Vind ik wel meevallen, en Henkjan kon er bij Idols en tijdens de audities ook wat van. Volgens mij zei Henkjan over Dorine ook best wel persoonlijke dingen, zoals dat verhaal van zijn dochter.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar hij is zo grof..
Hij maakt het veel te persoonlijk, hij kwetst mensen.
HJ ook, maar die heeft maar twee acts waar hij tegen is, dat valt minder op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar hij is zo grof..
Hij maakt het veel te persoonlijk, hij kwetst mensen.
Hoe blijf jij dan wakker bij Christian?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
Whehehe wat was Anja slecht, ik viel bijna in slaap.
Door te kijken naar zijn optreden. Iets waarbij je bij Anja niet van kan sprekenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe blijf jij dan wakker bij Christian?
Ja, hij zegt gewoon als het niet goed is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, en Henkjan kon er bij Idols en tijdens de audities ook wat van.
volgens mij zit jij naar een andere aflevering te kijken als ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
1e ronde voor mij:
Christian
Sharon
Anja
X6
Richy
precies, belabbertquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het geluid trouwens weer erg slecht.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Het schijnt dat Christian het volgende nummer zingt met Anky van Grunsven op zijn rug
Dank uquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
Whehehe wat was Anja slecht, ik viel bijna in slaap.
Het schijnt dat Christian het volgende nummer zingt met Anky van Grunsven op zijn rug
Oh, bij Anja was ik geboeid en heb ik genoten van de ingetogenheid en het gevoel. Bij christian keek ik wel, maar geen idee waarnaar eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Door te kijken naar zijn optreden. Iets waarbij je bij Anja niet van kan spreken.
die gozer brengt het slechtste in me naar boven.. zo'n nikszeggend slechtzingend figuurquote:
Ik snap 'm niet, Vulture..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik nou degene zonder humor of.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
volgens mij zit jij naar een andere aflevering te kijken als ik
Aan de reacties gezien mag het tweede nummer net zo goed verlopen van mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:52 schreef JetFreggel het volgende:
hoop voor Anja dat haar eigen keuze beter uit de verf komt, vond dit niks!
Een goed optreden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Oh, bij Anja was ik geboeid en heb ik genoten van de ingetogenheid en het gevoel. Bij christian keek ik wel, maar geen idee waarnaar eigenlijk.
check zijn bovenlipquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, Vulture..![]()
Maar het klinkt grappig, leg uit!
Ik geloofde niets van dat zogenaamde gevoel wat ze poogde uit te stralen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Oh, bij Anja was ik geboeid en heb ik genoten van de ingetogenheid en het gevoel. Bij christian keek ik wel, maar geen idee waarnaar eigenlijk.
Ik heb niet eens gezien dat ze dat probeerdequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik geloofde niets van dat zogenaamde gevoel wat ze poogde uit te stralen.
laat het maar net zo verlopen jah, ligt ze er eindelijk uit *lol*quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Aan de reacties gezien mag het tweede nummer net zo goed verlopen van mij.
Jep. Maar ik moet toch wel constateren dat Christian meer van z'n optreden gemaakt heeft.quote:
Precies, terwijl het buiten het podium echt een nobody is. Erop ook, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Christian vindt zichzelf ook echt een ster
Beetje aan zn paal hangen of een blokje om.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep. Maar ik moet toch wel constateren dat Christian meer van z'n optreden gemaakt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |