Je was me net voorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Bitchen over kleding? Wat dacht je van het haar van Wendy
Dat horen we nu al zooooo lang!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef Fir3fly het volgende:
Anja mag morgen voor de laatste keer 'huppen'.
Alsof ze met d'r kop in een suikerspinwagen is gevallen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Bitchen over kleding? Wat dacht je van het haar van Wendy
Mwah, toen zaten er nog mensen in die slechter waren. Nu niet meer.quote:
Dorine ligt op bedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Is Dorine er vanavond niet, kon de rollator niet ergens geparkeerd worden?
O jawel hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah, toen zaten er nog mensen in die slechter waren. Nu niet meer.
Die zijn niet minder. Dat zal vanavond wederom bewezen worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
O jawel hoor.
Ik noem een Richy en een Christian.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
O jawel hoor.
Amenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Met een warme kruik en een spannende doktersroman.
Bla Bla.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
O jawel hoor.
Oei, dat mag ze hier eens komen bewijzen!quote:
Precies, er moet deze keer gewoon een kandidaat van HJ uit... Richy en Christian zijn echt niet meer als heel beperkte middelmaatquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
O jawel hoor.
HJ vindt alleen euro's en zichzelf leukquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef Karina het volgende:
Henkjan vindt iedereen leuk dus.
Ik hoop I don't wan to be...dat vind ik zijn beste lied.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef Cee het volgende:
Gavin deGraw! Vet, ik hoop dat ie Chariot doet.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
HJ vindt alleen euro's en zichzelf leuk
Nou dat zal niet veel helpen hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef Karina het volgende:
Leuk sjaaltje Christian, zeker keelpijn?
hij loopt nu tochquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:10 schreef Lynx666 het volgende:
Kan ie ook wel eens optreden zónder mic standaard?
Hij denkt dat hij voor een stadion vol gillende meiden staatquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef Karina het volgende:
Wat is dat voor popi jopi gedoe met dat handjes geven?
eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Gavin DeGraw
En Christian's versie is weer eens belabberd
het weer is prima, het optreden wat minderquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
het weer is prima, het optreden wat minder
Ik vind x factor sowieso een beetje een geforceerd gebeuren. Ik vind het bijna genant.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef Karina het volgende:
Wat is dat voor popi jopi gedoe met dat handjes geven?
Als ik Henk was had ik er allang mee gekapt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef TheVulture het volgende:
En Henk wordt weer afgekapt door Wendy![]()
![]()
![]()
Marianne ga fietsen
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind x factor sowieso een beetje een geforceerd gebeuren. Ik vind het bijna genant.
Idols was anders...
Wendy is gewoon fucking irritant zoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef TheVulture het volgende:
En Henk wordt weer afgekapt door Wendy![]()
![]()
![]()
Marianne ga fietsen
Dichterbij dan dit gaat het niet komen voor hem ben ik bangquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij voor een stadion vol gillende meiden staat
Wel nadat ik HJ op zijn dikke arrogante kop had geslagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik Henk was had ik er allang mee gekapt.
Over de kwaliteit van de jury? Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef m-materazzi het volgende:
Dat zelfs de 2 andere juryleden positief zijn, zegt wel genoeg lijkt me!
Nou!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef m-materazzi het volgende:
diep- en dieptriest inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Over de kwaliteit van de jury? Inderdaad.
Yep. Dat je je gehoorapparaat echt niet bij Hans Anders in de aanbieding moet halen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef m-materazzi het volgende:
nee, de boel gaat pas open na afloopquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Cee het volgende:
Het is vast wel eens eerder gevraagd, maar krijgt Christian nu niet langer de tijd om stemmen te vergaren?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Karina het volgende:
Wendy kan zo een belspelletje presenteren.
Mwah, ik denk dat de stempiek toch vooral ligt na een optreden, dus dat zijn netto winst minimaal is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Cee het volgende:
Het is vast wel eens eerder gevraagd, maar krijgt Christian nu niet langer de tijd om stemmen te vergaren?
walnotenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Cee het volgende:
Jeeeej ik ga weer wat not'n krak'n.
En niet alleen vandaag..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef Karina het volgende:
Wendy moet haar mond houden. Ze is een beetje hyper vandaag.
Beetje een vreemde conclusie, alsof dat 5 weken geleden niet zo wasquote:Er zijn nog 5 kandidaten over, dat betekent dat 1 van deze kandidaten de winnaar wordt
lip? Ow, dat rolgordijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt zo de neiging om aan die lip van die gozer te trekken
nee hoor... je kan nu al bellenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, de boel gaat pas open na afloop
ik snap er ook geen fuck vanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Maar echt serieus, wat is er nu zo geweldig aan Gavin DeGraw, ik snap er echt geen zak van...
Over de anders niet objectieve jury nee. Nu kunnen ze er niet om heen dat dit goed was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Over de kwaliteit van de jury? Inderdaad.
toen waren er wel nog 10 overquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef Mirri het volgende:
Even een quote van Wendy net:
[..]
Beetje een vreemde conclusie, alsof dat 5 weken geleden niet zo was![]()
sponsored by Veluxquote:
Bij de jumbo liggen ze nog steedsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Verse zijn oké. Maar die zijn er nu niet.
Dat zou vet zijn..ik hoop iets van Andrew Lloyd Webberquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
X6 een musicalliedje?
Je moet anders ff het geluid aan doen joh!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Over de anders niet objectieve jury nee. Nu kunnen ze er niet om heen dat dit goed was.
owww..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor... je kan nu al bellen
Als je het over musical hebt is die kans natuurlijk al vrij grootquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn..ik hoop iets van Andrew Lloyd Webber![]()
Meisjes vinden singer/songwriters altijd geweldigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Maar echt serieus, wat is er nu zo geweldig aan Gavin DeGraw, ik snap er echt geen zak van...
Of jij moet gewoon eens goed luisteren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet anders ff het geluid aan doen joh!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet anders ff het geluid aan doen joh!
Z'n stem!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Zijn debuutalbum isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
heb ik gedaan, hety was gewoon onvoldoende..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon eens goed luisteren.
Tegenwoordig zijn zoveel musicals, misschien doen ze wel iets uit Belle en het Beest..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je het over musical hebt is die kans natuurlijk al vrij groot
volgens mij vinden meisjes van die leeftijd alles met een piemel wel geweldigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Meisjes vinden singer/songwriters altijd geweldig
De meerderheid is het gewoon met ons eens hoor!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon eens goed luisteren.
Dan moet RTL eens ophouden haar daarvoor te betalenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
En Wendy moet eens ophouden met in haar microfoon te schreeuwen.
welke meerderheid ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
De meerderheid is het gewoon met ons eens hoor!
Dusssssssssssss!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan moet RTL eens ophouden haar daarvoor te betalen
Je moet natuurlijk ook in de media komenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij vinden meisjes van die leeftijd alles met een piemel wel geweldig
Met vers bedoel ik net van de boom.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de jumbo liggen ze nog steeds
Wat fuckt mij de meerderheid.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
De meerderheid is het gewoon met ons eens hoor!
Dusssssssssssss!
Nou, wie stel je dat voor?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan trouwens altijd nog erger: John Williams![]()
![]()
![]()
Onze democratie is heilig, me dunkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Wat fuckt mij de meerderheid.
Dat liedje van net ken je toch wel (het origineel)?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef ranja het volgende:
Ik ken Gavin de Graw echt alleen maar van Idols en X-Factor. Is die echt zo populair
als presentator van een live-show is dat echt een drama... en dan heb ik echt maar 5 minuten van Dancing on Ice gezienquote:
Heb hun kleding niet gezien, maar hebben ze dambord outfitjes aan? Dan doen ze iets uit de musical Chess.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks de dambordgirls!
Geen idee, maar volgens mijn valt ie wel mee toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan trouwens altijd nog erger: John Williams![]()
![]()
![]()
oke, in dat geval heb je gelijkquote:
hoeft ook niet, ik vind zijn cdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Niet echt neequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat liedje van net ken je toch wel (het origineel)?
Daphne Bunskoek zou dit perfect kunnenquote:
Ik alleen van 3FMquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef ranja het volgende:
Ik ken Gavin de Graw echt alleen maar van Idols en X-Factor. Is die echt zo populair
Origineel is van hem, Mariah Carey zong het een jaar of 13 geleden. Net nadat het een hit werd over de hele wereld, stier Harry nogwat. Best triest. Al die verloren royalty's.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:23 schreef m-materazzi het volgende:
Harry wat ?
dat zijn toch kastanjes???quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Met vers bedoel ik net van de boom..
Wat duurt die reclame altijd lang. Ik wil X6 zien..
Nou, ehm, die slikt ook de helft van haar woorden in.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daphne Bunskoek zou dit perfect kunnen
Ik vrees ook voor verkrachtingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:23 schreef buzzer het volgende:
OMG dit nummer ga je toch niet laten zingen door 6 meiden
je vrees komt uitquote:
Hip he (k doe er niet aan mee daar niet van)quote:
dat wilde ik net zeggen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:25 schreef buzzer het volgende:
Ze hadden ff een andere lead zangeres moeten kiezen
Das het probleem nou net, de rest kan geen lead.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:25 schreef buzzer het volgende:
En zij ook niet. Dan maar geen leadquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Das het probleem nou net, de rest kan geen lead.
Dat is hun zwakte...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Das het probleem nou net, de rest kan geen lead.
Anja?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:25 schreef buzzer het volgende:
grondtoonquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:28 schreef Karina het volgende:
Wat is nou weer een gongtoon? Henkjan is wel erg positief zeg.
Mwah, zijn reactie vond ik sterker.quote:
Niet slecht, maar ik had ook een WOW moment eigenlijk...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:28 schreef golfer het volgende:
Vond het niet echt slecht van X-6.
Hoezo? Incorrect Engels is wel zo slordigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kinderachtige reactie van HEnk
En vervolgens weerspreekt de coach zelf datquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef TheVulture het volgende:
En Henkjan was wel weer overdreven met zijn "X6 heeft er een geheel eigen nummer van gemaakt"
Die dooddoener gebruikt 'ie elk jaar wel een keer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef TheVulture het volgende:
En Henkjan was wel weer overdreven met zijn "X6 heeft er een geheel eigen nummer van gemaakt"
Wendy moet gewoon naar de belspellenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef D.Rose het volgende:
Marianne: ik was heel ontroerd
Wendy, Je was heel ontroerend
en dat is nooit meer overtroffen in het programmaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef TheVulture het volgende:
de enige die ik in al die jaren een heel eigen versie van een nummer heb horen maken is Hind geweest met Feel
totaal niet meer geloofwaardig die kerel... die had het echt na de eerste Idols voor gezien moeten houden...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Die dooddoener gebruikt 'ie elk jaar wel een keer.
weet je dat ik me dat helemaal niet meer kan herinneren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef BVO het volgende:
Hind deed deze ook tijdens Idols.
Ik zat hetzelfde te denken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:31 schreef Cee het volgende:
Dit is zo'n kul. Iedereen zingt gewoon wat ze denken goed te kunnen zingen en doen dan net alsof die persoon hun idool is.
Keuze van de kijker, samen met Heavn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je dat ik me dat helemaal niet meer kan herinneren.![]()
terug naar Hart in aktie of zoietsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wendy moet gewoon naar de belspellen
Idd. Ik dacht meteen: het kan toch niet waar zijn dat iedereen gewoon slecht is vanavondquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef Karina het volgende:
Oeh slecht begin.
je kunt je ook niet onderscheiden met zo'n pokkenummer van Whitney Houstonquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Leuk gezongen maar dit heb ik ook al een stuk of 40 zangeressen op dezelfde goede manier horen zingen... Hier onderscheidt ze zich dus ook totaal niet mee, beste Henkjan....
dat bedoel ik dus... dit nummer kan echt door honderden zangeressen overal ter wereld op deze manier gezongen wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind het niet echt een eigen interpretatie, het is meer Soundmixshow.
Dat riep mijn vriendje hier ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind het niet echt een eigen interpretatie, het is meer Soundmixshow.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Yeahinho het volgende:
Maar ze had haar oksels wel eens mogen scheren.
Ah, das een andere, merk het nu pas.quote:
Schindler's listquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Cee het volgende:
Enthousiast super bedankt lekker swingen. OMG ik moet iedere keer na X-Factor even Schindler's List opzetten om al die suikerzoete overdreven blije positiviteit een tandje lager te zetten.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Cee het volgende:
Enthousiast super bedankt lekker swingen. OMG ik moet iedere keer na X-Factor even Schindler's List opzetten om al die suikerzoete overdreven blije positiviteit een tandje lager te zetten.
Whaha, je bent echt op dreef he. Ik kom niet zo vaak hier, maar is dat elke keer zoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Cee het volgende:
waar jullie opletten zeggenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Yeahinho het volgende:
Prachtig.
Maar ze had haar oksels wel eens mogen scheren.
dat is een ander nummer hoorquote:
je hoefde er niet op te letten ... werd ingezoomd op het moment dat ze d'r arm omhoog deed en het was wel érg duidelijk te zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar jullie opletten zeggen
Ik heb dat helemaal niet gezien
Dansen zei ie, dansenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef buzzer het volgende:
Ja jezus Henk, die was te makkelijk
Iedereen zingt beter Whitney Houston
Ze zong het ook exact hetzelfde als Witney, weinig van haar zelf er in.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Lynx666 het volgende:
Mja, ik vond dit de minste van sharon. Maar dat komt denk ik omdat ik het zo'n vreselijk nummer vind, en persoonlijk vind ik het niet heel erg bij dr passen..
Ik doe extra m'n best om die verdomde Marianne Award binnen te slepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:36 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Whaha, je bent echt op dreef he. Ik kom niet zo vaak hier, maar is dat elke keer zo![]()
http://media.rtl.nl/media(...)_Broadband_Normal.RMquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand nog een filmpje of audiootje van Hind die Feel zingt?
dan heb ik dat stukje gemist.,,,, keek ik net naar me beeld scherm denk ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:37 schreef Serinde het volgende:
[..]
je hoefde er niet op te letten ... werd ingezoomd op het moment dat ze d'r arm omhoog deed en het was wel érg duidelijk te zijn
ow dat ookquote:
Een watquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik doe extra m'n best om die verdomde Marianne Award binnen te slepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |