iddquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
'Je bent wel de echte Christian'. Alsof DAT een criterium voor de x-factor is.
Dat boegeroep word ik ook gek van.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Wederom terechte kritiek van Marianne en Henk
En dat boegeroep
Zang was niet echt goed, hij zat er een paar keer flink langsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef JetFreggel het volgende:
klonk goed, beetje TE kwa uitvoering maar zang was echt wel OK
ik doe met je meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg toch steeds meer sympathie voor Henk
Jaquote:
Was een bescheiden hitjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef Natalie het volgende:
Window of Hope?
Zou 't moeten horen...
Ik wel. Enkele reis naar de maan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat Christian ver gaat komen, het is helemaal niets die gozer. En hij zweet onder zijn armen.
Hoe aandoenlijk hoe iedereen zijn favoriet zo krampachtig zit te verdedigen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef m-materazzi het volgende:
zang was goed, en je moet je inleven in een liedje, dat deed hij.
Wélke goeie?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:07 schreef BVO het volgende:
Die 5 worden steeds meer een achtergrondkoortje van die ene goeie he?
A la PCD.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:07 schreef BVO het volgende:
Die 5 worden steeds meer een achtergrondkoortje van die ene goeie he?
je hebt helaas gelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:07 schreef golfer het volgende:
Solo met een koortje erachter is dit en geen zanggroep.
Ah, die lead zingt best okay toch, daar kan je moeilijk omheen.quote:
Niets aantoe te voegen, buzzerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:07 schreef buzzer het volgende:
Het optreden ziet er prima uit, de zang is wat aan de magere kant
Best okay, maar niet goed. Aardige tweede in dit deelnemersveld, dat wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, die lead zingt best okay toch, daar kan je moeilijk omheen.
quote:
Aaa Anja kan niemand tippn uiteraard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Best okay, maar niet goed. Aardige tweede in dit deelnemersveld, dat wel.
Echt, het publiek wordt met de week irritanter. Getver, trieste luiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
die boe-roepers zitten ook altijd bij Lingo?
hij is echt de enige die echt zegt wat hij er van vindt..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef Natalie het volgende:
Te gestructureerd...
Ik ben het weer eens met Henk
"Groen! Grroeoeoeoeoen!"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
Gróén! GRÓÉN!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
Dat bedoel ik, ik had allang opgestapt als ik hem was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef dolfg het volgende:
Is dat Henk bashen een wekelijkse happening???
boeh klinkt bijna hetzelfde als Groenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
Ach ja, de waarheid is hard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:10 schreef Serinde het volgende:
[..]
Echt, het publiek wordt met de week irritanter. Getver, trieste lui
Ik vind trouwens dat gejuich overal doorheen ook rete-irritant. Ik pleit voor opnames X-Factor zonder publiekquote:
Vriendjes en mannen inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef Mirri het volgende:
Wie zijn die mannen met X6 op hun shirts? Toch niet de echtgenoten van Danielle en Sanna he?![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef queenme het volgende:
[[url=http://tinypic.com/3y2uph1.jpg]afbeelding][/URL]
Meestal ben ik het eens met HJ, maar in dit geval... bij Christian zonet? Pleaseeeeee zeg, de kwijl liep bijna langs z'n mondhoeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
hij is echt de enige die echt zegt wat hij er van vindt..
Jezus HJ wat is hij positief
dat heeft ze van Dorine geleerdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef Wicha het volgende:
Kunnen ze die arm niet afhakken?
Aan 't einde van d'r vorige optreden zag je een donkere shaduw onder d'r linkerarm.quote:
Welnee. Spreekpop eroverheen en ze kan een prima duetje doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef Wicha het volgende:
Kunnen ze die arm niet afhakken?
was het niet gewoon donkere schaduwquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook al op te letten, ik denk dat ze zich geschoren heeft in de pauze.
je bent me net voorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heeft ze van Dorine geleerd
met zeer grote afstand het beste optredenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef Karina het volgende:
Mooi gezongen, beste van de avond wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |