Ik kon het niet laten. Zal het nooit meer doen.quote:
Ik had laatst ook van die domme wijven in de bus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:47 schreef mjan het volgende:
Domme dozen in de bus, twee weken geleden:
#1: "nou, ik wil in ieder geval zo'n plat scherm"
#2: "ow, ja, zo'n FTF scherm"
#3: "daar heb ik nog nooit van gehoord"
#2: "ja, haha, ik vind mezelf wel intelligent dat ik dat woord weet, FTF-scherm, heb ik van m'n broer geleerd." *kijkt vol trots in het rond*
Omg, ik snap best dat als je er totaal geen verstand van hebt de letters omdraait, maar ga er dan in godsnaam niet mee lopen omscheppen in een volle bus, waarbij echt iedereen je uit staat te lachen....
FILMEN FILMUH!@quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo waren er op de camping ergens in zuid europa een jong NL's stel naast ons waar vooral het jonge wicht niet erg opgelet had tijdens haar schooluurtjes. Op een avond waren we naar de heldere hemel aan het kijken waar meer sterren te zien zijn dan in NL. Vraagt die muts "goh, hebben ze hier ook sterren?". Zeg ik, "maar natuurlijk, die hebben ze hier geïmporteerd uit NL" waar zij op antwoordde, "ik wist niet dat ze hier ook spullen uit NL kopen". Uiteraard bestierven wij het van het lachen maar zij bleef ons schaapachtig aankijken en snapte er niets van. Nog geen kwartier later zeg ik kijkend naar de sterrenhemel "kijk, daar heb je de Grote Beer", vliegt die muts uit haar stoel en rennend roept ze "waarwaar waar". Hilarisch dat er zulke domme mensen bestaan.
vind je ut erg als ik zeg dat ik totaal niet weet wat het inhoudt en ik denk dat ik niet de enige ben waarsch. ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een paar domme opmerkingen gehoord: bij mij in de klas wordt nog steeds gedacht dat Harare in Zuid-Afrika ligt (Zimbabwe is juist) en dat Ban Ki-moon een Japanner is (eigenlijk Zuid-Koreaan).
ik maakte die laatst nog, maar gelukkig was het in de context dat niemand er vervolgens over lachde of er bij verder doordachtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik moest lachen terwijl ik dit probeerde te zingen...
Ik had ooit een vriend aan de telefoon om een afspraak te maken over wanneer hij naar mij toe zou komen. Toen zei ik dus "Als je bent klaargekomen, kun je wel naar mij toe komen." Mijn moeder en die vriend lagen meteen dubbel, ik moest er een paar seconden over nadenken....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik had laatst ook van die domme wijven in de bus.
#1: "En toen vroeg die jongen zo, ben je Javaans ofzo?"
#2: "Oh?
#1: "Dus ik denk zo, Javaans, wat is dat nou weer. Ik ben gewoon Nederlands!"
#2: "Haha, Javaans."
#1: "Dan woon je zeker op een vulkaan ofzo!"
#2: "Of woon je in Javaan"
#1: "Waar ligt dat nou weer"
En echt letterlijk schreeuwden ze dit door de bus, al lachend. Want wie weet nou wat Javaans betekent![]()
Die was priceless iddquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:31 schreef Gitanki het volgende:
Maar m'n favoriet is toch die van Kelly, die "Da's toch vijjjjf?!?!?" antwoorde op de vraag hoeveel hoeken een vierkant heeft
Ehm wat dacht je van opnemen met de naam van degene die je belt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:31 schreef Gitanki het volgende:
Ik neem de telefoon op, eerste dat ik zeg: "welterusten ..euh..oeps"
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:17 schreef Babbel1 het volgende:
"This is the national museum of sheep!".
Dat heeft mijn vader gedaan op zijn voetbalclub, toen was hij overigens 14 ofzo.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:27 schreef icebliss het volgende:
Net zoiets als gefeliciteerd zeggen terwijl je gecondoleerd bedoeld. Is mij nog nooit gebeurt overigens![]()
rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:20 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader gedaan op zijn voetbalclub, toen was hij overigens 14 ofzo.
Was een bekende speler overleden, mijn vader loopt dus naar de vader van die speler en zegt ook heel droevig
''Gefeliciteerd met uw zoon.''
Da's een vrij pijnlijke misopvatting.![]()
whehe das een goeiequote:Op zondag 11 februari 2007 19:17 schreef Babbel1 het volgende:
Ik was met een groep vrienden in Antwerpen waar wij bij het nationaal Scheepvaartmuseum aankwamen. Een aantal van hen komt uit Engeland. We stonden voor de deur en een van de Engelsen vroeg wat voor gebouw dit was, waarop een van mijn Nederlandse vrienden antwoordde:
Ik wou dat ik een foto had van de gezichten van die Engelsen..![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Terwijl er toch echt 5 keer een 1 stond
Eigenlijk is 't 68 jaarquote:Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef warchaser44 het volgende:
zo'n leraar aan zo een gastje, hoe lang duurde de 80-jarige oorlog?
Lang nadenkend,,, 20 jaar ?
Die is echt geweldigquote:Op zondag 11 februari 2007 19:17 schreef Babbel1 het volgende:
Ik was met een groep vrienden in Antwerpen waar wij bij het nationaal Scheepvaartmuseum aankwamen. Een aantal van hen komt uit Engeland. We stonden voor de deur en een van de Engelsen vroeg wat voor gebouw dit was, waarop een van mijn Nederlandse vrienden antwoordde:
Ik wou dat ik een foto had van de gezichten van die Engelsen..![]()
weet nog een betere!quote:Op maandag 12 februari 2007 11:44 schreef Jimbaka het volgende:
Tegen mijn vriendin: 'Spoel jij de DVD even terug?"
Zegt ze: "maar ik weet niet hoe dat moet!"
Aandoenlijk moment
Dat is echt slechtquote:Op maandag 12 februari 2007 12:29 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik had zelf ook een keer een domme opmerking gemaakt![]()
Ik was met familie in een restaurant
Ik: Ik wil graag een biefstukje..
Ober: Medium?
Ik: Heb je geen small?
Familie: ROFLFLLLLMFAOLOLLERCOASTERLOLLERCAUST
Ik:![]()
Moeder: Hoe je het gebakken wilt hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het klinkt als een hele flauwe mop maar het is echt gebeurd![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef Rave_NL het volgende:
Les Nederlands op de middelbare school ooit waar ik naast een heel liev blond meisje zat.
Leraar: "De volgende les gaan we het hebben over ironie en sarcasme"
Meid: "Wat was sarcasme ook alweer?"
Ik: "Wat zit je haar leuk vandaag."
Meid: "Dank je!"
5 minuten later
Meid: "Eikel".
![]()
Hehehequote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef Rave_NL het volgende:
Les Nederlands op de middelbare school ooit waar ik naast een heel liev blond meisje zat.
5 minuten later
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef Rave_NL het volgende:
5 minuten later
![]()
Toppertje.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:29 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik had zelf ook een keer een domme opmerking gemaakt![]()
Ik was met familie in een restaurant
Ik: Ik wil graag een biefstukje..
Ober: Medium?
Ik: Heb je geen small?
Familie: ROFLFLLLLMFAOLOLLERCOASTERLOLLERCAUST
Moeder: Hoe je het gebakken wilt hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het klinkt als een hele flauwe mop maar het is echt gebeurd![]()
Dat is ieder geval een beter antwoord dan 80.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef warchaser44 het volgende:
zo'n leraar aan zo een gastje, hoe lang duurde de 80-jarige oorlog?
Lang nadenkend,,, 20 jaar ?
Mensen die in derdepersoon pratenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 06:49 schreef Veletta het volgende:
Veletta had een rete gave zonnebril op, van 5,- bij de Bentex
Stereotyp blondje: ''Aaaaahw wat een mooie bril! Wat voor merk is het???''
Veletta: ''Euh.... Gucci?''
Blondje: ''Aaaahw wat stoer!! Waar heb je die weeee-heeeeg?''
Veletta: ''Euhm... een Gucci winkel?''
Blondje: ''Aaahw!!! Maar wááár dan?''
Veletta: ''Euhh Parijs???''
Blondje: *met schaapjeshoofd* ''Stoeeeehoerr....''![]()
![]()
ehm, als er 80 jaar staat dan duurt ie 80 jaar, van het begin tot het eind = 80 jaar,, ok er zat een wapenstilstand tussen, maar uiteindelijk duurde het ongeveer 80 jaar, maar dan zeg je tog geen 20.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat is ieder geval een beter antwoord dan 80.
Verkapte kijk-ik-heb-een-gucci-zonnebril-post.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 06:49 schreef Veletta het volgende:
Veletta had een rete gave zonnebril op, van 5,- bij de Bentex
Stereotyp blondje: ''Aaaaahw wat een mooie bril! Wat voor merk is het???''
Veletta: ''Euh.... Gucci?''
Blondje: ''Aaaahw wat stoer!! Waar heb je die weeee-heeeeg?''
Veletta: ''Euhm... een Gucci winkel?''
Blondje: ''Aaahw!!! Maar wááár dan?''
Veletta: ''Euhh Parijs???''
Blondje: *met schaapjeshoofd* ''Stoeeeehoerr....''![]()
![]()
Vind je het erg als ik deze post niet snap?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:46 schreef CybErvee het volgende:
We hebben hier een beginnend werkplek beheerderdie imo eerder problemen maakt dan deze oplost maar dat even terzijde. Hiij heeft het altijd over Pruts en Pray en klopklavier, vervolgens vind hij het vreemd dat niemand hem serieus neemt.
![]()
En nee, hij komt niet uit Belgiëmaar leest wel Computer Idee.
Nee, want ik snap hem ook niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik deze post niet snap?
Laten we dan maar zeggen dat het aan hem ligtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, want ik snap hem ook niet.
Anders lees je even beterquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Verkapte kijk-ik-heb-een-gucci-zonnebril-post.
Verkapte kijk-ik-doe-of-ik-een-echte-gucci-zonnebril-heb-post.quote:
Misschien omdat we hier in de randstad wonen ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, want ik snap hem ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |