weet je dat ik me dat helemaal niet meer kan herinneren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef BVO het volgende:
Hind deed deze ook tijdens Idols.
Ik zat hetzelfde te denken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:31 schreef Cee het volgende:
Dit is zo'n kul. Iedereen zingt gewoon wat ze denken goed te kunnen zingen en doen dan net alsof die persoon hun idool is.
Keuze van de kijker, samen met Heavn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je dat ik me dat helemaal niet meer kan herinneren.![]()
terug naar Hart in aktie of zoietsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wendy moet gewoon naar de belspellen
Idd. Ik dacht meteen: het kan toch niet waar zijn dat iedereen gewoon slecht is vanavondquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef Karina het volgende:
Oeh slecht begin.
je kunt je ook niet onderscheiden met zo'n pokkenummer van Whitney Houstonquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Leuk gezongen maar dit heb ik ook al een stuk of 40 zangeressen op dezelfde goede manier horen zingen... Hier onderscheidt ze zich dus ook totaal niet mee, beste Henkjan....
dat bedoel ik dus... dit nummer kan echt door honderden zangeressen overal ter wereld op deze manier gezongen wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind het niet echt een eigen interpretatie, het is meer Soundmixshow.
Dat riep mijn vriendje hier ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind het niet echt een eigen interpretatie, het is meer Soundmixshow.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Yeahinho het volgende:
Maar ze had haar oksels wel eens mogen scheren.
Ah, das een andere, merk het nu pas.quote:
Schindler's listquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Cee het volgende:
Enthousiast super bedankt lekker swingen. OMG ik moet iedere keer na X-Factor even Schindler's List opzetten om al die suikerzoete overdreven blije positiviteit een tandje lager te zetten.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Cee het volgende:
Enthousiast super bedankt lekker swingen. OMG ik moet iedere keer na X-Factor even Schindler's List opzetten om al die suikerzoete overdreven blije positiviteit een tandje lager te zetten.
Whaha, je bent echt op dreef he. Ik kom niet zo vaak hier, maar is dat elke keer zoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Cee het volgende:
waar jullie opletten zeggenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Yeahinho het volgende:
Prachtig.
Maar ze had haar oksels wel eens mogen scheren.
dat is een ander nummer hoorquote:
je hoefde er niet op te letten ... werd ingezoomd op het moment dat ze d'r arm omhoog deed en het was wel érg duidelijk te zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar jullie opletten zeggen
Ik heb dat helemaal niet gezien
Dansen zei ie, dansenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef buzzer het volgende:
Ja jezus Henk, die was te makkelijk
Iedereen zingt beter Whitney Houston
Ze zong het ook exact hetzelfde als Witney, weinig van haar zelf er in.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Lynx666 het volgende:
Mja, ik vond dit de minste van sharon. Maar dat komt denk ik omdat ik het zo'n vreselijk nummer vind, en persoonlijk vind ik het niet heel erg bij dr passen..
Ik doe extra m'n best om die verdomde Marianne Award binnen te slepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:36 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Whaha, je bent echt op dreef he. Ik kom niet zo vaak hier, maar is dat elke keer zo![]()
http://media.rtl.nl/media(...)_Broadband_Normal.RMquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand nog een filmpje of audiootje van Hind die Feel zingt?
dan heb ik dat stukje gemist.,,,, keek ik net naar me beeld scherm denk ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:37 schreef Serinde het volgende:
[..]
je hoefde er niet op te letten ... werd ingezoomd op het moment dat ze d'r arm omhoog deed en het was wel érg duidelijk te zijn
ow dat ookquote:
Een watquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik doe extra m'n best om die verdomde Marianne Award binnen te slepen.
dit was inderdaad een keurige uitvoeringquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:39 schreef golfer het volgende:
Het beste tot nu toe van de avond, dit van Anja.
Prachtig nummer van Sting, goed gezongen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |