abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46208202
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Volgens het opstellingenblaadje wel.
Hij speelde onopvallend begrijp ik hieruit.

Nu ja, in ieder geval wel basisspeler daar, is hij niet voor niks vertrokken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46208483
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tenzij tongs mannen promoveren natuurlijk!
Uiteraard.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46208561
Ik zag trouwens gisteren GPC 2 in oranje shirts lopen op ons sportpark. Speelden tegen het derde.
www.thuisuiteten.nl
pi_46208574
Die hebben flink gebaald kan ik je vertellen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46208610
Dat begrijp ik. Roteind weg en nog verloren ook. En dan mis je de match van 1 ook nog eens.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 11 februari 2007 @ 18:57:07 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_46212659
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tenzij tongs mannen promoveren natuurlijk!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46248215
Mocht NIVO promoveren, zijn ze dan nog in staat om spelers te halen tong of gaan ze het dan met de huidige selectie proberen?
www.thuisuiteten.nl
pi_46249200
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef methodmich het volgende:
Mocht NIVO promoveren, zijn ze dan nog in staat om spelers te halen tong of gaan ze het dan met de huidige selectie proberen?
Tong is al geld aan het genereren. Voor elke post in Fok! ontvangt hij van de plaatselijke middenstand 1 euro, die NIVO vervolgens op de spelersmarkt kan besteden.
  maandag 12 februari 2007 @ 20:40:45 #59
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46250161
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef methodmich het volgende:
Bob Vermunt als matchwinner hoorde ik op Rijnmond.
De goal:

En speciaal voor jou nog Ommeren en Lodder. Wally kreeg voor deze actie geel wegens een schwalbe, ik weet het niet... volgens mij werd hij wel degelijk geraakt.

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 februari 2007 @ 05:09:24 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_46251878
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Tong is al geld aan het genereren. Voor elke post in Fok! ontvangt hij van de plaatselijke middenstand 1 euro, die NIVO vervolgens op de spelersmarkt kan besteden.
Dan kunnen we van Nistelrooij kopen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46279032
Leuk topic, zal ook is over mijn amateurclub vertellen. De gezelligste club van Vlaardingen: vv CION!

Geen jeugd en maar 6 teams, voetballen zaterdag 4 klasse..

Liggen al een paar jaar over hoop met de gemeente, zij willen ons weg hebben. Hierop is er een aantal keer actie ondernomen:

Geen velden? Dan maar voetballen midden in het centrum!

Met de gemeenteraadsverkiezen hebben we hier ook overal de verkiezingsposters overplakt met onze eigen "STEUN VV CION" aanplak biljetten

Deze acties leidde tot de volgende reactie van de gemeente..
quote:
CION mag nog een jaartje ballen aan Marathonweg

VLAARDINGEN -

Sportwethouder Ben van der Velde wist het begin dit jaar nog zeker. CION? Die moest in juli letterlijk en figuurlijk het veld ruimen, daar aan de Marathonweg.

De huur van het complex van de Vlaardingse voetbalvereniging was immers al een aantal jaren geleden door de gemeente Vlaardingen opgezegd en verder -vond Van der Velde- had de club sowieso geen toekomst meer. Een voetbalvereniging zonder jeugd is ten dode opgeschreven.

CION voerde actie voor het voortbestaan van de club met als hoogtepunt de bezetting van het Liesveldviaduct.

Nu heeft de gemeente Vlaardingen besloten CION nog een jaar uitstel te geven. De reden? De plannen voor de herontwikkeling van het terrein aan de Marathonweg zijn nog steeds niet in de uitvoeringsfase. CION mag daardoor nog een extra seizoen doorvoetballen.

In die tijd zal de Vlaardingse voetbalvereniging wel door moeten zoeken naar een ander veld.
Uiteraard voetballen we ook! Zaterdag is de vete Vlaardingen - Schiedam uitgevochten tussen CION en VVK, met een klinkende 7-1 voor ons.
Laatste drie wedstrijden 18 goals voor 3 tegen, zijn de 3de periode goed begonnen. Vorig jaar de finale voor de nacompetitie tegen Den Bommel verloren..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_46280495
Tof, zo'n club .

Nooit jeugd gehad, oorspronkelijk begonnen als studentenclub, of gewoon 1 grote tuigbende die tegen alles en iedereen is, en daarom geen jeugd kan en wil hebben? Vertel eens...?

Gelikte site hebben ze wel trouwens .
pi_46281253
Ver verleden opgestart als bedrijfsvoetbal, van de Texaco (Chevron)..
Maar die wil er niks meer mee te maken hebben.

Voor de rest hebben we maar 1 veld, dus jeugd kennen we niet eens kwijt.

Vorig jaar waren we zelfs met eerste nog op trainingskamp, toen hebben we het tweede maar de competitie ingestuurd haha.
Tuigbende komt beter in de buurt haha, maar iedereen is welkom..
pi_46282333
Vanavond naar een oefenpotje geweest: Rozenburg (3e klasse za) tegen PFC (2e klasse zo). Scheelt maar 1 klasse, maar PFC was drie klassen beter. Uitslag 1-5, met speels gemak.
pi_46282655
Wat een gedoe Staanplaats met je club.
That's all folks!
  woensdag 14 februari 2007 @ 04:15:13 #66
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_46286598
Mijn oma heeft glazen van CION... Vlaardingen OOST weetjewel...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_46286611
Ons eerste na een goede reeks nipt verloren, http://www.wvhedw.nl/nieuws/arc-zat1
Gelukkig is door de goede reeks het degradatiespook wel geweken, hoewel een punt of 6 erbij wel fijn zou zijn. Heb gister trouwens onze club in de wikipedia gezet
http://nl.wikipedia.org/wiki/WVHEDW
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_46287449
morguh heren hier is de elftalleider een bekende van onze tong die gisteren weer schitterde door afwezigheid bij de vriendschappelijke wedstrijd Nivo - Sparta 1 - Kozakken Boys 1 Rust 1-0 eindstand 2-0 een redelijke 1e helft met daarin een sterker kozakken boys maar ze waren niet in staat om het net te vinden nivo sparta was ook niet echt gevaarlijk maar kwam net voor rust door een mooie aanval op 1-0 2e helft een ander spelbeeld nivo sparta dicteerde 45 minuten lang en creeerde een paar goede kansen maar mede door goed keeperswerk bleef het 1-0 tot de 68e minuut toen werd er gescoord vanuit een corner al met al een goed resultaat a.s. Donderdag nog een potje voetbal tegen DESK ui tKaatsheuvel en dan gaan we even een paar daagjes het carnavalgedruis in en dan volgende week de belangrijke inhaalpot tegen Rijsoord. Tong zie je van het weekend wel ergens waggelen he Alaaf Alaaf Alaaf
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_46298135
Keurig hoor heren, winst op die Werkendamse fanatiekelingen! Zo lees ik het graag. KB wel met het eerste? Hopelijk wel, dan drukken jullie ze nog verder de crisis in.

ASWH gisteren op kunstgras geoefend tegen Nieuw-Lekkerland 1. Bij ASWH vooral het tweede, aangevuld met een paar jongere spelers die in 1 doorgaans wissel zijn. De eerste aanval was raak door Rory van der Weijden, daarna is er niet meer gescoord. Keeper Raymon Kuipers viel nog uit en werd vervangen door veldspeler Vincent de Klerk, die zijn doel wel schoon wist te houden.

Zaterdag oefenen tegen 's-Gravenzandse SV.

Onze oude trainer gaat welzijnswerk doen in Zuid-Afrika: http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1003
www.thuisuiteten.nl
pi_46300405
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef methodmich het volgende:
Te halen, in zin van geld betalen
IMO zouden amateurclubs die betalen per onmiddelijk uit de competitie gezet moeten worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_46301328
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 16:37 schreef raptorix het volgende:

[..]

IMO zouden amateurclubs die betalen per onmiddelijk uit de competitie gezet moeten worden.
Waarom?
pi_46301540
quote:

[..]

Jouw club stamt zo te lezen nog uit de tijd van de 1e wereldoorlog?

Welkom in 2007.
pi_46301558
quote:

[..]

Dan kun je de gehele hoofdklasse er wel uit gooien, m.u.v. sv Urk
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_46301751
quote:

[..]

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46301863
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 04:15 schreef reem het volgende:
Mijn oma heeft glazen van CION... Vlaardingen OOST weetjewel...
Vlaardingen West..

Familie hier wonen dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')