abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:02:32 #251
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_46261122
Met Geschiedenis wist een leraar te melden dat er 16 miljoen joden in Europa waren op een gegeven moment.. Vroeg een meisje uit mijn klas of dat alleen in Nederland was of door heel Europa ....

JEZUS!!!!
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
pi_46261499
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
Een zus van een vriendin van me:

"Hey, kijk! Een zeehond!", terwijl we naar de dolfijnen in het Dolfinarium keken. Ik zo: "Lieve schat, dat zijn dolfijnen." Zij: "Ohja, die haal ik wel vaker door elkaar! Soms denk ik wel eens dat ik een hersentumor heb omdat ik zo vaak van die dingen door elkaar haal."

Ze meende dit dus serieus, het kind was toen 23 jaar ofzo. Ik heb toen zoooo ontzettend moeten lachen, mensen om me heen die het gesprek hoorden kwamen ook niet meer bij. Tot overmaat van ramp begon het mens ook nog eens te huilen en te stampvoeten omdat ze zich niet serieus genomen voelde.

dinsdag 13 februari 2007 @ 16:16:10 #253
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_46261615
Vriendinnetje in vliegtuig: "Komen we nog langs een tankstation, ik moet naar het toilet...."
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_46261659
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:16 schreef zalkc het volgende:
Vriendinnetje in vliegtuig: "Komen we nog langs een tankstation, ik moet naar het toilet...."
Zeg dat dit niet waar is..
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:19:08 #255
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46261708
quote:
We have a winner
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:22:34 #256
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46261812
Meisje:
"Hoe heet die man ook alweer met dat Arafat sjaaltje?"
Jawel, je keek.
pi_46261854
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:17 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

Dat moet een flauwe grap zijn..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:26:38 #258
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_46261978
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:12 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:28:23 #259
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_46262046
Tvp wel.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_46262177
Vriend van mij vroeg aan zijn zus waarom ze altijd zo snel klaar was met werken ( was ook op het werk, net nadat ze klaar was. )

Vraagt hij. "Waarom kom jij altijd zo snel klaar?"

Andere vriend en ik stonden erbij, kwamen ook niet meer bij.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:31:13 #261
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_46262178
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:17 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

Dit was ik het moment dat ik mijn hoop voor de toekomst verloor. helaas is het toch echt gebeurd.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_46262401
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef jna het volgende:
Meisje:
"Hoe heet die man ook alweer met dat Arafat sjaaltje?"
Heheh .
pi_46262488
Hmm tja sinds ik game en met buitelandse studenten in huis woon hoor je nog al eens wat geinige versprekingen....

Iemand in guildchat tijdens gamen die net een enchant voor iemand had gedaan en geen materiaal dar meer voor had en antwoorde op een vraag van een member: Sorry i wasted my load on her chest.

Mijn Italiaanse huisgenoot had eens bananen gekocht en dacht dat ze allemaal biologisch geteeld waren en kwam er achter dat het niet zo was toen hij thuis kwam en zei : "i think i got fucked with the bananas" nadat hij het uitgesproken had keek hij mij al aan van hmmmmm....... en uiteraard beide flink gelachen.

Zelfde italiaanse huisgenoot had een nederlandse collega te eten (waarvan zijn engels (nog) niet echt super denderend is) en na het eten had de collega van nou dat heeft gesmaakt en laat ik eens een compliment geven waarop hij zei: "you are a good cock"
Mijn huisgenoot keek hem rustig aan en had zoiets van ik mag niet lachen maar goed ik lag al onder tafel dus toen gaf hij het ook maar op.
Mijn andere huisgenootje(nederlands) was er niet dus ik haar dat vertellen na het weekend en ze keek me echt aan van ............ ( even moeten uitleggen wat kok in het engels was)
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:39:25 #264
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_46262515
Het klassenboek was kwijt op de middelbare. Iemand uit de klas vroeg toen :"Waar is t dan?"

Mijn zusje :"Waarom heet dit gebouw Medio 2000 gereed?"

Proefwerk wat ging over de 2e WO. Meisje haalde alleen wat oorlogen door elkaar en schreef op :"Toen waren de Duitsers Vietnam binnengevallen om alle Joden uit te roeien." Zoiets iig.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:18:39 #265
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_46265998
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn collega en ik werken bij een bank, afdeling hypotheken.
Het zou wat zijn als je collega niet bij de bank werkte maar jij wel.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_46270584
quote:
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_46287962
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:01 schreef M-I-L-F het volgende:
Vandaag met Frans hoor ik één van de 2 mensen achter me zeggen 'Hey weet jij wat coulissen is in het Nederlands?' zegt die andere vervolgens doodserieus dat hij geen idee heeft ...

Das van VWO5 .. zeg maar de toekomst van dit land..;(
ZO OMG OMG
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:20:22 #268
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46287994
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:19 schreef Biancavia het volgende:
Een vriendin van een vriend is bij ons altijd goed voor een paar leuke anekdotes.

Zoals bijvoorbeeld haar vraag: "Hoe heette die Duitse man ook al weer, met die snor?"

En dat ze wel een keer naar Madame Tussauds in het klein zou willen gaan. Madurodam

Of die keer dat ze de volgens de aanwijzing op het pak de rijst droog moest laten koken.

En toen ze een test moest doen bij een sollicitatie waar in de hele geschiedenis van dat bedrijf nog maar één iemand ooit voor gezakt was. Nu dus twee.

Bij de persiflage van Kopspijkers: "Dat is toch Peter van Balkenende?"

En de opmerking toen een vriendin zei dat ze pijn had in haar lies. "Oh, dan heb je een liesbreuk!"

HAHAHA briljant. Klinkt als een ex van me. Die mag dan wel dom geweest zijn, maar alle niet-intellectuele zaken waren fenomenaal!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 14 februari 2007 @ 10:13:44 #269
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_46288959
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:39 schreef arneaux het volgende:
Het klassenboek was kwijt op de middelbare. Iemand uit de klas vroeg toen :"Waar is t dan?"

Mijn zusje :"Waarom heet dit gebouw Medio 2000 gereed?"

Proefwerk wat ging over de 2e WO. Meisje haalde alleen wat oorlogen door elkaar en schreef op :"Toen waren de Duitsers Vietnam binnengevallen om alle Joden uit te roeien." Zoiets iig.
Beetje jammer .
Der is een boek dat zo heet wat gaat over domme antwoorden van middelbare scholieren bij proefwerken.
pi_46289400
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:33 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Mensen die in derdepersoon praten .
Je moeder in een bakfiets!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 14 februari 2007 @ 10:42:52 #271
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_46289665
quote:
Zelfde italiaanse huisgenoot had een nederlandse collega te eten
KANNIBAAL
quote:
Der is een boek dat zo heet wat gaat over domme antwoorden van middelbare scholieren bij proefwerken.
Vertel!

Gister mijn broer in de woonkamer, we aten en keken tv. Toen hij klaar was deed hij de Satellite receiver aan om fucking tetris en poker erop te spelen. De manier waarop hij op de knopjes drukte was ook raar, het reageerde niet gelijk toen hij op een knop drukte, en daar werd ie al gek van. Toen zei ik, 'ga dan op de computer pokeren, en niet hier.'

"IK BEN ALTIJD HET PROBLEEM" schreeuwde die en liep weg..
When all else fails, you always have delusion.
pi_46289963
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:13 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Beetje jammer .
"hoe de duitsers dapper standhielden in viëtnam"

Een verzamel boekje met antwoorden van middelbare scholieren op geschiedenisproefwerken.

Geniaal boek met dingen als:
"noem drie argumenten waarmee de slavernij in Amerika verdedigd werd"
Antwoord: Vrijheid, gelijkheid en broederschap!
pi_46296529
Vraagt een man in de stad aan mijn moeder of ze weet waar de Leenbakker is.
Waarop mijn moeder verbaasd om d'r heen kijkt en zegt "nou daar zit een bakker, en daar zit er ook een."
pi_46323512
Mijn zus zat een of andere natuurfilm te kijken over muskieten. Zegt ze ineens: Muskieten, was dat voor een volk?
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:01:49 #275
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_46326579
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:17 schreef Radobe het volgende:
Mijn zus zat een of andere natuurfilm te kijken over muskieten. Zegt ze ineens: Muskieten, was dat voor een volk?
proest!!
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:29:41 #276
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_46327403
Ik zou dat boek wel willen hebben, lijkt me best geinig.
pi_46329720
Mijn zusje(18) heeft een vriendin die dus echt heel vaak nogal eh.. niet zulke slimme opmerkingen maakt en nogal wereldvreemd is naar mijn idee.
Zusje en die vriendin staan bij een winkel en vriendin wil pinnen."dat kan maar dan komt er wel 10 eurocent bij'' zegt de kassavrouw.
Vraagt die vriendin aan mn zusje ''Heb jij 10 eurocent voor me?"

Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_46329865
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Mijn zusje(18) heeft een vriendin die dus echt heel vaak nogal eh.. niet zulke slimme opmerkingen maakt en nogal wereldvreemd is naar mijn idee.
Zusje en die vriendin staan bij een winkel en vriendin wil pinnen."dat kan maar dan komt er wel 10 eurocent bij'' zegt de kassavrouw.

Das best tof Dan die 10 eurocent los gaan geven
Is bijna een topic in LEF waard.
pi_46330131
Als jullie domme opmerkingen willen zien raad ik jullie aan de posts van dit lid van themepark.nl eens te bekijken.

Superwomen Let ook vooral op de spelfout

Dommer zul je ze echt moeilijk vinden
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:37:03 #280
166818 restafval
no soup for you
pi_46331677
klasgenoot: kun je ff wat erwten uit die lade pakken?

Ik: (na alles doorzocht te hebben), die zijn op, er liggen alleen nog doperten... (was geen grapje)
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:10:00 #281
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_46332632
Vandaag dacht iemand nog dat staatssecretaris Ross van VWS een man was.
pi_46338132
Heh, oud klasgenote van me was er zo een. Ik probeerde vaak even dichtbij te blijven om haar commentaar over bepaalde zaken te kunnen opvangen, ik heb me werkelijk halfdood gelachen over sommige. (Ze was zeer bliond overigens)

Klasgenote *uit muziekboek lezende*: "Heuh? Wat is tempi?" (meervoud van tempo dus)
Vriend van me: "O, dat is Japans eten..."

* Dag later *

Ik tegen vriend: "Ik at gister tempi, wat is dat toch lekker he..."
Vriend: "Ja,. inderdaad..."
Klasgenote: "ik snap nog steeds niet waarom ze het over Japans voedsel hebben in het muziekboek"

Ze heeft gewoon 3 maanden niet begrepen waarom wij weer in lachen uitbarstten als we het hadden over tempi

Of beter, tijdens de biologieles: (Klas 5)

Klasgenote *door de klas schreeuwende*: "Heuh? Wat is een orgasme?"

Daar is ze overigens inmiddels achter...
Transforming into a new existence...
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:48:54 #283
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_46338455
vet topic !
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_46338805
Ik, tijdens mijn vakantie in Amerika, tegen een 14 jarig meisje. We hadden het over één of ander dom spelletje waarbij iedereen een fluitje krijgt waarmee je een bepaalde toon kan fluiten. Ik vraag aan haar wanneer ik dat dan moet doen, op de volgende manier: 'When he says 'x', I have to blow my wistle?' Wat dus zoiets betekend als, 'wanneer hij 'x' zegt, moet ik klaarkomen'. Toen werd ze heel rood
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_46339466
Meisje die een kennis van me kent zat aan tafel, toen ze erachter kwam dat haar vinger bloedde:
"Hoe kan dat nou, ik ben niet eens ongesteld"
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_46340478
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:52 schreef Dark_Elf het volgende:
Ook heeft ze een keer boos de videotheek opgebeld omdat er de hele tijd door de film heen werd gepraat, had ze in plaats van het normale geluid per ongeluk het verhaal van de regisseur aangezet....
Ik ken er een die liep te klagen dat een film slecht ingesproken was: je zag de lippen bewegen, maar het geluid kwam niet overeen
quote:
Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef Rave_NL het volgende:
Les Nederlands op de middelbare school ooit waar ik naast een heel liev blond meisje zat.

Leraar: "De volgende les gaan we het hebben over ironie en sarcasme"
Meid: "Wat was sarcasme ook alweer?"
Ik: "Wat zit je haar leuk vandaag."
Meid: "Dank je!"

5 minuten later

Meid: "Eikel".

quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:19 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

We have a winner
You are right
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_46341505
Hahaha hoe dom kun je zijn

tvp
pi_46423369
Nou ik heb er dit weekend ook weer eentje gehoord hoor

Meid: (Tegen twee vrienden van me) "Jullie lijken wel op elkaar zijn jullie familie?"
Vriend: "Zeg, beledig me niet zo"
Meid "Ja zo bedoelde ik het ook niet, jij lijkt wel een beetje op hem, maar hij lijkt niet op jou"

zondag 18 februari 2007 @ 14:00:50 #289
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_46424328
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:29 schreef arneaux het volgende:
Ik zou dat boek wel willen hebben, lijkt me best geinig.
Ik heb het gekocht. Je lacht je ziek.

Voorbeeld: een schilderij van een zogeheten godsdienstboom, waarop de paus en een monnik de boom steunen en twee predikanten proberen de boom om te hakken. De vraag: geeft 2 redenen waarom de predikanten de boom willen omhakken.

Antwoord (van een brugklasser): "ze hebben zeker niks te doen en ze vinden de boom ook gewoon stom."

Nog een voorbeeld dan maar. Wat is een verzorgingsstaat?

Antwoord (van iemand uit havo 3): "Iedereen moet zichzelf verzorgen, het is ieder voor zich."

[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 18 februari 2007 @ 14:02:30 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_46424386
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef MevrouwKoRn het volgende:

Zusje.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 18 februari 2007 @ 15:02:38 #291
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_46426694
Bij een tentamen muziek vroeg een leraar aan een medestudent welk accoord hij op de piano aansloeg.

Omdat muziek niet echt z'n sterke kant was, hielpen wij hem een handje door hem toe te fluisteren:

- "Psst, Johan...K - mineur"

- "O ..ehh.. K - mineur, meneer"

Zelfs de muziekleraar had buikpijn van het lachen

Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_46427759
Zo liep ik een keer op CS in Rotterdam en komt er een ongewassen junk naar mij toe en vraagt mij om wat kleingeld.
Ik kreeg medelijden, dus in m'n jaszak voelen en vond met enige moeite een kwartje tussen alle snotlappen en gaf hem deze. Die vent kijkt verbouwereerd naar het kwartje en zegt "is dat alles?". Ik zeg "ohh, laat eens zien?" Dus geeft hij mij het kwartje en ik kijk er naar en zonder iets te zeggen stop ik het weer in mijn zak en loop weg.

Je had die smoel van die vent moeten zien.....................
  zondag 18 februari 2007 @ 15:43:28 #293
102466 cappp
Ondertitel
pi_46428294
Ik heb wel eens op een proefwerk Biologie geopperd dat het jukbeen in je voet zat. Commentaar van de leraar bij de vraag: "HAHA!"

Heb het vak maar snel laten vallen
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  zondag 18 februari 2007 @ 15:51:46 #294
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_46428602
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo liep ik een keer op CS in Rotterdam en komt er een ongewassen junk naar mij toe en vraagt mij om wat kleingeld.
Ik kreeg medelijden, dus in m'n jaszak voelen en vond met enige moeite een kwartje tussen alle snotlappen en gaf hem deze. Die vent kijkt verbouwereerd naar het kwartje en zegt "is dat alles?". Ik zeg "ohh, laat eens zien?" Dus geeft hij mij het kwartje en ik kijk er naar en zonder iets te zeggen stop ik het weer in mijn zak en loop weg.

Je had die smoel van die vent moeten zien.....................
Dat is geen superdomme opmerking.

pi_46428919
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:51 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat is geen superdomme opmerking.

Wat je maar niet dom noemt om te zeggen "is dat alles?"
  zondag 18 februari 2007 @ 16:27:54 #296
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_46430039
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat je maar niet dom noemt om te zeggen "is dat alles?"
Da's waar ja. Maar ik vond wat jij zei wel slim.
  zondag 18 februari 2007 @ 16:29:01 #297
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_46430085
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:43 schreef cappp het volgende:
Ik heb wel eens op een proefwerk Biologie geopperd dat het jukbeen in je voet zat. Commentaar van de leraar bij de vraag: "HAHA!"
Dat was waarschijnlijk het commentaar van de leraar bij je antwoord.
pi_46432140
:-/
  zondag 18 februari 2007 @ 18:19:29 #299
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_46433373
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik heb het gekocht. Je lacht je ziek.

Voorbeeld: een schilderij van een zogeheten godsdienstboom, waarop de paus en een monnik de boom steunen en twee predikanten proberen de boom om te hakken. De vraag: geeft 2 redenen waarom de predikanten de boom willen omhakken.

Antwoord (van een brugklasser): "ze hebben zeker niks te doen en ze vinden de boom ook gewoon stom."

Nog een voorbeeld dan maar. Wat is een verzorgingsstaat?

Antwoord (van iemand uit havo 3): "Iedereen moet zichzelf verzorgen, het is ieder voor zich."

. Erg zeg. Vooral die met de boom is echt beneden elke maat.
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:02 schreef blonchi het volgende:
Bij een tentamen muziek vroeg een leraar aan een medestudent welk accoord hij op de piano aansloeg.

Omdat muziek niet echt z'n sterke kant was, hielpen wij hem een handje door hem toe te fluisteren:

- "Psst, Johan...K - mineur"

- "O ..ehh.. K - mineur, meneer"

Zelfs de muziekleraar had buikpijn van het lachen

Dit vind ik niet echt dom ofzo. Alsof alleen debielen geen muziek kunnen lezen.
pi_46433413
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef warchaser44 het volgende:
zo'n leraar aan zo een gastje, hoe lang duurde de 80-jarige oorlog?
Lang nadenkend,,, 20 jaar ?
hoelang duurde de 80 jarige oorlog dan|?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')