zei ik ook al.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:10 schreef rooie3 het volgende:
Weet je wat raar is.
Zoveel screentests zijn er geweest en dan vragen ze gewoon een vriendin van Nena.
Bij nader inzien begin ik nu ook wel een beetje te twijfelen.. Komt ook omdat ze meteen haar kans greep bij Panorama, en wat opmerkingen die ze net deed.. Maar lekkere vriendin is dat dan, dat ze amper het programma waarin haar "zusje" zat.. Egocentrische .... dus, blijkbaar..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft niet veel gezien (t/m Kerst in ieder geval). Ze is een party-animal en gaat 5 dagen per week uit. Ze is ons niet!![]()
zie mijn subtekst hieronderquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik denk dat Amanda zich heel erg van de domme aan het houden is, beetje aftasten.. beetje proberen de onwetende en dus onbevooroordeelde te zijn.. Goede techniek!
Dat zie je wel vaker, dan worden er tig kinderen getest voor een bepaalde rol en dan blijkt het zoontje van de producer en de regisseuse het geschiktst te zijn, en dat heet dan "toeval"quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:10 schreef rooie3 het volgende:
Weet je wat raar is.
Zoveel screentests zijn er geweest en dan vragen ze gewoon een vriendin van Nena.
O jaaa. Domme domme modjes!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Schat, we zijn maar modjes. Wij kunnen dat niet
Join the club!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef spanishgirl het volgende:
Ik kijk het ook vanaf vandaag, door het filmpje van de trap van nena tegen bryan.![]()
Welkom bij DGK "De Grote Kickbox show"quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef spanishgirl het volgende:
Ik kijk het ook vanaf vandaag, door het filmpje van de trap van nena tegen bryan.![]()
Mja, het begint zich af te tekenen dat ze hier niet zo goed ligt immers.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind haar nu al leuker dan Nena.. veel spontaner
Jij kijkt dus alleen voor het neuken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef spanishgirl het volgende:
Ik heb het verlaten van Nena moeten missen... Dus echt de deur uit (2300-2330?) Misschien heb je ook het stukje van het gesprek tussen Amanda en Nena bij de poort?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de hele avond op file staan, dus mochten er verzoekjes zijn voor bepaalde fragmenten, hoor ik het wel. (vanaf 17:45 uur)
was niet echt mee aan het lezenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja, het begint zich af te tekenen dat ze hier niet zo goed ligt immers.![]()
Ik kon er niet naar kijken daarstraks, maar misschien dat ik het na een valiumpje trek: Natasia's tv-momentje, met de meest hypocriete huilbui ever caught on film.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de hele avond op file staan
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb het verlaten van Nena moeten missen... Dus echt de deur uit (2300-2330?) Misschien heb je ook het stukje van het gesprek tussen Amanda en Nena bij de poort?
de afscheidsspeech van nena over Huub of was dat niet bijzonder?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de hele avond op file staan, dus mochten er verzoekjes zijn voor bepaalde fragmenten, hoor ik het wel. (vanaf 17:45 uur)
Sorry, foutje...dacht dat je het filmpje van een bezigzijnde Nena en Brain had gezien.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Jij kijkt dus alleen voor het neuken?![]()
Nou dan heb je de 4 hoeren toch jammer genoeg gemist.
THUG LIFE was beter geweest ja.....net als zijn idool Tupacquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:16 schreef partyyboyy het volgende:
hahahaha oneee hij heeft BrainsPoetry op z'' n rug staan. Ik was al aan het kijken wat voor cheap tatoo het was.!
Leuk hoor...chinese tekens met die betekenis. Echt Leuk!![]()
En jij trapt daarin?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:13 schreef Day het volgende:
Die Amanda heeft zich dus helemaal niet ingelezen, hè?
Ik heb het niet over de relaties onderling, maar over het regelboek.quote:
Ik ken Amanda van heel vroeger toen we een jaar of 13 waren, ze was een goede vriendin van mijn nichtje (zaten ook samen op school).Maar haar stem was op die leeftijd al zo, dus het komt niet van het feestenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:18 schreef Gigageil het volgende:
Ze ziet er ziekelijk slecht uit met die blauwe kringen onder haar ogen....zal wel veel roken en feesten aan haar stem te horen......
Een tattoo van een Panter....lekker ordinair.....pffff....hoe zoeken ze dit type weer uit....![]()
Ach, zo'n regelboek uit je hoofd leren is ook vrij zinloos, je zoekt gewoon op wat je weten wilt wanneer je het weten wilt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:21 schreef Day het volgende:
Ik heb het niet over de relaties onderling, maar over het regelboek.
Het zal wel irriteren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Moet Hupert z'n tattoo laten luchten of gaat hij voortaan gewoon met zijn schouder bloot zitten![]()
Omschrijf haar persoonlijkheid is als je wilt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:22 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Ik ken Amanda van heel vroeger toen we een jaar of 13 waren, ze was een goede vriendin van mijn nichtje (zaten ook samen op school).Maar haar stem was op die leeftijd al zo, dus het komt niet van het feesten![]()
Ik weet niet hoe een tattoo aanvoelt. Ik heb een brandmerk en dan is het verdomde lekker als dat gedeelte ff niet door kleding bedekt is, als je die net hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Moet Hupert z'n tattoo laten luchten of gaat hij voortaan gewoon met zijn schouder bloot zitten![]()
Hij moet de boel ook insmeren met uierzalf.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:23 schreef Day het volgende:
Het zal wel irriteren.
Misschien had ze (net als Nena) gewoon nix beters te doen??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar heeft dat kind zin in om haar intrek daar te nemen en dan al helemaal zo op stel en sprong...
![]()
Gewoon vaseline erop en niet zeikenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een tattoo aanvoelt. Ik heb een brandmerk en dan is het verdomde lekker als dat gedeelte ff niet door kleding bedekt is, als je die net hebt gemaakt.
Of vaseline. Dat is tegen littekenweefsel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij moet de boel ook insmeren met uierzalf.
Misschien komt het door het pijpen (natasia-mode)quote:Ik ken Amanda van heel vroeger toen we een jaar of 13 waren, ze was een goede vriendin van mijn nichtje (zaten ook samen op school).Maar haar stem was op die leeftijd al zo, dus het komt niet van het feesten
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:28 schreef Gigageil het volgende:
Amanda = the Nanny.....kwa stem dan.....![]()
Mwah, laten we nou niet stellen dat Tattoo Bob niet professioneel is....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:28 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb ook totaal geen verstand van tattoos, maar ik had wel een collega die een hele mooie en ook echt dure en professionele had laten zetten en die was helemaal ingepakt in folie e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |