ernstig verkouden aan het worden...
zou niets voor mij zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Knuffeljunks zijn helemaal in dit jaar.
Dat is het probleem met junks. Ze hebben geen geweten.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zou niets voor mij zijn
ik denk dat als ik in Amsterdam gewoond had, ik al lang een junk mee naar huis genomen had, ik ben een erg zorgzaam type
En als dank, wordt je dan sóchtends wakker in een huis waar al je kostbaarheden gejat zijn, als je überhaubt wakker wordt
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je hebt je een longontsteking gelachen?
Maar met die vriendin heb je er direct natuurlijk wel een vakantiebestemming erbij gekregen ?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:20 schreef FamFarmerFan het volgende:Nou ik heb een bizar weekend gehad.
Het begon dus vrijdag met de afscheidstour van BZN. Zaterdag het afscheidsfeestje van een vriendin die naar de andere kant van de aarde verhuist. En vanmiddag/vanavond (op mijn manier) geholpen bij een vriend die vandaag verhuist is.
Het weekend gaat de boeken in als het weekend van het afscheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |