O jaaa. Domme domme modjes!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Schat, we zijn maar modjes. Wij kunnen dat niet
Join the club!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef spanishgirl het volgende:
Ik kijk het ook vanaf vandaag, door het filmpje van de trap van nena tegen bryan.![]()
Welkom bij DGK "De Grote Kickbox show"quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef spanishgirl het volgende:
Ik kijk het ook vanaf vandaag, door het filmpje van de trap van nena tegen bryan.![]()
Mja, het begint zich af te tekenen dat ze hier niet zo goed ligt immers.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind haar nu al leuker dan Nena.. veel spontaner
Jij kijkt dus alleen voor het neuken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef spanishgirl het volgende:
Ik heb het verlaten van Nena moeten missen... Dus echt de deur uit (2300-2330?) Misschien heb je ook het stukje van het gesprek tussen Amanda en Nena bij de poort?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de hele avond op file staan, dus mochten er verzoekjes zijn voor bepaalde fragmenten, hoor ik het wel. (vanaf 17:45 uur)
was niet echt mee aan het lezenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja, het begint zich af te tekenen dat ze hier niet zo goed ligt immers.![]()
Ik kon er niet naar kijken daarstraks, maar misschien dat ik het na een valiumpje trek: Natasia's tv-momentje, met de meest hypocriete huilbui ever caught on film.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de hele avond op file staan
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb het verlaten van Nena moeten missen... Dus echt de deur uit (2300-2330?) Misschien heb je ook het stukje van het gesprek tussen Amanda en Nena bij de poort?
de afscheidsspeech van nena over Huub of was dat niet bijzonder?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de hele avond op file staan, dus mochten er verzoekjes zijn voor bepaalde fragmenten, hoor ik het wel. (vanaf 17:45 uur)
Sorry, foutje...dacht dat je het filmpje van een bezigzijnde Nena en Brain had gezien.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Jij kijkt dus alleen voor het neuken?![]()
Nou dan heb je de 4 hoeren toch jammer genoeg gemist.
THUG LIFE was beter geweest ja.....net als zijn idool Tupacquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:16 schreef partyyboyy het volgende:
hahahaha oneee hij heeft BrainsPoetry op z'' n rug staan. Ik was al aan het kijken wat voor cheap tatoo het was.!
Leuk hoor...chinese tekens met die betekenis. Echt Leuk!![]()
En jij trapt daarin?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:13 schreef Day het volgende:
Die Amanda heeft zich dus helemaal niet ingelezen, hè?
Ik heb het niet over de relaties onderling, maar over het regelboek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |