Gold diggenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:53 schreef bosb het volgende:
wat doet/deed die amanda eigenlijk in het dagelijks leven??
mwa, hij is behoorlijk muzikaal - maar niet in staat zich muzikaal verder te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:54 schreef Gigageil het volgende:
Brian muzikaal, slaat als een tang op een vet zwart varken....![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, hij is behoorlijk muzikaal - maar niet in staat zich muzikaal verder te ontwikkelen.
quote:
ik hoorde hetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
natasia tegen Nataniel: ik heb Brian meegestuurd.
natasia: ik neem haar wel even in mijn armen.
Bah, ik haat haar echt!
Dat zegt tjoerie ja..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:52 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar Amanda trapte toch overal met open ogen in?
Die krijgt nog wel een paar frontaaltjes verwacht ik zo.. Het zal niet lang duren voordat The Black Witch zich gaat ergeren, en dus uiten op haar specifieke manier..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
natasia: ik neem haar wel even in mijn armen.
Bah, ik haat haar echt!
Zo zag het er ook echt uit ja, van Brian. Zwaan kleef aan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
ja idd ik geef dr nog het voordeel van de twijfel nu..maar moet zeggen...de eerste indruk is niet heel positiefquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zegt tjoerie ja..
Ik heb Amanda niet gezien rond kerst. Nog geen oordeel.
Echt héél nozel komt ze niet over, maar schijn kan bedriegen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Zie je, ik ben er helemaal van in de war![]()
ik twijfel ook erg.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:01 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja idd ik geef dr nog het voordeel van de twijfel nu..maar moet zeggen...de eerste indruk is niet heel positief![]()
Hopelijk is Amanda een ranzige slons met een broertje dood aan keukencorvee.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:00 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Die krijgt nog wel een paar frontaaltjes verwacht ik zo.. Het zal niet lang duren voordat The Black Witch zich gaat ergeren, en dus uiten op haar specifieke manier..
Ik bouw er nog maar ééntje, misschien wordt ik dan weer helderquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond het al frappant dat je 2 x dezelfde fout maakte.....
We doen niet al 4 maanden gemiddeld 4 COS per dag hoor![]()
Ik kan me niet voorstellen dat als ze zo dik zou zijn met Nena dat ze haar zelfs als familie ziet, ze nooit of weinig het programma heeft gevolgd.... Volgens mij speelt ze het gewoon heel goed. Anders mag ze er over 3 weken wel uit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ik twijfel ook erg.
Te dom, te ordi, te onvoorbereid.
Ik hoop het tegenovergestelde.
Nee, maar vandaag ging het wel weer vre-se-lijk hard, met dik over de 50.000 views in de COS-reeks.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond het al frappant dat je 2 x dezelfde fout maakte.....
We doen niet al 4 maanden gemiddeld 4 COS per dag hoor![]()
Ik heb nog de (ijdele) hoop dat ze geweldig toneel speelt.... Ik kan er ook echt niet bij dat ze niet wist dat Nena zou vertrekken, maar ik kan me helemaal niet voorstellen dat ze niet weet waarom Nena moest vertrekken, als ze dat weet, dan weet ze ook voor wie ze moet uitkijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
ik twijfel ook erg.
ja...ik heb nog ongeveer 1 % de hoop dat ze morgen ineens leuk en slim uit de hoek komtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ik twijfel ook erg.
Toen Nena een betoog hield om haar op bezoek te krijgen toen werd Amanda beschreven als eoa kneus met een rot jeugd die in zeven sloten tegelijk looptquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:52 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar Amanda trapte toch overal met open ogen in?
Ze heeft niet veel gezien (t/m Kerst in ieder geval). Ze is een party-animal en gaat 5 dagen per week uit. Ze is ons niet!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat als ze zo dik zou zijn met Nena dat ze haar zelfs als familie ziet, ze nooit of weinig het programma heeft gevolgd.... Volgens mij speelt ze het gewoon heel goed. Anders mag ze er over 3 weken wel uit.
En agressieve vriendjes.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Toen Nena een betoog hield om haar op bezoek te krijgen toen werd Amanda beschreven als eoa kneus met een rot jeugd die in zeven sloten tegelijk loopt
kun je ook zien hoeveel users er kijken of posten?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag ging het wel weer vre-se-lijk hard, met dik over de 50.000 views in de COS-reeks.
Dan kan ze ondertussen misschien al heel aardig zwemmenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Toen Nena een betoog hield om haar op bezoek te krijgen toen werd Amanda beschreven als eoa kneus met een rot jeugd die in zeven sloten tegelijk loopt
Nee. Tenminste, ik niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
kun je ook zien hoeveel users er kijken of posten?
Kun je ook zien hoeveel gebruikers er in de COS waren vanavond?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag ging het wel weer vre-se-lijk hard, met dik over de 50.000 views in de COS-reeks.
GMTAquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
kun je ook zien hoeveel users er kijken of posten?
Sure, zolang ze geld hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:09 schreef avonne het volgende:
[..]
....
betekent dat dat ze gewoonlijk voor Brian types valt ...?
Ieder nadeel heb z'n voordeel zei Cruijff ooitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan ze ondertussen misschien al heel aardig zwemmen![]()
Schat, we zijn maar modjes. Wij kunnen dat nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Tenminste, ik niet.
Dacht ik. Of er moeten knopjes zijn die ik nog niet ontdekt heb. Day?![]()
zei ik ook al.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:10 schreef rooie3 het volgende:
Weet je wat raar is.
Zoveel screentests zijn er geweest en dan vragen ze gewoon een vriendin van Nena.
Bij nader inzien begin ik nu ook wel een beetje te twijfelen.. Komt ook omdat ze meteen haar kans greep bij Panorama, en wat opmerkingen die ze net deed.. Maar lekkere vriendin is dat dan, dat ze amper het programma waarin haar "zusje" zat.. Egocentrische .... dus, blijkbaar..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft niet veel gezien (t/m Kerst in ieder geval). Ze is een party-animal en gaat 5 dagen per week uit. Ze is ons niet!![]()
zie mijn subtekst hieronderquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik denk dat Amanda zich heel erg van de domme aan het houden is, beetje aftasten.. beetje proberen de onwetende en dus onbevooroordeelde te zijn.. Goede techniek!
Dat zie je wel vaker, dan worden er tig kinderen getest voor een bepaalde rol en dan blijkt het zoontje van de producer en de regisseuse het geschiktst te zijn, en dat heet dan "toeval"quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:10 schreef rooie3 het volgende:
Weet je wat raar is.
Zoveel screentests zijn er geweest en dan vragen ze gewoon een vriendin van Nena.
O jaaa. Domme domme modjes!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Schat, we zijn maar modjes. Wij kunnen dat niet
Join the club!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef spanishgirl het volgende:
Ik kijk het ook vanaf vandaag, door het filmpje van de trap van nena tegen bryan.![]()
Welkom bij DGK "De Grote Kickbox show"quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef spanishgirl het volgende:
Ik kijk het ook vanaf vandaag, door het filmpje van de trap van nena tegen bryan.![]()
Mja, het begint zich af te tekenen dat ze hier niet zo goed ligt immers.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind haar nu al leuker dan Nena.. veel spontaner
Jij kijkt dus alleen voor het neuken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef spanishgirl het volgende:
Ik heb het verlaten van Nena moeten missen... Dus echt de deur uit (2300-2330?) Misschien heb je ook het stukje van het gesprek tussen Amanda en Nena bij de poort?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de hele avond op file staan, dus mochten er verzoekjes zijn voor bepaalde fragmenten, hoor ik het wel. (vanaf 17:45 uur)
was niet echt mee aan het lezenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja, het begint zich af te tekenen dat ze hier niet zo goed ligt immers.![]()
Ik kon er niet naar kijken daarstraks, maar misschien dat ik het na een valiumpje trek: Natasia's tv-momentje, met de meest hypocriete huilbui ever caught on film.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de hele avond op file staan
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb het verlaten van Nena moeten missen... Dus echt de deur uit (2300-2330?) Misschien heb je ook het stukje van het gesprek tussen Amanda en Nena bij de poort?
de afscheidsspeech van nena over Huub of was dat niet bijzonder?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de hele avond op file staan, dus mochten er verzoekjes zijn voor bepaalde fragmenten, hoor ik het wel. (vanaf 17:45 uur)
Sorry, foutje...dacht dat je het filmpje van een bezigzijnde Nena en Brain had gezien.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Jij kijkt dus alleen voor het neuken?![]()
Nou dan heb je de 4 hoeren toch jammer genoeg gemist.
THUG LIFE was beter geweest ja.....net als zijn idool Tupacquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:16 schreef partyyboyy het volgende:
hahahaha oneee hij heeft BrainsPoetry op z'' n rug staan. Ik was al aan het kijken wat voor cheap tatoo het was.!
Leuk hoor...chinese tekens met die betekenis. Echt Leuk!![]()
En jij trapt daarin?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:13 schreef Day het volgende:
Die Amanda heeft zich dus helemaal niet ingelezen, hè?
Ik heb het niet over de relaties onderling, maar over het regelboek.quote:
Ik ken Amanda van heel vroeger toen we een jaar of 13 waren, ze was een goede vriendin van mijn nichtje (zaten ook samen op school).Maar haar stem was op die leeftijd al zo, dus het komt niet van het feestenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:18 schreef Gigageil het volgende:
Ze ziet er ziekelijk slecht uit met die blauwe kringen onder haar ogen....zal wel veel roken en feesten aan haar stem te horen......
Een tattoo van een Panter....lekker ordinair.....pffff....hoe zoeken ze dit type weer uit....![]()
Ach, zo'n regelboek uit je hoofd leren is ook vrij zinloos, je zoekt gewoon op wat je weten wilt wanneer je het weten wilt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:21 schreef Day het volgende:
Ik heb het niet over de relaties onderling, maar over het regelboek.
Het zal wel irriteren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Moet Hupert z'n tattoo laten luchten of gaat hij voortaan gewoon met zijn schouder bloot zitten![]()
Omschrijf haar persoonlijkheid is als je wilt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:22 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Ik ken Amanda van heel vroeger toen we een jaar of 13 waren, ze was een goede vriendin van mijn nichtje (zaten ook samen op school).Maar haar stem was op die leeftijd al zo, dus het komt niet van het feesten![]()
Ik weet niet hoe een tattoo aanvoelt. Ik heb een brandmerk en dan is het verdomde lekker als dat gedeelte ff niet door kleding bedekt is, als je die net hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Moet Hupert z'n tattoo laten luchten of gaat hij voortaan gewoon met zijn schouder bloot zitten![]()
Hij moet de boel ook insmeren met uierzalf.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:23 schreef Day het volgende:
Het zal wel irriteren.
Misschien had ze (net als Nena) gewoon nix beters te doen??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar heeft dat kind zin in om haar intrek daar te nemen en dan al helemaal zo op stel en sprong...
![]()
Gewoon vaseline erop en niet zeikenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een tattoo aanvoelt. Ik heb een brandmerk en dan is het verdomde lekker als dat gedeelte ff niet door kleding bedekt is, als je die net hebt gemaakt.
Of vaseline. Dat is tegen littekenweefsel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij moet de boel ook insmeren met uierzalf.
Misschien komt het door het pijpen (natasia-mode)quote:Ik ken Amanda van heel vroeger toen we een jaar of 13 waren, ze was een goede vriendin van mijn nichtje (zaten ook samen op school).Maar haar stem was op die leeftijd al zo, dus het komt niet van het feesten
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:28 schreef Gigageil het volgende:
Amanda = the Nanny.....kwa stem dan.....![]()
Mwah, laten we nou niet stellen dat Tattoo Bob niet professioneel is....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:28 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb ook totaal geen verstand van tattoos, maar ik had wel een collega die een hele mooie en ook echt dure en professionele had laten zetten en die was helemaal ingepakt in folie e.d.
Dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, laten we nou niet stellen dat Tattoo Bob niet professioneel is....
Dat staat ongeveer gelijk aan Ruud Gullit een amateur-voetballertje noemen.
Yep het is ff schrikken hé!?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:28 schreef snkr-xxx het volgende:
AAAH ik kom net thuis en nu is mijn lieve Nena naar huis? Godverdomme! En we hebben die graftak van een Amanda er voor in de plaats gekregen? Is zij niet degene van die ordi-Panorama foto's?
BAH.
is hij acteur dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:31 schreef Roy_vdm het volgende:
Even terzijde: ik zag vandaag de film Vet Hard op Nederland 3, en ik zag onze Bart nog in een glimp! Ik herinnerde me dat iemand daar inderdaad iets over had geschreven.
Ik hoop om Brian en je weet wel te pakken te nemen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Bewoners zijn héél erg belangrijk. Ze kunnen het programma maken en breken. Dus zal er ongetwijfeld heel erg lang nagedacht worden over iedereen die in de gouden kooi mag gaan zitten. Die persoon moet dus wel iets heel erg bijzonders hebben, want anders wordt je niet uitgekozen.
Wat zal in godsnaam de reden zijn dat johnny deze Amanda heeft gekozen? Ik zie het nog niet.
broodjesbrenger die "per ongeluk" in het shot stondquote:
Volgens mij informatie alleen dat bijrolletje (gevangenisbewaker of zoiets). Ik weet niet of hij acteur wil(de) worden. Er was een tijdje geleden discussie over toen bleek dat ook Lesley een actrice-achtig vehikel was (althans, toen men het daar over had).quote:
??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:36 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
broodjesbrenger die "per ongeluk" in het shot stond
figurant...quote:
had je vanochtend ook ff hier de boel n beetje bij moeten houden om t te snappen. als je niet meteen de achterliggende gedacht in een bericht van mij herkend kun je er van uitgaan dat ik al eerder n keer een heel verhaal heb getypt over het betreffende onderwerpquote:
Heb ik weer gemist. Half uur naar die zouteloze stem zitten luisteren en dan mis ik het enige interessante deel weer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:40 schreef snkr-xxx het volgende:
ja hoor, schud maar met die tieten.
wat een vertoning.
Wat een enge kraaloogjes heeft Nathanael in het daglight.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
Wat een enge kraaloogjes heeft Nathanael met die infra-rood camera.
????quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:40 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
had je vanochtend ook ff hier de boel n beetje bij moeten houden om t te snappen. als je niet meteen de achterliggende gedacht in een bericht van mij herkend kun je er van uitgaan dat ik al eerder n keer een heel verhaal heb getypt over het betreffende onderwerp
ze had nog wel haar hemdje aan hoor, als ik je daarmee gerust kan stellen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:41 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Heb ik weer gemist. Half uur naar die zouteloze stem zitten luisteren en dan mis ik het enige interessante deel weer.
Nauwelijksquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ze had nog wel haar hemdje aan hoor, als ik je daarmee gerust kan stellen?
van papa natuurlijk....ze doet net of ze van haar waren....lekker intressant lopen doenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:37 schreef Mika25 het volgende:
Ze had ooit 4 paarden, dus ze is dus net als Nena een rijkelui's kindje...
Dat wist ik al, maar de meeste mensen gaan er beter uitzien naar mate er minder licht isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:41 schreef Mika25 het volgende:
Wat een enge kraaloogjes heeft Nathanael in het daglight.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:41 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Heb ik weer gemist. Half uur naar die zouteloze stem zitten luisteren en dan mis ik het enige interessante deel weer.
Haar papa is al sinds haar 2e dood.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
van papa natuurlijk....ze doet net of ze van haar waren....lekker intressant lopen doen
a mijn vriend heeft twee huizen
b mijn vriend's winkel
c mijn vriend wou een kapsalon voor me kopen
d ik had vroeger 4 paarden
e ik woon op het Leidseplein
f we hebben een huis gekocht in Zuid
Ze schept graag op.
Ze haalt haar eigenwaarde uit bezit.....
Past precies bij een Golddigger.......ik had dus gelijk.....![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik ook! Was ff nieuw litertje wijn aan het pakken
![]()
neequote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:43 schreef spanishgirl het volgende:
He Fokkers, misschien een domme vraag:
Telkens als ik van beeldje wil veranderen (stream)?? op de site waar je live kan meekijken,
krijg ik een foutmelding.. heel irri en dan loopt mijn scherm vast.
Hebben jullie dit probleem ook? zoja hoe kan ik dat voorkomen??![]()
Probeer http://nowlive.eu/quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:43 schreef spanishgirl het volgende:
Telkens als ik van beeldje wil veranderen (stream)?? op de site waar je live kan meekijken,
was niet zeikend bedoeld hoor. ben moe en probeer nog enige stemming te maken hier. je mot wat he. maar niet boos worden als ik domme dingen zeg. doe ik namelijk nogal vaak volgens mij dus dan zou iedereen me altijd n zeikerd vinden.quote:
http://dgk.servehttp.comquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:43 schreef spanishgirl het volgende:
Niet wassen en niet tandenpoetsen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:45 schreef Gigageil het volgende:
Stapt Amanda nou zo haar bed in zonder te wassen?![]()
![]()
En ze is maar 2 maanden met de vriendquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
van papa natuurlijk....ze doet net of ze van haar waren....lekker intressant lopen doen
a mijn vriend heeft twee huizen
b mijn vriend's winkel
c mijn vriend wou een kapsalon voor me kopen
d ik had vroeger 4 paarden
e ik woon op het Leidseplein
f we hebben een huis gekocht in Zuid
Ze schept graag op.
Ze haalt haar eigenwaarde uit bezit.....
Past precies bij een Golddigger.......ik had dus gelijk.....![]()
geef mij zo een vriendquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:46 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
En ze is maar 2 maanden met de vriend
Zo erg is het weer niet...quote:
Even een andere site pakken om streams te kijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:43 schreef spanishgirl het volgende:
ohw....nou ja, van wie dan ook, je kunt mij niet vertellen dat een grietje wat nu 19 is 4 paarden ZELF betaalde toen ze puber was......ik heb er zelf twee gehad, en die zijn tamelijk duur, om te houden / verzorgen ook.....quote:
aha...okequote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:45 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
was niet zeikend bedoeld hoor. ben moe en probeer nog enige stemming te maken hier. je mot wat he. maar niet boos worden als ik domme dingen zeg. doe ik namelijk nogal vaak volgens mij dus dan zou iedereen me altijd n zeikerd vinden.
dus bij deze, mijn excuses
Ik vind dat smerig, maar ik geef toe, ik heb een douche-tic.quote:
Zweet, cigaretten, alcohol, voedselresten...wassen is toch absoluut niet nodig in dgk? Wat mij betreft past ze perfect bij de andere bewonersquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:45 schreef Gigageil het volgende:
Stapt Amanda nou zo haar bed in zonder te wassen?![]()
![]()
Moi....vind het niet echt fris........en als je gezien wordt op TV, of internet.....quote:
teveel douchen droogt je huid uitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind dat smerig, maar ik geef toe, ik heb een douche-tic.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zweet, cigaretten, alcohol, voedselresten...wassen is toch absoluut niet nodig in dgk? Wat mij betreft past ze perfect bij de andere bewoners
Ze slaapt toch naast The Black Witch? choice excellentquote:
Valt helemaal wel mee...niet zo smeetvrees achtig zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:50 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Moi....vind het niet echt fris........en als je gezien wordt op TV, of internet.....![]()
Ze heeft kennelijk schijt aan dat ze als goor bestempeld kan worden dus.....
Ik ken ook mensen met paarden die niet rijk zijn hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:37 schreef Mika25 het volgende:
Ze had ooit 4 paarden, dus ze is dus net als Nena een rijkelui's kindje...
Wat maakt dat nou uit wie het betaalde, als zij als kind 4 paarden gekregen heeft dan zijn het haar paarden, natuurlijk heeft ze de verzorging van die beesten niet zelf betaald (of misschien zelfs eigenlijk wel als de overleden papa haar heel goed verzorgd achtergelaten heeft)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:48 schreef Gigageil het volgende:
ohw....nou ja, van wie dan ook, je kunt mij niet vertellen dat een grietje wat nu 19 is 4 paarden ZELF betaalde toen ze puber was......ik heb er zelf twee gehad, en die zijn tamelijk duur, om te houden / verzorgen ook.....![]()
Ach, da's dus weer een voordeel die ik heb met mijn donkere huid.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
teveel douchen droogt je huid uitkijk maar naar ilona
![]()
oh ja hoe dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen met paarden die niet rijk zijn hoor![]()
Want Amanda ligt in bed??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom mogen we Huub en Amanda niet meer zien ?
Stukgelopen op die paardenquote:
Amanda slaapt vandaarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom mogen we Huub en Amanda niet meer zien ?
Ja, ik was even bezig.quote:
De 12-jarige dochter van een vriendin heeft ook een paard..... en die hebben het leuk maar toch echt niet "rijk".quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:53 schreef Myriam1978 het volgende:
oh ja hoe dan?
Smetvrees ? Poets jij je tanden niet dan voor je gaat slapen? En je kop ff natmaken is het minste wat je kunt doen......daar hoef je gen smetvrees voor te hebben hoor, gewoon hygiëne.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Valt helemaal wel mee...niet zo smeetvrees achtig zijn
Dit is echt niet te geloven.... paranoia in de overtreffende trap.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:57 schreef avonne het volgende:
Bart denkt dat Nena de trap gepland heeft.
Brian denkt dat het geen toeval is dat Nena op dezelfde dag weggaat als Lesley
Ik weet niet of ik dit gekkenhuis nog trek![]()
Vind je mensen die een auto hebben ook rijk?quote:
En dan was ik m'n gezicht en dan wordt m'n huid weer zo droog dat ik weer Nivea moet smeren, en dan ga jij weer zeiken dat het ranzig is om met zo'n vies vet smeerseltje op je gezicht je bed in te gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:57 schreef Gigageil het volgende:
Smetvrees ? Poets jij je tanden niet dan voor je gaat slapen? En je kop ff natmaken is het minste wat je kunt doen......daar hoef je gen smetvrees voor te hebben hoor, gewoon hygiëne.....![]()
Ik poets mijn tanden na het eten, en als ik geen chips heb lopen vreten of op andere wijze heb lopen snaaien dan poets ik mijn tanden ook niet voor het slapen gaan.. Douchen doe ik vaak s'ochtends en zowieso na het werk.. hoef ik ook niet te wassen voor het slapen gaan.. Ligt er maar net aan hoe je leeft of wat je doet, en zelfs aan hoe vaak je je bed verschoond, toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Smetvrees ? Poets jij je tanden niet dan voor je gaat slapen? En je kop ff natmaken is het minste wat je kunt doen......daar hoef je gen smetvrees voor te hebben hoor, gewoon hygiëne.....![]()
euh.. Si!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:00 schreef spanishgirl het volgende:
Dank je wel Day, ik kan het via jouw link goed ontvangen.
Maar jah ik ga maar is slapen.
Buenas noches fokkers!!![]()
![]()
Jij ook een goede nacht!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:00 schreef spanishgirl het volgende:
Dank je wel Day, ik kan het via jouw link goed ontvangen.
Maar jah ik ga maar is slapen.
Buenas noches fokkers!!![]()
![]()
Het gaat erom dat ze intressant loopt te doen, met van alles en nog wat..Ik heb, Ik ben.......doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Wees eerlijk, hoeveel meisjes van 13, 14, 15 of 16 kunnen zeggen " IK heb vier paarden gehad" In dat opzicht geloof ik het gewoon niet. Denk ff na. Wat moet je met 4 paarden? Welke vader geeft een kind 4 paarden? Eerst zien, dan geloven. Ze schept gewoon op.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit wie het betaalde, als zij als kind 4 paarden gekregen heeft dan zijn het haar paarden, natuurlijk heeft ze de verzorging van die beesten niet zelf betaald (of misschien zelfs eigenlijk wel als de overleden papa haar heel goed verzorgd achtergelaten heeft)
Het gemiddelde paardenmeisje betaalt de verzorging van haar paardjes niet zelf als ze 13 is.
Of kunnen we stellen dat de gemiddelde student ook nog geen eigen flesje wijn heeft omdat die waarschijnlijk door papa en mama betaald zijn?!
Dat wordt dan weer geblokkeerd door de redactie, wordt hij uitgesloten.. Loos alarm ook denk ikquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:03 schreef Missy_1974 het volgende:
bart geeft aan eruit gestemd te willen worden aankomende stemming ?
of een heel Hollands manier de dingen te zien...Te veel hygiene is niet gezond.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Misschien waren het zeepaardjesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze intressant loopt te doen, met van alles en nog wat..Ik heb, Ik ben.......doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Wees eerlijk, hoeveel meisjes van 13, 14, 15 of 16 kunnen zeggen " IK heb vier paarden gehad" In dat opzicht geloof ik het gewoon niet. Denk ff na. Wat moet je met 4 paarden? Welke vader geeft een kind 4 paarden? Eerst zien, dan geloven. Ze schept gewoon op.![]()
Geloof er niks van...ze begon er niet zelf overquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze intressant loopt te doen, met van alles en nog wat..Ik heb, Ik ben.......doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Wees eerlijk, hoeveel meisjes van 13, 14, 15 of 16 kunnen zeggen " IK heb vier paarden gehad" In dat opzicht geloof ik het gewoon niet. Denk ff na. Wat moet je met 4 paarden? Welke vader geeft een kind 4 paarden? Eerst zien, dan geloven. Ze schept gewoon op.![]()
Hij zegt dat er iemand uit moet bij de volgende stemming, anders gaat hij vrijwillig, en dan komt er weer een nieuwe.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:03 schreef Missy_1974 het volgende:
bart geeft aan eruit gestemd te willen worden aankomende stemming ?
Preciesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan was ik m'n gezicht en dan wordt m'n huid weer zo droog dat ik weer Nivea moet smeren, en dan ga jij weer zeiken dat het ranzig is om met zo'n vies vet smeerseltje op je gezicht je bed in te gaan.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien waren het zeepaardjes
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:06 schreef Missy_1974 het volgende:
als er komende stemming niemand uit gestemd wordt, dan stapt bart vrijwillig op.
Nee dat was te emotioneel voor haarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:15 schreef Sug4r het volgende:
Weet je wat ik niet zo goed begreep? Waarom ze niet in Nena's bed wilde slapen, Ilona had het toch al gevraagd aan haar en toen zei ze ja. Later ging ze gelijk in op Natasia's verzoek om naast haar te gaan liggen.
Later zei Natasia toen ze bij Nena's bed stonden; "Als je liever in Nena's bed slaapt moet je dat zeggen hoor'. Ik kreeg de indruk dat ze dat juist niet wilde.
Ja dat vond ik zo vreemde reactie, ze is toch niet doodquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dat was te emotioneel voor haar![]()
Ik trek m'n woorden van een paar dagen geleden terug!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
Nou, dat waren dan weer 14 Cossen op één dag.
En wat een klotedag was het.
Never a dull moment in The DGK
Buiten dat vond ik het een hypocriet schouwspel...zeggen dat ze niet wist dat ze Nena zou vervangen die dag...terwijl je hand in hand met de familie aan komt wandelen om Nena op te halen...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat vond ik zo vreemde reactie, ze is toch niet dood![]()
Ik heb liever NL of Natasia eruit, maar goed Bart is ook prima al zullen we er weinig van merken dat hij weg is. Wat een saai figuur is dat zeg, als er iemand tegen gevallen is is hij het wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws.... Dan weet huub ook wat hij moet doen
Makkelijker kun je het niet krijgen. Gewoon zorgen dat je tegen stemt en dan gaat een grote concurrent eruit.
Exact 24 uur geledenquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:24 schreef Mika25 het volgende:
Filmpje van Huub en Nena door de fontijn. Het gedeelte dat ze elkaar -bijna- kussen staat er ook op. Ik heb het filmpje kort gehouden (4Mb):
Fontijn Fun
Wanneer er een vriendin van je in DGK zit kijk je toch vaak of je volgt het dan toch op zijn minst. Ik krijg de indruk dat ze het programma helemaal niet gevolgd heeft of ze speelt het heel goed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Buiten dat vond ik het een hypocriet schouwspel...zeggen dat ze niet wist dat ze Nena zou vervangen die dag...terwijl je hand in hand met de familie aan komt wandelen om Nena op te halen...
Ze moest denk ik wel doen tegenover Nena alsof ze dacht dat ze daar samen zouden komen te zitten want Nena vond het alles behalve okay toen bleek dat zij de nwe deelnemer zou worden...
morgen pasquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:29 schreef Day het volgende:
OK, nog 1 dan: zou Nena nou spijt hebben dat ze eruit is?
Teasers, zo dan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:29 schreef Dynabite het volgende:
Naam: Amanda
Leeftijd: 18
De achttienjarige Amanda Balk uit Amsterdam is werkzaam in een dames- en herenmodezaak.
Tintje: "Dankzij een vader met Portugees en Antilliaans bloed heeft mijn huid een mooi tintje. Ik ben sowieso tevreden met mezelf, vooral met rechte neus en grote borsten."
Bloot: "Met bloot heb ik geen enkele moeite. Voor mijn huidige baan werkte ik bij Teasers op het Damrak Daar stond ik elke avond in weinig verhullende kleding." (De foto's zijn van Toonen & Wientjens.)
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=584
omdat die lul het gewoon verdiende !!! hij liet haar niet uitspreken en noemde haar keer op keer : je bent smerig je bent smerig .....van mij had die trap in het kruis gemogen !!!quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:40 schreef snetje het volgende:
[..]
DGK moet toch maar eens even heel goed na gaan denken over wat fysiek geweld is .....
ik bedoel ...dan mag het kickboxen ook niet meer ....tijdens dat trappen ze elkaar zowat lens ...nena geeft 1 tikje en meneer jankt .....................tsk tsk tsk
het schopje deed geen fysiek pijn maar meer binnenin het brain van brian ....en dat is iets wat nattenel ook 3 weken bij huub heeft gedaan en die kreeg ook een waarschuwing ...
nu ik weet dat de regie de vriendin van nena achter hun hand hadden weet ik ook waarom ze nena deze sanctie hebben gegeven![]()
ach .... 1 troost ....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Spijker op de kop.. Die muppet liep ook niet eens mank.. Satanel wel toen Natasia hem met haar 12 ton blokte = fysiek geweld.. Duwtje van Huub ook btw, maar Huub is lief
.. Wijngooi incident vind ik net zo kwalijk als het voetkusje van Nena.. Plus al dat gescheld en opgefoktheid van Brian, nutvol? Heeft hij al een sanctie gekregen voor de scheldwoorden van vandaag?
het oogt nooit wat het blijkt te zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 03:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze heeft een goed figuur daar op die foto van Panorama...zo op het eerste oog lijkt ze een bol grietje
voor mij ook trusten ....en hoezeee !! ik blijf lekker liggenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:02 schreef Mr_Baus het volgende:
gewoon dús dat!
Voor mij is het bedje tijd... over 3 uurtjes weer op
Trusten!
wat?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 06:37 schreef Shadowke het volgende:
hrhr
Ik begrijp het wel hoor, de grens ligt gewoon op fysiek geweld. Alleen zou ik de glazen gooi incidenten ook niet tolereren. Nu is het wijn. Maar als iemand een mes gooit of nog erger een kogel schiet, raak je ook niemand aan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:35 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb het in het Zwaai nena uit topic ook al gezegd. Een walgelijk selectief stukje wat totaal geen recht doet aan het gebeuren inderdaad. Alsof Brian een lieverdje was. Ik snap echt werkelijk geen hout van het feit dat Brian op geen enkele wijze mede-veroorzaker wordt gezien hier. BAH!
Ja heeft ze gewerktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:31 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij ken ik die Amanda ergens van.
Weet niet of er al wat meer van d'r bekend is(misschien vertel ik wel oud nieuws), maar als ik me niet vergis heeft ze in "Teasers" gewerkt.![]()
En daar heb je bepaalde kwaliteiten voor nodig zeg maar.![]()
Ok..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:35 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ja heeft ze gewerkt
Gistere een stuk of 12123 x aan moeten horen
Blootcafé' Teasers moet dichtquote:
Het was behoorlijk ordiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:00 schreef Darklight het volgende:
Gewoon een ordi tent dus
ja ... terwijl ze zelf in haar onderbroek blijft rondwandelen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:16 schreef StunningCunt het volgende:
Nier omdraaien voordat je wat aanhebt !! Fuck off !!!
Viel mij ook al opquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeiemorgen .. ik mis Neentje nu al. Ik weet nog niet wat ik met Amanda aan moet. Ik vind Natasia gevaarlijk aardig en dat bevalt me niks. Bah.
Helaas is dit haar echt stemquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:24 schreef Zus_konijn het volgende:
Hoop wel dat ze schor is en dat het niet der normale stem is
hij duikt terug in bed en gooit een kussen over z'n hoofd, gelukki. maar waarom die twee mogen blijven liggen is me een raadselquote:
Dat is snelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:28 schreef Kinga het volgende:
Ben dat wijf nu al zat.
Volgens mij is het ook een soort tussenpaus. Even snel geregeld door DGK tot ze een lekker wijf met wat meer inhoud erin kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:28 schreef Kinga het volgende:
Ben dat wijf nu al zat.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:30 schreef Kinga het volgende:
Nee serieus, die stem vind ik al vet irritant. En die kop. Gewoon alles.
Als we die 'The Nanny-stem" steeds moeten aanhoren, is het zo bekeken met mij.....1 iiritant persoon trek ik nog wel, maar 2quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:28 schreef Kinga het volgende:
Ben dat wijf nu al zat.
eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:34 schreef Sebi het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik mis Nena wel een beetje. Ik was toch al aardig gewend geraakt aan haar verschijning, aan "ik weet het niet" en "hmmmm".
En met Huub samen was gewoon vet grappig om te zien...
Maar we geven de nieuwe even een kans. Wie weet hoe leuk het nog wordt...
Gekregen van Huubquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt Amanda nu al aan CPen?????????????![]()
Daar durf ik zelfs geld op te zettenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
eens
En Amanda gaat vast met Brian naar bed
ok bedanktquote:
Of contactpuntenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar durf ik zelfs geld op te zetten![]()
quote:
Ik ga af op mijn intuïtie, en die zegt niet veel goeds tot nu toe......quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:34 schreef Sebi het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik mis Nena wel een beetje. Ik was toch al aardig gewend geraakt aan haar verschijning, aan "ik weet het niet" en "hmmmm".
En met Huub samen was gewoon vet grappig om te zien...
Maar we geven de nieuwe even een kans. Wie weet hoe leuk het nog wordt...
oh neeeeeeeeeeeeeeeeee, help me, dat gaat niet goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:38 schreef Kinga het volgende:
Zij sluit zich aan bij Natasia der groepje. Ilona en Sylvia komen wel aardig maar kil over op mij zo tegen haar. En Natasia is lekker overdreven aardig, dus grote kans dat ze eerder daarmee gaat hangen.
werkzequote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
Ik ga aan de arbeid, veel plezier vadaag Fokkers, tot vanavond![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |