heb ik gedaan, hety was gewoon onvoldoende..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon eens goed luisteren.
Tegenwoordig zijn zoveel musicals, misschien doen ze wel iets uit Belle en het Beest..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je het over musical hebt is die kans natuurlijk al vrij groot
volgens mij vinden meisjes van die leeftijd alles met een piemel wel geweldigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Meisjes vinden singer/songwriters altijd geweldig
De meerderheid is het gewoon met ons eens hoor!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon eens goed luisteren.
Dan moet RTL eens ophouden haar daarvoor te betalenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
En Wendy moet eens ophouden met in haar microfoon te schreeuwen.
welke meerderheid ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
De meerderheid is het gewoon met ons eens hoor!
Dusssssssssssss!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan moet RTL eens ophouden haar daarvoor te betalen
Je moet natuurlijk ook in de media komenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij vinden meisjes van die leeftijd alles met een piemel wel geweldig
Met vers bedoel ik net van de boom.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de jumbo liggen ze nog steeds
Wat fuckt mij de meerderheid.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
De meerderheid is het gewoon met ons eens hoor!
Dusssssssssssss!
Nou, wie stel je dat voor?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan trouwens altijd nog erger: John Williams![]()
![]()
![]()
Onze democratie is heilig, me dunkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Wat fuckt mij de meerderheid.
Dat liedje van net ken je toch wel (het origineel)?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef ranja het volgende:
Ik ken Gavin de Graw echt alleen maar van Idols en X-Factor. Is die echt zo populair
als presentator van een live-show is dat echt een drama... en dan heb ik echt maar 5 minuten van Dancing on Ice gezienquote:
Heb hun kleding niet gezien, maar hebben ze dambord outfitjes aan? Dan doen ze iets uit de musical Chess.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks de dambordgirls!
Geen idee, maar volgens mijn valt ie wel mee toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan trouwens altijd nog erger: John Williams![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |