grondtoonquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:28 schreef Karina het volgende:
Wat is nou weer een gongtoon? Henkjan is wel erg positief zeg.
Mwah, zijn reactie vond ik sterker.quote:
Niet slecht, maar ik had ook een WOW moment eigenlijk...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:28 schreef golfer het volgende:
Vond het niet echt slecht van X-6.
Hoezo? Incorrect Engels is wel zo slordigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kinderachtige reactie van HEnk
En vervolgens weerspreekt de coach zelf datquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef TheVulture het volgende:
En Henkjan was wel weer overdreven met zijn "X6 heeft er een geheel eigen nummer van gemaakt"
Die dooddoener gebruikt 'ie elk jaar wel een keer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef TheVulture het volgende:
En Henkjan was wel weer overdreven met zijn "X6 heeft er een geheel eigen nummer van gemaakt"
Wendy moet gewoon naar de belspellenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef D.Rose het volgende:
Marianne: ik was heel ontroerd
Wendy, Je was heel ontroerend
en dat is nooit meer overtroffen in het programmaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef TheVulture het volgende:
de enige die ik in al die jaren een heel eigen versie van een nummer heb horen maken is Hind geweest met Feel
totaal niet meer geloofwaardig die kerel... die had het echt na de eerste Idols voor gezien moeten houden...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Die dooddoener gebruikt 'ie elk jaar wel een keer.
weet je dat ik me dat helemaal niet meer kan herinneren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef BVO het volgende:
Hind deed deze ook tijdens Idols.
Ik zat hetzelfde te denken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:31 schreef Cee het volgende:
Dit is zo'n kul. Iedereen zingt gewoon wat ze denken goed te kunnen zingen en doen dan net alsof die persoon hun idool is.
Keuze van de kijker, samen met Heavn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je dat ik me dat helemaal niet meer kan herinneren.![]()
terug naar Hart in aktie of zoietsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wendy moet gewoon naar de belspellen
Idd. Ik dacht meteen: het kan toch niet waar zijn dat iedereen gewoon slecht is vanavondquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef Karina het volgende:
Oeh slecht begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |