Ik wil ook een zusje dat dat soort dingen zegt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:03 schreef Rian_ het volgende:
*Zusje staat met pak magnetron lasange zooi de instructies te lezen.
Zusje: Rian_?
Ik: Ja.
Zusje: Hebben wij een magnetron?
Ik: Waar ontdooi jij iedere ochtend je brood in?
Zusje: Oh ja, is dat een magnetron dan?
Ik:![]()
Vrachtwagenbeeldschermquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:47 schreef mjan het volgende:
Domme dozen in de bus, twee weken geleden:
#1: "nou, ik wil in ieder geval zo'n plat scherm"
#2: "ow, ja, zo'n FTF scherm"
#3: "daar heb ik nog nooit van gehoord"
#2: "ja, haha, ik vind mezelf wel intelligent dat ik dat woord weet, FTF-scherm, heb ik van m'n broer geleerd." *kijkt vol trots in het rond*
Omg, ik snap best dat als je er totaal geen verstand van hebt de letters omdraait, maar ga er dan in godsnaam niet mee lopen omscheppen in een volle bus, waarbij echt iedereen je uit staat te lachen....
Hehe. Zo ken ik iemand die op een camping vol Engelsen ooit eens de opdracht kreeg om "I like semen" te roepen. Die Engelsen lachen, zij zich afvragen waarom seamen zo lollig warenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:39 schreef 2cv het volgende:
Vrachtwagenbeeldscherm
Op vakantie in Frankrijk:
Dom wicht: Hoe vraag ik aan die jongen of ik mee mag doen met tafeltennis?
2cv: Dan zeg je: "Je't aime"
Dom wicht: Sjeteeeeeeeeem, sjeteeeeeeeeem ! ! !
Koop toch op z'n minst een vertaalboekje als je naar het buitenland gaat en je de taal niet spreekt.
roflquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:48 schreef Rocho het volgende:
[..]
Zelfde klasgenote. Het ging over zelfportret van Rembrandt ofzo.
"Waarom schilderde hij zichzelf? Kon hij niet gewoon een foto nemen?"
Nee; ze zegt Rian underscorequote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt ze dan ook: Rian lage streepje ?
Ja, dat soort mensen zijn dus gewoon humorloos. De bedoeling van je opmerking is niet eens een grap, maar als iemand dan zo reageert dan moet je wel lachen... van het huilen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:55 schreef ThaMadEd het volgende:
's Avonds reed ik met zo'n gast langs een café, waar bijna niemand zat en wat normaal wel druk is.
Dus ik zo: "Zo volle bak hier"
Hij: "Nou dat valt best wel mee hoor, der zit bijna niemand"
Ik weet er ff geen van vrouwen te verzinnen, maar doorgaans zijn het vrouwen die zulk soort opmerkingen niet snappen
Ja, maar misschien was die reactie ook een grap. Als iemand tegen mij zegt "Zo, volle bak" als we een (bijna) leeg restaurant binnen lopen zeg ik ook vaak op neutrale toon "Ik vind het we meevallen."quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ja, dat soort mensen zijn dus gewoon humorloos. De bedoeling van je opmerking is niet eens een grap, maar als iemand dan zo reageert dan moet je wel lachen... van het huilen.
Of het nou een mop was of niet... ik moest lachenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:32 schreef basm85 het volgende:
Samen met neef op vakantie in Ardennen, kijkend naar de sterrenhemel: 'Wauw dus dit zijn nou Belgische sterren!'![]()
Zoiets heet 'fatsoen' ....wordt nogal vaak verward met 'respect'quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Respect hoor je niet te verdienen maar moet vanzelfsprekend zijn.
Een volslagen onbekende geef je ook gewoon respect, dat heeft te maken met "normen en waarden".
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:11 schreef Oosthoek het volgende:
Zo ik maakte er gister zelf eentje
Was naar een feestje in a'dam. Sta met een of andere chick te lullen en ze was opgegroeid in Made. Ik vroeg me af waar ik dat ook al weer van kende. Zij wist me te vertellen dat Gianni Romme daar vandaan komt. Reageer ik met: "Oh, maar ik weet niet zoveel van voetbal dus dat zal wel niet. "Blijkt het een schaatser te zijn
Kun je nagaan hoe ver mijn interesse voor sport algemene ontwikkeling reikt.
Grapjas.quote:
Of die reactie erop is gewoon sarcasme... dat doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ja, dat soort mensen zijn dus gewoon humorloos. De bedoeling van je opmerking is niet eens een grap, maar als iemand dan zo reageert dan moet je wel lachen... van het huilen.
Terwijl er toch echt 5 keer een 1 stondquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:28 schreef Zolena het volgende:
Ik zat ooit in een wiskundeles, toen de leraar een paar sommen opgaf om te maken als huiswerk.
Hij schreef op het bord: 1 11 15 en 17, toen vroeg een meisje waarom ze vier keer vraag 1 moest maken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |