Ja die heb ik eerder gepostquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat over Anne Frank ken ik ergens van
NOU SORRY HOOR!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:42 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Da's niet dom, da's gewoon asociaal
Ja ze was hartstikke serieus... Ze dacht dat we geflitst waren in de mist en dat de piloot veel te hard vloog. (Ze heeft er nog meer onzin uitgekraamd)quote:
Dat is wel heel dom als je dat niet weet zeg, gohquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een paar domme opmerkingen gehoord: bij mij in de klas wordt nog steeds gedacht dat Harare in Zuid-Afrika ligt (Zimbabwe is juist) en dat Ban Ki-moon een Japanner is (eigenlijk Zuid-Koreaan).
Ik wist het natuurlijk wel, maar ik erger me aan de domheid van sommige klasgenoten. En dat zijn vaak degenen die een dansopleiding volgen en zich steeds willen redden met de smoes 'We hebben geen tijd om stil te staan voor de orde van de dag'.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:01 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Dat is wel heel dom als je dat niet weet zeg, goh![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
Serveerster met enorme dikke tieten bedient ons.
Vriendin: "vind je dit nu aantrekkelijk?"
hou oud was zequote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo waren er op de camping ergens in zuid europa een jong NL's stel naast ons waar vooral het jonge wicht niet erg opgelet had tijdens haar schooluurtjes. Op een avond waren we naar de heldere hemel aan het kijken waar meer sterren te zien zijn dan in NL. Vraagt die muts "goh, hebben ze hier ook sterren?". Zeg ik, "maar natuurlijk, die hebben ze hier geïmporteerd uit NL" waar zij op antwoordde, "ik wist niet dat ze hier ook spullen uit NL kopen". Uiteraard bestierven wij het van het lachen maar zij bleef ons schaapachtig aankijken en snapte er niets van. Nog geen kwartier later zeg ik kijkend naar de sterrenhemel "kijk, daar heb je de Grote Beer", vliegt die muts uit haar stoel en rennend roept ze "waarwaar waar". Hilarisch dat er zulke domme mensen bestaan.
Ja, maar ben de naam vergeten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat er een heel boek gewijd was aan deze komische malversaties.
ja! die heb ik ook. Mijn Engels is namelijk niet al te denderend en ik was benieuwd hoeveel uitspraken ik ook had gedaan (geen, gelukkig). Het heet 'I always get my sin' en is geschreven door Maarten H. Rijkensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:06 schreef Joachim het volgende:
[..]
Je hebt een boek vol van dat soort zinnetje.
"Please thank your cock for this lovely dinner!"
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:30 schreef KosLooney het volgende:
Zat pas geleden in de trein richting Breda. Zitten er 2 meisjes tegenover me, die in de krant een stukje lezen over de Chinese kalender en de dieren die daarbij horen.
Dus 1 begint een paar van die dieren op te noemen: aap, varken, hond, draak, tijger.
Maakt het andere meisje de opmerking: "Nemen alle Chinezen dan elk jaar, het dier van dat jaar als huisdier?". Een draak of tijger als huisdier![]()
Volgens mij wordt dat eerder in het topic genoemd.quote:
leuk boek is datquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:25 schreef Ephemera het volgende:
[..]
ja! die heb ik ook. Mijn Engels is namelijk niet al te denderend en ik was benieuwd hoeveel uitspraken ik ook had gedaan (geen, gelukkig). Het heet 'I always get my sin' en is geschreven door Maarten H. Rijkens
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
Serveerster met enorme dikke tieten bedient ons.
Vriendin: "vind je dit nu aantrekkelijk?"
Zelfde klasgenote. Het ging over zelfportret van Rembrandt ofzo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:42 schreef Rocho het volgende:
Op de middelbare school:
"Maar als dat Christus was, wie was Jezus dan?"
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:11 schreef Weggeslet het volgende:
Leraar geschiedenis: "Wie weet wat de Koude Oorlog was?"
Dom meisje met het Talpateken in puisten op haar voorhoofd: "Dat was in de Tweede Wereldoorlog toen het noorden van Nederland geen kolen meer kreeg van het zuiden, het was toen heel erg koud."
Leraar:![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:48 schreef Rocho het volgende:
[..]
Zelfde klasgenote. Het ging over zelfportret van Rembrandt ofzo.
"Waarom schilderde hij zichzelf? Kon hij niet gewoon een foto nemen?"
true, true, absoluutquote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar degene die die opmerkingen maken hebben meestal geen fotoboek
Tis toch echt maneschijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jaja, probeer je er maar uit te lullen![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:24 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
"ZIE DE MAAN SCHIJNT DOOR DE BOMEN..." ... m'n kinderliedje incorrect?wat doe je
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:07 schreef L.Denninger het volgende:
Een ontwerpbureau zou een logo ontwerpen en opsturen.
Afijn, de .psd wordt toegemaild.
2 dagen later wordt er gebeld door een junior of we het even terug willen mailen,
want ze wil er nog aan verder werken.
Awwwwwquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:50 schreef bleiblei het volgende:
Meisje die ik ken vertelde haar moeder dat ze op school heel goedkoop nieuwe gsm's kon krijgen.
Die ma zei daarop "Oh, die zijn dan zeker van de vrachtwagen gevallen".
Zegt dat kind "Nee hoor! Ze zijn helemaal heel en zitten geen krassen op"
.
Misschien had ze het al gedeletet. (ja, zo schrijf je datquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:07 schreef L.Denninger het volgende:
Een ontwerpbureau zou een logo ontwerpen en opsturen.
Afijn, de .psd wordt toegemaild.
2 dagen later wordt er gebeld door een junior of het even terug gemaild kan worden,
want ze wil er nog aan verder werken.
Ik dacht ook altijd dat het echt van de vrachtwagen was gevallenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:50 schreef bleiblei het volgende:
Meisje die ik ken vertelde haar moeder dat ze op school heel goedkoop nieuwe gsm's kon krijgen.
Die ma zei daarop "Oh, die zijn dan zeker van de vrachtwagen gevallen".
Zegt dat kind "Nee hoor! Ze zijn helemaal heel en zitten geen krassen op"
.
Goedzo Piej....eindelijk weer een reactie. Miste je bijdragen al ;-)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:34 schreef Piej het volgende:
[..]
Ja ze was hartstikke serieus... Ze dacht dat we geflitst waren in de mist en dat de piloot veel te hard vloog. (Ze heeft er nog meer onzin uitgekraamd)
Ik heb me in ieder geval even omgedraaid.![]()
Of versprekingen als "Ha lekker, Frankrijkse kaas!"quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef Tabu het volgende:
"hoe zeg je croissantjes in het frans??"![]()
Een collega van me, grottengids dus, zei eens na de rondleiding tegen z'n Engelstalige groep: "I wish you a nice period in Maastricht."quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Nederlandse tourist die hoffelijk wil zijn tegen een Engelse dame door haar voor te laten gaan: 'go your gang'![]()
Tja, maar 't lijkt erop dat bij veel mensen dit tegenwoordig 't "motto" isquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef MrSASO het volgende:
Domste opmerking/gezegde ooit: Respect moet je verdienen.![]()
Wat is daar dom aan dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef MrSASO het volgende:
Domste opmerking/gezegde ooit: Respect moet je verdienen.![]()
Tsja.. je hebt mensen die totaal niet weten wat er buiten hun eigen omgeving gebeurd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Agiath het volgende:
Even wat schakelen, blijft toevallig staan op CNN, George W. Bush, de huidige president van Amerika e.o. groot in beeld.
Vraagt er zo'n meisje (ik lieg echt niet) : "Wie is dat?"
Ik:
Zij:![]()
![]()
![]()
Ik:
Ook echt gezegt:quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Agiath het volgende:
Even wat schakelen, blijft toevallig staan op CNN, George W. Bush, de huidige president van Amerika e.o. groot in beeld.
Vraagt er zo'n meisje (ik lieg echt niet) : "Wie is dat?"
Ik:
Zij:![]()
![]()
![]()
Ik:
Respect hoor je niet te verdienen maar moet vanzelfsprekend zijn.quote:
Ja idd, zeiken om Pietsa en dan "hun zo" schrijvenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
"Hun zo" mag er ook wel bij.
Niks mis mee, in de randstad tenminste.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
"Hun zo" mag er ook wel bij.
Ja, maar een volslagen onbekende respecteer je op een andere wijze dan een goede vriend. Voor een goede vriend heb je vaak meer over dan voor een volslagen onbekende omdat hij je respect verdiend heeft.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Respect hoor je niet te verdienen maar moet vanzelfsprekend zijn.
Een volslagen onbekende geef je ook gewoon respect, dat heeft te maken met "normen en waarden".
Ik moest lachen terwijl ik dit probeerde te zingen...quote:"Zie de reflectie van het licht van de zon op het oppervlak van de maan zich propageren tussen de bladeren van de bomen door" klonk zo belabberd... "
Dat is van die foute muziek. Pizza boy ofzo...dacht ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef -td6d- het volgende:
Onder het mom; slecht engels sprekende dude:
(in een restaurant, probeerd een vork te bestellen)
'I wanna fok'
'I wanna fok!!'
'I wanna fok for my food!'
'I WANNA FOKK!!!, I WANNA FOK, ON THE TABLE!'
(in een hotel, probeerd een laken voor zn bed te bestellen)
'I wanna shiit'
'I wanna shiit on the bed'
'Listen! I wanna shiit on the bed!'
etc etc
Jij weet het, van Da boy tommy onder andere, en dat heet dacht ik iets van pizzaman of zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is van die foute muziek. Pizza boy ofzo...dacht ik.
Maar serieus, waarom heb je de behoefte om iemand te gaan verbeteren?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik was een tijd geleden bevriend met een jongen die ik even Henk noem. Henk had sinds een paar eeen vriendin, die toen 21 was. Op een gegeven moment waren we 's avonds met z'n drieën naar de bioscoop geweest. Toen we na afloop van de film rond middernacht over straat liepen zei dat meisje opeens: "Hé, de zon schijnt ook nog." Dus ik zei "Oh, je bedoelt de maan." Zei ze: "Oh ja, dat had Henk weleens gezegd."
![]()
![]()
Heeft iemand andere voorbeelden van superdomme opmerkingen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:14 schreef Jaymza het volgende:
Waarschijnlijk zijn veel van die zgn. superdomme opmerkingen grapjes, die door de tegenpartij gewoon niet begrepen worden.
ook in de randstad is dat MIS!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Niks mis mee, in de randstad tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |