ik heb de TT aangepastquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef Karina het volgende:
48 toch?
Henk sloeg inderdaad de spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een ongelooflijk goede opmerking van Henk!
HJ weet bij haar overal over te zeiken. Volgende week begint ie over haar tamponkeuze of zo. Kleine tip van mij![]()
![]()
Is al gebeurd. Kijk eens naar het haar van Wendy.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef Flyduck het volgende:
kut 47 bestaat al nu komt er een intergallactische ontploffing!
Volgens Henk is het ie-de-re keer andersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef J-net het volgende:
Tis ook weer hetzelfde als altijd eigenlijk. Ze kan goed zingen,maar voor mij gewoon net niet
Tuurlijk niet, zijn eigen kandidaat!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow. Ik bedoel echt, wow!
Maar HufterJan zal wel beginnen over gebrek aan eigen sound of blablablagezeik
HJ is niet de coach van Anja hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zijn eigen kandidaat!![]()
Anja is van wereldformaat, volgens Henk, realiseer je je dat wel: WERELDFORMAAT
Dat benadrukt hij 2 keer per uitzending..![]()
Dit was het beste van de avond... als iets een eigen versie was dan was het dit wel...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef buzzer het volgende:
Dit was best te pruimen hoor, netjes gedaan
Ik gok Henkjans huis.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef Karina het volgende:
Heeft Richy nou de LP van Grease? Of is dat niet zijn huis?
Waarom staan sommige meedere keren genomineerd, en sommige helemaal niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
** XFA Awards ** Ronde 2: De Stemronde!
Pssst. Stem!![]()
"Genoteh?"
Wendy
What the fuck, ik vergat gewoon dat Richy nog moest komen zo ontzettend 'forgettable' is die gast.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef Cee het volgende:
The Isley Brothers? Als ze This old heart of mine kiezen word ik gek want dan zingt Christian gewoon twee vette favorieten nummers van me wha-hey!!!
Je hebt helemaal gelijk, maar het is al laat...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
HJ is niet de coach van Anja hoor.
Enneh, Witchy kent het nummer wel jongens!!
Is een nominatieronde geweest.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarom staan sommige meedere keren genomineerd, en sommige helemaal niet?
Angst, slaap, kwijl, dommigheid, bij hem is het om het even volgens HJ.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef TheVulture het volgende:
En Richy heeft geen angst in zijn ogen Henkjan?
HJ ontpopt zich steeds meer als valse nicht..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit was het beste van de avond... als iets een eigen versie was dan was het dit wel...
Maar die kut HJ moet er weer iets onbegrijpelijks bij slepen
![]()
Je kon zelf namen inzenden en de drie met de meeste nominaties zijn nu eh...genomineerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Omdat dit de winnaars zijn van de nominatieronde.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is een kutnummer, hij zong goed voor zijn doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:46 schreef Wicha het volgende:
Is dit nou zo'n kutnummer... of zong hij het gewoon slecht?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Terechte kritiek van Marianne en Henk
We ranken andersom hoor, van goed naar slechtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef ranja het volgende:
1. Christian
2. Sharon
3. Richy
4. X6
5. Anja
voorlopig
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef ranja het volgende:
1. Christian
2. Sharon
3. Richy
4. X6
5. Anja
voorlopig
mooi gezongen en beterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
De versie van Nadine Coyle
http://www.youtube.com/watch?v=cEqYnWUZCJY
Beter dan Anja
Ik kan tijdens het uitgaan mijn telefoon idd beter thuislaten, voordat ik in een dronken bui weer ga stemmen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef Cee het volgende:
Anja tot dusver de beste. Ik kreeg kippevel van d'r. Op een goede manier! Is BVO nu weer moed aan het indrinken om 1,20 euro te spenderen aan een sms?
wat hem bezielt: hij zegt als enige wat hij er echt van vindt (en MArian ook trouwens)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef Mirri het volgende:
Wat bezielt Henk? Die uitspraken...wat een lijpe vent..
die jat ik even van jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
1. Anja
2. X6
3. Sharon
4. Richy
5. Christian
ach BVO, ik heb vorig jaar mezelf helemaal gek gestemd op Ellen.. en het was het waard die voldoeningquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan tijdens het uitgaan mijn telefoon idd beter thuislaten, voordat ik in een dronken bui weer ga stemmen.
Hij kan zo in CSI als een of andere leipe serial killer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef maok het volgende:
[afbeelding]
Hij is niet zo blij met het commentaar van de jury
Maar hij is zo grof..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat hem bezielt: hij zegt als enige wat hij er echt van vindt (en MArian ook trouwens)
Vind ik wel meevallen, en Henkjan kon er bij Idols en tijdens de audities ook wat van. Volgens mij zei Henkjan over Dorine ook best wel persoonlijke dingen, zoals dat verhaal van zijn dochter.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar hij is zo grof..
Hij maakt het veel te persoonlijk, hij kwetst mensen.
HJ ook, maar die heeft maar twee acts waar hij tegen is, dat valt minder op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar hij is zo grof..
Hij maakt het veel te persoonlijk, hij kwetst mensen.
Hoe blijf jij dan wakker bij Christian?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
Whehehe wat was Anja slecht, ik viel bijna in slaap.
Door te kijken naar zijn optreden. Iets waarbij je bij Anja niet van kan sprekenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe blijf jij dan wakker bij Christian?
Ja, hij zegt gewoon als het niet goed is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, en Henkjan kon er bij Idols en tijdens de audities ook wat van.
volgens mij zit jij naar een andere aflevering te kijken als ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
1e ronde voor mij:
Christian
Sharon
Anja
X6
Richy
precies, belabbertquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het geluid trouwens weer erg slecht.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Het schijnt dat Christian het volgende nummer zingt met Anky van Grunsven op zijn rug
Dank uquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
Whehehe wat was Anja slecht, ik viel bijna in slaap.
Het schijnt dat Christian het volgende nummer zingt met Anky van Grunsven op zijn rug
Oh, bij Anja was ik geboeid en heb ik genoten van de ingetogenheid en het gevoel. Bij christian keek ik wel, maar geen idee waarnaar eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Door te kijken naar zijn optreden. Iets waarbij je bij Anja niet van kan spreken.
die gozer brengt het slechtste in me naar boven.. zo'n nikszeggend slechtzingend figuurquote:
Ik snap 'm niet, Vulture..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik nou degene zonder humor of.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
volgens mij zit jij naar een andere aflevering te kijken als ik
Aan de reacties gezien mag het tweede nummer net zo goed verlopen van mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:52 schreef JetFreggel het volgende:
hoop voor Anja dat haar eigen keuze beter uit de verf komt, vond dit niks!
Een goed optreden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Oh, bij Anja was ik geboeid en heb ik genoten van de ingetogenheid en het gevoel. Bij christian keek ik wel, maar geen idee waarnaar eigenlijk.
check zijn bovenlipquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, Vulture..![]()
Maar het klinkt grappig, leg uit!
Ik geloofde niets van dat zogenaamde gevoel wat ze poogde uit te stralen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Oh, bij Anja was ik geboeid en heb ik genoten van de ingetogenheid en het gevoel. Bij christian keek ik wel, maar geen idee waarnaar eigenlijk.
Ik heb niet eens gezien dat ze dat probeerdequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik geloofde niets van dat zogenaamde gevoel wat ze poogde uit te stralen.
laat het maar net zo verlopen jah, ligt ze er eindelijk uit *lol*quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Aan de reacties gezien mag het tweede nummer net zo goed verlopen van mij.
Jep. Maar ik moet toch wel constateren dat Christian meer van z'n optreden gemaakt heeft.quote:
Precies, terwijl het buiten het podium echt een nobody is. Erop ook, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Christian vindt zichzelf ook echt een ster
Beetje aan zn paal hangen of een blokje om.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep. Maar ik moet toch wel constateren dat Christian meer van z'n optreden gemaakt heeft.
dat bedoel ik dus... echt zo'n gozer die in de kroeg door alle vrouwen voorbij is gelopen en nu ineens aandacht krijgtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, terwijl het buiten het podium echt een nobody is. Erop ook, maar dat terzijde.
jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:00 schreef golfer het volgende:
Jeetje, hoe kan je zo'n mooi Lennonnummer zo verkrachten.
Heb je het geluid wel aan staan?quote:
Jep. Ik vond het best lekker.quote:
Hij heeft het dan ook erg moeiijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:00 schreef Karina het volgende:
He bah, lijkt wel of hij gaat kotsen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:00 schreef alwaysthebest het volgende:
O fijn, hij moet toch weer even gaan staan schuren tegen die paal.
*Hardop lachen moest*quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:00 schreef Lynx666 het volgende:
Als ik een hond had ging ie nu janken
Nee echt, ik vond het wel goed. Misschien een beetje dramatisch, maar ach.quote:
Jep.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef JetFreggel het volgende:
klonk goed, beetje TE kwa uitvoering maar zang was echt wel OK
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef BVO het volgende:
Henk is gewoon de enige die eerlijk is.
iddquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
'Je bent wel de echte Christian'. Alsof DAT een criterium voor de x-factor is.
Dat boegeroep word ik ook gek van.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Wederom terechte kritiek van Marianne en Henk
En dat boegeroep
Zang was niet echt goed, hij zat er een paar keer flink langsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef JetFreggel het volgende:
klonk goed, beetje TE kwa uitvoering maar zang was echt wel OK
ik doe met je meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg toch steeds meer sympathie voor Henk
Jaquote:
Was een bescheiden hitjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef Natalie het volgende:
Window of Hope?
Zou 't moeten horen...
Ik wel. Enkele reis naar de maan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat Christian ver gaat komen, het is helemaal niets die gozer. En hij zweet onder zijn armen.
Hoe aandoenlijk hoe iedereen zijn favoriet zo krampachtig zit te verdedigen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef m-materazzi het volgende:
zang was goed, en je moet je inleven in een liedje, dat deed hij.
Wélke goeie?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:07 schreef BVO het volgende:
Die 5 worden steeds meer een achtergrondkoortje van die ene goeie he?
A la PCD.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:07 schreef BVO het volgende:
Die 5 worden steeds meer een achtergrondkoortje van die ene goeie he?
je hebt helaas gelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:07 schreef golfer het volgende:
Solo met een koortje erachter is dit en geen zanggroep.
Ah, die lead zingt best okay toch, daar kan je moeilijk omheen.quote:
Niets aantoe te voegen, buzzerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:07 schreef buzzer het volgende:
Het optreden ziet er prima uit, de zang is wat aan de magere kant
Best okay, maar niet goed. Aardige tweede in dit deelnemersveld, dat wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, die lead zingt best okay toch, daar kan je moeilijk omheen.
quote:
Aaa Anja kan niemand tippn uiteraard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Best okay, maar niet goed. Aardige tweede in dit deelnemersveld, dat wel.
Echt, het publiek wordt met de week irritanter. Getver, trieste luiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
die boe-roepers zitten ook altijd bij Lingo?
hij is echt de enige die echt zegt wat hij er van vindt..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef Natalie het volgende:
Te gestructureerd...
Ik ben het weer eens met Henk
"Groen! Grroeoeoeoeoen!"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
Gróén! GRÓÉN!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
Dat bedoel ik, ik had allang opgestapt als ik hem was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef dolfg het volgende:
Is dat Henk bashen een wekelijkse happening???
boeh klinkt bijna hetzelfde als Groenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
Ach ja, de waarheid is hard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:10 schreef Serinde het volgende:
[..]
Echt, het publiek wordt met de week irritanter. Getver, trieste lui
Ik vind trouwens dat gejuich overal doorheen ook rete-irritant. Ik pleit voor opnames X-Factor zonder publiekquote:
Vriendjes en mannen inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef Mirri het volgende:
Wie zijn die mannen met X6 op hun shirts? Toch niet de echtgenoten van Danielle en Sanna he?![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef queenme het volgende:
[[url=http://tinypic.com/3y2uph1.jpg]afbeelding][/URL]
Meestal ben ik het eens met HJ, maar in dit geval... bij Christian zonet? Pleaseeeeee zeg, de kwijl liep bijna langs z'n mondhoeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
hij is echt de enige die echt zegt wat hij er van vindt..
Jezus HJ wat is hij positief
dat heeft ze van Dorine geleerdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef Wicha het volgende:
Kunnen ze die arm niet afhakken?
Aan 't einde van d'r vorige optreden zag je een donkere shaduw onder d'r linkerarm.quote:
Welnee. Spreekpop eroverheen en ze kan een prima duetje doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef Wicha het volgende:
Kunnen ze die arm niet afhakken?
was het niet gewoon donkere schaduwquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook al op te letten, ik denk dat ze zich geschoren heeft in de pauze.
je bent me net voorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heeft ze van Dorine geleerd
met zeer grote afstand het beste optredenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef Karina het volgende:
Mooi gezongen, beste van de avond wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |