abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 februari 2007 @ 02:29:08 #221
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_45906454
Naam: Amanda
Leeftijd: 18

De achttienjarige Amanda Balk uit Amsterdam is werkzaam in een dames- en herenmodezaak.

Tintje: "Dankzij een vader met Portugees en Antilliaans bloed heeft mijn huid een mooi tintje. Ik ben sowieso tevreden met mezelf, vooral met rechte neus en grote borsten."

Bloot: "Met bloot heb ik geen enkele moeite. Voor mijn huidige baan werkte ik bij Teasers op het Damrak Daar stond ik elke avond in weinig verhullende kleding." (De foto's zijn van Toonen & Wientjens.)

http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=584
The world is a stage and each must play a part.
pi_45906462
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 02:29 schreef Day het volgende:
OK, nog 1 dan: zou Nena nou spijt hebben dat ze eruit is?
morgen pas
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
  vrijdag 2 februari 2007 @ 02:33:23 #223
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45906473
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 02:29 schreef Dynabite het volgende:
..

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 2 februari 2007 @ 02:35:46 #224
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45906489
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 02:29 schreef Dynabite het volgende:
Naam: Amanda
Leeftijd: 18

De achttienjarige Amanda Balk uit Amsterdam is werkzaam in een dames- en herenmodezaak.

Tintje: "Dankzij een vader met Portugees en Antilliaans bloed heeft mijn huid een mooi tintje. Ik ben sowieso tevreden met mezelf, vooral met rechte neus en grote borsten."

Bloot: "Met bloot heb ik geen enkele moeite. Voor mijn huidige baan werkte ik bij Teasers op het Damrak Daar stond ik elke avond in weinig verhullende kleding." (De foto's zijn van Toonen & Wientjens.)

http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=584
Teasers, zo dan.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 02:40:35 #225
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45906517
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 02:24 schreef Sug4r het volgende:
Waarom moest ze hem ook schoppen
omdat die lul het gewoon verdiende !!! hij liet haar niet uitspreken en noemde haar keer op keer : je bent smerig je bent smerig .....van mij had die trap in het kruis gemogen !!!

DGK moet toch maar eens even heel goed na gaan denken over wat fysiek geweld is .....
ik bedoel ...dan mag het kickboxen ook niet meer ....tijdens dat trappen ze elkaar zowat lens ...nena geeft 1 tikje en meneer jankt .....................tsk tsk tsk

het schopje deed geen fysiek pijn maar meer binnenin het brain van brian ....en dat is iets wat nattenel ook 3 weken bij huub heeft gedaan en die kreeg ook een waarschuwing ...

nu ik weet dat de regie de vriendin van nena achter hun hand hadden weet ik ook waarom ze nena deze sanctie hebben gegeven

huub zelf gaf het ook al aan in het gesprek met zijn broer !!! dat hij zich zelf wel wou blijven maar dat er ook richtlijnen van achteren worden doorgegeven
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 02:51:04 #226
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45906550
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 02:40 schreef snetje het volgende:

[..]

DGK moet toch maar eens even heel goed na gaan denken over wat fysiek geweld is .....
ik bedoel ...dan mag het kickboxen ook niet meer ....tijdens dat trappen ze elkaar zowat lens ...nena geeft 1 tikje en meneer jankt .....................tsk tsk tsk

het schopje deed geen fysiek pijn maar meer binnenin het brain van brian ....en dat is iets wat nattenel ook 3 weken bij huub heeft gedaan en die kreeg ook een waarschuwing ...

nu ik weet dat de regie de vriendin van nena achter hun hand hadden weet ik ook waarom ze nena deze sanctie hebben gegeven
Spijker op de kop.. Die muppet liep ook niet eens mank.. Satanel wel toen Natasia hem met haar 12 ton blokte = fysiek geweld.. Duwtje van Huub ook btw, maar Huub is lief .. Wijngooi incident vind ik net zo kwalijk als het voetkusje van Nena.. Plus al dat gescheld en opgefoktheid van Brian, nutvol? Heeft hij al een sanctie gekregen voor de scheldwoorden van vandaag?
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  vrijdag 2 februari 2007 @ 02:55:42 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45906565
Ik vraag me toch af of ze er als een echte bewoner is of als "logee"
Die mogelijkheid stond immers een tijd geleden op de Talpa-site, maar een logee die ook gelijk vriendin van Nena is, was misschien niet helemaal eerlijk.

Ze lijkt me media-geil genoeg te zijn om voor een plekje in the spotlights een maandje de boel in de villa even op scherp te zetten, en uiteraard om en passant even haar vriendinnetje te wreken
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 02:56:13 #228
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45906568
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 02:51 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Spijker op de kop.. Die muppet liep ook niet eens mank.. Satanel wel toen Natasia hem met haar 12 ton blokte = fysiek geweld.. Duwtje van Huub ook btw, maar Huub is lief .. Wijngooi incident vind ik net zo kwalijk als het voetkusje van Nena.. Plus al dat gescheld en opgefoktheid van Brian, nutvol? Heeft hij al een sanctie gekregen voor de scheldwoorden van vandaag?
ach .... 1 troost .... brian lult zich zelf wel compleet gek !!
die gast was al en die komt er zo weer uit !!
pi_45906628
Ze heeft een goed figuur daar op die foto van Panorama...zo op het eerste oog lijkt ze een bol grietje
  vrijdag 2 februari 2007 @ 03:59:55 #230
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45906808
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 03:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze heeft een goed figuur daar op die foto van Panorama...zo op het eerste oog lijkt ze een bol grietje
het oogt nooit wat het blijkt te zijn
we zien het morgen wel weer ....

tussendoor ff
bart voelt zich nu echt genaaid ...die vertrekt morgen ook !!!
nataaaaasja denkt alles onder controle te hebben...maar niet heus !
brian is nu verlost van de geile dromen over nena en krijgt nu nachtmerries !!!!
nattenel is nu ook zo labiel als de pest ....

kortom ......hoe dat

vrijdag 2 februari 2007 @ 04:02:03 #231
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45906815
gewoon dús dat!

Voor mij is het bedje tijd... over 3 uurtjes weer op
Trusten!
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  vrijdag 2 februari 2007 @ 04:11:45 #232
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45906847
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 04:02 schreef Mr_Baus het volgende:
gewoon dús dat!

Voor mij is het bedje tijd... over 3 uurtjes weer op
Trusten!
voor mij ook trusten ....en hoezeee !! ik blijf lekker liggen

edit : daar hoef je geen miljonair voor te zijn .....hihihi .....
  vrijdag 2 februari 2007 @ 06:37:12 #233
165750 Shadowke
KV Mechelen
pi_45907144
hrhr
heb je mij proberen te bellen zaterdagnacht?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOL @ Pietverdriet --> Wat spreek jij vloeiend...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  vrijdag 2 februari 2007 @ 06:40:05 #234
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45907149
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 06:37 schreef Shadowke het volgende:
hrhr
wat?
pi_45907269
Prive

vr 2 feb 2007, 05:30

Blonde Nena (19) direct villa uit

Karatetrap in Gouden Kooi

door Wilma Nanninga

AMSTERDAM - De blonde vamp uit tv-programma De Gouden Kooi, Nena, is gisteravond door de productieleiding van het programma definitief uit de villa verwijderd. De 19-jarige blondine heeft medebewoner Brian een karatetrap in de maag gegeven.

Producent Debora Flens: "Fysiek geweld in de miljonairsvilla is uit den boze. We moeten in zo'n geval de spelregels strikt toepassen. We hebben Nena onmiddellijk gediskwalificeerd." Nena, die door haar ouders is opgehaald, trapte Brian nadat hij had aangegeven iets met haar te willen uitpraten. "Brian en Nena hebben vorige week vrijdag seks met elkaar gehad", zegt de producent.

"Afgelopen nacht deelde zij het bed met medebewoner Huub. Brian had daar problemen mee. Maar in plaats van te praten, begon Nena te schoppen." De inmiddels ex-bewoonster is onmiddellijk vervangen door haar beste vriendin.

Bron:http://www.telegraaf.nl/p(...)uden_Kooi.html?p=4,1

Lekker verhaal weer dit.
Ik heb die snol nooit gemogen maar dit doet ook geen recht aan het het gebeuren.
Karper diem, vis van de dag
  vrijdag 2 februari 2007 @ 07:33:00 #236
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45907313
Beetje overdreven he
  vrijdag 2 februari 2007 @ 07:35:43 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45907331
Ik heb het in het Zwaai nena uit topic ook al gezegd. Een walgelijk selectief stukje wat totaal geen recht doet aan het gebeuren inderdaad. Alsof Brian een lieverdje was. Ik snap echt werkelijk geen hout van het feit dat Brian op geen enkele wijze mede-veroorzaker wordt gezien hier. BAH!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 07:43:40 #238
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45907376
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 07:35 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb het in het Zwaai nena uit topic ook al gezegd. Een walgelijk selectief stukje wat totaal geen recht doet aan het gebeuren inderdaad. Alsof Brian een lieverdje was. Ik snap echt werkelijk geen hout van het feit dat Brian op geen enkele wijze mede-veroorzaker wordt gezien hier. BAH!
Ik begrijp het wel hoor, de grens ligt gewoon op fysiek geweld. Alleen zou ik de glazen gooi incidenten ook niet tolereren. Nu is het wijn. Maar als iemand een mes gooit of nog erger een kogel schiet, raak je ook niemand aan.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 08:02:19 #239
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45907525
Video Nena, speech en afscheid 134MB stream 4
Ik kijk later wel even of ik nog andere stukjes heb van stream 1.
pi_45907577
Ik ben wel benieuwd of men in de montage die "karate trap" in de maag van Brraaijen zullen doen belanden.
Anders mag Wilmaaaaa! even rectificeren.
Karper diem, vis van de dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')