Je kon zelf namen inzenden en de drie met de meeste nominaties zijn nu eh...genomineerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarom staan sommige meedere keren genomineerd, en sommige helemaal niet?
Omdat dit de winnaars zijn van de nominatieronde.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarom staan sommige meedere keren genomineerd, en sommige helemaal niet?
het is een kutnummer, hij zong goed voor zijn doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:46 schreef Wicha het volgende:
Is dit nou zo'n kutnummer... of zong hij het gewoon slecht?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Terechte kritiek van Marianne en Henk
We ranken andersom hoor, van goed naar slechtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef ranja het volgende:
1. Christian
2. Sharon
3. Richy
4. X6
5. Anja
voorlopig
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef ranja het volgende:
1. Christian
2. Sharon
3. Richy
4. X6
5. Anja
voorlopig
mooi gezongen en beterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
De versie van Nadine Coyle
http://www.youtube.com/watch?v=cEqYnWUZCJY
Beter dan Anja
Ik kan tijdens het uitgaan mijn telefoon idd beter thuislaten, voordat ik in een dronken bui weer ga stemmen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef Cee het volgende:
Anja tot dusver de beste. Ik kreeg kippevel van d'r. Op een goede manier! Is BVO nu weer moed aan het indrinken om 1,20 euro te spenderen aan een sms?
wat hem bezielt: hij zegt als enige wat hij er echt van vindt (en MArian ook trouwens)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef Mirri het volgende:
Wat bezielt Henk? Die uitspraken...wat een lijpe vent..
die jat ik even van jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
1. Anja
2. X6
3. Sharon
4. Richy
5. Christian
ach BVO, ik heb vorig jaar mezelf helemaal gek gestemd op Ellen.. en het was het waard die voldoeningquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan tijdens het uitgaan mijn telefoon idd beter thuislaten, voordat ik in een dronken bui weer ga stemmen.
Hij kan zo in CSI als een of andere leipe serial killer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef maok het volgende:
[afbeelding]
Hij is niet zo blij met het commentaar van de jury
Maar hij is zo grof..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat hem bezielt: hij zegt als enige wat hij er echt van vindt (en MArian ook trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |