ik heb de TT aangepastquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef Karina het volgende:
48 toch?
Henk sloeg inderdaad de spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een ongelooflijk goede opmerking van Henk!
HJ weet bij haar overal over te zeiken. Volgende week begint ie over haar tamponkeuze of zo. Kleine tip van mij![]()
![]()
Is al gebeurd. Kijk eens naar het haar van Wendy.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef Flyduck het volgende:
kut 47 bestaat al nu komt er een intergallactische ontploffing!
Volgens Henk is het ie-de-re keer andersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef J-net het volgende:
Tis ook weer hetzelfde als altijd eigenlijk. Ze kan goed zingen,maar voor mij gewoon net niet
Tuurlijk niet, zijn eigen kandidaat!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow. Ik bedoel echt, wow!
Maar HufterJan zal wel beginnen over gebrek aan eigen sound of blablablagezeik
HJ is niet de coach van Anja hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zijn eigen kandidaat!![]()
Anja is van wereldformaat, volgens Henk, realiseer je je dat wel: WERELDFORMAAT
Dat benadrukt hij 2 keer per uitzending..![]()
Dit was het beste van de avond... als iets een eigen versie was dan was het dit wel...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef buzzer het volgende:
Dit was best te pruimen hoor, netjes gedaan
Ik gok Henkjans huis.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef Karina het volgende:
Heeft Richy nou de LP van Grease? Of is dat niet zijn huis?
Waarom staan sommige meedere keren genomineerd, en sommige helemaal niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
** XFA Awards ** Ronde 2: De Stemronde!
Pssst. Stem!![]()
"Genoteh?"
Wendy
What the fuck, ik vergat gewoon dat Richy nog moest komen zo ontzettend 'forgettable' is die gast.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef Cee het volgende:
The Isley Brothers? Als ze This old heart of mine kiezen word ik gek want dan zingt Christian gewoon twee vette favorieten nummers van me wha-hey!!!
Je hebt helemaal gelijk, maar het is al laat...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
HJ is niet de coach van Anja hoor.
Enneh, Witchy kent het nummer wel jongens!!
Is een nominatieronde geweest.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarom staan sommige meedere keren genomineerd, en sommige helemaal niet?
Angst, slaap, kwijl, dommigheid, bij hem is het om het even volgens HJ.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef TheVulture het volgende:
En Richy heeft geen angst in zijn ogen Henkjan?
HJ ontpopt zich steeds meer als valse nicht..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit was het beste van de avond... als iets een eigen versie was dan was het dit wel...
Maar die kut HJ moet er weer iets onbegrijpelijks bij slepen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |