had je vanochtend ook ff hier de boel n beetje bij moeten houden om t te snappen. als je niet meteen de achterliggende gedacht in een bericht van mij herkend kun je er van uitgaan dat ik al eerder n keer een heel verhaal heb getypt over het betreffende onderwerpquote:
Heb ik weer gemist. Half uur naar die zouteloze stem zitten luisteren en dan mis ik het enige interessante deel weer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:40 schreef snkr-xxx het volgende:
ja hoor, schud maar met die tieten.
wat een vertoning.
Wat een enge kraaloogjes heeft Nathanael in het daglight.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
Wat een enge kraaloogjes heeft Nathanael met die infra-rood camera.
????quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:40 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
had je vanochtend ook ff hier de boel n beetje bij moeten houden om t te snappen. als je niet meteen de achterliggende gedacht in een bericht van mij herkend kun je er van uitgaan dat ik al eerder n keer een heel verhaal heb getypt over het betreffende onderwerp
ze had nog wel haar hemdje aan hoor, als ik je daarmee gerust kan stellen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:41 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Heb ik weer gemist. Half uur naar die zouteloze stem zitten luisteren en dan mis ik het enige interessante deel weer.
Nauwelijksquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ze had nog wel haar hemdje aan hoor, als ik je daarmee gerust kan stellen?
van papa natuurlijk....ze doet net of ze van haar waren....lekker intressant lopen doenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:37 schreef Mika25 het volgende:
Ze had ooit 4 paarden, dus ze is dus net als Nena een rijkelui's kindje...
Dat wist ik al, maar de meeste mensen gaan er beter uitzien naar mate er minder licht isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:41 schreef Mika25 het volgende:
Wat een enge kraaloogjes heeft Nathanael in het daglight.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:41 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Heb ik weer gemist. Half uur naar die zouteloze stem zitten luisteren en dan mis ik het enige interessante deel weer.
Haar papa is al sinds haar 2e dood.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
van papa natuurlijk....ze doet net of ze van haar waren....lekker intressant lopen doen
a mijn vriend heeft twee huizen
b mijn vriend's winkel
c mijn vriend wou een kapsalon voor me kopen
d ik had vroeger 4 paarden
e ik woon op het Leidseplein
f we hebben een huis gekocht in Zuid
Ze schept graag op.
Ze haalt haar eigenwaarde uit bezit.....
Past precies bij een Golddigger.......ik had dus gelijk.....![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik ook! Was ff nieuw litertje wijn aan het pakken
![]()
neequote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:43 schreef spanishgirl het volgende:
He Fokkers, misschien een domme vraag:
Telkens als ik van beeldje wil veranderen (stream)?? op de site waar je live kan meekijken,
krijg ik een foutmelding.. heel irri en dan loopt mijn scherm vast.
Hebben jullie dit probleem ook? zoja hoe kan ik dat voorkomen??![]()
Probeer http://nowlive.eu/quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:43 schreef spanishgirl het volgende:
He Fokkers, misschien een domme vraag:
Telkens als ik van beeldje wil veranderen (stream)?? op de site waar je live kan meekijken,
krijg ik een foutmelding.. heel irri en dan loopt mijn scherm vast.
Hebben jullie dit probleem ook? zoja hoe kan ik dat voorkomen??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |