Oh, dat wist ik niet. Nouja, het is bij vlagen een geweldige speler natuurlijk, maar erg makkelijk lijkt hij me niet nee. En hij is ook in het veld nogal laks vaak, is zich wel bewust van het feit dat hij als een van de belangrijkste mannen gezien wordt zeg maar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:51 schreef methodmich het volgende:
Bij Barendrecht heeft Jack van den Berg de aanvoerdersband afgenomen van Giovanni Franken en deze aan Xander van der Veeke gegeven. Franken is er niet blij mee en bezint zich op zijn toekomst. Dat soort gerommel kunnen ze nu niet gebruiken lijkt me.
Klinkt toch wel gaaf, ondanks het niveau.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:01 schreef Beschouw het volgende:
Vanmiddag naar SC Botlek-Binnenmaas, de topper in 4e klasse D van West 2.
Dat is leuk, mag je Marco Nijssen de groeten doen als ie speelt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Nouja, het is bij vlagen een geweldige speler natuurlijk, maar erg makkelijk lijkt hij me niet nee. En hij is ook in het veld nogal laks vaak, is zich wel bewust van het feit dat hij als een van de belangrijkste mannen gezien wordt zeg maar.
Straks denk ik maar even naar RVVH - Barendrecht.
0-1quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:03 schreef BVO het volgende:
Straks denk ik maar even naar RVVH - Barendrecht.
Stemming zat er op het eind best inquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
Gezellig terrein bij RVVH nietwaar?
Speelde Marco nog dat je weet? En mooi dat Voorschoten verloor van Deltasport.
De mannen van tong spelen doelpuntloos gelijk in Nieuw-Lekkerland.
Begrijpelijk, lees net op de site waarom.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:02 schreef Yeahinho het volgende:
OJC won met 5-0 van Triborgh, de nummer laatst.
De stemming in de kantine was na afloop echter flink teneergeslagen.
Vertel dan anders weten we nog niks.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:02 schreef Yeahinho het volgende:
OJC won met 5-0 van Triborgh, de nummer laatst.
De stemming in de kantine was na afloop echter flink teneergeslagen.
Vrouw (sinds 2 weken) van onze meest waardevolle speler van vorig jaar overleed nog geen half uur na de wedstrijd. 25 jaar oud pas, echt niet normaal...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vertel dan anders weten we nog niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |