abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46717818
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:

Leuk interview met m'n oom in het Brabants Dagblad.

[..]
Momenteel train ik nog de D2.
[..]
Nee!! !! Dit meen je niet .

Afgelopen zaterdag hebben wij dus tegen die D2 gevoetbald, en als trainer/coach van de tegenstander heb ik hem uiteraard de hand geschud . Heb hem verder niet echt bezig gezien, aangezien ie aan de overkant van het veld stond. Maar op een gegeven moment viel ie wel op, toen hij stond te stuiteren van opwinding langs de lijn .

We verloren met 2-0, maar hij kwam na de wedstrijd nog even persoonlijk onze kleedkamer binnenwandelen om onze jongens te vertellen dat ze - alhoewel we fysiek nog wat tekort kwamen omdat we een jaar jonger zijn - er voetbaltechnisch echt wel komen. En hij eindigde met "jullie deden het... zó ".

Ik dacht nog bij mezelf "wat een lieve ouwe vent. Komt een stel wildvreemde jochies even een hart onder de riem steken, terwijl ze er eigenlijk helemaal niks van kunnen ". Ik vond het geweldig, prachtige trainer .

Hulde voor deze man!

Trouwste user 2022 dinsdag 27 februari 2007 @ 00:57:57 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_46719854
Wat leuk Ome Sijmen is dan ook een begrip

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46726832
Uniek ik amateurvoetballand.
www.IJSSELMEERVOGELS.TV

Beleef een ongekende voetbalsfeer op de rooie kant van de westmaa!
Heb je ook zo'n hekel aan die club van blauw en wit. Ze hebben geen supporters en ze spelen weer voor niks. Want het leven duurt maar even. Ja de blauwe gaan eraan.
pi_46739302
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
Leuk interview met m'n oom in het Brabants Dagblad.

Sijmen van Eck: 'Ik heb nooit lopen zwabberen'
door Henk van den Bosch

Vrijdag 23 februari 2007 - ZALTBOMMEL - Sijmen van Eck is, gezien zijn leeftijd van 75 jaar, de laatste jaren sportief aan het afbouwen. In totaal is hij bijna 50 jaar als voetbaltrainer in touw geweest. Ook was hij actief als senioren- en jeugdtrainer van petanquevereniging Jeu de Bommel (Zaltbommel).

,,Bij Nivo-Sparta (Zaltbommel) heb ik vijftien jaar, als stopperspil, in het eerste gespeeld. Daarnaast heb ik bij Nivo het eerste team getraind en een groot aantal jeugdteams. Als trainer werd ik in het seizoen 1969-1970 met Nivo-Sparta kampioen. Momenteel train ik nog de D2. Ik ben al meer dan vijftig jaar lid en ook erelid. Verder heb ik in de regio nog twaalf andere clubs getraind, zowel eerste elftallen als jeugdteams. Ik durf te stellen dat ik een succesvolle trainer ben geweest, die veel kampioenschappen in de wacht heeft gesleept." Absoluut hoogtepunt was het winnen van de KNVB-beker, met de jeugd van Nivo-Sparta, die toen uitkwam in de derde divisie, landelijk. "Vorig seizoen won ik nog de titel met de B1 van Kerkwijk", vertelt Van Eck, die aan zijn laatste seizoen als jeugdtrainer bij Kerkwijk bezig is. ,,Trainingen verzorgen begint me steeds zwaarder te vallen. Daarom stop ik aan het einde van het seizoen. Ik zou nog wel aan de slag willen als coach van een jeugdteam."

Ik heb nog onder hem gevoetbald. Misschien heeft elftalleider ook nog training van hem gehad.

Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 februari 2007 @ 17:54:08 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_46739772
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:41 schreef Elftalleider het volgende:

[..]
Je quote mijn post. Maar wat wil je zeggen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46774457
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je quote mijn post. Maar wat wil je zeggen ?

Ging niet helemaal goed met mijn pc gister maar wilde zeggen dat ik nooit geen training van hem heb gehad maar hem wel ervaren heb als elftalleider en zelfs daar was ie gepassioneerd in een goude vent die je tegenwoordig nog maar weinig op de velden ziet er zijn zowiezo onder de jeugd van tegenwoordig nog maar heel weinig echte voetbaldieren waar zijn ze gebleven tong de echte voetballers die ook na hun actieve carriere voor de voetbal behouden blijven ik noem een rob roding, henk de laat, mijn eigen persoontje niet te vergeten natuurlijk de rest loopt volgens mij zaterdags een beetje verveeld door de stad te hobbelen met moeders de vrouw
  Trouwste user 2022 woensdag 28 februari 2007 @ 15:55:39 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_46774916
Ik heb er destijds in het clubblad nog een column over geschreven. Het is dat René met het eerste mee mocht doen, anders hadden we Hans nooit meer op het voetbalveld gezien.

pi_46775465
Het gele kaarten systeem gaat op de schop:
quote:
De halve gele kaarten in het amateurvoetbal worden afgeschaft. Dat maakte districtsvoorzitter Hans Spierings van de KNVB gisteravond bekend tijdens de loting voor de eerste ronde van de AD Rotterdams Dagblad Cup. Dit betekent dat spelers voortaan sneller tegen een schorsing aanlopen. Als ze er drie hebben, moeten ze één wedstrijd vanaf de zijlijn toekijken. Halve gele kaarten worden gegeven voor commentaar op de leiding en spelverderf, zoals het wegtrappen van de bal als het spel stil ligt.

,,Nu wordt een speler pas gestraft als hij daar zes keer een gele kaart voor heeft gehad. Dat wordt straks veel eerder,’’ beschreef Spierings de gevolgen voor de clubs. ,,De vraag is alleen nog of de eerste schorsing volgt na drie of na vier gele kaarten. Wij, als districtsbestuur van West II, pleiten voor na drie kaarten.’’

De KNVB kondigde op het gebied van gele kaarten nog meer veranderingen aan. Nu wordt een speler na drie gele kaarten één duel geschorst, na vier kaarten voor twee wedstrijden uitgesloten en na vijf of meer prenten voor drie duels. Als een speler dan in één wedstrijd bijvoorbeeld zijn zesde en zevende kaart krijgt, wordt hij voor in totaal zes duels geschorst. Dat wordt bijgesteld. De vierde, vijfde en zesde prent of meer worden telkens met één wedstrijd schorsing beboet.’’
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46797739
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:55 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er destijds in het clubblad nog een column over geschreven. Het is dat René met het eerste mee mocht doen, anders hadden we Hans nooit meer op het voetbalveld gezien.

Nou ik heb hans nog niet gezien ??! zijn moeder daarentegen wel maar rene komt er denk ik wel als ie zich zo blijft ontwikkelen, denk dat we hem binnenkort een paar keer meer laten trainen met de 1e selectie. heb je gezien dat de complete groep behouden blijft voor volgend seizoen denk dat dit een zeer goede zaak is
pi_46798243
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:
Het gele kaarten systeem gaat op de schop:
[..]
Op zich niet slecht. Dat geneuzel met halve kaarten is ook niet echt praktisch, de duidelijkheid van dit idee is zeker een pre. En die schorsingen (zoveel wedstrijden na 5 kaarten etc.) 'gewoon' op 1 wedstrijd per keer is iets dat al lang had moeten gebeuren, dat vind ik zo'n onzin...
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  Trouwste user 2022 donderdag 1 maart 2007 @ 17:27:51 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_46813621
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 08:47 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Nou ik heb hans nog niet gezien ??! zijn moeder daarentegen wel maar rene komt er denk ik wel als ie zich zo blijft ontwikkelen, denk dat we hem binnenkort een paar keer meer laten trainen met de 1e selectie. heb je gezien dat de complete groep behouden blijft voor volgend seizoen denk dat dit een zeer goede zaak is
Hans was er zaterdagmiddag voor het eerst sinds lange tijd. Hij is inmiddels helemaal grijs en haren tot aan z'n kont.

Ja mooi dat ze allemaal blijven. Mooiste vind ik nog dat de doelman blijft, da's een echte klasbak.

pi_46817513
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:22 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Op zich niet slecht. Dat geneuzel met halve kaarten is ook niet echt praktisch, de duidelijkheid van dit idee is zeker een pre. En die schorsingen (zoveel wedstrijden na 5 kaarten etc.) 'gewoon' op 1 wedstrijd per keer is iets dat al lang had moeten gebeuren, dat vind ik zo'n onzin...
Precies. Vind het ook een goed voornemen.

Voor de AD-cup heeft ASWH een uitduel bij Rijsoord geloot op 27 maart. Leuke regiopot. Ben benieuwd of ze het serieus nemen. Titel kan toch niet meer, beker liggen we uit, dus wie weet. Toch aardige prijzen te verdienen. De laatste twee edities gingen naar DOTO.
www.thuisuiteten.nl
pi_46818187
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hans was er zaterdagmiddag voor het eerst sinds lange tijd. Hij is inmiddels helemaal grijs en haren tot aan z'n kont.

Ja mooi dat ze allemaal blijven. Mooiste vind ik nog dat de doelman blijft, da's een echte klasbak.

Van der Cammen blijft, ik las het op de site ja.

Hoe doet Paymans het eigenlijk bij jullie?
Irritant en arrogant branieschoppertje vond ik dat hier altijd .
  Trouwste user 2022 donderdag 1 maart 2007 @ 20:04:27 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_46819116
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ken hem niet persoonlijk.Maar een goeie voetballer.

Trouwens ik heb ome Sijmen gebeld en je post aan hem voorgelezen.Ik hoorde hem glunderen door de telefoon

vrijdag 2 maart 2007 @ 08:32:39 #240
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_46835831
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wesley doet het bij ons heel goed scoort regelmatig, en wat jij over hem zegt ?? ik heb hem zo nog niet
mee gemaakt maar nu draait het bij ons natuurlijk ook lekker dit seizoen dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben
heeft wel een heel lieve vriendin
pi_46844792
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Trouwens ik heb ome Sijmen gebeld en je post aan hem voorgelezen.Ik hoorde hem glunderen door de telefoon

Haha, geweldig . Wat wist ie uit te brengen?
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 maart 2007 @ 17:50:33 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_46853169
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:57 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Haha, geweldig . Wat wist ie uit te brengen?
Hij wilde dat ik het uitprintte

Trouwste user 2022 zaterdag 3 maart 2007 @ 14:20:32 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_46876441
Afgelast

pi_46877955
Bij ons niet afgelast, ik denk dat ik zo maar eens de 2e helft ga kijken!
pi_46880861
Ajax - IJsselmeervogels 0-0, puntverlies voor F1Bas en VVIJSSELMEERVOGELS dus... Wordt nog erg spannend in de hoofdklasse .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46883219
Een matige 2e helft gezien. Kansen waren er, maar die werden niet benut. Aan beide kansen overigens, maar Seolto kreeg er net iets meer.

Zo kwam het dat DVO in de blessuretijd toch nog de 2-2 aan wist te tekenen, waardoor we 2 punten lieten liggen. Koploper VVC verloor in eigen huis met 0-2 van Klundert, dus lopen we toch een puntje in. Het verschil is nu 5 punten.
pi_46884372
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax - IJsselmeervogels 0-0, puntverlies voor F1Bas en VVIJSSELMEERVOGELS dus... Wordt nog erg spannend in de hoofdklasse .
Nou, lijkt me niet hoor. Vogels gewoon kampioen.

Ben zelf vandaag naar Leerdam gegaan voor de derby tussen LRC en Meerkerk, in 1C. Titelkandidaat LRC won simpel met 4-1. Ze zijn de belangrijkste concurrent van het NIVO Sparta van tong als het gaat om promotie. Aardig elftal wel, in ieder geval beter dan Rijsoord. Zat vooral via de vleugels wel wat voetbal in.

Binnen twintig minuten al 2-0. Bij de 1-0 kon spits Johan Bruggeman alleen op de keeper af en legde hij goed breed op Kevin Valkenburg. De tweede goal was een strafschop, terecht gegeven na een overtreding op Jimmy van Baarlen. Verdediger Gielens scoorde onberispelijk. Daarna zakte het spel wat in.

Na rust begon LRC aanvankelijk goed en had het al rap kunnen uitlopen, maar de kansen waren niet aan de ploeg besteed of de grensrechter vlagde onterecht af. Blijft toch een drama in die lagere klassen, die clubgrensrechters. Tot twee keer toe een belachelijke beslissing en de scheidsrechter ging er dan nog in mee ook.

Meerkerk kwam ineens terug tot 2-1, zodat het weer spannend leek te worden. Maar dat wilde LRC niet laten gebeuren en via twee goals van Willem Looijen, de topscorer, werd het 4-1. Bij de derde stond de grens ook al te vlaggen, maar deze keer negeerde de scheids het terecht. Daarna nog wat kansen op veel meer gemist, terwijl ze nog tien minuten met tien man speelden, wegens een blessure en het feit dat er al drie keer was gewisseld.

Wel grappig, naast ons stonden mensen van Spijk, de club waar Looijen vandaan komt. Die vertelden dat hij daar vorig seizoen 34 keer had gescoord in de vierde klasse en dat ze hem nu zo erg misten in de derde klasse. Maar ze waren wel lekker trots, leuk om te horen. Aan de andere kant naast ons een LRC-fan, die zei dat zijn club een zwaarder programma heeft dan NIVO en hij moest het dus nog zien.

Al met al wel een vermakelijk potje, op een opmerkelijk goed veld en in aardig weer. Er waren liefst 900 (!) mensen, mede door de vele afgelastingen in de regio natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_46885570
990 .

Dat moet ik hier nog zien gebeuren haha...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 3 maart 2007 @ 19:47:17 #249
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46885602
Ik zou niet weten hoeveel wij er elke week hebben. Ik denk zeker wel een man of 1000.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46886405
Elke beetje (hoofdklasse)amateurclub heeft wel zulke toeschouwersaantallen lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')