Valt helemaal wel mee...niet zo smeetvrees achtig zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:50 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Moi....vind het niet echt fris........en als je gezien wordt op TV, of internet.....![]()
Ze heeft kennelijk schijt aan dat ze als goor bestempeld kan worden dus.....
Ik ken ook mensen met paarden die niet rijk zijn hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:37 schreef Mika25 het volgende:
Ze had ooit 4 paarden, dus ze is dus net als Nena een rijkelui's kindje...
Wat maakt dat nou uit wie het betaalde, als zij als kind 4 paarden gekregen heeft dan zijn het haar paarden, natuurlijk heeft ze de verzorging van die beesten niet zelf betaald (of misschien zelfs eigenlijk wel als de overleden papa haar heel goed verzorgd achtergelaten heeft)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:48 schreef Gigageil het volgende:
ohw....nou ja, van wie dan ook, je kunt mij niet vertellen dat een grietje wat nu 19 is 4 paarden ZELF betaalde toen ze puber was......ik heb er zelf twee gehad, en die zijn tamelijk duur, om te houden / verzorgen ook.....![]()
Ach, da's dus weer een voordeel die ik heb met mijn donkere huid.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
teveel douchen droogt je huid uitkijk maar naar ilona
![]()
oh ja hoe dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen met paarden die niet rijk zijn hoor![]()
Want Amanda ligt in bed??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom mogen we Huub en Amanda niet meer zien ?
Stukgelopen op die paardenquote:
Amanda slaapt vandaarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom mogen we Huub en Amanda niet meer zien ?
Ja, ik was even bezig.quote:
De 12-jarige dochter van een vriendin heeft ook een paard..... en die hebben het leuk maar toch echt niet "rijk".quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:53 schreef Myriam1978 het volgende:
oh ja hoe dan?
Smetvrees ? Poets jij je tanden niet dan voor je gaat slapen? En je kop ff natmaken is het minste wat je kunt doen......daar hoef je gen smetvrees voor te hebben hoor, gewoon hygiëne.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Valt helemaal wel mee...niet zo smeetvrees achtig zijn
Dit is echt niet te geloven.... paranoia in de overtreffende trap.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:57 schreef avonne het volgende:
Bart denkt dat Nena de trap gepland heeft.
Brian denkt dat het geen toeval is dat Nena op dezelfde dag weggaat als Lesley
Ik weet niet of ik dit gekkenhuis nog trek![]()
Vind je mensen die een auto hebben ook rijk?quote:
En dan was ik m'n gezicht en dan wordt m'n huid weer zo droog dat ik weer Nivea moet smeren, en dan ga jij weer zeiken dat het ranzig is om met zo'n vies vet smeerseltje op je gezicht je bed in te gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:57 schreef Gigageil het volgende:
Smetvrees ? Poets jij je tanden niet dan voor je gaat slapen? En je kop ff natmaken is het minste wat je kunt doen......daar hoef je gen smetvrees voor te hebben hoor, gewoon hygiëne.....![]()
Ik poets mijn tanden na het eten, en als ik geen chips heb lopen vreten of op andere wijze heb lopen snaaien dan poets ik mijn tanden ook niet voor het slapen gaan.. Douchen doe ik vaak s'ochtends en zowieso na het werk.. hoef ik ook niet te wassen voor het slapen gaan.. Ligt er maar net aan hoe je leeft of wat je doet, en zelfs aan hoe vaak je je bed verschoond, toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Smetvrees ? Poets jij je tanden niet dan voor je gaat slapen? En je kop ff natmaken is het minste wat je kunt doen......daar hoef je gen smetvrees voor te hebben hoor, gewoon hygiëne.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |