http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=648594&name=OJC-Tellerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:21 schreef raptorix het volgende:
Wat hebben jullie qua bezoek Yeahinho?
Onze site is er nog niet zo lang. Die van OJC werd laatst nog door iemand op ons forum genoemd als voorbeeld hoe het zou moeten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=648594&name=OJC-Teller
De laatste week/weken is natuurlijk niet helemaal representatief, omdat het afgelopen weekend carnaval was, en de week daarvoor alles afgelast. Desalniettemin mogen we niet klagen.
Ik betwijfel of ze 't dit jaar gaan redden, misschien dat de Dammers de hegemonie eindelijk eens doorbreken (scheelt 6 verliespunten). Moet wel zeggen dat het tweede van ASWH niet op het niveau van 3/4 jaar geleden speelt, het zou echt goed zijn als ze in West o.i.d. mee zou kunnen doen, maar dat schijnt niet te kunnen om een of andere bureaucratische reden...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Dit jaar wordt het nog spannend voor ze. Al lag dat ook een beetje aan de zwakte van Zuid I hoor, dat ze zo makkelijk kampioen werden telkens.
Ik vind de site van Katwijk erg goed, zowel qua content als vormgeving.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onze site is er nog niet zo lang. Die van OJC werd laatst nog door iemand op ons forum genoemd als voorbeeld hoe het zou moeten.
Klopt, ze hebben dit jaar een wat minder team dan afgelopen jaren. Paar ervaren jongens gestopt, wat doorgeschoven naar 1 en een keepersprobleem. Al doet de vervangende keeper het zeker niet gek. Ook zijn er de nodige spelers uit A1 doorgeschoven die nog erg moeten wennen. Ze laten dit jaar ondenkbare punten liggen, tegen ploegen die ze normaal gesproken altijd klopten. Dus dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:39 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze 't dit jaar gaan redden, misschien dat de Dammers de hegemonie eindelijk eens doorbreken (scheelt 6 verliespunten). Moet wel zeggen dat het tweede van ASWH niet op het niveau van 3/4 jaar geleden speelt, het zou echt goed zijn als ze in West o.i.d. mee zou kunnen doen, maar dat schijnt niet te kunnen om een of andere bureaucratische reden...
ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Maar moet je dan zeggen we gaan niet voor het hoogste ?
Trouwens de laatste oefenwedstrijden een 16 jarig jochie gedebuteerd wiens vader een oud-eerste elftal speler is. Onze aanvoerder heeft nu zowel met zijn pa als met René in het eerste gespeeld
Oh ja natuurlijk.quote:
NIVO Sparta - Rijsoord .........3-0quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
NIVO Sparta - Rijsoord 0-0 bij rust...
Leuk toch ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:24 schreef Yeahinho het volgende:
Netjes tong.
Die mannen van Ruijsch stonden op mijn teampje te wachten voordat ze de kleedkamer in konden.
In het begin stonden we allemaal te roepen dat ie zo geweldig keepte want we kregen hem er niet in. 2 meter die vent en lijkt op Gomes waar we hem mee vergeleken. Alle kenners gaven later toe dat ze het verkeerd hadden gezien. Broertje van Ebi Smolarek was leuk om te zien maar lijkt me in de zaal een groter succes.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:30 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd tong! Jullie stevenen toch wel af op promotie op deze manier. Heb je die kale keeper nog gepest?
Wel een mooie voetballer om te zien.Maar als je aan zijn vader denkt vraag je je af waarom zijn zoons van die sprietjes zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Mariusz is trouwens de oudste van Wlodi's jongens. Maar inderdaad, beetje te licht.
Ja viel in voor Bert in het Water die eigenlijk geblesseerd was maar desondanks de voorkeur kreeg boven Pietje van der Plas. Hetgeen ik raar vind omdat ik dan Karel Uitdeschouw had opgesteld. Maar goed, was alleen al leuk Gerard Tuinslang langs de kant te zien vlaggen. Die de opvolger is van de legendarische Willem Soetekauw, zoals je weet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:59 schreef methodmich het volgende:
Weet je toevallig of Niels van Muyen nog ingevallen is / meespeelde bij Rijsoord??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |