abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46430038
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:23 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik had d'r nog nooit gezien, maar gisteren was ze er... ik was aangenaam verrast ja .
Dan waren de Heerjansdames vrij neem ik aan.

http://joycevermunt.hyves.nl voor de liefhebber.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 februari 2007 @ 16:32:51 #127
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46430228
Heerjansdam speelde thuis een oefenwedstrijdje tegen competitiegenoot van Barendsrecht 's Gravendeel, 0-1 geloof ik.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46430280
Dat kan, maar ik bedoel het damesteam. Daar speelt zij in, met allerlei andere talentvolle dames. Hebben ook een mooie kalender gemaakt in de zomer van 2005.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 februari 2007 @ 16:48:48 #129
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46430775
Dan moet ik daar maar eens gaan kijken.
pi_46430916
http://www.svheerjansdam.com/dames_1.htm

Niet alles is even aantrekkelijk, maar voor een damesteam is het zeker niet verkeerd.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 18 februari 2007 @ 23:39:06 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_46444555
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef BVO het volgende:
Heerjansdam speelde thuis een oefenwedstrijdje tegen competitiegenoot van Barendsrecht 's Gravendeel, 0-1 geloof ik.
Raar dat je dan tegen elkaar oefent.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 18 februari 2007 @ 23:42:34 #132
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46444630
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Raar dat je dan tegen elkaar oefent.

Gravendeel en Heerjansdam zitten niet bij elkaar, Heerjansdam speelt hoofdklasse, Gravendeel speelt in klasse 1B, en zit dus bij mijn club, Barendrecht .

Ben benieuwd trouwens wat Heerjansdam gaat doen. Zou leuk zijn als ze erin bleven, heeft Barendrecht weer veel regioderby's, ook natuurlijk tegen MM's ASWH .
  Trouwste user 2022 zondag 18 februari 2007 @ 23:43:19 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_46444651
Sorry ik las het verkeerd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46460574
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:42 schreef BVO het volgende:

[..]

Gravendeel en Heerjansdam zitten niet bij elkaar, Heerjansdam speelt hoofdklasse, Gravendeel speelt in klasse 1B, en zit dus bij mijn club, Barendrecht .

Ben benieuwd trouwens wat Heerjansdam gaat doen. Zou leuk zijn als ze erin bleven, heeft Barendrecht weer veel regioderby's, ook natuurlijk tegen MM's ASWH .
Van mij mogen Heerjansdam en Kozakken Boys er ook in blijven. Doe dan TOGR er maar uit met Maassluis ofzo. Lekker veel spelen in de regio, nooit weg. Wel lastig, Jack weet alles van onze spelers, dus of ASWH dan wint van Barendrecht....
www.thuisuiteten.nl
pi_46460607
Trouwens, TerroRobbie of Yeahinho... Wat weten jullie van het gerucht dat Kozakken Boys gesproken zou hebben met de OJC-spelers Sander Schouwenaar en Wesley Meeuwsen? Is dat complete onzin of zitten de bronnen die dat melden er niet ver naast?
www.thuisuiteten.nl
pi_46467112
Wow hoor het al, echte clubliefde allemaal daarzo, lach me trouwens rot om al die voetbalclubs waar de belastingdienst even gaat na vorderen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_46467979
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:23 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, TerroRobbie of Yeahinho... Wat weten jullie van het gerucht dat Kozakken Boys gesproken zou hebben met de OJC-spelers Sander Schouwenaar en Wesley Meeuwsen? Is dat complete onzin of zitten de bronnen die dat melden er niet ver naast?
Niet dat ik er veel van weet, maar TR ziet hooguit 1 of 2 wedstrijden van OJC per jaar, dus die hoef je het iig niet te vragen. Ik heb er nog niks over gehoord, maar dat soort geruchten zullen natuurlijk ook liever niet naar buiten worden gebracht bij onze club...

Ennuh, raptorix.. wat zit je nou eigenlijk dwars? Het is bij de hoge amateurs (helaas) volkomen 'normaal' dat er elk seizoen een paar spelers van club A naar club B of C verkassen.
pi_46472357
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:58 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Niet dat ik er veel van weet, maar TR ziet hooguit 1 of 2 wedstrijden van OJC per jaar, dus die hoef je het iig niet te vragen. Ik heb er nog niks over gehoord, maar dat soort geruchten zullen natuurlijk ook liever niet naar buiten worden gebracht bij onze club...

Ennuh, raptorix.. wat zit je nou eigenlijk dwars? Het is bij de hoge amateurs (helaas) volkomen 'normaal' dat er elk seizoen een paar spelers van club A naar club B of C verkassen.
Verkassen is wat anders als benaderen, zeker als dit gebeurt met zwart geld.
pi_46472767
Tuurlijk wordt er benaderd. Hoe moeten ze anders aan nieuwe (goede) spelers komen..? Wachten tot ze zich komen aanbieden?

Wat niet wegneemt dat Kozakken Boys een schijtclub is . Heel je team bij elkaar kopen .
pi_46473960
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
Tuurlijk wordt er benaderd. Hoe moeten ze anders aan nieuwe (goede) spelers komen..? Wachten tot ze zich komen aanbieden?

Wat niet wegneemt dat Kozakken Boys een schijtclub is . Heel je team bij elkaar kopen .
Bijvoorbeeld, het is maar amateurvoetbal, plezier moet voorop staan, natuurlijk hoeft het sportieve resultaat niet minder te zijn. Leuk hoor al die clubs waar alles om het eerste draait, en de rest kan lekker in de stront zakken. Dit is ook 1 van de redenen dat steeds minder vrijwilligers actief willen zijn bij dit soort clubs. En tjah zodra de rijke sponsor zich terug trekt stort de hele club in elkaar, inclusief overige elftallen.
pi_46493206
Spelers benaderen voor het eerste hoeft niet te betekenen dat de rest van de club er bekaaid vanaf komt.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 februari 2007 @ 18:34:34 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_46497997
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:14 schreef methodmich het volgende:
Spelers benaderen voor het eerste hoeft niet te betekenen dat de rest van de club er bekaaid vanaf komt.
Het tweede van jouw club, is al 5 jaar op rij kampioen in de hoofdklasse.

pi_46501919
quote:
Hoeft niet, helaas is dat bij een hoop clubs waar betaald wordt wel het geval, bij AFC betaald men de hoogste contributie van nederland, maar behoorlijke netten op het 2e veld kunnen er niet vanaf.
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 februari 2007 @ 20:18:20 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_46502045
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hoeft niet, helaas is dat bij een hoop clubs waar betaald wordt wel het geval, bij AFC betaald men de hoogste contributie van nederland, maar behoorlijke netten op het 2e veld kunnen er niet vanaf.
Daar noem je ook een elitaire kutclub

pi_46502129
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Daar noem je ook een elitaire kutclub

Mag ik 2 kopjes koffie en een spa rood:
Dat is dan: 6,30 mijnheer
pi_46502239
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

En douchen doe je op de gang en een broodje bal krijg je op een bordje incl. augurkje. AFC
Maar bij AFC betaal je meer voor de naam en reputatie dan voor het eerste, hoor. Dat wordt betaald door de zgn. AFC-vriendelijke bedrijven.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_46503083
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:23 schreef Sersjee het volgende:

[..]

En douchen doe je op de gang en een broodje bal krijg je op een bordje incl. augurkje. AFC
Maar bij AFC betaal je meer voor de naam en reputatie dan voor het eerste, hoor. Dat wordt betaald door de zgn. AFC-vriendelijke bedrijven.
Jep bij ons krijg je tenminste broodje bal druipend van het vet met sate of mayo, geserveerd door Monica (volgens mij lopen er 3 poolse dames die allen Monica heten ).
Overigens bulken wij van de poen omdat we niet betalen, zodat er allerlei leuke dingen kunnen gedaan worden voor alle leden. Bijvoorbeeld qua muziek optredens zijn we echt uniek, met name in het Sing a Song Country gebeuren, hebben we al menige wereldster gehad.

Zowiezo een erg muzikale vereniging, zo speel ik bijna wekelijks met de zanger van Alamo Race Track. En de toetsenist van Johan/ Ellen van Damme.

We zijn ook enige vereniging met biertanks in amsterdam, niet 1, maar 2x 500 liter
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 februari 2007 @ 20:54:07 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_46503505
Wij hebben Henkie Damen als a.s. eerste elftal speler.

pi_46509361
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef tong80 het volgende:
Wij hebben Henkie Damen als a.s. eerste elftal speler.

Wie
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:51:50 #150
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46509600
quote:
Precies, Barendrecht betaalt volgens mij behoorlijk en heeft zo'n beetje de grootste en beste jeugd en een groot arsenaal aan senioren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')