Aaa Anja kan niemand tippn uiteraard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Best okay, maar niet goed. Aardige tweede in dit deelnemersveld, dat wel.
Echt, het publiek wordt met de week irritanter. Getver, trieste luiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
die boe-roepers zitten ook altijd bij Lingo?
hij is echt de enige die echt zegt wat hij er van vindt..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef Natalie het volgende:
Te gestructureerd...
Ik ben het weer eens met Henk
"Groen! Grroeoeoeoeoen!"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
Gróén! GRÓÉN!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
Dat bedoel ik, ik had allang opgestapt als ik hem was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef dolfg het volgende:
Is dat Henk bashen een wekelijkse happening???
boeh klinkt bijna hetzelfde als Groenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
Ach ja, de waarheid is hard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:10 schreef Serinde het volgende:
[..]
Echt, het publiek wordt met de week irritanter. Getver, trieste lui
Ik vind trouwens dat gejuich overal doorheen ook rete-irritant. Ik pleit voor opnames X-Factor zonder publiekquote:
Vriendjes en mannen inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef Mirri het volgende:
Wie zijn die mannen met X6 op hun shirts? Toch niet de echtgenoten van Danielle en Sanna he?![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef queenme het volgende:
[[url=http://tinypic.com/3y2uph1.jpg]afbeelding][/URL]
Meestal ben ik het eens met HJ, maar in dit geval... bij Christian zonet? Pleaseeeeee zeg, de kwijl liep bijna langs z'n mondhoeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
hij is echt de enige die echt zegt wat hij er van vindt..
Jezus HJ wat is hij positief
dat heeft ze van Dorine geleerdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef Wicha het volgende:
Kunnen ze die arm niet afhakken?
Aan 't einde van d'r vorige optreden zag je een donkere shaduw onder d'r linkerarm.quote:
Welnee. Spreekpop eroverheen en ze kan een prima duetje doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef Wicha het volgende:
Kunnen ze die arm niet afhakken?
was het niet gewoon donkere schaduwquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook al op te letten, ik denk dat ze zich geschoren heeft in de pauze.
je bent me net voorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heeft ze van Dorine geleerd
met zeer grote afstand het beste optredenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef Karina het volgende:
Mooi gezongen, beste van de avond wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |