Volgens mij ben ik er ook nog zo eentje. Post niet veel, maar lees wel van alles.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ging niet helemaal goed met mijn pc gister maar wilde zeggen dat ik nooit geen training van hem heb gehad maar hem wel ervaren heb als elftalleider en zelfs daar was ie gepassioneerd in een goude vent die je tegenwoordig nog maar weinig op de velden ziet er zijn zowiezo onder de jeugd van tegenwoordig nog maar heel weinig echte voetbaldieren waar zijn ze gebleven tong de echte voetballers die ook na hun actieve carriere voor de voetbal behouden blijven ik noem een rob roding, henk de laat, mijn eigen persoontje niet te vergeten natuurlijk de rest loopt volgens mij zaterdags een beetje verveeld door de stad te hobbelen met moeders de vrouw![]()
Geldrop was wederom afgelast. De thuiswedstrijden liggen er wel erg snel uit hier, helaasquote:Op zondag 4 maart 2007 17:41 schreef methodmich het volgende:
Waardoor Papendrecht na de nederlaag in Meerssen nu op een degradatieplaats staat. Zal het hoofdklasseverblijf van de roodzwarten dan na dit seizoen weer stoppen?
Baronie een nette 3-0.
Ben er ook geweest vond dat er niet echt sprake was van een streekderby in het veld en LRC kreeg de doelpunten wel erg makkelijk cadeau grote verdedigingsfouten en een errug makkelijk gegeven strafschop als je zo'n schouderduw op het middenveld geeft laat de scheids door voetballen, schijnt dat de scheids voor de wedstrijd met de grensrechters had afgesproken dat ze pas mochten vlaggen als de speler die buitenspel stond aan de bal kwam daardoor was het wel heel erg lachwekkend om een grensrechter pas 5 seconden later te zien vlaggen en dan de reacties van het publiek te horen al met al wel een goede overwinning voor lrc blijft erg spannend bij ons volgende week Roda Boys - LRC en Terneuzense Boys - Nivo Spartaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, lijkt me niet hoor. Vogels gewoon kampioen.
Ben zelf vandaag naar Leerdam gegaan voor de derby tussen LRC en Meerkerk, in 1C. Titelkandidaat LRC won simpel met 4-1. Ze zijn de belangrijkste concurrent van het NIVO Sparta van tong als het gaat om promotie. Aardig elftal wel, in ieder geval beter dan Rijsoord. Zat vooral via de vleugels wel wat voetbal in.
Binnen twintig minuten al 2-0. Bij de 1-0 kon spits Johan Bruggeman alleen op de keeper af en legde hij goed breed op Kevin Valkenburg. De tweede goal was een strafschop, terecht gegeven na een overtreding op Jimmy van Baarlen. Verdediger Gielens scoorde onberispelijk. Daarna zakte het spel wat in.
Na rust begon LRC aanvankelijk goed en had het al rap kunnen uitlopen, maar de kansen waren niet aan de ploeg besteed of de grensrechter vlagde onterecht af. Blijft toch een drama in die lagere klassen, die clubgrensrechters. Tot twee keer toe een belachelijke beslissing en de scheidsrechter ging er dan nog in mee ook.
Meerkerk kwam ineens terug tot 2-1, zodat het weer spannend leek te worden. Maar dat wilde LRC niet laten gebeuren en via twee goals van Willem Looijen, de topscorer, werd het 4-1. Bij de derde stond de grens ook al te vlaggen, maar deze keer negeerde de scheids het terecht. Daarna nog wat kansen op veel meer gemist, terwijl ze nog tien minuten met tien man speelden, wegens een blessure en het feit dat er al drie keer was gewisseld.
Wel grappig, naast ons stonden mensen van Spijk, de club waar Looijen vandaan komt. Die vertelden dat hij daar vorig seizoen 34 keer had gescoord in de vierde klasse en dat ze hem nu zo erg misten in de derde klasse. Maar ze waren wel lekker trots, leuk om te horen. Aan de andere kant naast ons een LRC-fan, die zei dat zijn club een zwaarder programma heeft dan NIVO en hij moest het dus nog zien.
Al met al wel een vermakelijk potje, op een opmerkelijk goed veld en in aardig weer. Er waren liefst 900 (!) mensen, mede door de vele afgelastingen in de regio natuurlijk.
Weet niet wat ie tegenwoordig doet maar heb van horen zeggen dat ie van de week een bezoek bij ons cluppie heeft gepland samen met Raymond beerens.....maar dat zal je zelf ook wel gehoord hebbenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:18 schreef scheur het volgende:
Trouwens; wat doet Mischa Rook tegenwoordig, of is dat een beetje een lastige vraag, Elftalleider???
In feite wel natuurlijk, maar je weet het nooit. Maar mooi dat LRC tegen Roda Boys speelt. Kan wel eens een cruciaal weekendje worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Van de Boys moet NIVO toch makkelijk kunnen winnen
Het valt me op dat het al weer ff geleden is dat het forum wordt bij gewerkt maar stuur anders gewoon een mailtje naar de administrator het kan goed dat het er vanavond wel op staat maar beerens is ook een goede hoor door hem speelde onze aanvoerder niet bij Schijndel echt een klasbakquote:Op maandag 5 maart 2007 16:18 schreef tong80 het volgende:
Elftalleider ik heb zaterdag het wedstrijdverslag van de wedstrijd van LRC dat Methodmich hier heeft gepost, naar het NIVO forum gepost. Het staat er niet en komt er dus waarschijnlijk niet. Is toch raar ? Kan toch gewoon onder mijn naam op de site worden gezet ?
Zullen wel zien hoe het allemaal gaat lopen ik ga avond houdenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:38 schreef tong80 het volgende:
Zeker als je Björn uit het elftal speelt ben je geen verkeerde.
Houdoe. Groetjes aan Andréquote:Op maandag 5 maart 2007 16:46 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Zullen wel zien hoe het allemaal gaat lopen ik ga avond houden![]()
Ik heb het van horen zeggen dat rook en Beerens op gesprek kwamen maar ja je hoort dan ineens zoveel namen de ronde gaan maar ik neem aan dat we bij mijn cluppie in elke linie een versterking krijgen, maar wie is die multifunctionele voetballerquote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Mischa Rook heeft momenteel ook een commerciële functie bij TOP Oss meen ik. Gaat ie stoppen met profvoetbal dan?
Ik vond die strafschop wel terecht trouwens, Van Baarlen werd een doelrijpe kans ontnomen. Al had Wegereef hem niet gegeven.
Trouwens, zoekt NIVO nog een multifunctionele speler die op elke positie op het middenveld of in de aanval uit de voeten kan?
Of een andere club van minimaal eerste klasse niveau, beetje in de regio. Als iemand wat weet, meldt het dan even.
Ja heb het vanmorgen gezien Tong, vanavond spelen we om 20.00 uur in drunen tegen RKDVC de nieuwe club van onze oude en huidige trainer van LRC Frans Grondman hoop dat het door gaat maar als ik zo naar buiten kijk weinig kansquote:
Okee, ik stond bij de pingel meer aan de zijkant, kan schelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:23 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ik heb het van horen zeggen dat rook en Beerens op gesprek kwamen maar ja je hoort dan ineens zoveel namen de ronde gaan maar ik neem aan dat we bij mijn cluppie in elke linie een versterking krijgen, maar wie is die multifunctionele voetballer? praten kan altijd maar ga er niet vanuit dat er heel veel geld verdient kan worden....Nieuw Lekkerland kan na dit seizoen ook wel eens wat spelers nodig hebben want in hoor in de wandelgangen dat er veel jongens mee stoppen nu cees spaan er mee stopt ??!!
![]()
Blijf er bij dat die strafschop in mijn ogen niet terecht was stond ongeveer 10 mtr van die situatie vandaan en hij ging wel makkelijk liggen als het wat harder gewaaid had was hij zelf al omgevallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |