Nee!!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
Leuk interview met m'n oom in het Brabants Dagblad.
[..]
Momenteel train ik nog de D2.
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
Leuk interview met m'n oom in het Brabants Dagblad.
Sijmen van Eck: 'Ik heb nooit lopen zwabberen'
door Henk van den Bosch
Vrijdag 23 februari 2007 - ZALTBOMMEL - Sijmen van Eck is, gezien zijn leeftijd van 75 jaar, de laatste jaren sportief aan het afbouwen. In totaal is hij bijna 50 jaar als voetbaltrainer in touw geweest. Ook was hij actief als senioren- en jeugdtrainer van petanquevereniging Jeu de Bommel (Zaltbommel).
,,Bij Nivo-Sparta (Zaltbommel) heb ik vijftien jaar, als stopperspil, in het eerste gespeeld. Daarnaast heb ik bij Nivo het eerste team getraind en een groot aantal jeugdteams. Als trainer werd ik in het seizoen 1969-1970 met Nivo-Sparta kampioen. Momenteel train ik nog de D2. Ik ben al meer dan vijftig jaar lid en ook erelid. Verder heb ik in de regio nog twaalf andere clubs getraind, zowel eerste elftallen als jeugdteams. Ik durf te stellen dat ik een succesvolle trainer ben geweest, die veel kampioenschappen in de wacht heeft gesleept." Absoluut hoogtepunt was het winnen van de KNVB-beker, met de jeugd van Nivo-Sparta, die toen uitkwam in de derde divisie, landelijk. "Vorig seizoen won ik nog de titel met de B1 van Kerkwijk", vertelt Van Eck, die aan zijn laatste seizoen als jeugdtrainer bij Kerkwijk bezig is. ,,Trainingen verzorgen begint me steeds zwaarder te vallen. Daarom stop ik aan het einde van het seizoen. Ik zou nog wel aan de slag willen als coach van een jeugdteam."
Ik heb nog onder hem gevoetbald. Misschien heeft elftalleider ook nog training van hem gehad.
Je quote mijn post. Maar wat wil je zeggen ?quote:
Ging niet helemaal goed met mijn pc gister maar wilde zeggen dat ik nooit geen training van hem heb gehad maar hem wel ervaren heb als elftalleider en zelfs daar was ie gepassioneerd in een goude vent die je tegenwoordig nog maar weinig op de velden ziet er zijn zowiezo onder de jeugd van tegenwoordig nog maar heel weinig echte voetbaldieren waar zijn ze gebleven tong de echte voetballers die ook na hun actieve carriere voor de voetbal behouden blijven ik noem een rob roding, henk de laat, mijn eigen persoontje niet te vergeten natuurlijk de rest loopt volgens mij zaterdags een beetje verveeld door de stad te hobbelen met moeders de vrouwquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je quote mijn post. Maar wat wil je zeggen ?
quote:De halve gele kaarten in het amateurvoetbal worden afgeschaft. Dat maakte districtsvoorzitter Hans Spierings van de KNVB gisteravond bekend tijdens de loting voor de eerste ronde van de AD Rotterdams Dagblad Cup. Dit betekent dat spelers voortaan sneller tegen een schorsing aanlopen. Als ze er drie hebben, moeten ze één wedstrijd vanaf de zijlijn toekijken. Halve gele kaarten worden gegeven voor commentaar op de leiding en spelverderf, zoals het wegtrappen van de bal als het spel stil ligt.
,,Nu wordt een speler pas gestraft als hij daar zes keer een gele kaart voor heeft gehad. Dat wordt straks veel eerder,’’ beschreef Spierings de gevolgen voor de clubs. ,,De vraag is alleen nog of de eerste schorsing volgt na drie of na vier gele kaarten. Wij, als districtsbestuur van West II, pleiten voor na drie kaarten.’’
De KNVB kondigde op het gebied van gele kaarten nog meer veranderingen aan. Nu wordt een speler na drie gele kaarten één duel geschorst, na vier kaarten voor twee wedstrijden uitgesloten en na vijf of meer prenten voor drie duels. Als een speler dan in één wedstrijd bijvoorbeeld zijn zesde en zevende kaart krijgt, wordt hij voor in totaal zes duels geschorst. Dat wordt bijgesteld. De vierde, vijfde en zesde prent of meer worden telkens met één wedstrijd schorsing beboet.’’
Nou ik heb hans nog niet gezien ??! zijn moeder daarentegen wel maar rene komt er denk ik wel als ie zich zo blijft ontwikkelen, denk dat we hem binnenkort een paar keer meer laten trainen met de 1e selectie. heb je gezien dat de complete groep behouden blijft voor volgend seizoen denk dat dit een zeer goede zaak isquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:55 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er destijds in het clubblad nog een column over geschreven. Het is dat René met het eerste mee mocht doen, anders hadden we Hans nooit meer op het voetbalveld gezien.
Op zich niet slecht. Dat geneuzel met halve kaarten is ook niet echt praktisch, de duidelijkheid van dit idee is zeker een pre. En die schorsingen (zoveel wedstrijden na 5 kaarten etc.) 'gewoon' op 1 wedstrijd per keer is iets dat al lang had moeten gebeuren, dat vind ik zo'n onzin...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:
Het gele kaarten systeem gaat op de schop:
[..]
Hans was er zaterdagmiddag voor het eerst sinds lange tijd. Hij is inmiddels helemaal grijs en haren tot aan z'n kont.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:47 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Nou ik heb hans nog niet gezien ??! zijn moeder daarentegen wel maar rene komt er denk ik wel als ie zich zo blijft ontwikkelen, denk dat we hem binnenkort een paar keer meer laten trainen met de 1e selectie. heb je gezien dat de complete groep behouden blijft voor volgend seizoen denk dat dit een zeer goede zaak is![]()
Precies. Vind het ook een goed voornemen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:22 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Op zich niet slecht. Dat geneuzel met halve kaarten is ook niet echt praktisch, de duidelijkheid van dit idee is zeker een pre. En die schorsingen (zoveel wedstrijden na 5 kaarten etc.) 'gewoon' op 1 wedstrijd per keer is iets dat al lang had moeten gebeuren, dat vind ik zo'n onzin...
Van der Cammen blijft, ik las het op de site ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hans was er zaterdagmiddag voor het eerst sinds lange tijd. Hij is inmiddels helemaal grijs en haren tot aan z'n kont.
Ja mooi dat ze allemaal blijven. Mooiste vind ik nog dat de doelman blijft, da's een echte klasbak.
Ken hem niet persoonlijk.Maar een goeie voetballer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Van der Cammen blijft, ik las het op de site ja.
Hoe doet Paymans het eigenlijk bij jullie?
Irritant en arrogant branieschoppertje vond ik dat hier altijd.
Wesley doet het bij ons heel goed scoort regelmatig, en wat jij over hem zegt ?? ik heb hem zo nog nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Van der Cammen blijft, ik las het op de site ja.
Hoe doet Paymans het eigenlijk bij jullie?
Irritant en arrogant branieschoppertje vond ik dat hier altijd.
Haha, geweldigquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens ik heb ome Sijmen gebeld en je post aan hem voorgelezen.Ik hoorde hem glunderen door de telefoon
Hij wilde dat ik het uitprinttequote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Haha, geweldig. Wat wist ie uit te brengen?
Nou, lijkt me niet hoor. Vogels gewoon kampioen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax - IJsselmeervogels 0-0, puntverlies voor F1Bas en VVIJSSELMEERVOGELS dus... Wordt nog erg spannend in de hoofdklasse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |