ik heb de TT aangepastquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef Karina het volgende:
48 toch?
Henk sloeg inderdaad de spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een ongelooflijk goede opmerking van Henk!
HJ weet bij haar overal over te zeiken. Volgende week begint ie over haar tamponkeuze of zo. Kleine tip van mij![]()
![]()
Is al gebeurd. Kijk eens naar het haar van Wendy.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef Flyduck het volgende:
kut 47 bestaat al nu komt er een intergallactische ontploffing!
Volgens Henk is het ie-de-re keer andersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef J-net het volgende:
Tis ook weer hetzelfde als altijd eigenlijk. Ze kan goed zingen,maar voor mij gewoon net niet
Tuurlijk niet, zijn eigen kandidaat!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow. Ik bedoel echt, wow!
Maar HufterJan zal wel beginnen over gebrek aan eigen sound of blablablagezeik
HJ is niet de coach van Anja hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zijn eigen kandidaat!![]()
Anja is van wereldformaat, volgens Henk, realiseer je je dat wel: WERELDFORMAAT
Dat benadrukt hij 2 keer per uitzending..![]()
Dit was het beste van de avond... als iets een eigen versie was dan was het dit wel...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef buzzer het volgende:
Dit was best te pruimen hoor, netjes gedaan
Ik gok Henkjans huis.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef Karina het volgende:
Heeft Richy nou de LP van Grease? Of is dat niet zijn huis?
Waarom staan sommige meedere keren genomineerd, en sommige helemaal niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
** XFA Awards ** Ronde 2: De Stemronde!
Pssst. Stem!![]()
"Genoteh?"
Wendy
What the fuck, ik vergat gewoon dat Richy nog moest komen zo ontzettend 'forgettable' is die gast.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef Cee het volgende:
The Isley Brothers? Als ze This old heart of mine kiezen word ik gek want dan zingt Christian gewoon twee vette favorieten nummers van me wha-hey!!!
Je hebt helemaal gelijk, maar het is al laat...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
HJ is niet de coach van Anja hoor.
Enneh, Witchy kent het nummer wel jongens!!
Is een nominatieronde geweest.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarom staan sommige meedere keren genomineerd, en sommige helemaal niet?
Angst, slaap, kwijl, dommigheid, bij hem is het om het even volgens HJ.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef TheVulture het volgende:
En Richy heeft geen angst in zijn ogen Henkjan?
HJ ontpopt zich steeds meer als valse nicht..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit was het beste van de avond... als iets een eigen versie was dan was het dit wel...
Maar die kut HJ moet er weer iets onbegrijpelijks bij slepen
![]()
Je kon zelf namen inzenden en de drie met de meeste nominaties zijn nu eh...genomineerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Omdat dit de winnaars zijn van de nominatieronde.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is een kutnummer, hij zong goed voor zijn doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:46 schreef Wicha het volgende:
Is dit nou zo'n kutnummer... of zong hij het gewoon slecht?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Terechte kritiek van Marianne en Henk
We ranken andersom hoor, van goed naar slechtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef ranja het volgende:
1. Christian
2. Sharon
3. Richy
4. X6
5. Anja
voorlopig
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef ranja het volgende:
1. Christian
2. Sharon
3. Richy
4. X6
5. Anja
voorlopig
mooi gezongen en beterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
De versie van Nadine Coyle
http://www.youtube.com/watch?v=cEqYnWUZCJY
Beter dan Anja
Ik kan tijdens het uitgaan mijn telefoon idd beter thuislaten, voordat ik in een dronken bui weer ga stemmen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef Cee het volgende:
Anja tot dusver de beste. Ik kreeg kippevel van d'r. Op een goede manier! Is BVO nu weer moed aan het indrinken om 1,20 euro te spenderen aan een sms?
wat hem bezielt: hij zegt als enige wat hij er echt van vindt (en MArian ook trouwens)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef Mirri het volgende:
Wat bezielt Henk? Die uitspraken...wat een lijpe vent..
die jat ik even van jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
1. Anja
2. X6
3. Sharon
4. Richy
5. Christian
ach BVO, ik heb vorig jaar mezelf helemaal gek gestemd op Ellen.. en het was het waard die voldoeningquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan tijdens het uitgaan mijn telefoon idd beter thuislaten, voordat ik in een dronken bui weer ga stemmen.
Hij kan zo in CSI als een of andere leipe serial killer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef maok het volgende:
[afbeelding]
Hij is niet zo blij met het commentaar van de jury
Maar hij is zo grof..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat hem bezielt: hij zegt als enige wat hij er echt van vindt (en MArian ook trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |