abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46511300
Er is trouwens iemand voor nop overgekomen van Barendrecht naar onze club, schijnt nogal een aanwinst te zijn, geen idee hoe ie heet, ik tel meestal alleen het aantal biertjes wat ik van selectie spelers krijg
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_46511546
PVV, Helmond
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:32:58 #153
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46513132
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:19 schreef methodmich het volgende:
Franken weg zat er in, ben benieuwd waar hij gaat belanden.
RVVH . Weer 1e klasse dus, maar ze zullen wel geld hebben daar. Toch een opvallende keuze, ze kunnen zelfs nog naar de 2e klasse degraderen. Lees nu dat hij zich ook met technische zaken gaat bezighouden en naar Ridderkerk verhuist.

Zou zo niet weten wie het is, raptorix.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46528554
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het tweede van jouw club, is al 5 jaar op rij kampioen in de hoofdklasse.

Klopt. Dit jaar wordt het nog spannend voor ze. Al lag dat ook een beetje aan de zwakte van Zuid I hoor, dat ze zo makkelijk kampioen werden telkens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46528590
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:32 schreef BVO het volgende:

[..]

RVVH . Weer 1e klasse dus, maar ze zullen wel geld hebben daar. Toch een opvallende keuze, ze kunnen zelfs nog naar de 2e klasse degraderen. Lees nu dat hij zich ook met technische zaken gaat bezighouden en naar Ridderkerk verhuist.
Zeer opvallend ja. Ik zal eens aan Makkie vragen of hij er meer van weet.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 21 februari 2007 @ 18:32:57 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_46533646
Trouwens hebben we zaterdag weer eens een topper tegen Rijsoord thuis.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46562411
Ah, dat kan een leuk potje worden tong. Als jullie winnen lijkt Rijsoord me uitgeschakeld voor het kampioenschap.

Als Rijsoord wint, hebben die nog kans. Al hebben die met de huidige selectie weinig te zoeken in de hoofdklasse. Wel willen ze Louis van Kleef halen bij promotie.
www.thuisuiteten.nl
pi_46562506
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ah, dat kan een leuk potje worden tong. Als jullie winnen lijkt Rijsoord me uitgeschakeld voor het kampioenschap.

Als Rijsoord wint, hebben die nog kans. Al hebben die met de huidige selectie weinig te zoeken in de hoofdklasse. Wel willen ze Louis van Kleef halen bij promotie.
Heeft NIVO Sparta dan wel wat te zoeken in de hoofdklasse?
pi_46562703
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Die ploeg ken ik niet goed, maar als ze qua niveau vergelijkbaar zijn met een ploeg als Rijsoord of de kampioen van vorig seizoen, SSV '65, dan vrees ik van niet.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 22 februari 2007 @ 17:00:10 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_46563658
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.

Maar moet je dan zeggen we gaan niet voor het hoogste ?

Trouwens de laatste oefenwedstrijden een 16 jarig jochie gedebuteerd wiens vader een oud-eerste elftal speler is. Onze aanvoerder heeft nu zowel met zijn pa als met René in het eerste gespeeld

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46563760
Zolang je als club dan geen rare dingen gaat doen om er koste wat kost in te blijven, is er niets aan de hand. Dan is het gewoon een mooie belevenis en wie weet kan je dan als underdog nog in de hoofdklasse blijven, zoals Geinoord vorig seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_46563905
Nu staan alle gezichten in Zaltbommel vrolijk. Als ze promoveren en volgend seizoen een handjevol punten hebben, is het misschien wel hommeles in de tent. Natuurlijk ga je in de sport voor het hoogste, maar voor sommige clubs is hoger spelen het noodlot tarten. Of dat voor NIVO geldt, kan ik aan de hand van 1 belabberd potje wat ik gezien heb, niet beoordelen. Maar ik vrees het ergste.
pi_46564013
Als je dat vooraf weet en accepteert, hoeft het geen probleem te zijn. Dan kan je er in gaan als een avontuur en er zoveel mogelijk van genieten, dat je speelt tegen mooie clubs en dergelijke. En als je meer dan 4 punten haalt, blijft Groote Lindt de slechtste zaterdaghoofdklasser aller tijden en hoef je je niet te schamen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 22 februari 2007 @ 17:10:10 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_46564046
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:02 schreef methodmich het volgende:
Zolang je als club dan geen rare dingen gaat doen om er koste wat kost in te blijven, is er niets aan de hand. Dan is het gewoon een mooie belevenis en wie weet kan je dan als underdog nog in de hoofdklasse blijven, zoals Geinoord vorig seizoen.
Zo denken we er hier ook over. Het is al een sprookje om mee te draaien in de top van de eerste klas. Nogmaals we hebben eigenlijk nooit hoger dan derde klasse gespeeld. Er werd altijd wel gezegd dat we te laag speelden gezien de talenten en de club. Maar NIVO is altijd erg vrijblijvend geweest. Vaak goeie voetballers die onze clubnaam eer aan deden. Na Inspanning Volgt Ontspanning. Stonden in de omgeving bekend voor technisch verzorgd voetbal. Maar als het begon te vriezen en de dagen korter werden was zaalvoetbal ook een optie. Nu willen we dan ook genieten van hetgeen er gebeurt.

pi_46564173
Vanzelfsprekend heb je in de hoofdklasse aantrekkelijke tegenstanders. Dat alleen al maakt het leuk. Zolang beide benen in Bommel op de grond blijven, is er niks aan de hand. Maar de sfeer bij vele clubs is al drastisch veranderd na nederlaag op nederlaag een klasse hoger.
pi_46564223
Hoeft helemaal niet zo te zijn, dat je niet mee zou kunnen draaien. Kijk maar naar Excelsior'31 die kampioen werd na hun promotie naar de hoofdklasse en Putten een paar jaar geleden. En idd Geinoord, en wij Nunspeet die dit jaar goed meedraaien. Zo zijn er nog wel meer positieve voorbeelden.
Wat ik vorig seizoen van NIVO heb gezien was zeker niet slecht. Vond het ook raar dat ze op dat moment zo laag stonden. Met Theo van Geffen en Patrick Peelen bovendien de nodige ervaring het in elftal.
Dus ik zou zeggen ga ervoor!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  Trouwste user 2022 donderdag 22 februari 2007 @ 17:20:42 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_46564400
Vorig jaar speelden we voor het eerst in de eerste klas. Gingen vrolijk aanvallen en hadden na 8 wedstrijden 3 punten. Dat we er nog meer dan 20 haalden was gewoon omdat we minder naief werden. We oefenen nu vooral tegen hoofdklasser en verliezen zelden.

pi_46564412
We hebben het wel over de eerste klasse C hier HPayne. Maar goed, je weet nooit.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 22 februari 2007 @ 17:21:05 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_46564414
HPayne van welke club ben je ?

Trouwste user 2022 donderdag 22 februari 2007 @ 17:22:04 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_46564453
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
We hebben het wel over de eerste klasse C hier HPayne. Maar goed, je weet nooit. ´(
Ik heb me trouwens aangemeld om het clubblad mee te helpen stencillen. Dus qua vrijwilligers zit het bij ons wel goed

pi_46564583
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb me trouwens aangemeld om het clubblad mee te helpen stencillen.

Moeten ze zorgen voor een nog grotere biervoorraad
pi_46564779
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:21 schreef tong80 het volgende:
HPayne van welke club ben je ?

Nunspeet, Jullie verstoorden ons feestje vorig jaar door te winnen toen we thuis kampioen konden worden... Tot die tijd waren we ongeslagen..
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  Trouwste user 2022 donderdag 22 februari 2007 @ 17:42:15 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_46565073
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef HPayne het volgende:

[..]

Nunspeet, Jullie verstoorden ons feestje vorig jaar door te winnen toen we thuis kampioen konden worden... Tot die tijd waren we ongeslagen..
Ja toen begon het al te lopen

pi_46566054
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb me trouwens aangemeld om het clubblad mee te helpen stencillen. Dus qua vrijwilligers zit het bij ons wel goed

Bij ons denken ze er aan om het clubblad eruit te gooien, zeker na de uitmuntende website die ik gemaakt heb
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 donderdag 22 februari 2007 @ 18:14:37 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_46566156
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Bij ons denken ze er aan om het clubblad eruit te gooien, zeker na de uitmuntende website die ik gemaakt heb
Eerlijk gezegd bij ons ook

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')