Oh, dat wist ik niet. Nouja, het is bij vlagen een geweldige speler natuurlijk, maar erg makkelijk lijkt hij me niet nee. En hij is ook in het veld nogal laks vaak, is zich wel bewust van het feit dat hij als een van de belangrijkste mannen gezien wordt zeg maar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:51 schreef methodmich het volgende:
Bij Barendrecht heeft Jack van den Berg de aanvoerdersband afgenomen van Giovanni Franken en deze aan Xander van der Veeke gegeven. Franken is er niet blij mee en bezint zich op zijn toekomst. Dat soort gerommel kunnen ze nu niet gebruiken lijkt me.
Klinkt toch wel gaaf, ondanks het niveau.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:01 schreef Beschouw het volgende:
Vanmiddag naar SC Botlek-Binnenmaas, de topper in 4e klasse D van West 2.
Dat is leuk, mag je Marco Nijssen de groeten doen als ie speelt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Nouja, het is bij vlagen een geweldige speler natuurlijk, maar erg makkelijk lijkt hij me niet nee. En hij is ook in het veld nogal laks vaak, is zich wel bewust van het feit dat hij als een van de belangrijkste mannen gezien wordt zeg maar.
Straks denk ik maar even naar RVVH - Barendrecht.
0-1quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:03 schreef BVO het volgende:
Straks denk ik maar even naar RVVH - Barendrecht.
Stemming zat er op het eind best inquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
Gezellig terrein bij RVVH nietwaar?
Speelde Marco nog dat je weet? En mooi dat Voorschoten verloor van Deltasport.
De mannen van tong spelen doelpuntloos gelijk in Nieuw-Lekkerland.
Begrijpelijk, lees net op de site waarom.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:02 schreef Yeahinho het volgende:
OJC won met 5-0 van Triborgh, de nummer laatst.
De stemming in de kantine was na afloop echter flink teneergeslagen.
Vertel dan anders weten we nog niks.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:02 schreef Yeahinho het volgende:
OJC won met 5-0 van Triborgh, de nummer laatst.
De stemming in de kantine was na afloop echter flink teneergeslagen.
Vrouw (sinds 2 weken) van onze meest waardevolle speler van vorig jaar overleed nog geen half uur na de wedstrijd. 25 jaar oud pas, echt niet normaal...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vertel dan anders weten we nog niks.
Klote zegquote:Op maandag 5 februari 2007 00:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vrouw (sinds 2 weken) van onze meest waardevolle speler van vorig jaar overleed nog geen half uur na de wedstrijd. 25 jaar oud pas, echt niet normaal...
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vrouw (sinds 2 weken) van onze meest waardevolle speler van vorig jaar overleed nog geen half uur na de wedstrijd. 25 jaar oud pas, echt niet normaal...
Een vrouwelijke arbiter?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Begrijpelijk, lees net op de site waarom.
ADO'20 - DWV 2-1
Eindelijk weer gewoon een lekkere pot voetbal, met een goede scheidsrechter, mevr. S. de Jong. De beste die we in tijden hebben gehad, mag gezegd worden!
0-1 achter, voor rust nog 1-1 en in de laatste minuut 2-1 voor komen, heerlijk! Terecht ook, want ADO was de enige ploeg die van plan was het publiek wat te bieden, DWV beperkte zich tot achterover leunen en counteren.
Yup. Had een soort natuurlijk overwicht, waardoor er maar nauwelijks protesten waren en ook geen nare overtredingen werden gepleegd. Ze mag ons wel vaker fluiten!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een vrouwelijke arbiter?
En Yeahinho, vreselijk zoiets zeg!
Shit manquote:Op maandag 5 februari 2007 00:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Volgens het opstellingenblaadje wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:58 schreef methodmich het volgende:
Dure verliespunten voor Spijkenisse, voor RVVH een belangrijk puntje. Deed Marco Nijssen nog mee?
Ja, a la Bep Bakhuijsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef methodmich het volgende:
Bob Vermunt als matchwinner hoorde ik op Rijnmond.
De jongens van tong80 ook gewonnen bij Oostkapelle, blijven dus goed bezig.
Tis nog maar de vraag of Theo kan blijven voetballen hoorde ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:00 schreef tong80 het volgende:
Oostkapelle - NIVO-Sparta 1-4. De andere koplopers ook gewonnen. Het blijft spannend
Trouwens al onze toppers spelen volgend jaar nog bij NIVO.
Hij speelde onopvallend begrijp ik hieruit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Volgens het opstellingenblaadje wel.
Uiteraard.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tenzij tongs mannen promoveren natuurlijk!
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tenzij tongs mannen promoveren natuurlijk!
Tong is al geld aan het genereren. Voor elke post in Fok! ontvangt hij van de plaatselijke middenstand 1 euro, die NIVO vervolgens op de spelersmarkt kan besteden.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef methodmich het volgende:
Mocht NIVO promoveren, zijn ze dan nog in staat om spelers te halen tong of gaan ze het dan met de huidige selectie proberen?
De goal:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef methodmich het volgende:
Bob Vermunt als matchwinner hoorde ik op Rijnmond.
Dan kunnen we van Nistelrooij kopenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tong is al geld aan het genereren. Voor elke post in Fok! ontvangt hij van de plaatselijke middenstand 1 euro, die NIVO vervolgens op de spelersmarkt kan besteden.
Uiteraard voetballen we ook! Zaterdag is de vete Vlaardingen - Schiedam uitgevochten tussen CION en VVK, met een klinkende 7-1 voor ons.quote:CION mag nog een jaartje ballen aan Marathonweg
VLAARDINGEN -
Sportwethouder Ben van der Velde wist het begin dit jaar nog zeker. CION? Die moest in juli letterlijk en figuurlijk het veld ruimen, daar aan de Marathonweg.
De huur van het complex van de Vlaardingse voetbalvereniging was immers al een aantal jaren geleden door de gemeente Vlaardingen opgezegd en verder -vond Van der Velde- had de club sowieso geen toekomst meer. Een voetbalvereniging zonder jeugd is ten dode opgeschreven.
CION voerde actie voor het voortbestaan van de club met als hoogtepunt de bezetting van het Liesveldviaduct.
Nu heeft de gemeente Vlaardingen besloten CION nog een jaar uitstel te geven. De reden? De plannen voor de herontwikkeling van het terrein aan de Marathonweg zijn nog steeds niet in de uitvoeringsfase. CION mag daardoor nog een extra seizoen doorvoetballen.
In die tijd zal de Vlaardingse voetbalvereniging wel door moeten zoeken naar een ander veld.
Te halen, in zin van geld betalenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef methodmich het volgende:
Mocht NIVO promoveren, zijn ze dan nog in staat om spelers te halen tong of gaan ze het dan met de huidige selectie proberen?
Waarom?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Te halen, in zin van geld betalen![]()
IMO zouden amateurclubs die betalen per onmiddelijk uit de competitie gezet moeten worden.
Jouw club stamt zo te lezen nog uit de tijd van de 1e wereldoorlog?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
IMO zouden amateurclubs die betalen per onmiddelijk uit de competitie gezet moeten worden.
Dan kun je de gehele hoofdklasse er wel uit gooien, m.u.v. sv Urkquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vlaardingen West..quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:15 schreef reem het volgende:
Mijn oma heeft glazen van CION... Vlaardingen OOST weetjewel...
Ah, het RKJVV van Vlaardingen dus! Gezelligquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tuigbende komt beter in de buurt haha, maar iedereen is welkom..
Of het vroegere Bosche Boysquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah, het RKJVV van Vlaardingen dus! Gezellig.
Alleen Leo Koswal was er niet bij voor de rest stonden ze compleet ze spelen best leuk voetbal maar ze missen toch een echt bepalende speler die er een groep van maakt in het veld moeten uit gaan kijken !!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:30 schreef methodmich het volgende:
Keurig hoor heren, winst op die Werkendamse fanatiekelingen! Zo lees ik het graag. KB wel met het eerste? Hopelijk wel, dan drukken jullie ze nog verder de crisis in.
ASWH gisteren op kunstgras geoefend tegen Nieuw-Lekkerland 1. Bij ASWH vooral het tweede, aangevuld met een paar jongere spelers die in 1 doorgaans wissel zijn. De eerste aanval was raak door Rory van der Weijden, daarna is er niet meer gescoord. Keeper Raymon Kuipers viel nog uit en werd vervangen door veldspeler Vincent de Klerk, die zijn doel wel schoon wist te houden.
Zaterdag oefenen tegen 's-Gravenzandse SV.
Onze oude trainer gaat welzijnswerk doen in Zuid-Afrika: http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1003
Tja mijn idee. Daarom noemen ze de eerste- en eredivisie toch ook 'betaald voetbal' as opposed to de amateurs. Maar zo gaat dat al lang niet meer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewonnen met 0-2 bij DESK dus. We zijn goeeeeeedquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:24 schreef tong80 het volgende:
Mike hoe was het gisteren tegen DESK ?
Voor de 1e wereldoorlog zelfs, maar wij betalen niet, en handhaven ons makkelijk in 1e klasse, bewijs dat een goede vereniging het ook redt zonder spelers te betalen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jouw club stamt zo te lezen nog uit de tijd van de 1e wereldoorlog?
Welkom in 2007.
Hoi Tong we spelen vanavond tegen DESK je zal de uitslag nog wel horen want ik ben er Woensdag pas weer ff lekker carnaval vierenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewonnen met 0-2 bij DESK dus. We zijn goeeeeeed
Nee, bij onze club hebben we gewoon een goede sfeer, en voor spelers met een goede baan telt dat zwaarder als een paar meiertjes extra in de knip.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:22 schreef tong80 het volgende:
Is de schrijver van Asterix en Obelix jullie voorzitter ?
Er was een klein dorpje in nederland dat moedig stand hield.
Had, niet meer.. allemaal verhuisd...quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:01 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Vlaardingen West..
Familie hier wonen dus?
Dat wist ik dinsdag al. Maar dat zegt nog weinig, het niveau is volgens Arjan zelf behoorlijk laag. Blijft gewoon afwachten hoe het hem bevalt daar. Denk zelf wel dat hij gaat, al weet je het nooit. Pas een vriendin, toch wel gehecht aan Zeeland, Tianjin schijnt een vreselijke stad te zijn, Stafleu wil je niet kennen, ze spreken slecht Engels en hebben volgens Arjan zelf ballen uit de middeleeuwen. Maar ja, als ze heel veel geld bieden neemt hij dat wellicht voor lief als investering voor later.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Method, volgens onze bronnen heeft Human gescoord in een oefenwedstrijd van die Chinese club. Die ben je kwijt he.
In de wedstrijd tegen ons waren ze dramatisch. Gek genoeg begonnen ze goed aan het seizoen, maar is het helemaal ingestort. Nu al twee man die weg willen, er zal nog wel meer volgen. Gaan het inderdaad nog zwaar krijgen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:22 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Alleen Leo Koswal was er niet bij voor de rest stonden ze compleet ze spelen best leuk voetbal maar ze missen toch een echt bepalende speler die er een groep van maakt in het veld moeten uit gaan kijken !!
quote:CORNEILLE KOMT, V. OMMEREN GAAT
Dogan Corneille (32, foto) speelt volgend seizoen bij BVV Barendrecht. De verdediger/middenvelder komt over van IJsselmeervogels. Met die ploeg werd Corneille vorig jaar als aanvoerder algeheel kampioen van Nederland bij de amateurs. Corneille speelde eerder voor VVV en FC Eindhoven. Hij speelde 241 competitiewedstrijden in het betaald voetbal.
Walter van Ommeren is volgend seizoen niet meer op De Bongerd te bewonderen. De aanvaller vertrekt na twee seizoenen naar FC Theole, een tweedeklasser. Van Ommeren, vorig seizoen nog topscorer van de eerste klasse B met 14 doelpunten, komt dit seizoen voornamelijk als invaller in actie. Hij maakte tot nu toe vijf doelpunten in deze jaargang.
Of zet het hier neer, of is het geheim?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:43 schreef methodmich het volgende:
Haha, ik weet niet of ik al PM's kan versturen. Zal even een poging wagen.
Nieuwe speler?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, maar Sandje wilde een PM.
Momenteel heb ik nog maar 2 geheimpjes onder de pet. Het derde geheim is afgeketst, wel jammer.
Zolang ze maar niet weer bij ons vandaan komenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:33 schreef methodmich het volgende:
Twee nieuwe spelers, een derde zou komen, maar heeft zich toch bedacht.
Die speler heeft zich bedacht. Maar ik noem verder geen naam om die speler niet in diskrediet te brengen. Hoewel die uiteindelijk toch gekozen heeft voor een langer verblijf bij Vogels.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet weer bij ons vandaan komen![]()
Onlangs terug getreden om voor z'n zieke moeder te zorgen, toen de belastingnaheffing en nu dit... Hier zal nog lang over gesproken worden en ik vraag me af of Turkiyem dit gaat overleven (no pun intended)quote:Oud-voorzitter FC Turkiyemspor doodgeschoten
anp | Gepubliceerd op 17 februari 2007, 23:08
Laatst bijgewerkt op 17 februari 2007, 23:12
AMSTERDAM - In de Jan Rebelstraat in de Amsterdamse wijk Osdorp is zaterdagavond de oud-voorzitter van de Amsterdamse voetbalclub FC Turkiyemspor, Nedim Imac, doodgeschoten. Er zijn volgens de politie meerdere schoten op Imac gelost en hij is meerdere keren geraakt, waaronder in zijn hoofd.
De Turkse Imac overleed op straat aan zijn verwondingen. De politie gaat uit van meerdere daders, die nog voortvluchtig zijn.
Enkele uren na de schietpartij trof de politie in de buurt van de Hoogheemraadweg in Osdorp een wit busje aan. Het busje was overgoten met benzine, maar niet aangestoken. De politie gaat ervan uit dat dit de mogelijke vluchtauto van de daders is.
Het bezinnen is klaar:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:51 schreef methodmich het volgende:
Bij Barendrecht heeft Jack van den Berg de aanvoerdersband afgenomen van Giovanni Franken en deze aan Xander van der Veeke gegeven. Franken is er niet blij mee en bezint zich op zijn toekomst. Dat soort gerommel kunnen ze nu niet gebruiken lijkt me.
Jammer, op zich een goede speler natuurlijk. Het is er alleen toch nooit echt uitgekomen, dat terwijl hij geloof ik meer geld opstreek dan de rest bij elkaar. Dan is dit het bestequote:Giovanni Franken vertrekt na dit seizoen bij BVV Barendrecht. Dat hebben club en speler in goed overleg besloten. Franken en hoofdtrainer Jack van den Berg zagen geen perspectieven voor een langduriger samenwerking. Onlangs ontnam Van den Berg de middenvelder al de aanvoerdersband.
Franken is vast van plan het seizoen bij Barendrecht goed af te maken. Hij wil op een goede manier afscheid nemen en zal alles doen om een bijdrage te leveren aan het behalen van het kampioenschap.
Afrekening in het criminele circuit, waarschijnlijk drugs. Ga daar maar van uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 08:36 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd wat de achtergronden zijn van die moord.
En natuurlijk zijn dochter langs de lijn. In Capelle moet je zijn!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Rene Vermunt traint volgend jaar trouwens Capelle, of Bob met hem meegaat weet ik niet, van mij mag hij blijven.
Dat zit er wel in ja, was net ook op het nieuws. Ik denk eigenlijk dat je gelijk hebt dat de club, in combinatie met de naheffing, wel eens in enorme problemen kan gaan komen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Afrekening in het criminele circuit, waarschijnlijk drugs. Ga daar maar van uit.
Ik had d'r nog nooit gezien, maar gisteren was ze er... ik was aangenaam verrast jaquote:Op zondag 18 februari 2007 16:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn dochter langs de lijn. In Capelle moet je zijn!
Franken weg zat er in, ben benieuwd waar hij gaat belanden.
Dan waren de Heerjansdames vrij neem ik aan.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had d'r nog nooit gezien, maar gisteren was ze er... ik was aangenaam verrast ja.
Raar dat je dan tegen elkaar oefent.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef BVO het volgende:
Heerjansdam speelde thuis een oefenwedstrijdje tegen competitiegenoot van Barendsrecht 's Gravendeel, 0-1 geloof ik.
Gravendeel en Heerjansdam zitten niet bij elkaar, Heerjansdam speelt hoofdklasse, Gravendeel speelt in klasse 1B, en zit dus bij mijn club, Barendrechtquote:Op zondag 18 februari 2007 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Raar dat je dan tegen elkaar oefent.
Van mij mogen Heerjansdam en Kozakken Boys er ook in blijven. Doe dan TOGR er maar uit met Maassluis ofzo. Lekker veel spelen in de regio, nooit weg. Wel lastig, Jack weet alles van onze spelers, dus of ASWH dan wint van Barendrecht....quote:Op zondag 18 februari 2007 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Gravendeel en Heerjansdam zitten niet bij elkaar, Heerjansdam speelt hoofdklasse, Gravendeel speelt in klasse 1B, en zit dus bij mijn club, Barendrecht.
Ben benieuwd trouwens wat Heerjansdam gaat doen. Zou leuk zijn als ze erin bleven, heeft Barendrecht weer veel regioderby's, ook natuurlijk tegen MM's ASWH.
Niet dat ik er veel van weet, maar TR ziet hooguit 1 of 2 wedstrijden van OJC per jaar, dus die hoef je het iig niet te vragen. Ik heb er nog niks over gehoord, maar dat soort geruchten zullen natuurlijk ook liever niet naar buiten worden gebracht bij onze club...quote:Op maandag 19 februari 2007 16:23 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, TerroRobbie of Yeahinho... Wat weten jullie van het gerucht dat Kozakken Boys gesproken zou hebben met de OJC-spelers Sander Schouwenaar en Wesley Meeuwsen? Is dat complete onzin of zitten de bronnen die dat melden er niet ver naast?
Verkassen is wat anders als benaderen, zeker als dit gebeurt met zwart geld.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet dat ik er veel van weet, maar TR ziet hooguit 1 of 2 wedstrijden van OJC per jaar, dus die hoef je het iig niet te vragen. Ik heb er nog niks over gehoord, maar dat soort geruchten zullen natuurlijk ook liever niet naar buiten worden gebracht bij onze club...
Ennuh, raptorix.. wat zit je nou eigenlijk dwars? Het is bij de hoge amateurs (helaas) volkomen 'normaal' dat er elk seizoen een paar spelers van club A naar club B of C verkassen.
Bijvoorbeeld, het is maar amateurvoetbal, plezier moet voorop staan, natuurlijk hoeft het sportieve resultaat niet minder te zijn. Leuk hoor al die clubs waar alles om het eerste draait, en de rest kan lekker in de stront zakken. Dit is ook 1 van de redenen dat steeds minder vrijwilligers actief willen zijn bij dit soort clubs. En tjah zodra de rijke sponsor zich terug trekt stort de hele club in elkaar, inclusief overige elftallen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
Tuurlijk wordt er benaderd. Hoe moeten ze anders aan nieuwe (goede) spelers komen..? Wachten tot ze zich komen aanbieden?
Wat niet wegneemt dat Kozakken Boys een schijtclub is. Heel je team bij elkaar kopen
.
Het tweede van jouw club, is al 5 jaar op rij kampioen in de hoofdklasse.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:14 schreef methodmich het volgende:
Spelers benaderen voor het eerste hoeft niet te betekenen dat de rest van de club er bekaaid vanaf komt.
Hoeft niet, helaas is dat bij een hoop clubs waar betaald wordt wel het geval, bij AFC betaald men de hoogste contributie van nederland, maar behoorlijke netten op het 2e veld kunnen er niet vanaf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:14 schreef methodmich het volgende:
Spelers benaderen voor het eerste hoeft niet te betekenen dat de rest van de club er bekaaid vanaf komt.
Daar noem je ook een elitaire kutclubquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoeft niet, helaas is dat bij een hoop clubs waar betaald wordt wel het geval, bij AFC betaald men de hoogste contributie van nederland, maar behoorlijke netten op het 2e veld kunnen er niet vanaf.
Mag ik 2 kopjes koffie en een spa rood:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar noem je ook een elitaire kutclub
En douchen doe je op de gang en een broodje bal krijg je op een bordje incl. augurkje. AFCquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoeft niet, helaas is dat bij een hoop clubs waar betaald wordt wel het geval, bij AFC betaald men de hoogste contributie van nederland, maar behoorlijke netten op het 2e veld kunnen er niet vanaf.
Jep bij ons krijg je tenminste broodje bal druipend van het vet met sate of mayo, geserveerd door Monica (volgens mij lopen er 3 poolse dames die allen Monica hetenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En douchen doe je op de gang en een broodje bal krijg je op een bordje incl. augurkje. AFC![]()
Maar bij AFC betaal je meer voor de naam en reputatie dan voor het eerste, hoor. Dat wordt betaald door de zgn. AFC-vriendelijke bedrijven.
Wiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef tong80 het volgende:
Wij hebben Henkie Damen als a.s. eerste elftal speler.
Precies, Barendrecht betaalt volgens mij behoorlijk en heeft zo'n beetje de grootste en beste jeugd en een groot arsenaal aan seniorenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:14 schreef methodmich het volgende:
RVVHquote:Op zondag 18 februari 2007 16:19 schreef methodmich het volgende:
Franken weg zat er in, ben benieuwd waar hij gaat belanden.
Klopt. Dit jaar wordt het nog spannend voor ze. Al lag dat ook een beetje aan de zwakte van Zuid I hoor, dat ze zo makkelijk kampioen werden telkens.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het tweede van jouw club, is al 5 jaar op rij kampioen in de hoofdklasse.
Zeer opvallend ja. Ik zal eens aan Makkie vragen of hij er meer van weet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
RVVH. Weer 1e klasse dus, maar ze zullen wel geld hebben daar. Toch een opvallende keuze, ze kunnen zelfs nog naar de 2e klasse degraderen. Lees nu dat hij zich ook met technische zaken gaat bezighouden en naar Ridderkerk verhuist.
Heeft NIVO Sparta dan wel wat te zoeken in de hoofdklasse?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ah, dat kan een leuk potje worden tong. Als jullie winnen lijkt Rijsoord me uitgeschakeld voor het kampioenschap.
Als Rijsoord wint, hebben die nog kans. Al hebben die met de huidige selectie weinig te zoeken in de hoofdklasse. Wel willen ze Louis van Kleef halen bij promotie.
Die ploeg ken ik niet goed, maar als ze qua niveau vergelijkbaar zijn met een ploeg als Rijsoord of de kampioen van vorig seizoen, SSV '65, dan vrees ik van niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heeft NIVO Sparta dan wel wat te zoeken in de hoofdklasse?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heeft NIVO Sparta dan wel wat te zoeken in de hoofdklasse?
Zo denken we er hier ook over. Het is al een sprookje om mee te draaien in de top van de eerste klas. Nogmaals we hebben eigenlijk nooit hoger dan derde klasse gespeeld. Er werd altijd wel gezegd dat we te laag speelden gezien de talenten en de club. Maar NIVO is altijd erg vrijblijvend geweest. Vaak goeie voetballers die onze clubnaam eer aan deden. Na Inspanning Volgt Ontspanning. Stonden in de omgeving bekend voor technisch verzorgd voetbal. Maar als het begon te vriezen en de dagen korter werden was zaalvoetbal ook een optie. Nu willen we dan ook genieten van hetgeen er gebeurt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:02 schreef methodmich het volgende:
Zolang je als club dan geen rare dingen gaat doen om er koste wat kost in te blijven, is er niets aan de hand. Dan is het gewoon een mooie belevenis en wie weet kan je dan als underdog nog in de hoofdklasse blijven, zoals Geinoord vorig seizoen.
Ik heb me trouwens aangemeld om het clubblad mee te helpen stencillen. Dus qua vrijwilligers zit het bij ons wel goedquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
We hebben het wel over de eerste klasse C hier HPayne. Maar goed, je weet nooit. ´(
Moeten ze zorgen voor een nog grotere biervoorraadquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb me trouwens aangemeld om het clubblad mee te helpen stencillen.
Nunspeet, Jullie verstoorden ons feestje vorig jaar door te winnen toen we thuis kampioen konden worden... Tot die tijd waren we ongeslagen..quote:
Ja toen begon het al te lopenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef HPayne het volgende:
[..]
Nunspeet, Jullie verstoorden ons feestje vorig jaar door te winnen toen we thuis kampioen konden worden... Tot die tijd waren we ongeslagen..
Bij ons denken ze er aan om het clubblad eruit te gooien, zeker na de uitmuntende website die ik gemaakt hebquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb me trouwens aangemeld om het clubblad mee te helpen stencillen. Dus qua vrijwilligers zit het bij ons wel goed
Eerlijk gezegd bij ons ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij ons denken ze er aan om het clubblad eruit te gooien, zeker na de uitmuntende website die ik gemaakt heb
http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=648594&name=OJC-Tellerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:21 schreef raptorix het volgende:
Wat hebben jullie qua bezoek Yeahinho?
Onze site is er nog niet zo lang. Die van OJC werd laatst nog door iemand op ons forum genoemd als voorbeeld hoe het zou moeten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=648594&name=OJC-Teller
De laatste week/weken is natuurlijk niet helemaal representatief, omdat het afgelopen weekend carnaval was, en de week daarvoor alles afgelast. Desalniettemin mogen we niet klagen.
Ik betwijfel of ze 't dit jaar gaan redden, misschien dat de Dammers de hegemonie eindelijk eens doorbreken (scheelt 6 verliespunten). Moet wel zeggen dat het tweede van ASWH niet op het niveau van 3/4 jaar geleden speelt, het zou echt goed zijn als ze in West o.i.d. mee zou kunnen doen, maar dat schijnt niet te kunnen om een of andere bureaucratische reden...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Dit jaar wordt het nog spannend voor ze. Al lag dat ook een beetje aan de zwakte van Zuid I hoor, dat ze zo makkelijk kampioen werden telkens.
Ik vind de site van Katwijk erg goed, zowel qua content als vormgeving.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onze site is er nog niet zo lang. Die van OJC werd laatst nog door iemand op ons forum genoemd als voorbeeld hoe het zou moeten.
Klopt, ze hebben dit jaar een wat minder team dan afgelopen jaren. Paar ervaren jongens gestopt, wat doorgeschoven naar 1 en een keepersprobleem. Al doet de vervangende keeper het zeker niet gek. Ook zijn er de nodige spelers uit A1 doorgeschoven die nog erg moeten wennen. Ze laten dit jaar ondenkbare punten liggen, tegen ploegen die ze normaal gesproken altijd klopten. Dus dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:39 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze 't dit jaar gaan redden, misschien dat de Dammers de hegemonie eindelijk eens doorbreken (scheelt 6 verliespunten). Moet wel zeggen dat het tweede van ASWH niet op het niveau van 3/4 jaar geleden speelt, het zou echt goed zijn als ze in West o.i.d. mee zou kunnen doen, maar dat schijnt niet te kunnen om een of andere bureaucratische reden...
ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Maar moet je dan zeggen we gaan niet voor het hoogste ?
Trouwens de laatste oefenwedstrijden een 16 jarig jochie gedebuteerd wiens vader een oud-eerste elftal speler is. Onze aanvoerder heeft nu zowel met zijn pa als met René in het eerste gespeeld
Oh ja natuurlijk.quote:
NIVO Sparta - Rijsoord .........3-0quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
NIVO Sparta - Rijsoord 0-0 bij rust...
Leuk toch ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:24 schreef Yeahinho het volgende:
Netjes tong.
Die mannen van Ruijsch stonden op mijn teampje te wachten voordat ze de kleedkamer in konden.
In het begin stonden we allemaal te roepen dat ie zo geweldig keepte want we kregen hem er niet in. 2 meter die vent en lijkt op Gomes waar we hem mee vergeleken. Alle kenners gaven later toe dat ze het verkeerd hadden gezien. Broertje van Ebi Smolarek was leuk om te zien maar lijkt me in de zaal een groter succes.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:30 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd tong! Jullie stevenen toch wel af op promotie op deze manier. Heb je die kale keeper nog gepest?
Wel een mooie voetballer om te zien.Maar als je aan zijn vader denkt vraag je je af waarom zijn zoons van die sprietjes zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Mariusz is trouwens de oudste van Wlodi's jongens. Maar inderdaad, beetje te licht.
Ja viel in voor Bert in het Water die eigenlijk geblesseerd was maar desondanks de voorkeur kreeg boven Pietje van der Plas. Hetgeen ik raar vind omdat ik dan Karel Uitdeschouw had opgesteld. Maar goed, was alleen al leuk Gerard Tuinslang langs de kant te zien vlaggen. Die de opvolger is van de legendarische Willem Soetekauw, zoals je weet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:59 schreef methodmich het volgende:
Weet je toevallig of Niels van Muyen nog ingevallen is / meespeelde bij Rijsoord??
Jawel die wordt gesoufleerd door de 95jarige Willem Gevers. Dus details lezen we de andere dag in de krant.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
Okee, had gekund dat je het gehoord had. Of hebben ze bij NIVO geen omroeper?
Ja, dan schiet het inderdaad niet zo op. Ik zal het maandag wel lezen in het AD. Als het nou een lang verslag is, knip ik het wel uit en stuur ik het naar je op.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel die wordt gesoufleerd door de 95jarige Willem Gevers. Dus details lezen we de andere dag in de krant.
Onze bekendste postbodes zijn NIVO-Spartanen. Ik noem een Jan Murray, een Wim van Hees, een Fredje Smit, een Jan van Maren, een Bertje Struijk tevens oud Nederlands kampioen 250 CCquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:19 schreef Beschouw het volgende:
In Zaltbommel bezorgen ze geen post
Een vriend van me vroeg vanmiddag wie die Raptorix is. Ik zei da's een homo. Oh dan begrijp ik het zei iequote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een vriend van me vroeg vanmiddag wie die Raptorix is. Ik zei da's een homo. Oh dan begrijp ik het zei ie
Ja lijkt het net alsof er niemand wasquote:Op zondag 25 februari 2007 11:43 schreef Beschouw het volgende:
Lekker druk langs de lijn. Was Dick er niet?
Arme Carlos Lopes, hij kijkt zielig in dat hoekje.quote:
Die heeft een andere wedstrijd gezien dan ikquote:Op zondag 25 februari 2007 15:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arme Carlos Lopes, hij kijkt zielig in dat hoekje.
Verslag vanuit het oogpunt van Rijsoord: http://www.vv-rijsoord.nl/elftallen/more.asp?SID=929
Ha tong beetje triest stukje dat van rijsoord ok het was niet best maar als we nog een beetje ons koppie en overzicht erbij houden gaan ze er met 5-0 vanaf, en hebben hun op de paal geschoten ??? maar dat ze er dan nog in schrijven dat ze een doelpunt verdiende dat is echt triest.....als de rechtsback Jacco van pelt wat overigens een zeer geschikte gozer en voetballer is de enigste is die twee keer gevaarlijk was over de hele wedstijd met twee schoten vanaf 20 a 25 mtr vind ik niet dat je een doelpunt verdiend.....quote:Op zondag 25 februari 2007 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft een andere wedstrijd gezien dan ik
Nee!!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
Leuk interview met m'n oom in het Brabants Dagblad.
[..]
Momenteel train ik nog de D2.
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
Leuk interview met m'n oom in het Brabants Dagblad.
Sijmen van Eck: 'Ik heb nooit lopen zwabberen'
door Henk van den Bosch
Vrijdag 23 februari 2007 - ZALTBOMMEL - Sijmen van Eck is, gezien zijn leeftijd van 75 jaar, de laatste jaren sportief aan het afbouwen. In totaal is hij bijna 50 jaar als voetbaltrainer in touw geweest. Ook was hij actief als senioren- en jeugdtrainer van petanquevereniging Jeu de Bommel (Zaltbommel).
,,Bij Nivo-Sparta (Zaltbommel) heb ik vijftien jaar, als stopperspil, in het eerste gespeeld. Daarnaast heb ik bij Nivo het eerste team getraind en een groot aantal jeugdteams. Als trainer werd ik in het seizoen 1969-1970 met Nivo-Sparta kampioen. Momenteel train ik nog de D2. Ik ben al meer dan vijftig jaar lid en ook erelid. Verder heb ik in de regio nog twaalf andere clubs getraind, zowel eerste elftallen als jeugdteams. Ik durf te stellen dat ik een succesvolle trainer ben geweest, die veel kampioenschappen in de wacht heeft gesleept." Absoluut hoogtepunt was het winnen van de KNVB-beker, met de jeugd van Nivo-Sparta, die toen uitkwam in de derde divisie, landelijk. "Vorig seizoen won ik nog de titel met de B1 van Kerkwijk", vertelt Van Eck, die aan zijn laatste seizoen als jeugdtrainer bij Kerkwijk bezig is. ,,Trainingen verzorgen begint me steeds zwaarder te vallen. Daarom stop ik aan het einde van het seizoen. Ik zou nog wel aan de slag willen als coach van een jeugdteam."
Ik heb nog onder hem gevoetbald. Misschien heeft elftalleider ook nog training van hem gehad.
Je quote mijn post. Maar wat wil je zeggen ?quote:
Ging niet helemaal goed met mijn pc gister maar wilde zeggen dat ik nooit geen training van hem heb gehad maar hem wel ervaren heb als elftalleider en zelfs daar was ie gepassioneerd in een goude vent die je tegenwoordig nog maar weinig op de velden ziet er zijn zowiezo onder de jeugd van tegenwoordig nog maar heel weinig echte voetbaldieren waar zijn ze gebleven tong de echte voetballers die ook na hun actieve carriere voor de voetbal behouden blijven ik noem een rob roding, henk de laat, mijn eigen persoontje niet te vergeten natuurlijk de rest loopt volgens mij zaterdags een beetje verveeld door de stad te hobbelen met moeders de vrouwquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je quote mijn post. Maar wat wil je zeggen ?
quote:De halve gele kaarten in het amateurvoetbal worden afgeschaft. Dat maakte districtsvoorzitter Hans Spierings van de KNVB gisteravond bekend tijdens de loting voor de eerste ronde van de AD Rotterdams Dagblad Cup. Dit betekent dat spelers voortaan sneller tegen een schorsing aanlopen. Als ze er drie hebben, moeten ze één wedstrijd vanaf de zijlijn toekijken. Halve gele kaarten worden gegeven voor commentaar op de leiding en spelverderf, zoals het wegtrappen van de bal als het spel stil ligt.
,,Nu wordt een speler pas gestraft als hij daar zes keer een gele kaart voor heeft gehad. Dat wordt straks veel eerder,’’ beschreef Spierings de gevolgen voor de clubs. ,,De vraag is alleen nog of de eerste schorsing volgt na drie of na vier gele kaarten. Wij, als districtsbestuur van West II, pleiten voor na drie kaarten.’’
De KNVB kondigde op het gebied van gele kaarten nog meer veranderingen aan. Nu wordt een speler na drie gele kaarten één duel geschorst, na vier kaarten voor twee wedstrijden uitgesloten en na vijf of meer prenten voor drie duels. Als een speler dan in één wedstrijd bijvoorbeeld zijn zesde en zevende kaart krijgt, wordt hij voor in totaal zes duels geschorst. Dat wordt bijgesteld. De vierde, vijfde en zesde prent of meer worden telkens met één wedstrijd schorsing beboet.’’
Nou ik heb hans nog niet gezien ??! zijn moeder daarentegen wel maar rene komt er denk ik wel als ie zich zo blijft ontwikkelen, denk dat we hem binnenkort een paar keer meer laten trainen met de 1e selectie. heb je gezien dat de complete groep behouden blijft voor volgend seizoen denk dat dit een zeer goede zaak isquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:55 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er destijds in het clubblad nog een column over geschreven. Het is dat René met het eerste mee mocht doen, anders hadden we Hans nooit meer op het voetbalveld gezien.
Op zich niet slecht. Dat geneuzel met halve kaarten is ook niet echt praktisch, de duidelijkheid van dit idee is zeker een pre. En die schorsingen (zoveel wedstrijden na 5 kaarten etc.) 'gewoon' op 1 wedstrijd per keer is iets dat al lang had moeten gebeuren, dat vind ik zo'n onzin...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:
Het gele kaarten systeem gaat op de schop:
[..]
Hans was er zaterdagmiddag voor het eerst sinds lange tijd. Hij is inmiddels helemaal grijs en haren tot aan z'n kont.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:47 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Nou ik heb hans nog niet gezien ??! zijn moeder daarentegen wel maar rene komt er denk ik wel als ie zich zo blijft ontwikkelen, denk dat we hem binnenkort een paar keer meer laten trainen met de 1e selectie. heb je gezien dat de complete groep behouden blijft voor volgend seizoen denk dat dit een zeer goede zaak is![]()
Precies. Vind het ook een goed voornemen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:22 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Op zich niet slecht. Dat geneuzel met halve kaarten is ook niet echt praktisch, de duidelijkheid van dit idee is zeker een pre. En die schorsingen (zoveel wedstrijden na 5 kaarten etc.) 'gewoon' op 1 wedstrijd per keer is iets dat al lang had moeten gebeuren, dat vind ik zo'n onzin...
Van der Cammen blijft, ik las het op de site ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hans was er zaterdagmiddag voor het eerst sinds lange tijd. Hij is inmiddels helemaal grijs en haren tot aan z'n kont.
Ja mooi dat ze allemaal blijven. Mooiste vind ik nog dat de doelman blijft, da's een echte klasbak.
Ken hem niet persoonlijk.Maar een goeie voetballer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Van der Cammen blijft, ik las het op de site ja.
Hoe doet Paymans het eigenlijk bij jullie?
Irritant en arrogant branieschoppertje vond ik dat hier altijd.
Wesley doet het bij ons heel goed scoort regelmatig, en wat jij over hem zegt ?? ik heb hem zo nog nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Van der Cammen blijft, ik las het op de site ja.
Hoe doet Paymans het eigenlijk bij jullie?
Irritant en arrogant branieschoppertje vond ik dat hier altijd.
Haha, geweldigquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens ik heb ome Sijmen gebeld en je post aan hem voorgelezen.Ik hoorde hem glunderen door de telefoon
Hij wilde dat ik het uitprinttequote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Haha, geweldig. Wat wist ie uit te brengen?
Nou, lijkt me niet hoor. Vogels gewoon kampioen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax - IJsselmeervogels 0-0, puntverlies voor F1Bas en VVIJSSELMEERVOGELS dus... Wordt nog erg spannend in de hoofdklasse.
Volgens mij ben ik er ook nog zo eentje. Post niet veel, maar lees wel van alles.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ging niet helemaal goed met mijn pc gister maar wilde zeggen dat ik nooit geen training van hem heb gehad maar hem wel ervaren heb als elftalleider en zelfs daar was ie gepassioneerd in een goude vent die je tegenwoordig nog maar weinig op de velden ziet er zijn zowiezo onder de jeugd van tegenwoordig nog maar heel weinig echte voetbaldieren waar zijn ze gebleven tong de echte voetballers die ook na hun actieve carriere voor de voetbal behouden blijven ik noem een rob roding, henk de laat, mijn eigen persoontje niet te vergeten natuurlijk de rest loopt volgens mij zaterdags een beetje verveeld door de stad te hobbelen met moeders de vrouw![]()
Geldrop was wederom afgelast. De thuiswedstrijden liggen er wel erg snel uit hier, helaasquote:Op zondag 4 maart 2007 17:41 schreef methodmich het volgende:
Waardoor Papendrecht na de nederlaag in Meerssen nu op een degradatieplaats staat. Zal het hoofdklasseverblijf van de roodzwarten dan na dit seizoen weer stoppen?
Baronie een nette 3-0.
Ben er ook geweest vond dat er niet echt sprake was van een streekderby in het veld en LRC kreeg de doelpunten wel erg makkelijk cadeau grote verdedigingsfouten en een errug makkelijk gegeven strafschop als je zo'n schouderduw op het middenveld geeft laat de scheids door voetballen, schijnt dat de scheids voor de wedstrijd met de grensrechters had afgesproken dat ze pas mochten vlaggen als de speler die buitenspel stond aan de bal kwam daardoor was het wel heel erg lachwekkend om een grensrechter pas 5 seconden later te zien vlaggen en dan de reacties van het publiek te horen al met al wel een goede overwinning voor lrc blijft erg spannend bij ons volgende week Roda Boys - LRC en Terneuzense Boys - Nivo Spartaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, lijkt me niet hoor. Vogels gewoon kampioen.
Ben zelf vandaag naar Leerdam gegaan voor de derby tussen LRC en Meerkerk, in 1C. Titelkandidaat LRC won simpel met 4-1. Ze zijn de belangrijkste concurrent van het NIVO Sparta van tong als het gaat om promotie. Aardig elftal wel, in ieder geval beter dan Rijsoord. Zat vooral via de vleugels wel wat voetbal in.
Binnen twintig minuten al 2-0. Bij de 1-0 kon spits Johan Bruggeman alleen op de keeper af en legde hij goed breed op Kevin Valkenburg. De tweede goal was een strafschop, terecht gegeven na een overtreding op Jimmy van Baarlen. Verdediger Gielens scoorde onberispelijk. Daarna zakte het spel wat in.
Na rust begon LRC aanvankelijk goed en had het al rap kunnen uitlopen, maar de kansen waren niet aan de ploeg besteed of de grensrechter vlagde onterecht af. Blijft toch een drama in die lagere klassen, die clubgrensrechters. Tot twee keer toe een belachelijke beslissing en de scheidsrechter ging er dan nog in mee ook.
Meerkerk kwam ineens terug tot 2-1, zodat het weer spannend leek te worden. Maar dat wilde LRC niet laten gebeuren en via twee goals van Willem Looijen, de topscorer, werd het 4-1. Bij de derde stond de grens ook al te vlaggen, maar deze keer negeerde de scheids het terecht. Daarna nog wat kansen op veel meer gemist, terwijl ze nog tien minuten met tien man speelden, wegens een blessure en het feit dat er al drie keer was gewisseld.
Wel grappig, naast ons stonden mensen van Spijk, de club waar Looijen vandaan komt. Die vertelden dat hij daar vorig seizoen 34 keer had gescoord in de vierde klasse en dat ze hem nu zo erg misten in de derde klasse. Maar ze waren wel lekker trots, leuk om te horen. Aan de andere kant naast ons een LRC-fan, die zei dat zijn club een zwaarder programma heeft dan NIVO en hij moest het dus nog zien.
Al met al wel een vermakelijk potje, op een opmerkelijk goed veld en in aardig weer. Er waren liefst 900 (!) mensen, mede door de vele afgelastingen in de regio natuurlijk.
Weet niet wat ie tegenwoordig doet maar heb van horen zeggen dat ie van de week een bezoek bij ons cluppie heeft gepland samen met Raymond beerens.....maar dat zal je zelf ook wel gehoord hebbenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:18 schreef scheur het volgende:
Trouwens; wat doet Mischa Rook tegenwoordig, of is dat een beetje een lastige vraag, Elftalleider???
In feite wel natuurlijk, maar je weet het nooit. Maar mooi dat LRC tegen Roda Boys speelt. Kan wel eens een cruciaal weekendje worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Van de Boys moet NIVO toch makkelijk kunnen winnen
Het valt me op dat het al weer ff geleden is dat het forum wordt bij gewerkt maar stuur anders gewoon een mailtje naar de administrator het kan goed dat het er vanavond wel op staat maar beerens is ook een goede hoor door hem speelde onze aanvoerder niet bij Schijndel echt een klasbakquote:Op maandag 5 maart 2007 16:18 schreef tong80 het volgende:
Elftalleider ik heb zaterdag het wedstrijdverslag van de wedstrijd van LRC dat Methodmich hier heeft gepost, naar het NIVO forum gepost. Het staat er niet en komt er dus waarschijnlijk niet. Is toch raar ? Kan toch gewoon onder mijn naam op de site worden gezet ?
Zullen wel zien hoe het allemaal gaat lopen ik ga avond houdenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:38 schreef tong80 het volgende:
Zeker als je Björn uit het elftal speelt ben je geen verkeerde.
Houdoe. Groetjes aan Andréquote:Op maandag 5 maart 2007 16:46 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Zullen wel zien hoe het allemaal gaat lopen ik ga avond houden![]()
Ik heb het van horen zeggen dat rook en Beerens op gesprek kwamen maar ja je hoort dan ineens zoveel namen de ronde gaan maar ik neem aan dat we bij mijn cluppie in elke linie een versterking krijgen, maar wie is die multifunctionele voetballerquote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Mischa Rook heeft momenteel ook een commerciële functie bij TOP Oss meen ik. Gaat ie stoppen met profvoetbal dan?
Ik vond die strafschop wel terecht trouwens, Van Baarlen werd een doelrijpe kans ontnomen. Al had Wegereef hem niet gegeven.
Trouwens, zoekt NIVO nog een multifunctionele speler die op elke positie op het middenveld of in de aanval uit de voeten kan?
Of een andere club van minimaal eerste klasse niveau, beetje in de regio. Als iemand wat weet, meldt het dan even.
Ja heb het vanmorgen gezien Tong, vanavond spelen we om 20.00 uur in drunen tegen RKDVC de nieuwe club van onze oude en huidige trainer van LRC Frans Grondman hoop dat het door gaat maar als ik zo naar buiten kijk weinig kansquote:
Okee, ik stond bij de pingel meer aan de zijkant, kan schelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:23 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ik heb het van horen zeggen dat rook en Beerens op gesprek kwamen maar ja je hoort dan ineens zoveel namen de ronde gaan maar ik neem aan dat we bij mijn cluppie in elke linie een versterking krijgen, maar wie is die multifunctionele voetballer? praten kan altijd maar ga er niet vanuit dat er heel veel geld verdient kan worden....Nieuw Lekkerland kan na dit seizoen ook wel eens wat spelers nodig hebben want in hoor in de wandelgangen dat er veel jongens mee stoppen nu cees spaan er mee stopt ??!!
![]()
Blijf er bij dat die strafschop in mijn ogen niet terecht was stond ongeveer 10 mtr van die situatie vandaan en hij ging wel makkelijk liggen als het wat harder gewaaid had was hij zelf al omgevallen![]()
Ben je ook al zaakwaarnemer?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, zoekt NIVO nog een multifunctionele speler die op elke positie op het middenveld of in de aanval uit de voeten kan?
Of een andere club van minimaal eerste klasse niveau, beetje in de regio. Als iemand wat weet, meldt het dan even.
Akkermans maakte destijds nog de winnende tegen Kozakken Boys, in het seizoen dat jullie degradeerden. Was in onze race richting titel een zeer fijne.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:25 schreef BVO het volgende:
Spelde heeft door blessures een tijd lang in het doel gestaan, maar zit nu weer op de bank. Akkermans zou ik erg jammer vinden als 'ie ging, leuke speler die vooral de laatste tijd goed bezig is. Of hij hoofdklasse aan kan weet ik niet, maar ik zie hem graag blijven.
Nou, is een vriend van me en die zoekt een club waar hij eventueel in 1 kan spelen. Dus ik help hem een beetje met zoeken, buiten de gebruikelijke contacten om.quote:
Wat ik net over Sandvliet las lijkt het me inderdaad meer een linkshalf of -back.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Akkermans maakte destijds nog de winnende tegen Kozakken Boys, in het seizoen dat jullie degradeerden. Was in onze race richting titel een zeer fijne.
Wat is jullie basis de laatste tijd ongeveer?
Ermes weer op doel, Richard / Xander centraal achterin, Kayis defensief op het midden, Akkermans en Franken flank, Wally, Vermunt en Barendregt voorin? Wie loopt er rechts te backen momenteel?
Wat zijn zijn vorige clubs dan, en waarom speelt hij (daar) niet meer?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, is een vriend van me en die zoekt een club waar hij eventueel in 1 kan spelen. Dus ik help hem een beetje met zoeken, buiten de gebruikelijke contacten om.
Okee, dank je. Tabbers vooral invaller dan denk ik? Jack is best gecharmeerd van hem volgens mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat ik net over Sandvliet las lijkt het me inderdaad meer een linkshalf of -back.
Ermes op doel inderdaad, Veeke en Lodder in het centrum, op de flanken doorgaans Blom (rechts) en Mendonca (links; als vervanger van de geblesseerde Rooders, die daar welicht weer terugkeert, maar denk ik toch niet het hoofdklasseniveau heeft). Op het middenveld Kroon en vooral Kayis controlerend, waarvan Kroon ook nog weleens als linksback functioneert. Akkermans en Franken spelen als hangende buitenspelers, Barendregt is de vaste spits. Vermunt staat daar wat achter, zakt geregeld terug naar het middenveld, schakel tussen middenveld en aanval en koppend natuurlijk sterk, gaat goed samen met Barendregt. Een soort 4-3-3 dus. De backs zijn inderdaad de minst vaste plekken, mede ook door enkele blessures, eerder al van Blom, waardoor Mendonca op rechts ging en Rooders op links.
Speelt nu in ASWH 2, maar de kans dat hij doorschuift is niet heel groot. Althans, dusdanig doorschuiven dat hij niet speler 22, 23 wordt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat zijn zijn vorige clubs dan, en waarom speelt hij (daar) niet meer?
In eerste wedstrijden heeft hij geloof ik even basis gestaan, maar het is idd vooral invallen. Leuke speler, maar nog niet goed genoeg voor de basis. Maar zo heeft Barendrecht veel talent uit de jeugd, dat op termijn zeker mee kan in het eerste, maar nu nog net tekort komt. Enkel Vermunt op dit moment. Godvliet, De Ronde, Tabbers, Visser... dat zijn jongens die dit seizoen vooral invallen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, dank je. Tabbers vooral invaller dan denk ik? Jack is best gecharmeerd van hem volgens mij.
Denk dat spaan niet blijft er schijnt iets met zijn trainerslicentie/papieren te zijn waardoor hij geen 1e klas meer mag trainen en hij heeft geen zin meer om cursus te gaan volgen en zo hij heeft zoiets van ik zit nu 9 jaar in de 1e klas zou ik het dan ineens niet meer kunnen !!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, ik stond bij de pingel meer aan de zijkant, kan schelen.
Die multifunctionele speler staat in ASWH 2. Maar Zaltbommel is vermoedelijk toch iets te ver weg.
Nieuw-Lekkerland is een leuke club. De verwachting is dat Spaan alsnog blijft, al zou hij deze keer wel eens echt kunnen vertrekken.
@tong80: Leuk, heb het gezien op de NIVO-site!
@BVO: Sandvliet lijkt geen slechte aanwinst. Kan John Kroon naar de bank of zit ie daar al?
Hm, interessant. Zal eens opletten over 2 weken, kijken of ik kan uitvinden wie 't isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Speelt nu in ASWH 2, maar de kans dat hij doorschuift is niet heel groot. Althans, dusdanig doorschuiven dat hij niet speler 22, 23 wordt.
Verder bij Feyenoord en Goes gevoetbald.
Is ook een onzinnige regel inderdaad. Zou wel jammer zijn als dat team uit elkaar valt, hebben toch aardige spelers. Snelle jongens die cirkelen om die lange Bosniër voorin en dan een paar balafpakkers op het middenveld.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:41 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Denk dat spaan niet blijft er schijnt iets met zijn trainerslicentie/papieren te zijn waardoor hij geen 1e klas meer mag trainen en hij heeft geen zin meer om cursus te gaan volgen en zo hij heeft zoiets van ik zit nu 9 jaar in de 1e klas zou ik het dan ineens niet meer kunnen !!![]()
Als jij nog altijd linksback speelt, heb je kans dat hij mogelijk je directe tegenstander is!! In ieder geval is het de speler die het meest op Milan Baros / Luis García lijkt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:44 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Hm, interessant. Zal eens opletten over 2 weken, kijken of ik kan uitvinden wie 't is
Doorschuiven van ASWH 2 naar het 1e is sowieso al vrij onmogelijk, geloof ik... Lijkt me toch ook behoorlijk frustrerend, of in ieder geval weinig motiverend.
Niet moeilijk te herkennen dus! Toevallig zeg. Recentelijk zit ik ook regelmatig bij het eerste, maar sukkel nu wat met m'n enkel (de afgelasting zaterdag kwam niet zo slecht uit). Dus nog even afwachten waar ik over twee weken sta!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als jij nog altijd linksback speelt, heb je kans dat hij mogelijk je directe tegenstander is!! In ieder geval is het de speler die het meest op Milan Baros / Luis García lijkt.
Spelde is rond.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
Veel geruchten over meer spelers van Barendrecht die naar RVVH zouden gaan trouwens. Spelde en Akkermans werden genoemd.
Vind nieuw Lekkerland de best voetballende ploeg bij ons in de competitie ze hebben alleen een zwaar probleem met scoren anders hadden ze echt mee bovenin gedraaid wij hebben het er tenminste 2x erg moeilijk tegen gehad maar ben bang dat het team uit elkaar valt als spaan stopt dan kan het wel eens gedaan zijn met de beton boysquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook een onzinnige regel inderdaad. Zou wel jammer zijn als dat team uit elkaar valt, hebben toch aardige spelers. Snelle jongens die cirkelen om die lange Bosniër voorin en dan een paar balafpakkers op het middenveld.
Het is in 't Ambacht, waar we in de historie nog maar weinig punten hebben weggeplukt. Maar wie weet, in de competitie dit jaar is alles mogelijk... Het staat gepland voor de 17e, als het goed is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:38 schreef methodmich het volgende:
Het is niet zeker dat ie rechtshalf staat, kan ook op links of op 10. Maar goed, kan zomaar natuurlijk! En herkennen zal je hem vast wel. Is dat bij jullie of bij ons trouwens? Want volgens mij speelt 1 de 17e en 24e thuis, dus dan pik ik meestal ook de tweede helft van 2 mee als die thuis spelen.
Groote Lindt 1 gaat niet promoveren toch of wel? Alle ballen op André Hoogink en Gelli Koy.
En is Danny Buijink al getrouwd?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Groote Lindt.
Mooie herinneringen aan.
Dat was in hun hoofdklasseseizoen wel anders voor de tegenstanders.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:04 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Ah zo. Goed om te horen dat een overwinning op de Lindt als bijzonder wordt ervaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |