abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46343065
Ah ja, zo. Inderdaad, zou leuk zijn voor Barendrecht. Jack is ook wel iemand die zoiets graag wil voor de uitstraling van de club enzovoort.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46343117
Ik volg het amateurvoetbal niet zo, maar mijn favoriete club is Sparta '25
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46356139
MM, als je dit leest wil je me dan even PM'en over het contact van jou/ASWH met Human? Wij krijgen m maar niet te pakken, vandaar...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46370287
Haha, ik weet niet of ik al PM's kan versturen. Zal even een poging wagen.
www.thuisuiteten.nl
pi_46372679
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:43 schreef methodmich het volgende:
Haha, ik weet niet of ik al PM's kan versturen. Zal even een poging wagen.
Of zet het hier neer, of is het geheim?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46372829
Nee hoor, maar Sandje wilde een PM.

Momenteel heb ik nog maar 2 geheimpjes onder de pet. Het derde geheim is afgeketst, wel jammer.
www.thuisuiteten.nl
pi_46373188
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, maar Sandje wilde een PM.

Momenteel heb ik nog maar 2 geheimpjes onder de pet. Het derde geheim is afgeketst, wel jammer.
Nieuwe speler?
pi_46373576
Twee nieuwe spelers, een derde zou komen, maar heeft zich toch bedacht.
www.thuisuiteten.nl
pi_46374077
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:33 schreef methodmich het volgende:
Twee nieuwe spelers, een derde zou komen, maar heeft zich toch bedacht.
Zolang ze maar niet weer bij ons vandaan komen
pi_46388996
Als het nieuws uit Zeeland is, verneem ik dat natuurlijk graag van je .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46394341
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zolang ze maar niet weer bij ons vandaan komen
Die speler heeft zich bedacht. Maar ik noem verder geen naam om die speler niet in diskrediet te brengen. Hoewel die uiteindelijk toch gekozen heeft voor een langer verblijf bij Vogels.

Sand: Op het gerucht Björn Langeveld na nog geen Zeeuwen. Althans, niet van Zeeuwse clubs.
www.thuisuiteten.nl
pi_46405489
Vanmiddag geoefend tegen 's-Gravenzandse SV. Zonder Human, Dias, Schut en Boogers nota bene en toch tegen een ploeg uit de "hoofdklasse D". Gezapig potje waarin ASWH zonder zich in te spannen eenvoudig won en het krachtsverschil toch vrij groot bleek. Voor rust goals van Izaäk Verhoeven en Marphe Redjosetiko, na rust de 3-0 door Rory van der Weijden.

Het was wel gezellig, met name door de aanwezigheid van de plotsklaps beroemde Ambachter en ASWH-supporter die gisteren de krant haalde met zijn prijswinnende kip.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:20:48 #113
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46405742
Barendrecht - Delft 5-2.
Verdediging was basis, 3 middenvelders en aanval was reserve. Veel kansen gehad, beetje slordig. Zeker verdedigend. Eerste tegengoal een erg mooi afstansschot, maar de tweede een kopbal waarbij de kopper gewoon helemaal vrij werd gelaten . Van Ommeren scoorde viermaal, Bruce Godvliet de andere goal. Niveauverschil was aanmerkelijk. Maar was leuk, bij Delft nog familie rondlopen .

In de kwartfinale (voor het behalen van de KNVB beker dus eigenlijk de finale) thuis tegen VVSB, nu 4e in hoofdklasse zondag. Wordt lastig, maar thuisvoordeel is fijn, zijn ze erg moeilijk te kloppen. Wordt lastig, maar lijkt me een leuke ontmoeting, kijken hoe ze ervoor staan .

Smitshoek verlies na penalty's van Lisse, helaas. Had wel leuk geweest natuulijk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46406507
Wally vier keer gescoord! Haha, doet ie toch leuk in zijn afscheidsweken.

Lisse inderdaad maar zeer nipt voorbij Smitshoek, ook opvallend.
www.thuisuiteten.nl
pi_46407377
0-1 gewonnen tegen Volendam, gelukkig heeft concurrent gewonnen anders hadden we periode titel gewonnen, gezien het feit dat we 5 weken terug zwaar in degredatie problemen stonden was dat toch wel iets van het goede geweest
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:00:48 #116
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46412863
Yurtcan Kayis , onder meer ex-Sparta, blijft komend seizoen wel, ondanks interesse van diverse hoofdklassers. Gelukkig maar, goede speler, goede gast . Zal dan wel samen met die Corneille controlerend op het middenveld gaan spelen, dan hebben ze daar genoeg routine staan in ieder geval .
pi_46414159
ADO'20 1 is onverwachts morgen vrij, de reden is een niet leuke...
quote:
Oud-voorzitter FC Turkiyemspor doodgeschoten

anp | Gepubliceerd op 17 februari 2007, 23:08
Laatst bijgewerkt op 17 februari 2007, 23:12
AMSTERDAM - In de Jan Rebelstraat in de Amsterdamse wijk Osdorp is zaterdagavond de oud-voorzitter van de Amsterdamse voetbalclub FC Turkiyemspor, Nedim Imac, doodgeschoten. Er zijn volgens de politie meerdere schoten op Imac gelost en hij is meerdere keren geraakt, waaronder in zijn hoofd.

De Turkse Imac overleed op straat aan zijn verwondingen. De politie gaat uit van meerdere daders, die nog voortvluchtig zijn.

Enkele uren na de schietpartij trof de politie in de buurt van de Hoogheemraadweg in Osdorp een wit busje aan. Het busje was overgoten met benzine, maar niet aangestoken. De politie gaat ervan uit dat dit de mogelijke vluchtauto van de daders is.
Onlangs terug getreden om voor z'n zieke moeder te zorgen, toen de belastingnaheffing en nu dit... Hier zal nog lang over gesproken worden en ik vraag me af of Turkiyem dit gaat overleven (no pun intended)
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_46414341
Dat zal allemaal wel met elkaar te maken hebben dan. Lekker clubje zeg....
pi_46414563
Tja.

De paar keer da'k hem heb gesproken vond ik het een aardige man, Turkiyem was zijn grote liefde.

De geur van zwart geld heeft altijd al om Turkiyem gehangen (ik heb bedragen gehoord die spelers kregen toen ze nog in de derde klasse speelden, zoveel krijg ik niet eens bij m'n baas!), dat zal hierdoor niet minder worden. Op deze zaak kunnen een hoop theorieën worden losgelaten, t/m de Turkse maffia aan toe.
  Trouwste user 2022 zondag 18 februari 2007 @ 08:36:13 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_46418375
Ben benieuwd wat de achtergronden zijn van die moord.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 18 februari 2007 @ 15:40:16 #121
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46428185
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:51 schreef methodmich het volgende:
Bij Barendrecht heeft Jack van den Berg de aanvoerdersband afgenomen van Giovanni Franken en deze aan Xander van der Veeke gegeven. Franken is er niet blij mee en bezint zich op zijn toekomst. Dat soort gerommel kunnen ze nu niet gebruiken lijkt me.
Het bezinnen is klaar:
quote:
Giovanni Franken vertrekt na dit seizoen bij BVV Barendrecht. Dat hebben club en speler in goed overleg besloten. Franken en hoofdtrainer Jack van den Berg zagen geen perspectieven voor een langduriger samenwerking. Onlangs ontnam Van den Berg de middenvelder al de aanvoerdersband.
Franken is vast van plan het seizoen bij Barendrecht goed af te maken. Hij wil op een goede manier afscheid nemen en zal alles doen om een bijdrage te leveren aan het behalen van het kampioenschap.
Jammer, op zich een goede speler natuurlijk. Het is er alleen toch nooit echt uitgekomen, dat terwijl hij geloof ik meer geld opstreek dan de rest bij elkaar. Dan is dit het beste .

Rene Vermunt traint volgend jaar trouwens Capelle, of Bob met hem meegaat weet ik niet, van mij mag hij blijven .
pi_46429154
quote:
Op zondag 18 februari 2007 08:36 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd wat de achtergronden zijn van die moord.

Afrekening in het criminele circuit, waarschijnlijk drugs. Ga daar maar van uit.

Stormvogels/Telstar 2 - ADO'20 2 0-6
Heerlijke pot, eindelijk weer eens genoten van mijn jongens.
pi_46429671
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef BVO het volgende:

[..]

Rene Vermunt traint volgend jaar trouwens Capelle, of Bob met hem meegaat weet ik niet, van mij mag hij blijven .
En natuurlijk zijn dochter langs de lijn. In Capelle moet je zijn!

Franken weg zat er in, ben benieuwd waar hij gaat belanden.
www.thuisuiteten.nl
pi_46429737
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Afrekening in het criminele circuit, waarschijnlijk drugs. Ga daar maar van uit.
Dat zit er wel in ja, was net ook op het nieuws. Ik denk eigenlijk dat je gelijk hebt dat de club, in combinatie met de naheffing, wel eens in enorme problemen kan gaan komen.

Overigens is Zeinstra gestraft voor het slaan van een toeschouwer tegen jullie, las ik.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 februari 2007 @ 16:23:47 #125
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46429862
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

En natuurlijk zijn dochter langs de lijn. In Capelle moet je zijn!

Franken weg zat er in, ben benieuwd waar hij gaat belanden.
Ik had d'r nog nooit gezien, maar gisteren was ze er... ik was aangenaam verrast ja .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')