RVVHquote:Op zondag 18 februari 2007 16:19 schreef methodmich het volgende:
Franken weg zat er in, ben benieuwd waar hij gaat belanden.
Klopt. Dit jaar wordt het nog spannend voor ze. Al lag dat ook een beetje aan de zwakte van Zuid I hoor, dat ze zo makkelijk kampioen werden telkens.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het tweede van jouw club, is al 5 jaar op rij kampioen in de hoofdklasse.
Zeer opvallend ja. Ik zal eens aan Makkie vragen of hij er meer van weet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
RVVH. Weer 1e klasse dus, maar ze zullen wel geld hebben daar. Toch een opvallende keuze, ze kunnen zelfs nog naar de 2e klasse degraderen. Lees nu dat hij zich ook met technische zaken gaat bezighouden en naar Ridderkerk verhuist.
Heeft NIVO Sparta dan wel wat te zoeken in de hoofdklasse?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ah, dat kan een leuk potje worden tong. Als jullie winnen lijkt Rijsoord me uitgeschakeld voor het kampioenschap.
Als Rijsoord wint, hebben die nog kans. Al hebben die met de huidige selectie weinig te zoeken in de hoofdklasse. Wel willen ze Louis van Kleef halen bij promotie.
Die ploeg ken ik niet goed, maar als ze qua niveau vergelijkbaar zijn met een ploeg als Rijsoord of de kampioen van vorig seizoen, SSV '65, dan vrees ik van niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heeft NIVO Sparta dan wel wat te zoeken in de hoofdklasse?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heeft NIVO Sparta dan wel wat te zoeken in de hoofdklasse?
Zo denken we er hier ook over. Het is al een sprookje om mee te draaien in de top van de eerste klas. Nogmaals we hebben eigenlijk nooit hoger dan derde klasse gespeeld. Er werd altijd wel gezegd dat we te laag speelden gezien de talenten en de club. Maar NIVO is altijd erg vrijblijvend geweest. Vaak goeie voetballers die onze clubnaam eer aan deden. Na Inspanning Volgt Ontspanning. Stonden in de omgeving bekend voor technisch verzorgd voetbal. Maar als het begon te vriezen en de dagen korter werden was zaalvoetbal ook een optie. Nu willen we dan ook genieten van hetgeen er gebeurt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:02 schreef methodmich het volgende:
Zolang je als club dan geen rare dingen gaat doen om er koste wat kost in te blijven, is er niets aan de hand. Dan is het gewoon een mooie belevenis en wie weet kan je dan als underdog nog in de hoofdklasse blijven, zoals Geinoord vorig seizoen.
Ik heb me trouwens aangemeld om het clubblad mee te helpen stencillen. Dus qua vrijwilligers zit het bij ons wel goedquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
We hebben het wel over de eerste klasse C hier HPayne. Maar goed, je weet nooit. ´(
Moeten ze zorgen voor een nog grotere biervoorraadquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb me trouwens aangemeld om het clubblad mee te helpen stencillen.
Nunspeet, Jullie verstoorden ons feestje vorig jaar door te winnen toen we thuis kampioen konden worden... Tot die tijd waren we ongeslagen..quote:
Ja toen begon het al te lopenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef HPayne het volgende:
[..]
Nunspeet, Jullie verstoorden ons feestje vorig jaar door te winnen toen we thuis kampioen konden worden... Tot die tijd waren we ongeslagen..
Bij ons denken ze er aan om het clubblad eruit te gooien, zeker na de uitmuntende website die ik gemaakt hebquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb me trouwens aangemeld om het clubblad mee te helpen stencillen. Dus qua vrijwilligers zit het bij ons wel goed
Eerlijk gezegd bij ons ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij ons denken ze er aan om het clubblad eruit te gooien, zeker na de uitmuntende website die ik gemaakt heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |