De maan kan niet schijnen hoor, die reflecteert de zon.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik was een tijd geleden bevriend met een jongen die ik even Henk noem. Henk had sinds een paar eeen vriendin, die toen 21 was. Op een gegeven moment waren we 's avonds met z'n drieën naar de bioscoop geweest. Toen we na afloop van de film rond middernacht over straat liepen zei dat meisje opeens: "Hé, de zon schijnt ook nog." Dus ik zei "Oh, je bedoelt de maan." Zei ze: "Oh ja, dat had Henk weleens gezegd."
![]()
![]()
Heeft iemand andere voorbeelden van superdomme opmerkingen?
Volgens mij is schijnen hetzelfde als reflecteren. Zo zie ik het althans.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:52 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De maan kan niet schijnen hoor, die reflecteert de zon.
En de zon schijnt trouwens altijd, die is pas over een tijdje opgebrand.
Dus ja, ze had gelijk...
jaja, probeer je er maar uit te lullenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is schijnen hetzelfde als reflecteren. Zo zie ik het althans.
De zon straalt volgens mij.
Ken dr zooooveel dat ik dr nu geen kan verzinnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik was een tijd geleden bevriend met een jongen die ik even Henk noem. Henk had sinds een paar eeen vriendin, die toen 21 was. Op een gegeven moment waren we 's avonds met z'n drieën naar de bioscoop geweest. Toen we na afloop van de film rond middernacht over straat liepen zei dat meisje opeens: "Hé, de zon schijnt ook nog." Dus ik zei "Oh, je bedoelt de maan." Zei ze: "Oh ja, dat had Henk weleens gezegd."
![]()
![]()
Zodat het gemiddelde in je groep op 80 komt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:09 schreef Pracissor het volgende:
Geen ervaringen mee, ik laat alleen maar mensen tot mij vriendengroep toe met een IQ hoger dan 70.
Je hebt een boek vol van dat soort zinnetje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Nederlandse tourist die hoffelijk wil zijn tegen een Engelse dame door haar voor te laten gaan: 'go your gang'![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:06 schreef Joachim het volgende:
[..]
Je hebt een boek vol van dat soort zinnetje.
"Please thank your cock for this lovely dinner!"
Rot eens een eind weg met je gespam van topicsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
![]()
omgquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo waren er op de camping ergens in zuid europa een jong NL's stel naast ons waar vooral het jonge wicht niet erg opgelet had tijdens haar schooluurtjes. Op een avond waren we naar de heldere hemel aan het kijken waar meer sterren te zien zijn dan in NL. Vraagt die muts "goh, hebben ze hier ook sterren?". Zeg ik, "maar natuurlijk, die hebben ze hier geïmporteerd uit NL" waar zij op antwoordde, "ik wist niet dat ze hier ook spullen uit NL kopen". Uiteraard bestierven wij het van het lachen maar zij bleef ons schaapachtig aankijken en snapte er niets van. Nog geen kwartier later zeg ik kijkend naar de sterrenhemel "kijk, daar heb je de Grote Beer", vliegt die muts uit haar stoel en rennend roept ze "waarwaar waar". Hilarisch dat er zulke domme mensen bestaan.
Is dit echt gebeurd?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo waren er op de camping ergens in zuid europa een jong NL's stel naast ons waar vooral het jonge wicht niet erg opgelet had tijdens haar schooluurtjes. Op een avond waren we naar de heldere hemel aan het kijken waar meer sterren te zien zijn dan in NL. Vraagt die muts "goh, hebben ze hier ook sterren?". Zeg ik, "maar natuurlijk, die hebben ze hier geïmporteerd uit NL" waar zij op antwoordde, "ik wist niet dat ze hier ook spullen uit NL kopen". Uiteraard bestierven wij het van het lachen maar zij bleef ons schaapachtig aankijken en snapte er niets van. Nog geen kwartier later zeg ik kijkend naar de sterrenhemel "kijk, daar heb je de Grote Beer", vliegt die muts uit haar stoel en rennend roept ze "waarwaar waar". Hilarisch dat er zulke domme mensen bestaan.
Sorry?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Rot eens een eind weg met je gespam van topics![]()
![]()
![]()
How do you do, and how do you do your wife?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Nederlandse tourist die hoffelijk wil zijn tegen een Engelse dame door haar voor te laten gaan: 'go your gang'![]()
Die staat ook al in een eerdere post van Marietje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:59 schreef Sextreme het volgende:
[..]
How do you do, and how do you do your wife?
![]()
![]()
![]()
leuk, moet jij geen topics gaan spammen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die staat ook al in een eerdere post van Marietje.![]()
Waar heb je het over? Over het feit dat ik een dubbel topic heb geplaatst?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:06 schreef Sextreme het volgende:
[..]
leuk, moet jij geen topics gaan spammen?
Yep, van datzelfde stel heb ik nog een paar anekdotes en gedragingen maar dat is niet geschikt in dit draadje.quote:
Hoe oud was dat meisje?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Yep, van datzelfde stel heb ik nog een paar anekdotes en gedragingen maar dat is niet geschikt in dit draadje.
Ben jij gigolo ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:30 schreef heiden6 het volgende:
Een klant die mij vertelt dat de het even zal duren voor alle benodigde papieren voor een aanvraag bij me binnen zijn, omdat hij zijn legitimatiebewijs niet in de fax kreeg.
Beroep: Accountmanager Binnendienst / Horeca (oproepbasis)quote:
Het is een vraag.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:26 schreef heiden6 het volgende:
De zoveelste poging die je doet om grappig te zijn, waarbij je volkomen faalt.
Toen was ze 18 jaar. Ze was samen met haar vriend op vakantie. Hij was ook niet het lichtend voorbeeld van intelligentie maar in verhouding tot die muts was hij Einstein.quote:
Heel kortzichtig idd, staren zich stuk op de korting.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:27 schreef wolferl het volgende:
joehoe mevrouw, het is 1.10 euro per uur parkeren, u heeft zojuist voor 12 euro een uur gartis parkeren gekocht
zei ik zo. Mevrouw was not amused.
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is schijnen hetzelfde als reflecteren. Zo zie ik het althans.
De zon straalt volgens mij.
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:30 schreef KosLooney het volgende:
Zat pas geleden in de trein richting Breda. Zitten er 2 meisjes tegenover me, die in de krant een stukje lezen over de Chinese kalender en de dieren die daarbij horen.
Dus 1 begint een paar van die dieren op te noemen: aap, varken, hond, draak, tijger.
Maakt het andere meisje de opmerking: "Nemen alle Chinezen dan elk jaar, het dier van dat jaar als huisdier?". Een draak of tijger als huisdier![]()
Zat pas geleden in de trein richting Breda. Zitten er 2 meisjes tegenover me, die in de krant een stukje lezen over de Chinese kalender en de dieren die daarbij horen.
Dus 1 begint een paar van die dieren op te noemen: aap, varken, hond, draak, tijger.
Maakt het andere meisje de opmerking: "Nemen alle Chinezen dan elk jaar, het dier van dat jaar als huisdier?". Een draak of tijger als huisdier![]()
Maar degene die die opmerkingen maken hebben meestal geen fotoboekquote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef GiGra het volgende:
Hier op fok kun je genoeg domme opmerkingen vinden...als men het niet eens is met jouw mening is het heel normaal met kreten als 'kankerhoer' en 'wat heb jij een lelijke kop' te komen...dat getuigt pas van weinig verstand!
In de buurt van mijn ouders gaat er toch echt een dicht om 10 uur 's avonds... Dan komt mooi iemand met de auto het rolluik dicht doen (uiteraard wel met afstandbediening zodat hij niet uit zijn auto hoeft te stappen)quote:Op zondag 4 februari 2007 16:15 schreef Soempie het volgende:
Broertje van een vriend:
'Tot hoe laat zijn de pinautomaten open?'
wel strakke opmerkingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef paradoXical het volgende:
Bad Boys 2 in de scene waar een auto met "lijken" bekogelen;
"dat ze voor zoiets acteurs kunnen vinden"
Zelfde blondje een week later, vriend is pissen;
Wij:
"Waar is henk?"
Blondje:
"Die is naar de plassa"
Zeldzaam![]()
een tijdschrift van 12 euro? ... volgens mij lul je uit je nek, vooral ook omdat er maar 6 euro bij hoefdequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:27 schreef wolferl het volgende:
Mischien geen domme opmerking, maar ik werk als beveiliger/toezichthouder in een parkeer garage. En aangezien Albert Heijn er een winkel heeft naast staan, krijg je bij Albert Heijn 1 uur gratis parkeren bij minimaal 20 Euro besteding aan boodschappen. Nu ging ik laatst naar de AH toe om een boodschapje te doen. Er stond een vrouw voor me, die had voor 14 euro boodschappen gedaan, de vrouw vroeg waarom ze geen 1 uur gratis parkeer bonnetje kreeg. Dat was vanaf 20 euro aan boodschappen zei de cassiere. Nou zegt de vrouw, ik moet die uur gratis hebben want ik sta er maar een half uur. Dan moet u nog minimaal 6 euro aan boodschappen bij doen. Pakt de vrouw een willekeurig tijdschrift van 12 euro, ja zegt de cassiere nu heeft u inderdaad genoeg voor een gratis uur parkeren bonnetje.
joehoe mevrouw, het is 1.10 euro per uur parkeren, u heeft zojuist voor 12 euro een uur gartis parkeren gekocht
zei ik zo. Mevrouw was not amused.
![]()
"ZIE DE MAAN SCHIJNT DOOR DE BOMEN..." ... m'n kinderliedje incorrect?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:52 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De maan kan niet schijnen hoor, die reflecteert de zon.
En de zon schijnt trouwens altijd, die is pas over een tijdje opgebrand.
Dus ja, ze had gelijk...
Dat meende ze echt?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:12 schreef Piej het volgende:
Hier kan ik ook nog wel een bijdrage aan leveren.
Collegaatje van me is ook een van de vreemde uitspraken. Erger is dat ze het nog serieus lijkt te menen....
We kregen een kersenpittenkussen, zij: "Oh lekker, kun je dat ook eten?"
We lopen door de metro in Milaan, zitten een paar mannen gekleurde wasmanden/draagtassen te verkopen zij: "Kijk eens wat een leuke vogelkooien!!!"
In het vliegtuig: "We zijn geflitst" (Lampje van het vliegtuig dat knippert)
In het vlieftuig 2: "Wat is het hier mistig.... ongeloofelijk zeg...." (Wij: "dat zijn de wolken!")
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Deze zomer stuurde een collegaatje een kaart uit Suriname. "Het is hier hardstikke leuk! Zie je wel dat het in Afrika niet altijd ellende hoeft te zijn!"
Nu denk je, dat meent ze niet, maar van hetzelfde licht komt het juweeltje over Anne Frank: "Maar ze is wel wereldberoemd geworden!"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Deze zomer stuurde een collegaatje een kaart uit Suriname. "Het is hier hardstikke leuk! Zie je wel dat het in Afrika niet altijd ellende hoeft te zijn!"
Nu denk je, dat meent ze niet, maar van hetzelfde licht komt het juweeltje over Anne Frank: "Maar ze is wel wereldberoemd geworden!"![]()
![]()
Das wel triest Engels jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:38 schreef FrancesTheMute het volgende:
heh ik zei in NL vaak wel dat ik nog een hele waslijst te doen heb, maw dak veel te doen heb, en ik ben dus in australie en zei laatst tegen iemand opt werk: yeah but ive got a whole washing list to do, so i cant help you out now.
collega keek me vreemd aan, en even later realiseerde ik me ook dat dat niet echt klopt in het engels
Ja die heb ik eerder gepostquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat over Anne Frank ken ik ergens van
NOU SORRY HOOR!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:42 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Da's niet dom, da's gewoon asociaal
Ja ze was hartstikke serieus... Ze dacht dat we geflitst waren in de mist en dat de piloot veel te hard vloog. (Ze heeft er nog meer onzin uitgekraamd)quote:
Dat is wel heel dom als je dat niet weet zeg, gohquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een paar domme opmerkingen gehoord: bij mij in de klas wordt nog steeds gedacht dat Harare in Zuid-Afrika ligt (Zimbabwe is juist) en dat Ban Ki-moon een Japanner is (eigenlijk Zuid-Koreaan).
Ik wist het natuurlijk wel, maar ik erger me aan de domheid van sommige klasgenoten. En dat zijn vaak degenen die een dansopleiding volgen en zich steeds willen redden met de smoes 'We hebben geen tijd om stil te staan voor de orde van de dag'.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:01 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Dat is wel heel dom als je dat niet weet zeg, goh![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
Serveerster met enorme dikke tieten bedient ons.
Vriendin: "vind je dit nu aantrekkelijk?"
hou oud was zequote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ja, maar ben de naam vergeten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat er een heel boek gewijd was aan deze komische malversaties.
ja! die heb ik ook. Mijn Engels is namelijk niet al te denderend en ik was benieuwd hoeveel uitspraken ik ook had gedaan (geen, gelukkig). Het heet 'I always get my sin' en is geschreven door Maarten H. Rijkensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:06 schreef Joachim het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat eerder in het topic genoemd.quote:
leuk boek is datquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:25 schreef Ephemera het volgende:
[..]
ja! die heb ik ook. Mijn Engels is namelijk niet al te denderend en ik was benieuwd hoeveel uitspraken ik ook had gedaan (geen, gelukkig). Het heet 'I always get my sin' en is geschreven door Maarten H. Rijkens
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
Serveerster met enorme dikke tieten bedient ons.
Vriendin: "vind je dit nu aantrekkelijk?"
Zelfde klasgenote. Het ging over zelfportret van Rembrandt ofzo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:42 schreef Rocho het volgende:
Op de middelbare school:
"Maar als dat Christus was, wie was Jezus dan?"
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:11 schreef Weggeslet het volgende:
Leraar geschiedenis: "Wie weet wat de Koude Oorlog was?"
Dom meisje met het Talpateken in puisten op haar voorhoofd: "Dat was in de Tweede Wereldoorlog toen het noorden van Nederland geen kolen meer kreeg van het zuiden, het was toen heel erg koud."
Leraar:![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:48 schreef Rocho het volgende:
[..]
Zelfde klasgenote. Het ging over zelfportret van Rembrandt ofzo.
"Waarom schilderde hij zichzelf? Kon hij niet gewoon een foto nemen?"
true, true, absoluutquote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar degene die die opmerkingen maken hebben meestal geen fotoboek
Tis toch echt maneschijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jaja, probeer je er maar uit te lullen![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:24 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
"ZIE DE MAAN SCHIJNT DOOR DE BOMEN..." ... m'n kinderliedje incorrect?wat doe je
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:07 schreef L.Denninger het volgende:
Een ontwerpbureau zou een logo ontwerpen en opsturen.
Afijn, de .psd wordt toegemaild.
2 dagen later wordt er gebeld door een junior of we het even terug willen mailen,
want ze wil er nog aan verder werken.
Awwwwwquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:50 schreef bleiblei het volgende:
Meisje die ik ken vertelde haar moeder dat ze op school heel goedkoop nieuwe gsm's kon krijgen.
Die ma zei daarop "Oh, die zijn dan zeker van de vrachtwagen gevallen".
Zegt dat kind "Nee hoor! Ze zijn helemaal heel en zitten geen krassen op"
.
Misschien had ze het al gedeletet. (ja, zo schrijf je datquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:07 schreef L.Denninger het volgende:
Een ontwerpbureau zou een logo ontwerpen en opsturen.
Afijn, de .psd wordt toegemaild.
2 dagen later wordt er gebeld door een junior of het even terug gemaild kan worden,
want ze wil er nog aan verder werken.
Ik dacht ook altijd dat het echt van de vrachtwagen was gevallenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:50 schreef bleiblei het volgende:
Meisje die ik ken vertelde haar moeder dat ze op school heel goedkoop nieuwe gsm's kon krijgen.
Die ma zei daarop "Oh, die zijn dan zeker van de vrachtwagen gevallen".
Zegt dat kind "Nee hoor! Ze zijn helemaal heel en zitten geen krassen op"
.
Goedzo Piej....eindelijk weer een reactie. Miste je bijdragen al ;-)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:34 schreef Piej het volgende:
[..]
Ja ze was hartstikke serieus... Ze dacht dat we geflitst waren in de mist en dat de piloot veel te hard vloog. (Ze heeft er nog meer onzin uitgekraamd)
Ik heb me in ieder geval even omgedraaid.![]()
Of versprekingen als "Ha lekker, Frankrijkse kaas!"quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef Tabu het volgende:
"hoe zeg je croissantjes in het frans??"![]()
Een collega van me, grottengids dus, zei eens na de rondleiding tegen z'n Engelstalige groep: "I wish you a nice period in Maastricht."quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Tja, maar 't lijkt erop dat bij veel mensen dit tegenwoordig 't "motto" isquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef MrSASO het volgende:
Domste opmerking/gezegde ooit: Respect moet je verdienen.![]()
Wat is daar dom aan dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef MrSASO het volgende:
Domste opmerking/gezegde ooit: Respect moet je verdienen.![]()
Tsja.. je hebt mensen die totaal niet weten wat er buiten hun eigen omgeving gebeurd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Agiath het volgende:
Even wat schakelen, blijft toevallig staan op CNN, George W. Bush, de huidige president van Amerika e.o. groot in beeld.
Vraagt er zo'n meisje (ik lieg echt niet) : "Wie is dat?"
Ik:
Zij:![]()
![]()
![]()
Ik:
Ook echt gezegt:quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Agiath het volgende:
Even wat schakelen, blijft toevallig staan op CNN, George W. Bush, de huidige president van Amerika e.o. groot in beeld.
Vraagt er zo'n meisje (ik lieg echt niet) : "Wie is dat?"
Ik:
Zij:![]()
![]()
![]()
Ik:
Respect hoor je niet te verdienen maar moet vanzelfsprekend zijn.quote:
Ja idd, zeiken om Pietsa en dan "hun zo" schrijvenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
"Hun zo" mag er ook wel bij.
Niks mis mee, in de randstad tenminste.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
"Hun zo" mag er ook wel bij.
Ja, maar een volslagen onbekende respecteer je op een andere wijze dan een goede vriend. Voor een goede vriend heb je vaak meer over dan voor een volslagen onbekende omdat hij je respect verdiend heeft.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Respect hoor je niet te verdienen maar moet vanzelfsprekend zijn.
Een volslagen onbekende geef je ook gewoon respect, dat heeft te maken met "normen en waarden".
Ik moest lachen terwijl ik dit probeerde te zingen...quote:"Zie de reflectie van het licht van de zon op het oppervlak van de maan zich propageren tussen de bladeren van de bomen door" klonk zo belabberd... "
Dat is van die foute muziek. Pizza boy ofzo...dacht ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef -td6d- het volgende:
Onder het mom; slecht engels sprekende dude:
(in een restaurant, probeerd een vork te bestellen)
'I wanna fok'
'I wanna fok!!'
'I wanna fok for my food!'
'I WANNA FOKK!!!, I WANNA FOK, ON THE TABLE!'
(in een hotel, probeerd een laken voor zn bed te bestellen)
'I wanna shiit'
'I wanna shiit on the bed'
'Listen! I wanna shiit on the bed!'
etc etc
Jij weet het, van Da boy tommy onder andere, en dat heet dacht ik iets van pizzaman of zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is van die foute muziek. Pizza boy ofzo...dacht ik.
Maar serieus, waarom heb je de behoefte om iemand te gaan verbeteren?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:14 schreef Jaymza het volgende:
Waarschijnlijk zijn veel van die zgn. superdomme opmerkingen grapjes, die door de tegenpartij gewoon niet begrepen worden.
ook in de randstad is dat MIS!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Niks mis mee, in de randstad tenminste.
huh?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:00 schreef -Muse- het volgende:
Heb je daar 4 minuten voor na moeten denken?
Prachtig!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Oh men, Fantastisch.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:52 schreef Quannum het volgende:
Mijn vader in een Engels restaurant, net zijn spaghetti gekregen. Roept ie de ober terug:
"Do you have some raped cheese?"
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:52 schreef Quannum het volgende:
Mijn vader in een Engels restaurant, net zijn spaghetti gekregen. Roept ie de ober terug:
Jamaar Amerikaanse vrouwen op internet zijn per definitie niet zo heel erg slim..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:42 schreef computermistake het volgende:
Toen ik aan het burn-out revengen was op de xbox 360, sprak ik met vrouwtje uit de VS.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:42 schreef computermistake het volgende:
Toen ik aan het burn-out revengen was op de xbox 360, sprak ik met vrouwtje uit de VS.
Toen ze vroeg waar ik vandaan kwam zei ik "The Netherlands"
Where is that? ..... its in Europe.....
Hmm I heard of that .... so you speak european?
hmmmm not really actually.....
OWWWW I KNOW I KNOW its like you speak Germany when you live in German'
Soms kan je iemand nog iets leren. Ik leer ook doordat mensen mij op fouten wijzen. Maar ik wist eigenlijk van verbazing niet wat ik moet zeggen dus toen vroeg ik dat maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:16 schreef honderd het volgende:
[..]
Maar serieus, waarom heb je de behoefte om iemand te gaan verbeteren?
ook toevallig dat ze alle 16 tegelijk jarig zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:23 schreef Rocho het volgende:
[..]
Jamaar Amerikaanse vrouwen op internet zijn per definitie niet zo heel erg slim..
Ik heb vroeger wel eens met 16-jarige FBI-agenten zitten chatten:
Zij: Oh, you're from The Netherlands, do you live in a windmill and wear wooden shoes?
Ik: You live in the US, are you fat and take the car to the McDonalds around the corner?
Zij:Why would you think that?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:08 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
ook toevallig dat ze alle 16 tegelijk jarig zijn
Respect krijg je om wie je bent, niet om wat je bent.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een volslagen onbekende geef je ook gewoon respect, dat heeft te maken met "normen en waarden".
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:52 schreef Quannum het volgende:
Doe me denken aan Jessica Simpsonquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet zozeer een domme opmerking, wel een domme vraag (ja ze bestaan toch!).
Alleen maar van horen zeggen trouwens, ik twijfel vandaag de dag nog steeds of dat meisje dit echt vroeg (hoewel ik er minder over twijfel na het lezen van dit topic.):
"Wat zit er eigenlijk in vissticks, rundvlees?"
Zegt ze dan ook: Rian lage streepje ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:03 schreef Rian_ het volgende:
*Zusje staat met pak magnetron lasange zooi de instructies te lezen.
Zusje: Rian_?
Ik: Ja.
Zusje: Hebben wij een magnetron?
Ik: Waar ontdooi jij iedere ochtend je brood in?
Zusje: Oh ja, is dat een magnetron dan?
Ik:![]()
Ik wil ook een zusje dat dat soort dingen zegt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:03 schreef Rian_ het volgende:
*Zusje staat met pak magnetron lasange zooi de instructies te lezen.
Zusje: Rian_?
Ik: Ja.
Zusje: Hebben wij een magnetron?
Ik: Waar ontdooi jij iedere ochtend je brood in?
Zusje: Oh ja, is dat een magnetron dan?
Vrachtwagenbeeldschermquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:47 schreef mjan het volgende:
Domme dozen in de bus, twee weken geleden:
#1: "nou, ik wil in ieder geval zo'n plat scherm"
#2: "ow, ja, zo'n FTF scherm"
#3: "daar heb ik nog nooit van gehoord"
#2: "ja, haha, ik vind mezelf wel intelligent dat ik dat woord weet, FTF-scherm, heb ik van m'n broer geleerd." *kijkt vol trots in het rond*
Omg, ik snap best dat als je er totaal geen verstand van hebt de letters omdraait, maar ga er dan in godsnaam niet mee lopen omscheppen in een volle bus, waarbij echt iedereen je uit staat te lachen....
Hehe. Zo ken ik iemand die op een camping vol Engelsen ooit eens de opdracht kreeg om "I like semen" te roepen. Die Engelsen lachen, zij zich afvragen waarom seamen zo lollig warenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:39 schreef 2cv het volgende:
Vrachtwagenbeeldscherm
Op vakantie in Frankrijk:
Dom wicht: Hoe vraag ik aan die jongen of ik mee mag doen met tafeltennis?
2cv: Dan zeg je: "Je't aime"
Dom wicht: Sjeteeeeeeeeem, sjeteeeeeeeeem ! ! !
Koop toch op z'n minst een vertaalboekje als je naar het buitenland gaat en je de taal niet spreekt.
roflquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:48 schreef Rocho het volgende:
[..]
Zelfde klasgenote. Het ging over zelfportret van Rembrandt ofzo.
"Waarom schilderde hij zichzelf? Kon hij niet gewoon een foto nemen?"
Nee; ze zegt Rian underscorequote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt ze dan ook: Rian lage streepje ?
Ja, dat soort mensen zijn dus gewoon humorloos. De bedoeling van je opmerking is niet eens een grap, maar als iemand dan zo reageert dan moet je wel lachen... van het huilen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:55 schreef ThaMadEd het volgende:
's Avonds reed ik met zo'n gast langs een café, waar bijna niemand zat en wat normaal wel druk is.
Dus ik zo: "Zo volle bak hier"
Hij: "Nou dat valt best wel mee hoor, der zit bijna niemand"
Ik weet er ff geen van vrouwen te verzinnen, maar doorgaans zijn het vrouwen die zulk soort opmerkingen niet snappen
Ja, maar misschien was die reactie ook een grap. Als iemand tegen mij zegt "Zo, volle bak" als we een (bijna) leeg restaurant binnen lopen zeg ik ook vaak op neutrale toon "Ik vind het we meevallen."quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ja, dat soort mensen zijn dus gewoon humorloos. De bedoeling van je opmerking is niet eens een grap, maar als iemand dan zo reageert dan moet je wel lachen... van het huilen.
Of het nou een mop was of niet... ik moest lachenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:32 schreef basm85 het volgende:
Samen met neef op vakantie in Ardennen, kijkend naar de sterrenhemel: 'Wauw dus dit zijn nou Belgische sterren!'![]()
Zoiets heet 'fatsoen' ....wordt nogal vaak verward met 'respect'quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:11 schreef Oosthoek het volgende:
Zo ik maakte er gister zelf eentje
Was naar een feestje in a'dam. Sta met een of andere chick te lullen en ze was opgegroeid in Made. Ik vroeg me af waar ik dat ook al weer van kende. Zij wist me te vertellen dat Gianni Romme daar vandaan komt. Reageer ik met: "Oh, maar ik weet niet zoveel van voetbal dus dat zal wel niet. "Blijkt het een schaatser te zijn
Kun je nagaan hoe ver mijn interesse voor sport algemene ontwikkeling reikt.
Grapjas.quote:
Of die reactie erop is gewoon sarcasme... dat doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ja, dat soort mensen zijn dus gewoon humorloos. De bedoeling van je opmerking is niet eens een grap, maar als iemand dan zo reageert dan moet je wel lachen... van het huilen.
Terwijl er toch echt 5 keer een 1 stondquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:28 schreef Zolena het volgende:
Ik zat ooit in een wiskundeles, toen de leraar een paar sommen opgaf om te maken als huiswerk.
Hij schreef op het bord: 1 11 15 en 17, toen vroeg een meisje waarom ze vier keer vraag 1 moest maken...![]()
Ik kon het niet laten. Zal het nooit meer doen.quote:
Ik had laatst ook van die domme wijven in de bus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:47 schreef mjan het volgende:
Domme dozen in de bus, twee weken geleden:
#1: "nou, ik wil in ieder geval zo'n plat scherm"
#2: "ow, ja, zo'n FTF scherm"
#3: "daar heb ik nog nooit van gehoord"
#2: "ja, haha, ik vind mezelf wel intelligent dat ik dat woord weet, FTF-scherm, heb ik van m'n broer geleerd." *kijkt vol trots in het rond*
Omg, ik snap best dat als je er totaal geen verstand van hebt de letters omdraait, maar ga er dan in godsnaam niet mee lopen omscheppen in een volle bus, waarbij echt iedereen je uit staat te lachen....
FILMEN FILMUH!@quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
vind je ut erg als ik zeg dat ik totaal niet weet wat het inhoudt en ik denk dat ik niet de enige ben waarsch. ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een paar domme opmerkingen gehoord: bij mij in de klas wordt nog steeds gedacht dat Harare in Zuid-Afrika ligt (Zimbabwe is juist) en dat Ban Ki-moon een Japanner is (eigenlijk Zuid-Koreaan).
ik maakte die laatst nog, maar gelukkig was het in de context dat niemand er vervolgens over lachde of er bij verder doordachtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik moest lachen terwijl ik dit probeerde te zingen...
Ik had ooit een vriend aan de telefoon om een afspraak te maken over wanneer hij naar mij toe zou komen. Toen zei ik dus "Als je bent klaargekomen, kun je wel naar mij toe komen." Mijn moeder en die vriend lagen meteen dubbel, ik moest er een paar seconden over nadenken....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik had laatst ook van die domme wijven in de bus.
#1: "En toen vroeg die jongen zo, ben je Javaans ofzo?"
#2: "Oh?
#1: "Dus ik denk zo, Javaans, wat is dat nou weer. Ik ben gewoon Nederlands!"
#2: "Haha, Javaans."
#1: "Dan woon je zeker op een vulkaan ofzo!"
#2: "Of woon je in Javaan"
#1: "Waar ligt dat nou weer"
En echt letterlijk schreeuwden ze dit door de bus, al lachend. Want wie weet nou wat Javaans betekent![]()
Die was priceless iddquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:31 schreef Gitanki het volgende:
Maar m'n favoriet is toch die van Kelly, die "Da's toch vijjjjf?!?!?" antwoorde op de vraag hoeveel hoeken een vierkant heeft
Ehm wat dacht je van opnemen met de naam van degene die je belt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:31 schreef Gitanki het volgende:
Ik neem de telefoon op, eerste dat ik zeg: "welterusten ..euh..oeps"
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:17 schreef Babbel1 het volgende:
"This is the national museum of sheep!".
Dat heeft mijn vader gedaan op zijn voetbalclub, toen was hij overigens 14 ofzo.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:27 schreef icebliss het volgende:
Net zoiets als gefeliciteerd zeggen terwijl je gecondoleerd bedoeld. Is mij nog nooit gebeurt overigens![]()
rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:20 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader gedaan op zijn voetbalclub, toen was hij overigens 14 ofzo.
Was een bekende speler overleden, mijn vader loopt dus naar de vader van die speler en zegt ook heel droevig
''Gefeliciteerd met uw zoon.''
Da's een vrij pijnlijke misopvatting.![]()
whehe das een goeiequote:Op zondag 11 februari 2007 19:17 schreef Babbel1 het volgende:
Ik was met een groep vrienden in Antwerpen waar wij bij het nationaal Scheepvaartmuseum aankwamen. Een aantal van hen komt uit Engeland. We stonden voor de deur en een van de Engelsen vroeg wat voor gebouw dit was, waarop een van mijn Nederlandse vrienden antwoordde:
Ik wou dat ik een foto had van de gezichten van die Engelsen..![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Terwijl er toch echt 5 keer een 1 stond
Eigenlijk is 't 68 jaarquote:Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef warchaser44 het volgende:
zo'n leraar aan zo een gastje, hoe lang duurde de 80-jarige oorlog?
Lang nadenkend,,, 20 jaar ?
Die is echt geweldigquote:Op zondag 11 februari 2007 19:17 schreef Babbel1 het volgende:
Ik was met een groep vrienden in Antwerpen waar wij bij het nationaal Scheepvaartmuseum aankwamen. Een aantal van hen komt uit Engeland. We stonden voor de deur en een van de Engelsen vroeg wat voor gebouw dit was, waarop een van mijn Nederlandse vrienden antwoordde:
Ik wou dat ik een foto had van de gezichten van die Engelsen..![]()
weet nog een betere!quote:Op maandag 12 februari 2007 11:44 schreef Jimbaka het volgende:
Tegen mijn vriendin: 'Spoel jij de DVD even terug?"
Zegt ze: "maar ik weet niet hoe dat moet!"
Aandoenlijk moment
Dat is echt slechtquote:Op maandag 12 februari 2007 12:29 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik had zelf ook een keer een domme opmerking gemaakt![]()
Ik was met familie in een restaurant
Ik: Ik wil graag een biefstukje..
Ober: Medium?
Ik: Heb je geen small?
Familie: ROFLFLLLLMFAOLOLLERCOASTERLOLLERCAUST
Moeder: Hoe je het gebakken wilt hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het klinkt als een hele flauwe mop maar het is echt gebeurd![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef Rave_NL het volgende:
Les Nederlands op de middelbare school ooit waar ik naast een heel liev blond meisje zat.
Leraar: "De volgende les gaan we het hebben over ironie en sarcasme"
Meid: "Wat was sarcasme ook alweer?"
Ik: "Wat zit je haar leuk vandaag."
Meid: "Dank je!"
5 minuten later
Meid: "Eikel".
![]()
Hehehequote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef Rave_NL het volgende:
Les Nederlands op de middelbare school ooit waar ik naast een heel liev blond meisje zat.
5 minuten later
![]()
5 minuten later
![]()
Toppertje.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:29 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik had zelf ook een keer een domme opmerking gemaakt![]()
Ik was met familie in een restaurant
Ik: Ik wil graag een biefstukje..
Ober: Medium?
Ik: Heb je geen small?
Familie: ROFLFLLLLMFAOLOLLERCOASTERLOLLERCAUST
Moeder: Hoe je het gebakken wilt hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het klinkt als een hele flauwe mop maar het is echt gebeurd![]()
Dat is ieder geval een beter antwoord dan 80.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef warchaser44 het volgende:
Mensen die in derdepersoon pratenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 06:49 schreef Veletta het volgende:
Veletta had een rete gave zonnebril op, van 5,- bij de Bentex
Stereotyp blondje: ''Aaaaahw wat een mooie bril! Wat voor merk is het???''
Veletta: ''Euh.... Gucci?''
Blondje: ''Aaaahw wat stoer!! Waar heb je die weeee-heeeeg?''
Veletta: ''Euhm... een Gucci winkel?''
Blondje: ''Aaahw!!! Maar wááár dan?''
Veletta: ''Euhh Parijs???''
Blondje: *met schaapjeshoofd* ''Stoeeeehoerr....''![]()
![]()
ehm, als er 80 jaar staat dan duurt ie 80 jaar, van het begin tot het eind = 80 jaar,, ok er zat een wapenstilstand tussen, maar uiteindelijk duurde het ongeveer 80 jaar, maar dan zeg je tog geen 20.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat is ieder geval een beter antwoord dan 80.
Verkapte kijk-ik-heb-een-gucci-zonnebril-post.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 06:49 schreef Veletta het volgende:
Veletta had een rete gave zonnebril op, van 5,- bij de Bentex
Stereotyp blondje: ''Aaaaahw wat een mooie bril! Wat voor merk is het???''
Veletta: ''Euh.... Gucci?''
Blondje: ''Aaaahw wat stoer!! Waar heb je die weeee-heeeeg?''
Veletta: ''Euhm... een Gucci winkel?''
Blondje: ''Aaahw!!! Maar wááár dan?''
Veletta: ''Euhh Parijs???''
Blondje: *met schaapjeshoofd* ''Stoeeeehoerr....''![]()
![]()
Vind je het erg als ik deze post niet snap?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:46 schreef CybErvee het volgende:
We hebben hier een beginnend werkplek beheerderdie imo eerder problemen maakt dan deze oplost maar dat even terzijde. Hiij heeft het altijd over Pruts en Pray en klopklavier, vervolgens vind hij het vreemd dat niemand hem serieus neemt.
![]()
En nee, hij komt niet uit Belgiëmaar leest wel Computer Idee.
Nee, want ik snap hem ook niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik deze post niet snap?
Laten we dan maar zeggen dat het aan hem ligtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, want ik snap hem ook niet.
Anders lees je even beterquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Verkapte kijk-ik-heb-een-gucci-zonnebril-post.
Verkapte kijk-ik-doe-of-ik-een-echte-gucci-zonnebril-heb-post.quote:
Misschien omdat we hier in de randstad wonen ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, want ik snap hem ook niet.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
Een zus van een vriendin van me:
"Hey, kijk! Een zeehond!", terwijl we naar de dolfijnen in het Dolfinarium keken. Ik zo: "Lieve schat, dat zijn dolfijnen." Zij: "Ohja, die haal ik wel vaker door elkaar! Soms denk ik wel eens dat ik een hersentumor heb omdat ik zo vaak van die dingen door elkaar haal."
Ze meende dit dus serieus, het kind was toen 23 jaar ofzo. Ik heb toen zoooo ontzettend moeten lachen, mensen om me heen die het gesprek hoorden kwamen ook niet meer bij. Tot overmaat van ramp begon het mens ook nog eens te huilen en te stampvoeten omdat ze zich niet serieus genomen voelde.
Zeg dat dit niet waar is..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:16 schreef zalkc het volgende:
Vriendinnetje in vliegtuig: "Komen we nog langs een tankstation, ik moet naar het toilet...."
We have a winnerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:16 schreef zalkc het volgende:
Vriendinnetje in vliegtuig: "Komen we nog langs een tankstation, ik moet naar het toilet...."
Dat moet een flauwe grap zijn..quote:
Dit was ik het moment dat ik mijn hoop voor de toekomst verloor. helaas is het toch echt gebeurd.quote:
Hehehquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef jna het volgende:
Meisje:
"Hoe heet die man ook alweer met dat Arafat sjaaltje?"
Het zou wat zijn als je collega niet bij de bank werkte maar jij wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn collega en ik werken bij een bank, afdeling hypotheken.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:16 schreef zalkc het volgende:
ZO OMG OMGquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:01 schreef M-I-L-F het volgende:
Vandaag met Frans hoor ik één van de 2 mensen achter me zeggen 'Hey weet jij wat coulissen is in het Nederlands?' zegt die andere vervolgens doodserieus dat hij geen idee heeft...
Das van VWO5.. zeg maar de toekomst van dit land..;(
HAHAHAquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:19 schreef Biancavia het volgende:
Een vriendin van een vriend is bij ons altijd goed voor een paar leuke anekdotes.
Zoals bijvoorbeeld haar vraag: "Hoe heette die Duitse man ook al weer, met die snor?"
En dat ze wel een keer naar Madame Tussauds in het klein zou willen gaan. Madurodam
Of die keer dat ze de volgens de aanwijzing op het pak de rijst droog moest laten koken.
En toen ze een test moest doen bij een sollicitatie waar in de hele geschiedenis van dat bedrijf nog maar één iemand ooit voor gezakt was. Nu dus twee.
Bij de persiflage van Kopspijkers: "Dat is toch Peter van Balkenende?"
En de opmerking toen een vriendin zei dat ze pijn had in haar lies. "Oh, dan heb je een liesbreuk!"
Beetje jammerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:39 schreef arneaux het volgende:
Het klassenboek was kwijt op de middelbare. Iemand uit de klas vroeg toen :"Waar is t dan?"
Mijn zusje :"Waarom heet dit gebouw Medio 2000 gereed?"
Proefwerk wat ging over de 2e WO. Meisje haalde alleen wat oorlogen door elkaar en schreef op :"Toen waren de Duitsers Vietnam binnengevallen om alle Joden uit te roeien." Zoiets iig.
Je moeder in een bakfiets!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:33 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Mensen die in derdepersoon praten.
KANNIBAALquote:Zelfde italiaanse huisgenoot had een nederlandse collega te eten
Vertel!quote:Der is een boek dat zo heet wat gaat over domme antwoorden van middelbare scholieren bij proefwerken.
"hoe de duitsers dapper standhielden in viëtnam"quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Beetje jammer.
Der is een boek dat zo heet wat gaat over domme antwoorden van middelbare scholieren bij proefwerken.
proest!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:17 schreef Radobe het volgende:
Mijn zus zat een of andere natuurfilm te kijken over muskieten. Zegt ze ineens: Muskieten, was dat voor een volk?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Mijn zusje(18) heeft een vriendin die dus echt heel vaak nogal eh.. niet zulke slimme opmerkingen maakt en nogal wereldvreemd is naar mijn idee.
Zusje en die vriendin staan bij een winkel en vriendin wil pinnen."dat kan maar dan komt er wel 10 eurocent bij'' zegt de kassavrouw.
Vraagt die vriendin aan mn zusje ''Heb jij 10 eurocent voor me?"
![]()
![]()
Ik ken er een die liep te klagen dat een film slecht ingesproken was: je zag de lippen bewegen, maar het geluid kwam niet overeenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:52 schreef Dark_Elf het volgende:
Ook heeft ze een keer boos de videotheek opgebeld omdat er de hele tijd door de film heen werd gepraat, had ze in plaats van het normale geluid per ongeluk het verhaal van de regisseur aangezet....
5 minuten later
![]()
You are rightquote:
Ik heb het gekocht. Je lacht je ziek.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:29 schreef arneaux het volgende:
Ik zou dat boek wel willen hebben, lijkt me best geinig.
Zusje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Mijn zusje(18) heeft een vriendin die dus echt heel vaak nogal eh.. niet zulke slimme opmerkingen maakt en nogal wereldvreemd is naar mijn idee.
Zusje en die vriendin staan bij een winkel en vriendin wil pinnen."dat kan maar dan komt er wel 10 eurocent bij'' zegt de kassavrouw.
Vraagt die vriendin aan mn zusje ''Heb jij 10 eurocent voor me?"
![]()
![]()
Dat is geen superdomme opmerking.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo liep ik een keer op CS in Rotterdam en komt er een ongewassen junk naar mij toe en vraagt mij om wat kleingeld.
Ik kreeg medelijden, dus in m'n jaszak voelen en vond met enige moeite een kwartje tussen alle snotlappen en gaf hem deze. Die vent kijkt verbouwereerd naar het kwartje en zegt "is dat alles?". Ik zeg "ohh, laat eens zien?" Dus geeft hij mij het kwartje en ik kijk er naar en zonder iets te zeggen stop ik het weer in mijn zak en loop weg.
Je had die smoel van die vent moeten zien.....................![]()
Wat je maar niet dom noemt om te zeggen "is dat alles?"quote:Op zondag 18 februari 2007 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is geen superdomme opmerking.![]()
![]()
Da's waar ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat je maar niet dom noemt om te zeggen "is dat alles?"
Dat was waarschijnlijk het commentaar van de leraar bij je antwoord.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:43 schreef cappp het volgende:
Ik heb wel eens op een proefwerk Biologie geopperd dat het jukbeen in je voet zat. Commentaar van de leraar bij de vraag: "HAHA!"![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht. Je lacht je ziek.
Voorbeeld: een schilderij van een zogeheten godsdienstboom, waarop de paus en een monnik de boom steunen en twee predikanten proberen de boom om te hakken. De vraag: geeft 2 redenen waarom de predikanten de boom willen omhakken.
Antwoord (van een brugklasser): "ze hebben zeker niks te doen en ze vinden de boom ook gewoon stom."
![]()
Nog een voorbeeld dan maar. Wat is een verzorgingsstaat?
Antwoord (van iemand uit havo 3): "Iedereen moet zichzelf verzorgen, het is ieder voor zich."
![]()
![]()
Dit vind ik niet echt dom ofzo. Alsof alleen debielen geen muziek kunnen lezen.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:02 schreef blonchi het volgende:
Bij een tentamen muziek vroeg een leraar aan een medestudent welk accoord hij op de piano aansloeg.
Omdat muziek niet echt z'n sterke kant was, hielpen wij hem een handje door hem toe te fluisteren:
- "Psst, Johan...K - mineur"
- "O ..ehh.. K - mineur, meneer"
Zelfs de muziekleraar had buikpijn van het lachen
![]()
hoelang duurde de 80 jarige oorlog dan|?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef warchaser44 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:06 schreef Joachim het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |