walnotenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Cee het volgende:
Jeeeej ik ga weer wat not'n krak'n.
En niet alleen vandaag..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef Karina het volgende:
Wendy moet haar mond houden. Ze is een beetje hyper vandaag.
Beetje een vreemde conclusie, alsof dat 5 weken geleden niet zo wasquote:Er zijn nog 5 kandidaten over, dat betekent dat 1 van deze kandidaten de winnaar wordt
lip? Ow, dat rolgordijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt zo de neiging om aan die lip van die gozer te trekken
nee hoor... je kan nu al bellenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, de boel gaat pas open na afloop
ik snap er ook geen fuck vanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Maar echt serieus, wat is er nu zo geweldig aan Gavin DeGraw, ik snap er echt geen zak van...
Over de anders niet objectieve jury nee. Nu kunnen ze er niet om heen dat dit goed was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Over de kwaliteit van de jury? Inderdaad.
toen waren er wel nog 10 overquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef Mirri het volgende:
Even een quote van Wendy net:
[..]
Beetje een vreemde conclusie, alsof dat 5 weken geleden niet zo was![]()
sponsored by Veluxquote:
Bij de jumbo liggen ze nog steedsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Verse zijn oké. Maar die zijn er nu niet.
Dat zou vet zijn..ik hoop iets van Andrew Lloyd Webberquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
X6 een musicalliedje?
Je moet anders ff het geluid aan doen joh!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Over de anders niet objectieve jury nee. Nu kunnen ze er niet om heen dat dit goed was.
owww..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor... je kan nu al bellen
Als je het over musical hebt is die kans natuurlijk al vrij grootquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn..ik hoop iets van Andrew Lloyd Webber![]()
Meisjes vinden singer/songwriters altijd geweldigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Maar echt serieus, wat is er nu zo geweldig aan Gavin DeGraw, ik snap er echt geen zak van...
Of jij moet gewoon eens goed luisteren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet anders ff het geluid aan doen joh!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet anders ff het geluid aan doen joh!
Z'n stem!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Zijn debuutalbum isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
heb ik gedaan, hety was gewoon onvoldoende..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon eens goed luisteren.
Tegenwoordig zijn zoveel musicals, misschien doen ze wel iets uit Belle en het Beest..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je het over musical hebt is die kans natuurlijk al vrij groot
volgens mij vinden meisjes van die leeftijd alles met een piemel wel geweldigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Meisjes vinden singer/songwriters altijd geweldig
De meerderheid is het gewoon met ons eens hoor!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon eens goed luisteren.
Dan moet RTL eens ophouden haar daarvoor te betalenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
En Wendy moet eens ophouden met in haar microfoon te schreeuwen.
welke meerderheid ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
De meerderheid is het gewoon met ons eens hoor!
Dusssssssssssss!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan moet RTL eens ophouden haar daarvoor te betalen
Je moet natuurlijk ook in de media komenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij vinden meisjes van die leeftijd alles met een piemel wel geweldig
Met vers bedoel ik net van de boom.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de jumbo liggen ze nog steeds
Wat fuckt mij de meerderheid.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
De meerderheid is het gewoon met ons eens hoor!
Dusssssssssssss!
Nou, wie stel je dat voor?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan trouwens altijd nog erger: John Williams![]()
![]()
![]()
Onze democratie is heilig, me dunkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Wat fuckt mij de meerderheid.
Dat liedje van net ken je toch wel (het origineel)?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef ranja het volgende:
Ik ken Gavin de Graw echt alleen maar van Idols en X-Factor. Is die echt zo populair
als presentator van een live-show is dat echt een drama... en dan heb ik echt maar 5 minuten van Dancing on Ice gezienquote:
Heb hun kleding niet gezien, maar hebben ze dambord outfitjes aan? Dan doen ze iets uit de musical Chess.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks de dambordgirls!
Geen idee, maar volgens mijn valt ie wel mee toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan trouwens altijd nog erger: John Williams![]()
![]()
![]()
oke, in dat geval heb je gelijkquote:
hoeft ook niet, ik vind zijn cdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Niet echt neequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat liedje van net ken je toch wel (het origineel)?
Daphne Bunskoek zou dit perfect kunnenquote:
Ik alleen van 3FMquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef ranja het volgende:
Ik ken Gavin de Graw echt alleen maar van Idols en X-Factor. Is die echt zo populair
Origineel is van hem, Mariah Carey zong het een jaar of 13 geleden. Net nadat het een hit werd over de hele wereld, stier Harry nogwat. Best triest. Al die verloren royalty's.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:23 schreef m-materazzi het volgende:
Harry wat ?
dat zijn toch kastanjes???quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Met vers bedoel ik net van de boom..
Wat duurt die reclame altijd lang. Ik wil X6 zien..
Nou, ehm, die slikt ook de helft van haar woorden in.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daphne Bunskoek zou dit perfect kunnen
Ik vrees ook voor verkrachtingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:23 schreef buzzer het volgende:
OMG dit nummer ga je toch niet laten zingen door 6 meiden
je vrees komt uitquote:
Hip he (k doe er niet aan mee daar niet van)quote:
dat wilde ik net zeggen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:25 schreef buzzer het volgende:
Ze hadden ff een andere lead zangeres moeten kiezen
Das het probleem nou net, de rest kan geen lead.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:25 schreef buzzer het volgende:
En zij ook niet. Dan maar geen leadquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Das het probleem nou net, de rest kan geen lead.
Dat is hun zwakte...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Das het probleem nou net, de rest kan geen lead.
Anja?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:25 schreef buzzer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |